خدایی که شما میشناسید گفته سر پلیس مملکت رو ببرید بذارید رو میلگرد ؟
خدایی که شما میشناسید گفته به زن پابهماه خبر بدید که دارید شوهرشو تیکه تیکه میکنید ؟
خداتون گفته بچه سه ساله بیگناه رو جلوی چشم پدرش شهید کنید ؟
خداتون گفته دختر بچه ۸ ساله رو بکشید و خون به جیگر خانوادهش کنید ؟
خداتون گفته به مقدسات اهانت کنید و دستور به قرآن آتیش زدن بدید ؟
خداتون گفته مسجد آتیش بزنید و جوون مردمو جوری بسوزنید که با فرش کف مسجد یکی بشه ؟
از سر بدبختی بود که هر چی فروشگاه بود به آتیش کشیدید و اتوبوس هایی که همین قشر ضعیف اصلیترین استفاده کنندههاشون هستن رو تبدیل به آهن پاره کردید ؟
اونایی که به فجیعترین شکل ممکن به شهادت رسوندید خانواده نداشتن ؟ از زیر بته به عمل اومدن ؟ تک پسر خانواده نبودن ؟ امید زندگی پدر و مادراشون نبودن ؟
اتفاقاً همین قشر مستضعفی که ازش دم میزنید همیشه با تمام وجود پاکار این انقلاب بودن چون تازه بعد از انقلاب طعم آدم حساب شدن رو چشیدن ..
عزاداریهاتون هم که بوی کثافت میده ، به اسم عزاداری میزنید و میرقصید ، به اسم عزاداری با چاقو به طرز وحشیانه به جوونای نخبه حمله میکنید و سنگ پرتاب میکنید و هیچکس هم کارتون نداره ..
اگر خداتون دستور به همچین کاری داده من به خدای شما کافر مطلقم !
ایران ، این سرزمین کهن که ریشههایش در عمق تاریخ فرو رفته و آسمانش همواره شاهد شکوه و عظمت بوده است ، اکنون در آستانه فصلی نو ایستاده است . فصلی که در آن ، مشعل هدایت و اقتدار ، از دست پدر به دست پسری شایسته و برگزیده سپرده میشود .
این، نه یک اتفاق ، که تجلیِ تقدیر و اراده الهی است ؛ آنگونه که در آن روزگاران ، علی (ع) به شهادت رسید و مجتبی (ع) امام شد ، و این چرخهٔ هدایت و استقامت ، تکرارِ همان آرمانِ راستین است ؛ آری ، اکنون دوباره علی به شهادت رسید و مجتبی امام شد .
آنگاه که آفتابِ دورانِ رهبریِ سید علی خامنهای ، آن سکاندارِ مقتدر و استوارِ انقلاب ، رو به غروب مینهاد ، دلهای ملت ، موجی از امید و انتظار را در خود میپروراند . انتظارِ آمدنِ کسی که بتواند این امانتِ گرانبها را بر دوش گیرد ، کسی که از سلاله همان خاندانِ ولایت باشد و در مکتبِ او درسِ عشق و ایثار آموخته باشد . و اینک ، آن انتظار به سر آمده است .
سید مجتبی خامنهای ، برخاسته از همان گوهره هدایت، چونان کوهی استوار بر بلندیهای تاریخ ایستاده است . ا
و که سالها در سایه پدر ، شاهدِ رنجها ، مجاهدتها و تدبیرهای او بوده است ، اکنون خود آماده است تا هدایتِ کشتیِ این ملتِ سربلند را به دست گیرد . در چشمانش ، برقِ همان صلابتِ پدر دیده میشود و در کلامش، پژواکِ همان حکمتِ نافذ . او نه تنها وارثِ نام ، که وارثِ روحِ رهبری است ؛ روحی که با عشق به مردم ، با تعهد به آرمانها و با صلابت در برابر دشمنان عجین شده است .
ببینید! چگونه تاریخ ، صفحاتِ خود را برای او میگشاید . چگونه آسمان ، زیرِ قدومِ او نور میپاشد !
او با کولهباری از دانش ، با قلبی سرشار از ایمان و با عزمی راسخ ، گام در راهی مینهد که پیش از او ، پدرش با اقتدار پیموده است . راهی که در آن ، تکیه بر مردم ، استعانت از قدرتِ لایزال الهی و ایستادگی در برابرِ ظلم ، مسئلهٔ اصلیست .
دشمنانِ این سرزمین ، آن قدر در توهمِ خود غرق بودند که گمان میکردند با ترورِ رهبرِ این انقلاب" سید علی خامنهای "میتوانند ستونِ فقراتِ جمهوریِ اسلامی را بشکنند و این رژیمِ برخاسته از اراده ملت را سرنگون کنند . اما سخت در اشتباه بودند ! آنقدر ناآگاه بودند که نه تنها نتوانستند ، بلکه حتی نتوانستند شعارهایِ الهی و پرطنینِ این ملت را نیز دستخوشِ تغییر کنند ؛ شعارهایی که فریادِ آزادی و عدالت در سراسرِ جهان است. و گویی ، وقتی ترامپ ، در اوجِ استیصال ، قصدِ حذفِ این مردِ الهی را داشت ، دستش لرزید و ناخواسته ، زمینه را برایِ اعتلای این مکتب و تقویتِ روحِ ایستادگی فراهم ساخت ؛ دست تقدیر ، مسیر را دگرگون کرد و اقتدارِ این انقلاب را نه تنها کم، که افزون ساخت .
این ، آغازِ فصلی تازه در کتابِ بیداریِ ملتِ ایران است ؛ فصلی که در آن ، نامِ رهبریِ الهی ، در تار و پودِ افتخار و اقتدارِ این دیار، حک خواهد شد .
- حیراک .
radio_110 .InShot_20260310_210818576.mp3
زمان:
حجم:
3.1M
رستگار شد علی ، هستی ِما ریخت بههم !
_ _ _ _
* 🖊 باقلم ِ؛ اسرا .
* 🎙 وَ با نوای ِروحنواز ِ؛ گمنام .
* 📼 وَ تدوین ِ؛ یاسمن .
* 📠 وَ کاور : زهرا .
_ _ _ _
‹ کاری از رادیو عَقیق📻 ›
رادیو عَقیق ؛
رستگار شد علی ، هستی ِما ریخت بههم ! _ _ _ _ * 🖊 باقلم ِ؛ اسرا . * 🎙 وَ با نوای ِروحنواز ِ
بعد کلی پادکست دادیم ، میشه فور کنین ؟🤍