eitaa logo
روابط عمومی انتظامی شهرستان سربيشه
253 دنبال‌کننده
8.7هزار عکس
3.9هزار ویدیو
100 فایل
کانال فرهنگی، اجتماعی، سیاسی،
مشاهده در ایتا
دانلود
گزارش تصویری اولین روز مسابقات سرود علمداران ولایت ویژه فرزندان کارکنان انتظامی #مرکز_تربیت_تعالی_قم #تولیدی_ثامن_قم
🔈 رهبر انقلاب: افتخارآفرینی روی ویلچر ایجاد امید می‌کند امام خامنه‌ای: ▪️یک نکته دیگر در مورد ورزشکارانی که از لحاظ جسمی مشکلاتی دارند امیدآفرینی است؛ این جوانی که روی ویلچر، این توانایی را پیدا می‌کند که در مقابل چشم صدها میلیون مردم یک افتخار قدرت جسمانی را نشان بدهد این امید ایجاد می‌کند. ▪️بعضی هستند که با اندک حادثه‌ای در جسمشان دچار ناامیدی میشوند، شما اینها را امیدوار می‌کنید. این خیلی با ارزش است. اینهم یک نکته است که بنده از همه‌ این عزیزان تشکر می‌کنم.
اگر توی زندگیتون مشکل دارید اگر حاجت خاصی دارید اگر مشکل مالی معنوی دارید اگر گره توی زندگیتون هست اگر حال روحتون خوب نیست اگر تمام خیر دنیا و تمام خیر آخرت رو میخواید اگر دنبال گنجی هستید که امور دنیا و آخرتتون رو کفایت کنه اگر از شب اول قبر میترسید. اگر از حساب و کتاب برزخ نگرانی دارید و..... خوندن روزانه زیارت عاشورا رو ترک نکنید! حرف خدا،اهل بیت،علما،بزرگان دین ،شهدا و ....هست.. جدی بگیرید و ترکش نکنید. بعد مدتی،کم کم آثارش رو میبینید...
‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎❤️🍃❤️ ✅ در برابر هر کاری که همسرمان برای ما انجام می دهد از او تشکر کنیم. 💞کمترین تشکرها ، تشکر  زبانی است. 💕اینکار یعنی اینکه ما به طرف مقابل اهمیت داده و قدر کارهای او را میدانیم. ✨امام علی (ع) : انسان کریم در برابر اندک ، سپاسگزاری می کندو انسان پست در برابر کار زیاد هم ناسپاسی می کند. 📚 عیون الحکم و المواعظ ص47 ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ 💕💕💕 ‌‌
آیا‌ ایران از خونخواهی شهید هنیه منصرف شده است؟! فوری بودن پاسخ در دستور کار نیست، بلکه زمان مناسب است که اولویت دارد. برای ایران، زمان انتقام اهمیت دارد اما به مرور زمان محدود نیست. از امروز تا هفته آینده و ماه بعد همه جزو ساعت‌های محتمل خونخواهی ایران است. از میان برآوردها و تحلیل ها، برخی مدعی شدند که ایران احتمالا از انتقام، پشیمان شده و برخی دیگر چون نمی‌توانند زمان پاسخ ایران را حدس بزنند، شب حمله را به انتظار می کشند. از آنجایی که بسیاری از کارشناسان زمان حمله ایران را تا قبل از اربعین شهادت اسماعیل هنیه برآورد کرده بودند، حالا این شائبه ممکن است ایجاد شود که ایران خیلی هم دنبال انتقام نیست! اما واقعیت این است که در رابطه با انتقام ایران چهار گزاره ادراک می‌شود: یک: تاکید رهبر انقلاب بر مجازات سخت رژیم صهیونیستی و خون‌خواهی شهید هنیه از یک طرف و اعلام حتمی بودن پاسخ انتقامی از سوی فرماندهان نظامی ایران از طرف دیگر، این گزاره را حتمی