eitaa logo
راه نوشت - رسانه آنلاین سینما و تلویزیون
1.1هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
337 ویدیو
5 فایل
🅾️ نقد و بررسی آثار سینمایی و تلویزیونی 🅾️ 🎬 آخرین اخبار از سینمای جبهه فرهنگی انقلاب ✍🏻 سایت سینمایی راه نوشت (بلاگ عماریار): 🌐 AmmarYar.ir/blog 🥳آدرس ما در شبکه‌های اجتماعی: 🌐 zil.ink/rahnevesht_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
همراه با چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر: 🔻 زین‌الدین صحبت می‌کنه! 🔸لوگوموشن فیلم سینمایی به کارگردانی مهدی شامحمدی و تهیه‌کنندگی عباس نادران رونمایی شد. 🔹این فیلم سینمایی که محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است بخشی از حماسه‌آفرینی شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین در جزیره مجنون و عملیات بزرگ خیبر را به تصویر می‌کشد. 📽 راه‌نوشت، راه عبور از سینمای سانسور🔻 🆔 @rah_nevesht_ir
همراه با چهل‌ودومین آپاراتچی؛ قصه خون دل‌های اصحاب رسانه با نگاهی طنز 👤 فاطمه حجتی 💢 پس از چند اثر شاخص در دهه‌های قبل نظیر ، حالا و در سال‌های اخیر در مواجهه با کمدی‌های اجتماعی، گویی حساسیت در حوزه‌ طنز بیشتر شده و اغلب، تولیدکنندگان به جای داشتنِ دستی پُر و مطرح کردن روایات به شیوه‌ای صحیح و دقیق، از صحنه کنار کشیده و عرصه را برای تولیدات سخیف و زرد خالی کرده‌اند. در این میان نه‌تنها شهامت ورودی هنرمندانه به این عرصه را داشته، بلکه آن را در کنار مضمونی متفاوت از جنس رسانه و فیلمسازی نیز به کار برده و می‌توان گفت تبدیل به اثری منحصربه‌فرد هم شده است. 📌 این فیلم سال‌های ابتدایی را به تصویر می‌کشد. برهه‌ای که آثار زیادی آن را روایت کرده و در بسترش زیسته‌اند، اما آپاراتچی حرف‌های تازه‌ای را در بحبوحه آن سال‌ها مطرح می‌کند. ✳️ متن کامل یادداشت: 🔗 B2n.ir/e62276 📽 راه‌نوشت، راه عبور از سینمای سانسور🔻 🆔 @rah_nevesht_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
همراه با چهل و دومین ✍🏻 نفس‌گیر مثل بم؛ روایتی از تنهاترین سردار در میان آوار 👤 اقما 💢 «انتظار هر چیزی رو داشتیم جز این»، دیالوگی است که در دقایق ابتدایی فیلم «احمد» می‌شنویم؛ از زبان فرماندهی که بدون پشتیبانی و امکانات، در مسیر معرکه‌ای دردآور است. هنوز پا بر پله دوم هواپیما نگذاشته که از جمعیت مصیبت‌‌زده‌ مقابلش حیرت می‌کند و از همان‌جا با مشکلات و چالش‌ها دست به گریبان می‌شود. حاج احمد جایی در اواخر فیلم می‌گوید:«اینجا هیچ فرقی با جنگ نداره» و واقعا می‌بینیم چگونه از یک اذان صبح تا اذان صبح بعدی، سنگینی بار این جنگ را به دوش می‌کشد؛ جنگی که این بار نه صدام حسین که لرزش‌های گاه و بی‌گاه زمین لرزه بر اندام کودکان ایرانی می‌اندازد. 