eitaa logo
روابط عمومی پلیس سربيشه(خراسان جنوبی)
281 دنبال‌کننده
16.3هزار عکس
8.7هزار ویدیو
212 فایل
کانال فرهنگی، اجتماعی، سیاسی،
مشاهده در ایتا
دانلود
✍ آیت الله مجتهدی تهرانی: تا زنده ای و دستت می رسد کاری بکن، به فکر خودت باش و یک کاری برای آخرتت انجام بده که مبادا دست خالی از دنیا بروی!
🔘کنترل رسانه و سرویس‌های اطلاعاتی 🔻قسمت اول 🔹 عملیات که توسط سی.آی.اِی انجام شد، با رسانه‌ها چه کرد؟ آیا جنگ این روزها در فلسطین و لبنان، فقط با مهمات جنگی و موشک و راکت است؟ 🔸در طول تاریخ، دولت‌ها و متنفذین به شکل‌های مختلف از رسانه سوء استفاده کرده و آن‌ را به ابزار دروغ‌پراکنی و بازوی اقناعی ایدئولوژی و رویکردهای خود تبدیل نموده‌اند. 🔹این که به گواهی تاریخ، اغلب رسانه‌های جریان اصلی، روایت دیکته شده توسط سازمان سیا و سایر بخش‌های دولت آمریکا را پیش برده‌اند، در پژوهش‌ها و مقاله‌های تحقیقی فراوانی مطرح شده و مفصل به آن پرداخته شده. 🔸مجله‌ی رولینگ استون در گزارشی در سال 1997 از همکاری گسترده‌ی سیا و مطبوعات خبر داد. طبق این گزارش به غیر از گروهی از افسران اطلاعاتی که در پوشش خبرنگار فعالیت می‌کردند، 400 روزنامه‌نگار آمریکایی در سال‌های اخیر مخفیانه وظایفی را برای سیا انجام داده بودند؛ از جمع‌آوری ساده‌ی اطلاعات گرفته تا میانجی‌گری میان سیا و جاسوسان در کشورهای کمونیستی. همچنین نیویورک تایمز درهمان سال در گزارشی به توصیف کمپین جهانی سیا برای تأثیرگذاری بر افکاری از طریق دستکاری رسانه‌ها پرداخت.
⭕️تاکتیک یا امر شرعی؟ 🔹در میان تمام متفکرین و محققین که در زمینه ی رابطه ی شیعیان و اهل سنت یا به طور کلی رابطه ی میان مسلمین به بحث و گفتگو پرداخته اند می توان گفت که اکثر اینها بحث وحدت میان مسلمانان را به شکل یک تاکتیک موضعی و مقطعی تعریف کرده اند یعنی وحدت را به عنوان یک ابزار و وسیله برای پیشرفت و تعالی جامعه ی اسلامی برشمرده اند که دارای مزایای زیادی است اما تنها از دیدگاه تاکتیک و دیگر در نظام اندیشه ی اسلامی آنها جایگاهی ندارد. 🔸متفکرین انقلاب اسلامی از دیرباز تاکنون تاکید داشته اند که ما تنها به تاکتیک اکتفا نمی کنیم و بحث وحدت را یک امر شرعی و از درون نظام اندیشه ای خود میدانیم. 🔹نظام اندیشه ی اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای با توجه به اینکه ایشان یکی از اصلی ترین ارکان فکری انقلاب اسلامی در قبل از پیروزی نهضت و بعد از آن بوده اند و با شروع زمامداری ایشان نقش ایشان به اوج خود رسیده است؛ یک نظام منسجم و واحد می باشد که یکی از مهم ترین پایه ها و ارکان آن بحث وحدت می باشد ایشان با توجه به مطالعات عمیق از فضای روشن فکری جهان اسلام و ارتباط نزدیک خود با اهل سنت در دوران تبعید و چندین مساله ی دیگر به این نقطه اشاره می فرمایند که وحدت تنها در حد یک تاکتیک نیست و به عنوان یک امر شرعی و قرآنی مورد اهتمام خداوند بوده است به طور مثال در آیه قرآن آمده است: و اعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا در تفسیر این آیه سه مساله مورد توجه حضرت اقا می باشد اول اینکه این اعتصام چیست؟ مظاهرش چیست؟ قید های بعدی آیه چگونه با اعتصام معنا می شود؟ و سوال های این چنینی مطرح می فرمایند. که با فهم دقیق قسمت اول آیه می توانیم به تفسیر دقیق بخش دوم برسیم. در بخش اول اعتصام را به تمام مظاهر اسلامی اعم از حج و نماز جمعه وامثال اینها مطابقت می دهند. دوم اینکه باید این اعتصام و چنگ زدن به دین خدا بدون اختلاف و چند دستگی است به عبارت دیگر تفرقه از بین برنده ی این اعتصام است و رکن اول را از بین می برد سوم قرآن می فرماید .....جمیعا یعنی نه تنها می بایست از تفرقه پرهیز کرد بلکه باید به این عبادات الهی را به صورت دسته جمعی انجام داد در اینجا شاید کسی به ذهنش خطور کند که چطور می شود تمام مظاهر اسلام حالت و شکل اجتماعی داشته باشند؟ جواب این است که در نظر بگیرید که روزه گرفتن که یک امر کاملا فردی به نظر می رسد و کسی نمی تواند متوجه بشود که آیا دیگری روزه دارد یا نه اما از حالت وضع احکام و شرایط که همه باید در یک ماه روزه بگیرند همه در یک ساعت افطار کنند و هیچ کس حق روزه خواری در ملاء عام ندارد یا اینکه پس از اتمام این عمل عبادی ما به فرمان خداوند به یک عمل دسته جمعی و همگانی در روز عید فطر که پاداش تمام این اعمال را در آن می دهند امر شده ایم. یعنی تمام دین براساس این دیدگاه به اجتماع اسلامی امر می کند و اجتماع مهم ترین بحث در دین می باشد و بالتبع یکی از مهم ترین بحثها در اجتماع اسلامی بحث وحدت می باشد که و اعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا...