می‌کند: «انتقام ایران قطعی است». دو: فوری بودن پاسخ در دستور کار نیست، بلکه زمان مناسب است که اولویت دارد. برای ایران، زمان انتقام است که اهمیت دارد اما پاسخ ما زمان محدود نیست. از امشب تا هفته آینده و ماه بعد همه جزو ساعت‌های محتمل خونخواهی ایران است. سه: همان طور که بارها گفته شده، طولانی کردن انتقام از سوی ایران یک تاکتیک است. برهم زدن محاسبات دشمن، ایجاد فرسایش در جبهه دشمن، نگه داشتن فضای وحشت در اراضی اشغالی و ایجاد سردرگمی در اتاق فکر ارتش رژیم صهیونیستی از جمله اهداف است. چهار: با توجه به محتواهای منتشر شده از رسانه‌های غربی و عبری که به نوعی برونداد اتاق عملیات روانی دشمن صهیونیستی به حساب می‌آیند، اتفاقا برخلاف رسانه‌های ضد انقلاب، دشمن پاسخ ایران را جدی گرفته و از همین رو در حال کم اثر کردن عملیات انتقامی ایران در افکار عمومی مردم منطقه و دنیا هستند. شب گذشته سردار سلامی تاکید کرد: «این بار متفاوت از اسرائیل انتقام می‌گیریم... درسی به دشمن می‌دهیم که یاد بگیرد با دم شیر بازی نکند»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨﷽✨ ♻️🎥 سلسله مباحث تربیت فرزند با ارائه ی مشاور خانواده استاد مهدی وحیدی موضوع: ابراز محبت با تشکر کردن قسمت : نهم ✅️ کانال مرکزتربیت وتعالی ساع.س.فراجا
🔘 وزیر سابق دادگستری رژیم صهیونیستی: وضعیت اسرائیل دیوانه کننده است 🔹حاییم رامون وزیر سابق دادگستری رژیم صهیونیستی: 11 ماه قبل از جنگ، به هر عاقلی در اسرائیل می‌گفتم که وضعیت 11 ماه بعد اینگونه خواهد بود، "مرا دیوانه می خواند." 🔸رئیس ستاد ارتش شکست خورده، هرزی هالوی معتقد است که او یک سیاستمدار است و می خواهد نخست وزیر را از مسائل استراتژیک مانند پرونده ایران دور کند. یوآو گالانت به جای مدیریت جنگ، خود را سخنگوی ارتش می داند در حالی که ما به اندازه کافی سخنگو داریم. نتانیاهو و گالانت با یکدیگر صحبت نمی کنند. 🔹در گذشته هرگز این چنین اتفاقی نیفتاده بود که وزیر دفاع (جنگ) و نخست وزیر در زمان جنگ با یکدیگر قهر کنند. 🔸یکی از آنها باید استعفا دهد چرا که این وضعیت به امنیت «اسرائیل» لطمه میزند
ـ⁣⁣⁣⁣🌸🎊🌸🎊🌸 ـ⁣⁣⁣⁣🎊🌸🎊🌸 ـ⁣⁣⁣⁣🌸🎊🌸﷽ ـ⁣⁣⁣⁣🎊🌸 ـ⁣⁣⁣⁣🌸 اگه تشهد رکعت دوم رو در نماز فراموش کنیم، باید چه کنیم؟ 📚 آیات عظام رهبری، سیستانی، مکارم، وحید، شبیری و نوری: 👌 بستگی داره کی و کجا متوجه بشی. 👈 اگه قبل از رکوع رکعت سوم فهمیدی: 📚 باید همون موقع بشینین و تشهد رو بخونین، بعد برای رکعت بعدی بلند بشین و بقیه کارهای نماز رو انجام بدین (رهبری و وحید: بهتره به‌خاطر ایستادن بیجا، بعد از نماز دو سجده سهو هم به‌جا بیارین). 👈 اگه بعد از رکوع رکعت سوم فهمیدی: 📚 مقام معظم رهبری: دراین‌صورت بنابر احتیاط واجب، بعد از نماز، اول باید قضای تشهد فراموش‌شده رو به‌جا بیارین و بعد حتماً دو سجده سهو هم انجام بدین. 