📌 با نشستن به تماشای از ابتدایی‌ترین لحظه‌ مواجهه‌ شهید با زلزله بم او را همراهی می‌کنیم و به جایی می‌رسیم که طنین صدای ناله‌های مردم مجروح و داغدار، به سکوتی دلهره‌آور در میان خاک‌های بم بدل می‌شود. در این بین لحظه‌های آشنایی می‌بینیم: بیزاری، پشیمانی، خستگی، شوق و درد. تغییر موضع و تأثیرپذیری می‌بینیم. در اوج مصیبت، خنده می‌بینیم و گریه... گریه! قطعا تاب ما کمتر از مقاومت حاج احمد است. زودتر می‌شکنیم و اشکمان زودتر جاری می‌شود. اوج می‌گیرد و در نهایتِ اضطرار، همپای ناله‌های ایستاده‌ترین مرد حاضر در به زمین می ریزد. 📝 متن کامل یادداشت: 🌐 yun.ir/5x6ka6 📽 راه‌نوشت، راه عبور از سینمای سانسور🔻 🆔 @rah_nevesht_ir
هدایت شده از انیمیشن ساعت جادویی
📣 نشست خبری انیمیشن سینمایی «ساعت جادویی» در جشنواره فجر 🎭 باحضور دست‌اندرکاران اثر: محمدمهدی نخعی‌راد (تهیه‌کننده) محمدعلی بصیری‌نیک (کارگردان) سیدمصطفی حسینی (نویسنده) جمال یزدانی (مشاور محتوایی) ⏰ ۱۵ بهمن، ساعت ۲۲:۳۰ 🎞 خانه چهل‌ودومین (برج میلاد) 📲 پخش زنده نشست: 🌐 rubika.ir/Festivalfajr1402 ✅ آخرین اخبار انیمیشن ساعت جادویی را اینجا دنبال کنید👇 https://eitaa.com/joinchat/2776563840C07f3858485
همراه با چهل‌ودومین : 🎬 تصاویر جدید از انیمیشن ساعت جادویی منتشر شد 🍿 تهیه بلیت این اثر متفاوت از لینک‌های زیر: 🔺 گیشه۷ 🔻 سینماتیکت 🔺 آی‌تیکت 🔻 ایران‌تیک 📽 راه‌نوشت، راه عبور از سینمای سانسور🔻 🆔 @rah_nevesht_ir
همراه با چهل و دومین ✍🏻 روایت پویا و فعالانه ‌انتظار برای منجی در رویاشهر؛ نجات و آبادی زیر سایه حقیقی‌ترین قهرمان 👤 اقما از زمانی که انیمیشن‌سازان ایرانی تصمیم به حضور قوی در حوزه‌ سینما گرفتند و به صورت جدی قدم به این عرصه نهادند، سال به سال و فیلم به فیلم، شاهد پیشرفت‌های آنان هستیم. این تکاپو، امسال و در فجر ۴۲ با حضور چهار اثر به خوبی مشهود است. در این نوشتار، از چهار انیمیشن حاضر در جشنواره، «رویاشهر» را مرور و بررسی می‌کنیم. نام این اثر ممکن است در ابتدا ما را به یاد مفهوم «مدینه فاضله» و یا انیمیشن «زوتوپیا (Zootopia)» بیندازد که البته نابجا هم نیست و می‌توان گفت انیمیشن همین موضوع را مطابق با فرهنگ ایرانی به تصویر کشیده است. اگر هنر را در مقامی، ارائه غیرمستقیم محتوا به مخاطب در لفافه‌ای جذاب و خوش‌‌ساخت تعریف کنیم، انیمیشن رویاشهر در انتقال مفاهیم به شیوه‌ای هنرمندانه به خصوص کودکان، گامی بلند و رو به جلو به حساب می‌آید. 📝 متن کامل یادداشت: 🌐 B2n.ir/p86517 📽 راه‌نوشت، راه عبور از سینمای سانسور🔻 🆔 @rah_nevesht_ir
همراه با چهل‌ودومین : 📣 مخاطب انیمیشن بلند فقط کودک و نوجوان نیست/ حضور متفاوت با کلاه نمدی! 💢 به گزارش راه نوشت، نشست خبری انیمیشن با حضور محمدمهدی نخعی‌راد (تهیه‌کننده) محمدعلی بصیری‌‌نیک (کارگردان)، سیدمصطفی حسینی (نویسنده) و جمال یزدانی (مشاور محتوایی پروژه) برگزار شد. سازندگان ساعت جادویی از ایده ساخت این اثر و نیز مشکلات ساخت انیمیشن بلند در ایران سخن گفتند. ⛔️ عوامل این فیلم با کلاه نمدی که نماد یک قرن مقاومت فرهنگی ایران در برابر خشونت غرب و غربزدگی است، در این نشست حضور پیدا کردند. 🎥 انیمیشن ساعت جادویی که پیش از این با نام سفر به تاریکی در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان موفق به دریافت شده بود، داستان پسربچه‌ای به نام عماد است که به واسطه هدیه‌ پدربزرگش، موفق به سفر در زمان می‌شود. او در این سفر، شغل خانوادگی خودشان یعنی نمدمالی را از نزدیک می‌بیند که در گذشته رونق بسیاری داشته است. سفر عماد مصادف با قیام گوهرشاد می‌شود و او بخشی از حوادث تاریخی را به چشم خود می‌بیند. 📝 متن کامل گزارش: 🌐 B2n.ir/g41167 📽 راه‌نوشت، راه عبور از سینمای سانسور🔻 🆔 @rah_nevesht_ir
همراه با چهل و دومین ✍🏻 وقتی در این دوره جشنواره فجر، دومین بار دلم برای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سوخت / فاجعه‌ای به نام دست ناپیدا 👤 امید نعیمی خرد 💢 بار اول شب افتتاحیه جشنواره فیلم فجر بود؛ همان موقعی که پرویز شیخ طادی کراوات را درآورد و مشغول ادا و اطوار شد و آن حرف‌های مضحک را زد. قاب تلخی بر روی سن تالار وحدت شکل گرفت. ترکیب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان سینمایی و دبیر جشنواره فیلم فجر و کمی جلوتر گزینه پاسداشتی که یک هدیه برایشان آورده بود. 📌 دومین باری که دلم برای آقای اسماعیلی سوخت، وقتی بود که در صبامال به تماشای فیلم نشستم. یاد جلسه چندوقت پیشمان با جناب وزیر افتادم. وقتی اسم کتاب «حوض خون» به میان آمد، اسماعیلی با چه ذوق و شوقی گفت که از ساخت فیلم حوض خون حمایت کرده اند و قرار است این فیلم را بسازد. البته ما هم خدا را شکر کردیم که بالاخره بعد از چند سال قرار است حوض خون به فیلم سینمایی تبدیل شود. 💢 از این بگذریم که این فیلم هیچ ارتباطی با کتاب نداشت، در این اثنا من مانده‌ام و کلی سوال. البته قبلش عرض کنم که کاری درباره کارگردانی بسیار ضعیف و طراحی صحنه و لباس ندارم؛ چون ماقبل بحث است و نظر، اما آیا «بنیاد شهید و امور ایثارگران» و «بنیاد سینمایی فارابی» یک بار، فقط یک بار این فیلم ‌نامه را خوانده بودند؟ 📝 متن کامل یادداشت: 🌐B2n.ir/q25849 📽 راه‌نوشت، راه عبور از سینمای سانسور🔻 🆔 @rah_nevesht_ir
همراه با چهل‌ودومین ✍🏻 دلبستگی‌های یک عاشق سینما / کارگردان آپاراتچی توانسته به خواسته اصلی‌اش دست یابد 👤 نورالهدی حیدری‌فر 💢 در همان ابتدا با کاراکترهای بی‌غل‌وغش و ساده فیلم درمی‌یابیم که با یک درام کمدی مواجهیم و می‌بایست انتظار طنز و شوخی‌های بیشتری را تا انتهای داستان داشته باشیم. وجود طنزپردازی‌ها و شوخی‌های نمکی موجود در فیلم، انگیزه‌ای مضاعف در تماشاگر ایجاد می‌کند که داستان را دنبال کند. هرچند که سیر روایی پر فراز و فرود و شکست‌های نقطه‌ای، خود انگیزه‌ای کافی به او می‌دهد که تا پایان فیلم، سینما را ترک نکند. 💢 فیلم ، سناریویی منطقی و قابل درک برای بیننده دارد. البته قدرت این فیلمنامه را در همراه کردن مخاطبانش می‌توان ناشی از اقتباس فیلم از زندگی شخصیتی حقیقی به نام دانست که به همت دکتر در کتاب «آپاراتچی» گردآوری شده است. غالب بینندگان فیلم آپاراتچی با این سخن موافقند که این فیلم با مخاطبانش ارتباط می‌گیرد و فضایی صمیمی را در سالن‌های تاریک سینما به وجود می‌آورد. از همین رو می‌توان گفت کارگردان اثر توانسته به خواسته اصلی‌اش از ساخت چنین فیلمی یعنی «روایت قصه‌ای از دل مردم» دست یابد. 📝 متن کامل یادداشت: 🌐B2n.ir/u47308 📽 راه‌نوشت، راه عبور از سینمای سانسور🔻 🆔 @rah_nevesht_ir
