1_124581719763324638.mp3
6.28M
#فایل_صوتي_امام_زمان
🌸بهشت دنیا و بهشت آخرت🌸
همه بهشتی ها دارن به حال ما زمینی ها غبطه میخورن.. ‼️
🎤 حجت الاسلام #دارستانی
👌بسیار شنیدنی
@mqurani
027.mp3
590.8K
صوت دلنشین قرآن صفحه بیست و هفت
#ترتیل #استاد_منشاوی
@mqurani
027.mp3
1.81M
صوت دلنشین قرآن صفحه بیست و هفت
#تحقیق_آموزشی
#استاد_حصری
@mqurani
#رسم_زندگی
🌴پيامبر اکرم صلى الله عليه و آله :
🌸بى اُنذِرتُم وَ بِعَلىِّ بنِ أبى طالِبِ اهْتَدَيتُم... وَ بِالْحَسَنِ اُعْطيتُمُ الإْحسانُ وَ بِالْحُسَينِ تَسعَدونَ وَ بِهِ تَشقونَ ألا وَ إنَّ الْحُسَينَ بابٌ مِن أبوابِ الْجَنَّةِ مَن عاداهُ حَرَّمَ اللّهُ عَلَيهِ ريحَ الْجَنَّةِ؛
🌺به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه السلام هدايت مى يابيد و به وسيله حسن احسان مى شويد و به وسيله حسين خوشبخت مى گرديد و بدون او بدبخت. بدانيد كه حسين درى از درهاى بهشت است، هر كس با او دشمنى كند، خداوند بوى بهشت را بر او حرام مى كند.
📗البرهان فی تفسیر القرآن ج3 ، ص232
@mqurani
S0011015.wma
4.63M
#تفسیر
⏪ آیت الله #جوادی_آملی
🌼 جلسه ۱۵
💠 سوره مبارک حمد
@mqurani
#یک_جرعه_تدبر
🌹#مائده_آیه_66
《وَلَوْ أَنَّهُمْ أَقَامُواْ التَّوْرَيةَ وَالْإِنْجِيلَ وَمَآ أُنزِلَ إِلَيْهِم مِّنْ رَّبِّهِمْ لَأَكَلُواْ مِن فَوْقِهِمْ وَمِن تَحْتِ أَرْجُلِهِم مِّنْهُمْ أُمَّةٌ مُّقْتَصِدَةٌ وَكَثِيرٌ مِّنْهُمْ سَآءَ مَا يَعْمَلُونَ》{۶۶}
💎آیه ى قبل، نقش ایمان در سعادت معنوى و اخروى، این آیه نقش آن در سعادت دنیوى و رفاه اقتصادی...
💎در آیه ى قبل، از عقیده ى یهود در مورد بسته بودن دست خدا صحبت شد، در این آیه مى فرماید: شما به كتابهاى آسمانى روى آورید، سپس قضاوت كنید كه دست خدا بسته است یا نه. اگر عظمت شما به ذلّت تبدیل شده، به خاطر كفر و پشت كردن شما به دستورهاى آسمانى است، نه به خاطر عجز و دست بسته بودن خداوند.
4_5854843016396670539.mp3
182.4K
صوت دلنشین سوره مبارکه مائده آیه66
#استاد_پرهیزگار
#مقام_نهاوند
@mqurani
#معلمی_یعنی_مهربونی
📝اختلالات نوشتاری در کودکان را بدانیم و درمان کنیم:
#قسمت_اول
_ فاصلهنویسی بین حروف و کلمات✏️
از جمله علل بروز این حالت سرعت زیاد قلم هنگام نوشتن، حرکت بیش از حد و سریع جانبی و بیتوجهی به هماهنگی لازم برای نوشتن است.
🔍 برای رفع این مشکل والدین یا معلم باید کلمههای یک جمله را بهصورت کمرنگ یا نقطهچین بنویسند تا دانشآموز ضمن کامل کردن به فاصلهها هم توجه داشته باشد. همچنین میتوان از چوب کبریت به شکل عمودی بهعنوان حد فاصل استفاده کرد تا دانشآموز پس از نوشتن یک کلمه چوب کبریت را قرار دهد سپس کلمه بعدی را بنویسد.
@mqurani