📚 آیات عظام سیستانی، وحید و شبیری: دراین‌صورت بنابر احتیاط مستحب، بعد از نماز، اول باید قضای تشهد فراموش‌شده رو به‌جا بیارین و بعد حتماً دو سجده سهو هم انجام بدین. 📚 آیت‌الله مکارم: دراین‌صورت بنابر احتیاط مستحب، بعد از نماز اول باید قضای تشهد فراموش‌شده رو به‌جا بیارین و بعد بنابر احتیاط واجب، دو سجده سهو هم انجام بدین. ⭕️ نکته: «احتیاط واجب» یعنی توی این مسئله می‌تونیم به نظر مرجع اعلم بعد از مرجع خودمون که فتوای قطعی داره، عمل کنیم. ⭕️ نکته: «احتیاط مستحب» یعنی از نظر مرجع ما مستحبه که اون کار رو انجام بدیم. بنابراین ما می‌تونیم به اون مستحب عمل کنیم یا نکنیم؛ اما رجوع به مرجع دیگه جایز نیست. 🔺رهبری، رساله نماز و روزه، م291 و 292؛ سیستانی، منهاج، ج1، م875؛ شبیری، رساله، م1121 و 1254؛ مکارم، رساله، م987 و 1099؛ نوری، رساله، م1103 و 1237؛ وحید، منهاج، ج2، م838. ┈┄┅═✾•••✾═┅┄┈
یادداشت سیاسی ؛ عنوان: آشوب را «جنبش» نامیدند... از کژواره‌های مفهومی درباره آشوب‌های پاییز سال ۱۴۰۱ که به‌تدریج از سوی برخی رسانه‌ها مطرح شد، جنبش نامیدن این آشوب‌ها با عنوان «جنبش زن، زندگی، آزادی» بود. این در حالی است که آنچه در پاییز ۱۴۰۱ در ایران رخ داد، نه یک آشوب، بلکه حرکتی ضدنظم بود. درواقع، جنبش نامیدن این آشوب‌ها حداقل از چند منظر اساسی دارای ایراد جدی است: ۱. هر جنبشی، برخاسته از متن مطالبات اجتماعی است. بر این اساس، آنچه در آشوب‌های ۱۴۰۱ رخ داد، مطالبات اجتماعی را نمایندگی نمی‌کرد، زیرا در حالی که مهم‌ترین مطالبه اجتماعی کشور در آن برهه و هم‌اکنون، مسائل اقتصادی – معیشتی است، آنچه در خلال این آشوب‌ها رخ داد، نسبتی با این کلان مسئله اجتماعی نه تنها نداشت، بلکه در تعارض با تأمین آن نیز قرار داشت. ۲. شکل‌گیری جنبش‌های برانداز اگرچه پدیده‌ای طبیعی است، اما این قبیل جنبش‌ها صرفاً ضدنظام سیاسی حاکم هستند و با جامعه و چارچوب‌های کلی و مألوف آن کمتر در تضاد هستند، یعنی تعارض جنبش‌های براندازانه بیشتر با حوزه سیاست است و کمتر با موجودیت جامعه در ابعاد مختلف، به‌ویژه در بعد سرزمینی در تعارض هستند. این در حالی بود که در آشوب‌های پاییز ۱۴۰۱ از تمامی مرز‌ها عبور شد و برخی فعالان آن حتی خواستار حمله به ایران و تجزیه آن بودند. فراتر از این، با محوریت یافتن «نمایش تن و هرزگی» در این آشوب‌ها، مرز‌های اخلاقی و هویت انسانی نیز مورد خدشه واقع شد. از این نظر، آشوب‌های ۱۴۰۱، فاقد هرگونه سویه ایجابی بود و بیشتر تجلی واکنش‌های هیجانی و غیرمنطقی بود که با شدت تخریب هم همراه بود. ۳. جنبش دارای ایدئولوژی و رهبران دارای صلاحیت است. در آشوب‌های پاییز ۱۴۰۱، هیچ ایدئولوژی منطقی و نظام‌واری که بتواند هم راهنمای عمل باشد و هم تصویری از جهان مطلوب ارائه کند، عرضه نشد. علاوه بر این، در این آشوب‌ها، هیچ چهره باصلاحیت و باقابلیتی در مقام رهبری و هدایت آشوب ظاهر نشد. همراهی برخی سلبریتی‌ها با آشوب‌گران نیز در حالی بود که فاقد هیچ درکی از جامعه ایران، مطالبات مردم و معادلات مختلف سیاسی و اقتصادی نداشتند. بنابراین، بیش از آنکه پرچم‌دار مطالبات مردمی باشند، در تحریک آشوب و تخریب نظم و نظام تلاش کردند. در همین زمینه قابل ذکر است که جنبش‌هایی که علیه یک نظم سیاسی شکل می‌گیرند و سودای تغییر دارند، معمولاً از حمایت یک بدنه نخبگانی قوی نیز برخوردارند که آشوب‌های پاییز ۱۴۰۱ فاقد این ویژگی هم بود. ۴. جنبش‌های اصیل معمولاً در تلاش هستند تا برای اثبات اصالت خود هم از شائبه وابستگی به قدرت‌های خارجی خود را مبرا کنند و هم خود را متمایز از اقدامات تروریستی و کور تعریف کنند. این در حالی بود که در آشوب‌های ۱۴۰۱ نه تنها با حرکت‌های تروریستی با محوریت گروهک‌ها در کردستان و سیستان و بلوچستان، تمایزی ایجاد نشد، بلکه فراتر از این، فعالان این آشوب‌ها، به هر نحو ممکنی درصدد جذب حمایت‌های خارجی بودند. ۵. جنبش‌ها از حمایت مردمی هم برخوردار هستند. منظور از حمایت مردمی آن است که درصد قابل‌توجهی از مردم با جنبش همراه بوده و علاوه بر حمایت ایستاری از جنبش، در تظاهرات عینی و عملی آن نیز مشارکت می‌کنند. آشوب‌های ۱۴۰۱ فاقد این ویژگی بسیار مهم بود، زیرا کمتر از یک درصد جامعه ایران با آن همراه بود. بنا به برخی برآوردها، جمعیت آشوب‌گران در سراسر کشور، همواره زیر ۵۰۰ هزار نفر بوده است. برای درک این موضوع کافی است که این موضوع در مقایسه با تظاهرات عظیم مردمی در جریان شکل‌گیری انقلاب‌ها در نظر گرفته شود مانند اجتماعاتی که در حمایت از جنبش‌های اسلامی در سال ۲۰۱۱ در دنیای عرب شکل گرفت.
نقد منصفانه و محترمانه جناب دکتر پزشکیان ،رئیس جمهور محترم! ضمن تشکر از همه اقدامات مثبت و سازنده دولت محترم؛؛! آقای دکتر پزشکیان، ما با آمریکا برادر نیستیم! دکتر پزشکیان در مصاحبه دیروز خودشان فرمودند ما با آمریکا برادریم؛ نخیر جناب‌ رئیس جمهور محترم ،ما با آمریکا برادر نیستیم. ما با قاتل سردار سلیمانی برادر نیستیم، ما با کشوری که هواپیمای مسافربری ما را سرنگون کرد و ۲۹۸مسافر بیگناه را به شهادت رساند و به فرمانده جنایتکارش مدال شجاعت داد برادر نیستیم. ما با عامل اصلی کودتای ۲۸ مرداد و تحمیل رژیم ضد مردمی پهلوی به مردم ایران برادر نیستیم. ما با کشوری که بیش از چهل سال است ایران را حتی در دارو تحریم کرده برادر نیستیم. ما با کشوری که روزانه با سلاح های ارسالی آن مردم بیگناه غزه در خاک و خون می غلتند و بزرگ ترین نسل کشی تاریخ را ورق می زند برادر نیستیم ما با کشوری که در هر جای دنیا جنایت و کشتار و خونریزی است حضور دارد برادر نیستیم. ما با کشوری که از چنگال های رهبران آن خون میلیون ها انسان بیگناه می چکد برادر نیستیم. ما با افتخار فریاد می زنیم مرگ بر آمریکا و بر این شعار خود ایستاده ایم چون تربیت شده مکتب علی علیه السلام و نهج البلاغه ایم و چون تربیت شده مکتب امام خمینی ره هستیم! آرزوی توفیق برای دولت محترم!