همراه با چهل‌ودومین ✍🏻 باغ کیانوش؛ جایی که گره‌ها به دست بچه‌ها باز می‌شود 👤 اقما 💢 فیلم باغ کیانوش، از کتابی با همین نام شده است و تعلیق موجود در خط داستانی‌اش، مخاطب نوجوان و حتی بزرگسال را با خود همراه کرده و به روستایی در نزدیکی همدان می‌برد. 📌 با انتخاب روزهای به‌عنوان کانسپت زمانی خود، علاوه‌بر مفاهیم ارزشمندی چون فداکاری و رفاقت، مشکلات و کمبودهای این برهه از تاریخ کشورمان را نیز به تصویر می‌کشد و رفتار و منش و شیوه فکری کودکان و نوجوانان را در این مقطع نمایش می‌دهد؛ به گونه‌ای که تماشاگر نوجوان با برخی از این موقعیتها هم‌ذات‌پنداری می‌کند و برخی از آن‌ها را به سبب تفاوت زمانی، عجیب می‌بیند. 💢 فیلم باغ کیانوش با روایت‌هایی عجیب و غریب، گره‌هایی را در مسیر شخصیت‌های داستان ایجاد می‌کند که هر کدام به دست یکی از بچه‌های روستا باز می شود. 📝 متن کامل یادداشت: 🌐b2n.ir/x45309 📽 راه‌نوشت، راه عبور از سینمای سانسور🔻 🆔 @rah_nevesht_ir
📣 مثبت سفیر ۷؛ هفتمین دوره تربیت مستندساز سفیرفیلم ⭕️ از تمامی دانشجویان پرسش‌گر و علاقه‌مند به مستندسازی و دوره‌های آموزشی ساخت مستند،‌ دعوت می‌شود با مراجعه به سایت سفیرفیلم و مطالعه شرایط دوره جدید مستندسازی، چنانچه واجد این شرایط هستند ثبت‌نام کرده و در صورت قبولی وارد دوره‌های مستندسازی این مرکز شوند. ⏰ مهلت ثبت‌نام و ارسال رزومه تا ۲۳ بهمن‌ماه 💢 ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر: 🌐 B2n.ir/h16972 🎬 مرکز مستند «سفیرفیلم» به همت جمعی از دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتی شریف در سال ۱۳۸۹ تاسیس شد. سفیرفیلم این روزها یکی از مهم‌ترین مراکز تولید مستند در سطح کشور است. 📽 راه‌نوشت، راه عبور از سینمای سانسور🔻 🆔 @rah_nevesht_ir
همراه با چهل‌ودومین ✍🏻 پروین؛ روایت بانوی بی‌بدیل اشعار 👤 اقما 💢 آیا تا به حال، پای قصه پر فراز و نشیب زندگی یک شاعر یا نویسنده نشسته‌اید؟ اگر خیر، این موضوع که سینمای کشور ما در نمایاندن بزرگان شعر و ادبش، کم‌لطفی داشته بی‌تاثیر نیست اما اگر جزو دسته افرادی هستید که تا کنون چنین تجربه‌ای داشته‌اید، باید به ذهن جویای شما و انتخابش آفرین گفت! اگر در کنار روایت داستانی از زندگی بزرگان ادبیات ایران، به دنبال رنگ‌وبویی از دوران و سده ۱۳۰۰ شمسی هستید، تماشای فیلم که پیش از این با نام معجزه پروین شناخته می‌شد، این خواسته را برآورده خواهد کرد. 