وحدت ما تاکتیکی نیست! واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا... ✅با روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان سربیشه همراه شوید 👇👇👇👇 https://eitaa.com/r_f_e_khj_sarbishe
2.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روایت خانواده‌های داغدیده معدن معدنجوی طبس مستاجر بودیم خونه هم نداشتیم...
1.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پزشکیان: جنگ منطقه‌ای به نفع هیچ‌کس در جهان نیست، ما توانایی کافی برای آسیب رساندن به اسرائیل را داریم و پاسخ ما در زمان مناسب خواهد بود.
🔴 واکنش آیت‌الله سیستانی به حمله اسرائیل به لبنان: آنچه را که به کاهش رنج و تامین نیازهای انسانی مردم کمک می کند، انجام دهید 📝متن این بیانیه به شرح زیر است: ◀️ در این روزهای سختی که مردم لبنان سپری می کنند و به طور فزاینده ای با تجاوز وحشیانه اسرائیل با روش های وحشیانه ای از قبیل انفجار تعداد زیادی وسایل ارتباط شخصی و موارد مشابه آن و هدف قرار دادن منازل مملو از شهروندان حتی زنان و کودکان و حملات شدید به دهها روستا و شهر در جنوب بقاع روبرو هستند که تاکنون منجر به شهادت و زخمی شدن شمار زیادی از نیروهای قهرمان مقاومت و غیرنظامیان بی گناه و آوارگی دهها هزار نفر از خانه و کاشانه خود انجامیده است. ◀️ مرجعیت عالی دینی ضمن درخواست از هر تلاشی برای توقف این تجاوز وحشیانه مستمر و محافظت از مردم لبنان در برابر تاثیرات ویرانگر آن، از مومنان می خواهد آنچه را که به کاهش رنج و تامین نیازهای انسانی آنها کمک می کند، انجام دهند.
💠 علت تعدد 🕌 در ایران چیست❓🔰 ✅👈 امامزاده‌ها و سادات علوی در چند مرحله وارد ایران شده‌اند: 1⃣➖ بار اول در زمان حکومت بنی امیه بود. شیعیان زیادی ‌همراه گروهی از امامزاده‌ها که از ظلم آنها فراری بودند وارد ایران شدند. 2⃣➖ ‌بار دوم در دوران ولایت ‌عهدی امام رضا‌(ع) بود که گروهی از شیعیان و امامزاده‌ها همراه حضرت و سپس همراه کاروان حضرت معصومه‌(س) به ایران آمدند. 3⃣➖ ‌بار سوم در زمان قیام علویون بر ضد بنی‌ عباس بود که به‌دلیل آزارهای بنی‌ عباس ناگزیر شدند به کشورهای شرقی از جمله ایران پناه ببرند. 🌺 اما مهمترین عامل تعداد فراوان امامزاده‌ها در ایران، ایران نسبت به ائمه اطهار(علیهم‌السلام) و سادات علوی بوده که باعث می‌شد آن بزرگواران با علاقه و خاطری آسوده از ظلم حاکمان جور وارد کشور شوند. اگر این امامزادگان نبودند ما ایرانیان اینچنین با فرهنگ درخشان شیعی آشنا نمی‌شدیم. ➖➖➖➖➖
قال النبی صلی الله علیه و آله: ایها رجل رضی بتزین امرأته و تخرج من باب دارها فهو دیوث و لا یأثم من یسمیه دیوثا والمرأة اذا خرجت من باب دارها متزینة متعطرة و الزوج بذاک راض بنی لزوجها بکل قدم بیت فی النار پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمود: هر مردی که همسرش آرایش کند و از منزل با حالت آرایش کرده خارج شود دیوث است، و هر کس او را دیوث بنامد گناه نکرده است. و چنانچه زنی با چهره‌ی آرایش کرده و عطر زنان از منزلش خارج شود، و شوهرش نیز به این کار او راضی و خشنود باشد، با هر گامی که زن با این حالت بر می‌دارد، برای شوهرش خانه‌ای در آتش جهنم بنا می‌شود. (بحار الانوار، جلد 100، ص 249)