◀️یه ماشین تو جاده بجنورد که اتفاقاً رانندش هم زن بوده و یک همراه معلول جسمی هم داشته پنچر میشه و مامور راهنمایی و رانندگی کمکشون میکنه...!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 دامن مزن به آتش این قیل و قال‌ها از حق بگو چنانکه علی گفت سال‌ها... 👆 بخشی از شعرخوانی آقای شرافت در حضور رهبر انقلاب که مورد تحسین ایشان واقع شد. 🔹️ |
📢 مرور مجدد فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از علما، امامان جمعه و مدیران مدارس علمیه اهل سنت سراسر کشور؛؛ موضوع «امت اسلامی» به هیچ وجه نباید فراموش شود ✏️ رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از علما، امامان جمعه و مدیران مدارس علمیه اهل سنت سراسر کشور، حفاظت از هویت گران‌سنگ «امت اسلامی» را ضروری خواندند و با تأکید بر اهمیت وحدت اسلامی و تلاش‌های بدخواهان برای مخدوش کردن آن، گفتند: موضوع «امت اسلامی» به هیچ وجه نباید فراموش شود. ✏️ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار که به مناسبت آغاز هفته وحدت و ایام سالروز ولادت با سعادت نبی اکرم(ص) برگزار شد، گفتند: مسئله هویت امت اسلامی، مسئله‌ای اساسی و فراتر از ملیت است و مرزهای جغرافیایی، حقیقت و هویت امت اسلامی را تغییر نمی‌دهد. ✏️ ایشان با اشاره به تلاش‌های خصمانه برای بی‌تفاوت کردن مسلمانان به هویت اسلامی خود، افزودند: این خلاف تعالیم اسلامی است که یک مسلمان از رنج مسلمانی دیگر در غزه یا دیگر نقاط جهان غافل باشد. ✏️ رهبر انقلاب اسلامی، علمای اهل سنت را به تکیه بر هویت اسلامی و امت اسلامی فراخواندند و با اشاره به طراحی‌ها و فعالیت‌های سابقه‌دار بدخواهان برای دامن زدن به اختلاف‌های مذهبی در جهان اسلام بویژه در ایران، خاطرنشان کردند: آنها با استفاده از ابزارهای فکری، تبلیغی و اقتصادی به دنبال جداسازی شیعه و سنی در کشور ما و هر منطقه دیگر اسلامی هستند و با اقداماتی همچون وادار کردن افرادی از طرفین به بدگویی به لجاجت و اختلاف دامن می‌زنند. ✏️ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، علاج و راه مقابله با این توطئه‌ها را تکیه بر وحدت خواندند و تاکید کردند: موضوع وحدت نه یک تاکتیک بلکه یک اصل قرانی است. ✏️ رهبر انقلاب اسلامی با ابراز تأسف از برخی اقدامات دانسته یا نادانسته برای مخدوش کردن وحدت شیعه و سنّی گفتند: البته با وجود انبوه توطئه‌ها، جامعه اهل سنت ما مجدانه با این انگیزه‌های خصمانه مقابله کرده است که گواه آن ۱۵ هزار شهید اهل سنت در دفاع مقدس و مقاطع دیگر و شهادت جمع زیادی از علمای اهل سنت در راه حق و انقلاب است. ✏️ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دستیابی به هدف مهم عزت امت اسلامی را جز از راه اتحاد میسّر ندانستند و گفتند: امروز یکی از واجبات قطعی حمایت از مظلومان غزه و فلسطین است و اگر کسی از این تکلیف سرپیچی کند، قطعاً نزد پروردگار مورد سؤال قرار خواهد گرفت. 🔹در این دیدار، مولوی عبدالرحمن چابهاری از علمای اهل سنت استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه چابهار، مولوی عبدالرحیم خطیبی از علمای اهل سنت استان هرمزگان و امام جمعه قشم، و ماموستا عبدالسلام امامی از علمای اهل سنت آذربایجان غربی و امام جمعه مهاباد، با تقدیر از رویکردهای وحدت‌آفرین جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب و حمایت‌های ایشان از جامعه اهل سنت، بر تقویت زمینه های وحدت‌زا و استفاده از ظرفیت‌های بومی بخصوص در مناطق سنی‌نشین برای پیشرفت کشور تأکید کردند و موضوع مقابله با جریان‌های تکفیری و افراط‌گرا را نیز یک ضرورت دانستند. ۱۴۰۳/۶/۲۶
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از مجالس عیدالزهرا، چه کسانی سود می‌برند؟ تذکر بسیار مهم ۳۱ سال قبل رهبر انقلاب اسلامی در مورد مجالسی که برخی به اسم عیدالزهرا در ماه ربیع الاول برگزار می‌کنند...
🔻کشف بیش از 12 کیلو گرم طلا توسط مرزبانان تایبادی در نقطه صفر مرزی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی ، سرتیپ دوم "مجید شجاع" در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای برخورد قاطع با هرگونه قاچاق در مرزهای استان، مرزبانان هنگ تایباد در ایست و بازرسی گروهان مرزی 17 شهریور موفق به کشف محموله طلا قاچاق به مقدار ۱۲کیلو و ۷۲۰گرم به ارزش برآوردی 472 میلیارد و 827 میلیون ریال شدند.
