eitaa logo
دانشکده علوم قرآنی قم
1.2هزار دنبال‌کننده
5.3هزار عکس
527 ویدیو
429 فایل
👈 کانال اطلاع رسانی دانشکده‌ علوم قرآنی قم 👉 ارتباط با مسئول روابط عمومی دانشکده: @mahdavi038
مشاهده در ایتا
دانلود
و روز جوان مبارک💐 🌹امام حسن مجتبى عليه السلام 🔶اى گروه جوانان! خود را براى خدا نگهداريد و خويشتن دار باشيد. 📙تفسير البرهان، ج2، ص 412. @mqurani
6.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ضلع پایین پای شش گوشه ولی اثبات کرد ، زیر پای یک پدر هم میشود باشد بهشت ..، 🌹به به🌹👏👏👏👏👏👏👏👏 @mqurani
Baghare_132L.mp3
4.23M
⏪ آیت الله 🌼 جلسه 132 آیه 48 💠 سوره مبارک بقره @mqurani
💠 🌺《ذلِكُمُ اللَّهُ رَبُّكُمْ لا إِلهَ إِلَّا هُوَ خالِقُ كُلِّ شَيْ‌ءٍ فَاعْبُدُوهُ وَ هُوَ عَلى‌ كُلِّ شَيْ‌ءٍ وَكِيلٌ》«102» 1- خدايى را كه قرآن معرفى مى‌كند، با خدايى كه ديگران عقيده دارند مقايسه كنيد. «ذلِكُمُ اللَّهُ» 2- در عقيده‌ى اسلامى، آفريدگار و پروردگار يكى است. رَبُّكُمْ‌ ... خالِقُ كُلِّ شَيْ‌ءٍ (امّا مشركان، خالق را اللَّه مى‌دانند، ولى عقيده به چندين ربّ دارند). 3- خالقيّت مطلقه‌ى خدا، دليل توحيد است. «لا إِلهَ إِلَّا هُوَ خالِقُ كُلِّ شَيْ‌ءٍ» 4- هم آفرينش به دست خداست، هم بقا و ثبات هر چيز به اراده‌ى اوست. «خالِقُ‌- وَكِيلٌ» 5- ربوبيّت وخالقيّت خدا، فلسفه‌ى پرستش است. رَبُّكُمْ‌ ... خالِقُ كُلِّ شَيْ‌ءٍ فَاعْبُدُوهُ‌ @mqurani
💠⃣2⃣2⃣ 🌹《 وقال عليه السلام وقد سئل عن الاِيمان: الاْيمَانُ مَعْرِفَةٌ بِالْقَلْبِ، وَإِقْرَارٌ بِاللِّسَانِ، وعَمَلٌ بِالاْرْكَانِ 》 ❓از امام عليه السلام درباره ايمان سؤال شد،فرمودند: ✅《ایمان شناخت با قلب است و اقرار به زبان است و عمل به اندام‌ها است.》 📚نهج البلاغه @mqurani
دریافت لینک دانلود رایگان سه کتاب «عرفان امین»، «شرح دلبری» و «مکتب سلیمانی» در: form.javanan.org/book مهلت تا ۲۰فروردین
برای استقلال کودک، بگذارید او خودش مالک بدنش باشد. از کنار زدن مداوم موهایش، تکاندن خاک لباسش، بستن دگمه و مرتب کردن مداوم لباسش و بالا کشیدن شلوارش خودداری کنید. کودکان این وسواس بیش از حد را تجاوز به خلوت جسم خود تلقی می‌کند @mqurani
انواع روش های ارزشیابی دانش آموزان   .ارزشیابی تکوینی به صورت کتبی هر یک از دانش‌آموزان به‌صورت انفرادی به آزمون‌های تکوینی راجع به مطالب فراگرفته شده در درس، به صورت کتبی پاسخ می‌دهند. معلم نتایج آزمون را جمع‌بندی می‌کند تا پیشرفت فردی دانش‌آموزان را رصد کند و دستورات بعدی را به آن‌ها ابلاغ کند. در این روش، دانش‌آموز و معلم به‌طور هم‌زمان بررسی می‌کنند که آیا دانش‌آموز دانش و مهارت مربوطه را کسب کرده است یا خیر. این ‌یک ارزشیابی تکوینی است، ازاین‌رو در آن نمره مدنظر نیست. .بررسی اشکالات گوشزد کردن به دانش آموزان درباره اشتباهات رایج و قابل پیش‌بینی در رابطه با مفاهیم تدریس شده. در این خصوص نظرات و دلایل موافقت یا مخالفت آن‌ها را جویا شوید. @mqurani
احسان به پدر.mp3
4.4M
اگـر عشق پـدر ورزم ، وگــر مـادر نیـازارم بـدون شـک در ایـن وادی خـدا را در نـظر دارم 🌹رسول خدا(ص) فرمود: نَظَرُ اَلْوَلَدِ إِلَى وَالِدَيْهِ حُبّاً لَهُمَا عِبَادَةٌ نگاه محبت آمیز فرزند به پدر و مادرش عبادت است (بحار الانوار، ج 74، ص 80) (شاعر: ساسان کوچکی) @mqurani