📌 فیلم پروین، او را زنی به تصویر کشیده است که با تمام عواطف و احساسات شاعرانه‌اش، نمی‌تواند در برابر بی‌‌عدالتی حکومت وقت و ناحقی‌های یک جامعه مردسالار کوتاه بیاید. پروین در فضایی به اوج شکوفایی می‌رسد و در تلاش برای مقابله با نگاهی سنتی در عصر ، دیوان خود را به چاپ می‌رساند. شاید کسانی که به تماشای فیلم پروین می‌نشینند، دوست داشته باشند بیش‌تر از آثار این شاعر و چگونگی خلق آن‌ها بدانند؛ در حالی که سازندگان فیلم پروین روی زندگی شخصی و البته ازدواج او تمرکز کرده‌اند. 📝 متن کامل یادداشت: 🌐B2n.ir/b45353 📽 راه‌نوشت، راه عبور از سینمای سانسور🔻 🆔 @rah_nevesht_ir
هدایت شده از عماریار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ این فرصت استثنایی را از دست ندهید/ اتفاقی تکرارنشدنی در عماریار! 🥳 به مناسبت اعیاد مبارک شعبانیه، تمامی دوره‌های آموزشی عماریار را با تخفیف استثنایی ۴۵٪ تهیه کنید 😍 🎁 کد تخفیف: sh3ta15 📌 هر آنچه که در حوزه رسانه نیاز دارید 📌 با تدریس اساتید برجسته🔻 نادر طالب‌زاده، علیرضا پناهیان، حسن رحیم‌پور ازغدی، حسین شریعتمداری، حسن عباسی، بهروز افخمی، جلیل سامان، داوود مرادیان، مجید شاه‌حسینی، مسعود ده‌نمکی و... ⏳ تنها از ۲۴ بهمن‌ماه تا ۷ اسفندماه فرصت دارید 😉 🌐 Ammaryar.ir/learn ✅ هزاران ساعت آموزش کاربردی با حرفه‌ای‌ها در 👇 https://eitaa.com/joinchat/1460338702C7e130ac336
همراه با چهل‌ودومین ✍🏻 آسمان غرب؛ دلهره‌ای از جنس غیرت 👤 اقما 💢 همانطور که آسمان ما را به یاد پرواز و واژه‌ غرب ما را به یاد خطه می‌اندازد، فیلم آسمان غرب، ماجرای خلبانان غیور کشورمان از جمله شهید علی‌اکبر شیرودی است که در روزهای ابتدایی جنگ و در گیرودار پیشروی عراق به خاک مناطق غربی ایران حماسه آفریدند. 📌 ، در پی به تصویر کشیدن بخشی از واقعیت جنگ و زندگی مردم در خلال آن است که باید بگوییم در این زمینه موفق عمل کرده است؛ چرا که نگاه ما به شیرودیِ این فیلم با نگاهمان به متفاوت است و او را پیش از آنکه یک شهید ببینیم، خلبان و فرمانده‌ای مقتدر می‌بینیم که در پی نجات مردمان سرزمین خود است. 💢 در این میان اما لحظاتی که زنان کرد برای همراهی با رزمندگان و یاری آن‌ها سلاح به دست می‌گیرند، از جمله نقاط قابل توجه فیلم خواهد بود؛ جایی که شیرودی به‌عنوان فرمانده به آن‌ها اعتماد می‌کند تا به‌این‌ترتیب شجاعت و مقاومت این زنان توأمان با مظلومیتشان به نمایش درآید. 📝 متن کامل یادداشت: 🌐B2n.ir/j38804 📽 راه‌نوشت، راه عبور از سینمای سانسور🔻 🆔 @rah_nevesht_ir
همراه با چهل‌ودومین ✍🏻 تاریخ پر رمز و راز ایران پیش چشم کودکان در «ساعت جادویی» 👤 اقما 💢 مشخص بودن تکلیف یک اثر سینمایی علی‌الخصوص انیمیشن با خودش از جهت مخاطبی که با آن سروکار دارد، یکی از نکات مثبتی است که شاید کمتر شاهد آن باشیم؛ اما انیمیشن ساعت جادویی با در نظر گرفتن رده سنی بالای ۱۰ سال، این نکته را رعایت کرده و در نتیجه فرم و محتوای انیمیشن را متناسب با همین گروه سنی تنظیم کرده است. هرچند طول می‌کشد تا به داستان اصلی ورود کند و با معرفی شخصیت‌های انیمیشن، گره ابتدایی را در ذهن مخاطب ایجاد نماید؛ به عبارت دیگر انیمیشن ریتم کندی دارد با این وجود گیرایی داستان بیننده را با انیمیشن همراه می‌کند و به او اجازه خستگی نمی‌دهد. 