نقد منصفانه و محترمانه! رد صدور انقلاب از سوی رئیس جمهور محترم، عمد یا سهو ؟ آقای پزشکیان در نشست خبری گفت : ما نه در فکر کشورگشایی هستیم نه در فکر صدور انقلاب!! برزبان آوردن برخی جملات و کلمات بدون توجه به حاشیه سازی و هزینه های آن ، تهاجم به هویت و ماهیت آن موضوع است ، انقلاب اسلامی که برای آن هزاران نفر رفتند و جان و مالشان را فدا کردند، حاصل زحمات پیامبران و ائمه معصومین و امام خمینی(ره) و مردم شریف ایران است، انقلاب آمده تا با صدور آن در سراسر عالم زمینه ظهور خورشید عظمای ولایت را فراهم کند، از ابتدای پیروزی انقلاب امام فرمودند: "ما از اول گفتیم می خواهیم انقلابمان را صادر کنیم. صدور انقلاب به لشکرکشی نیست." در جایی دیگر می فرمایند:  "روزی اسلام، سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد." امام خمینی (ره) اول انقلاب وقتی نهادهای نظامی را تاسیس می کردند ، حتی نام وزارت جنگ را به وزارت دفاع تغییر دادند ، یعنی انقلاب اسلامی بدنبال جنگ نیست ، هدف امام و رهبری صدور انقلاب است نه کشور گشایی و جنگ وتهاجم، جناب آقای پزشکیان کسی است که در این انقلاب مسئولیت های متعددی داشته، نا آشنا با نگاه امام و رهبری و هدف انقلاب نیستند، در صداقت ایشان شکی نیست اما واقعیت این است که ایشان با علوم نظری و سیاسی آشنا نیستند و نسبت به مبانی انقلاب بسیار ضعیف هستند ، خوب است جناب پزشکیان به دیدگاه این نویسنده مصری درباره انقلاب توجه کنند : "حسنین هیکل، سردبیر کهنه‌کار و معروف روزنامه مصری الاهرام در این باره جمله زیبایی دارد. وی که افتخار زیارت امام‌خمینی(ره) را دارد می‌گوید: «ایرانی‌ها دو بار به مدیترانه آمدند. بار اول در دوره هخامنشیان و با زور اسلحه و قوای نظامی. آن بار دوام زیادی نیاوردند، چرا که فقط سرزمین‌ها را تسخیر کرده بودند و بار دوم در دوران انقلاب اسلامی، این دفعه اما، ماندگارند زیرا، بر دل‌ها حکومت می‌کنند.» جناب پزشکیان انقلاب اسلامی آمده آن را به دنیا صادر کند، نه با زور و شمشیر بلکه بر دل ها ، ذهن ها و اندیشه ها حکومت کند، همان کاری که امام، رهبری و حاج قاسم کردند.
