فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حسن آقا تهرانی مقدم:
فقط انسان های ضعیف
اندازه امکاناتشانکارمیکنند
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
به کانال خبری تحلیلی مهندس رضا عابدینی بپیوندید.
https://eitaa.com/rabedini8
📣 شمارش معکوس برای افتتاح ایستگاه تقویت گاز تمام ایرانی در آرادان
🔸این ایستگاه تقویت فشار تمام ایرانی پس از موفقیت در آزمونهای استاندارد و سنجش فشار، به خط اصلی گاز ۴۸ اینچ شمال و شمال شرق متصل میشود
رضا نوشادی مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران گفت:
🔸 بیش از ۹۵ درصد از تجهیزات ایستگاه تقویت فشار گاز شهید رفیعی راد آرادان به دست متخصصان ایرانی طراحی و ساخته شده و تاسیسات آن بومی است.
🔸فعالیت این ایستگاه مشکل افت فشار گاز در فصل زمستان در شمال و شمال شرق کشور را رفع میکند.
🔸تاسیسات ایستگاه تقویت فشار گاز شهید رفیعی راد آرادان به سه توربین کاملا ایرانی مجهز است و سیستمهای کنترل و اعلام حریق و تاسیسات داخلی این ایستگاه نیز با تلاش دو شرکت مپنا و او تی سی اجرا شده است.
🔸اعتبار هزینه شده در ایستگاه تقویت فشار گاز شهید رفیعی راد آرادان ۴۰ میلیون یورو و ۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در مدت ۳۰ ماه است.
🔸برای ساخت این ایستگاه ۵۰۰ هزار نفر ساعت عوامل اجرایی به کار گرفته شده است.
به کانال خبری تحلیلی مهندس رضا عابدینی بپیوندید.
https://eitaa.com/rabedini8
به کانال خبری تحلیلی مهندس رضا عابدینی بپیوندید.
https://eitaa.com/rabedini8
شب جمعه و دلم کربلاست
شب جمعه است و دلم کرببلا می خواهد
کربلا هم که دلِ غرقِ صفا می خواهد
چه کنم من که ندارم به جز این قلبِ سیه
دلِ من از تو حسین قدری دوا می خواهد
روضه ی آب و عطش گر چه ملول است و ولی
دلِ بشکسته و صد شور و نوا می خواهد
شب جمعه شد و مادر به حرم آمده است
وا که این صحنه عجب حال و هوا می خواهد
آخر این غرقِ گنه را چه به این حال و هوا
دلِ من جرعه ای از آبِ شفا می خواهد
کی شود قسمت من هم بشود کرببلا
دلم عطرِ حرمِ شاهِ ولا می خواهد
محرابی
گام دوم _ اخبار و یاداشت ها و تحلیل های اقتصادی اجتماعی رضا عابدینی
⭕️ مدارس خاص کم بود؛ معلم خاص هم اضافه شد! 🔹از کنکور امسال قرار است دانشگاه فرهنگیان، #معلم ویژهی
✍ رضا عابدینی:
🔹مطالبه قاطبه مردم در بخش آموزش و پرورش
عدالت آموزشی است که رهبری نیز بارها بر آن تأکید داشتند .
عدالت آموزشی همواره کانون توجه متخصصان تعلیم و تربیت بوده است. رشد نظریات فلسفی و آموزشی جدید نیز به امکان تحقیق بیشتر آن کمک کرده است. رهایی از کاستیها و رسیدن به عدالت در آموزش نیازمند توجه به دو موضوع مهم است. نخست آنکه باید به تحولهای بیسابقه فکری، اجتماعی و سیاسی که در پرتو انقلاب ارتباطات پدید آمده است، توجه شود. دوم، تحول بنیادی در نظامهای آموزشی نیازمند طرح نظریهای از عدالت است که در عین توانایی برطرفکردن نیازهای مادی زندگی، به نیازهای معنوی انسان نیز پاسخ گوید. به نظر میرسد که درون مایهها و عناصر چنین نظریهای وجود داشته باشد و باید برای رسیدن به آن تلاش جدی صورت گیرد.
مفهوم عدالت آموزشی:
عدالت در آموزش شامل مدارس و جوامعی میشود که در آنها معلمانی واجد شرایط استخدام میشوند که میتوانند آموزشی با کیفیت ارائه دهند و دسترسی عادلانهای به منابع آموزشی و دورههای پیشرفته برای همهی دانشآموزان فراهم شود تا اطمینان حاصل شود که همه آنها از دبیرستان فارغالتحصیل میشوند و آماده برای اشتغال هستند. همه کودکان مستحق آموزش عمومی با کیفیت بالا و مناسب هستند. برابری فرصتها ارزش اساسی کشور ما است و مدارس دولتی بهترین راه برای تضمین عدالت آموزشی برای هر کودک، صرفنظر از نژاد، مذهب، توانایی، درآمد یا محل سکونت است. عدالت در آموزش، تلاش برای دستیابی به فرصتهای برابر از طریق آموزش با کیفیت بالا برای هر دانشآموز است.
عدالت آموزشی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
مسئله عدالت در آموزش از جمله ایدههایی است که در سند تحول نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران در سال 1390 به آن پرداخته شده است. لیکن در مقام اجرا باید با دقت به این موضوع پرداخته شود ،دولت سیزدهم تلاش هایی را در این جهت آغاز کرده که امید است در مسیر درست به نتیجه برسد ،اساتید و دوستان که در موضوع آموزش و پرورش صاحب نظر هستند می توانند مطالب تکمیلی و نقدهای خود را به این بحث را به اشتراک بگذارند یا به خصوصی حقیر ارسال نمایند تا در کانال به اشتراک گذاشته شود.
به کانال خبری تحلیلی مهندس رضا عابدینی بپیوندید.
https://eitaa.com/rabedini8