el.mp3
28.63M
#ترجمه_صوتی_نمایشی
فایل صوتی نرم افزار طنین وحی ؛ ترجمه نمایشی کل قرآن با حضور بازیگران رادیویی؛ ترجمه ای بسیار زیبا برای فهم قرآن ؛ می توانید در منزل یا اتومبیل گوش دهید و از معارف قرآن با ترکیب ابزار هنری لذت ببرید.
🌺کاری از مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان🌺
@mqurani
108.mp3
651.5K
صوت دلنشین قرآن صفحه 108
#ترتیل #استاد_منشاوی
@mqurani
108.mp3
1.52M
صوت دلنشین قرآن صفحه 108
#تحقیق_آموزشی
#استاد_حصری
@mqurani
#در_مسیر_انتظار
📍اللهم عجل لولیک الفرج
ما را شکست بیش و کم ِ آخرالزمان
عاصی شدیم از ستم ِ آخرالزمان
گم کرده ایم بی تو عجب راهِ راست را
در انحنایِ پیچ و خم ِ آخرالزمان
دلتنگ و خسته ایم از آشوب های شهر
از فتنه های دم به دم ِ آخرالزمان
«یا أیهاالعزیز» بیا و ظهور کن
برگرد ای أبالکرم ِ آخرالزمان
نذر گل نرجس صلوات
التماس دعای فرج.
@mqurani
Baghare_57L.mp3
5.44M
#تفسیر
⏪ آیت الله #جوادی_آملی
🌼 جلسه 57
آیه 23 و 24
💠 سوره مبارک بقره
@mqurani
#یک_جرعه_تدبر
💠#انعام_آیه_24
🌺《انْظُرْ كَيْفَ كَذَبُوا عَلى أَنْفُسِهِمْ وَ ضَلَّ عَنْهُمْ ما كانُوا يَفْتَرُونَ》«24»
1- قيامت، آن چنان حتمى است كه گويا هم اكنون نيز حاضر است. «انْظُرْ» و نفرمود: «ستنظر». (پيامبر صلى الله عليه و آله در دنيا نيز مىتواند باچشم ملكوتى، شاهد صحنههاى قيامت باشد.)
2- تكيهگاههاى غير الهى نابود خواهد شد. «ضَلَّ عَنْهُمْ»
3- در دادگاه الهى، نه دروغ انسان كارساز است، نه سوگند او. «ضَلَّ عَنْهُمْ ما كانُوا يَفْتَرُونَ»
4- آن همه اصرار بر تكيهگاههاى غير الهى، خيالى بيش نيست. «وَ ضَلَّ عَنْهُمْ ما كانُوا يَفْتَرُونَ»
@mqurani
4_5825530053580031950.mp3
78K
صوت دلنشین سوره مبارکه انعام آیه 24
#استاد_پرهیزگار
#مقام_صبا
@mqurani
#معلمی_یعنی_مهربونی
💢هر رفتار پیامی دارد
هنگامی که دانش آموزان در روابط خود
با معلم احســاس امنیت کنند و بتوانند
از نظــر عاطفی و اجتماعــی با محیط
مدرسه کنار بیایند، به ندرت ممکن است
سوء رفتار نشان دهند. سوء رفتار اولین
نشانه ي ناســازگاری دانش آموزان است.
ً چند حس
ِ در پس هر رفتــاری معمولاچند حس قوی
مثل نگرانی، ترس، خشم، ناراحتی
و خستگی نهفته است که در واقع علل
آن رفتار هســتند. وقتی دانش آموزان
احساس خوبی ندارند، نخواهند توانست
به خوبی از عهده ی کارها برآیندبنابراین
شرایط ذهنی خود را از طریق سوء رفتار
بروز خواهند داد.
رفتار پیامی اســت
که نشــان میدهد فرد چه احســاس و
عکس العملی نســبت به دنیای اطراف
خــود دارد. مهــارت اساســی مدیریت
رفتار به توانایی جســت وجو، مشاهده و
رمزگشایی از پیامهایی بستگي دارد که
افراد ســعی دارند با رفتار و به خصوص
با سوء رفتار خود نشــان دهند.
توانایی
کشــف این پیامها به معلمــان امکان
خواهد داد رفتار دانش آموزان را مقتدرانه
مدیریت کنند و نه تنها نســبت به خود
رفتار، بلکه نســبت به پیام آن واکنش
مناسبی نشــان دهند.
این کار از طریق
دقیق شدن در رفتار منفی دانش آموز و
سپس تشخیص پیامهای آن امکانپذیر
خواهد بود.
گاهــی اوقات همین دقیق
شدن موجب میشود دانش آموز دست از
بدرفتاری بکشــد. به علاوه، با این نگرش
میتوانیــد در واکنشهای معمول خود
نســبت به بدرفتاری بچه ها تغییر ایجاد
کنید و درعوض واکنش حساب شده ای
را برگزینید که نتیجه ِ ي مثبت معینی
درپی داشته باشد.
@mqurani