❤️🍃❤️ 💞 به خوبیای‌ همسرت فکر کن نه ایراداتش ❣وقتی همیشه به ایرادهایی كه همسرتان دارد فكر كنید، روز به روز بیشتر از او دور می‌شوید. 👈 اما اگر همیشه به نقاط مثبت او بیندیشید آن‌وقت هر روز بیشتر از دیروز برایتان عزیزتر می‌شود... 👌 💕💕💕
آیا وحدت شیعه و سنی یک امر حقیقی و مبنایی است یا یک‌ تاکتیک است که مصلحت آن را ایجاب کرده است؟ برای درک این مطلب باید ببینیم نسبت شیعه با اسلام و نسبت اهل جماعت با اسلام چگونه است؟ واقعیت آن است که هر شیعه ای قبل از شیعه بودن باید مسلمان باشد و هر سنی ای قبل از سنی بودن باید مسلمان باشد. زیرا اساس مسلمان بودن دو‌ چیز است. توحید و رسالت. یعنی همان دو امری که در شهادتین ذکر می شود. پس وقتی خاستگاه شیعه و سنی هر دو یکی است، این وحدت یک وحدت مبنایی و واقعی است نه تاکتیکی! از همین مسأله میخواهم گریزی بزنم به وفاق ملی دکتر پزشکیان. وفاق ملی وقتی درست است که یک مبنای مشترک بین افراد وجود داشته باشد. آن مبنا چیست؟ آن مبنا می تواند جمهوری اسلامی ایران باشد. یعنی هرکس معتقد به جمهوری اسلامی است که در قانون اساسی تجلی یافته و هرکس معتقد به ایران است که در حب وطن تجلی می یابد، با او می توان وفاق داشت، ولو اختلاف سلیقه داشته باشیم. اما اگر کسی قانون اساسی یا بخشی از آن را قبول ندارد، یا کسی به ایران خیانت می کند، با او دیگر نمی شود وفاق حاصل کرد. کسی که ولایت فقیه، شورای نگهبان، مبارزه با استکبار جهانی و... را قبول ندارد، آیا قابل وفاق است؟ جاسوسها و تجزیه طلبان و مزدوران غرب آیا قابل وفاق اند؟
منظور از پیجر دقیقا چیه ؟ درلبنان چه خبر است؟ دستگاههای کوچک مخابراتی که فقط زنگ میخوره و نیرو متوجه میشه که باید از طریق خط امن با فردی تماس بگیره تعداد زیادی از بچه‌ها (مخصوصا نیروهای نظامی) از این دستگاه استفاده میکنن که باعث شده تعداد مجروحین خیلی زیاد باشه گوشه گوشه ضاحیه مجروحین روی زمین افتادن و احتمالا تعدادی هم شهید شدند و در سایر مناطق مثل جنوب و بقاع هم وضع همینطور کاربران محلی لبنانی از خرابی و اختلال در شبکه های تلفن همراه و GPS در پی انفجارهای پیجر گزارش می دهند هدف رژیم صهیونیستی از انفجار پیجرها؟ دام اصلی موساد بیمارستان ها است، صد درصد عوامل موساد امروز در بیمارستان ها برای شناسایی افراد ارشد حزب الله وجود دارند. فصل جدیدی از درگیری ها شروع خواهد شد، از سوی دیگر نشان می‌دهد عملیات اربعین آسیبی زده است که امروز صهیونیست ها در این ابعاد آن را جواب می‌دهند.
🔻 🔻حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در سخنانی می فرمایند: "خدمت وظیفه عمومی خدمت واقعا مقدسی است که در جنگ و صلح در صف اول نیازهای ملت و کشور قرار دارد. هم خانواده ها و هم آحاد جوانان، باید اهمیت آن را درک کنند و با شوق و علاقه به آن بشتابند.
🔻دو الگوی «اسلام تكفیری» و «اسلام لائیك» از سوی غرب به شما پیشنهاد شده و خواهد شد تا الگوی «اسلام اصولگرای معتدل و عقلانی» در میان انقلابهای منطقه تقویت نشود. كلمات را دوباره و بدقت تعریف كنید. «دموكرات بودن» اگر به معنای مردمی بودن و انتخابات آزاد در چارچوب اصول انقلابهاست، همه دموكرات باشید؛ و اگر به معنای افتادن به دام لیبرال دموكراسی درجه‌ی دوم و تقلیدی باشد، هیچ یك دموكرات نباشید. «سلفی‌گری» اگر به معنای اصولگرائی در كتاب و سنت و وفاداری به ارزشهای اصیل و مبارزه با خرافات و انحرافات و احیاء شریعت و نفی غربزدگی باشد، همگی سلفی باشید؛ و اگر به معنای تعصب و تحجر و خشونت میان ادیان یا مذاهب اسلامی ترجمه شود، با نوگرائی و سماحت و عقلانیت - كه اركان تفكر و تمدن اسلامی‌اند - سازگار نخواهد بود و خود باعث ترویج سكولاریزم و بی‌دینی خواهد شد. ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
﷽؛ حدیث روز پيامبر خدا صلى الله عليه و آله: إنّ أعظَمَ النّاسِ مَنزِلَةً عِندَ اللّه ِ يَومَ القِيامَةِ أمشاهُم في أرضِهِ بالنَّصيحَةِ لِخَلقِهِ بامنزلت ترينِ مردم نزد خداوند در روز قيامت، كسى است كه در راه خيرخواهى براى خلق او، بيش از ديگران قدم بر دارد الكافی ج۲ ص۲۰۸