📌 مواردی وجود دارد که می‌تواند حذف شود و حضور آن کمکی به اصل داستان و پیشبرد آن نمی‌کند البته خللی هم در روند ایجاد نمی‌شود. علاوه‌بر این، ما با یک گرافیک سه بعدی مواجهیم که چه از نظر فضاسازی و چه از نظر اکت‌ شخصیت‌ها برای مخاطب جذابیت دارد. شخصیت‌ها نیز به مقدار حضور و نقش آن‌ها در داستان، جایگاهشان در تاریخ و حقیقتی که به آن متمایلند، به خوبی پرداخته شده‌اند. از طرفی انطباق این روایت با فرهنگ اصیل باعث باورپذیری شخصیت‌ها شده است. 📝 متن کامل یادداشت: 🌐B2n.ir/x84344 📽 راه‌نوشت، راه عبور از سینمای سانسور🔻 🆔 @rah_nevesht_ir
بررسی آثار چهل‌ودومین ✍🏻 مجنون؛ روایتی پدرانه از شهید زین‌الدین در میدان نبرد 👤 اقما 💢 نشستن پای فیلم فرصتی است برای رویارویی کامل با یک فرمانده‌ به تمام معنا؛ فرمانده‌ای که ما را در تمام ابعاد زندگی و مسئولیت دشوارش با خود همراه و برایمان با زبان دل، روایتگری می‌کند. 📌 در گام اول اسم را در فیلم مجنون از زبان خودش می‌شنویم، اما در طول فیلم می‌توانیم با شخصیت بزرگش به عینه آشنا شده و در موقعیت‌های مختلف او را درک کنیم. فرمانده‌ای که حس پدرانه او نسبت‌به اطرافیان از تکه‌کلام «بابا جون» و صداقت بیانش هویدا است. 💢 فیلم مجنون علاوه‌بر ارائه‌ تصویری از شخصیت شهید زین‌الدین، فرصت را برای روایت بخش‌های دیگری از تاریخ دفاع مقدس غنیمت می‌شمرد؛ نظیر عملیات و موقعیت استراتژیک جزیره مجنون که شاید تا کنون تنها اسمی از آن را شنیده بودیم. 📝 متن کامل یادداشت: 🌐B2n.ir/m20468 📽 راه‌نوشت، راه عبور از سینمای سانسور🔻 🆔 @rah_nevesht_ir
بررسی آثار چهل‌ودومین ✍🏻ببعی قهرمان؛ مصداق خواستن و توانستن 👤 اقما 💢 مجموعه انیمیشن در طول این چند سال برای بسیاری از افرادی که با کودکان سروکار دارند، آشنا است و حالا حضور سینمایی آن در جشنواره‌ فجر، توجه‌ها را بیش از پیش به ببعی و مسیری که در حوزه انیمیشن‌سازی طی کرده، جلب می‌کند. 📌 تولید «ببعی» از سال ۹۷ با تصمیمی از سوی ریاست وقت صداوسیما آغاز شد؛ تصمیمی که از سه جهت می‌تواند حائز اهمیت باشد: اول آنکه این تصمیم مقدمه تولید اولین انیمیشن توسط صداوسیما به‌صورت آزمایشی و مستقل بود؛ دوم اینکه ساخت این مجموعه، اولین اقدام برای تولید انیمیشن به سبک کات اوت (Cutout Animation) در ایران بود؛ سوم، انجام این کار در یک بازه‌ زمانی فشرده بود؛ کاری که در حالت عادی، زمان بیشتری نیاز داشت، از آذرماه کلید خورد و نوروز ۹۸ به پخش رسید. 💢 با تمام این اوصاف، ببعی اولا از نظر کیفیت فنی در سطح بسیار بالایی قرار داشت، ثانیا در محتوا نیز با بهره‌‌گیری از دیدگاه متخصصان، توانست نظر بینندگان کوچک را جذب کند؛ به‌طوری‌که با ۴۴ درصد تماشا تبدیل به پرمخاطب‌ترین اثر شد. 📝 متن کامل یادداشت: 🌐 B2n.ir/m72925 📽 راه‌نوشت، راه عبور از سینمای سانسور🔻 🆔 @rah_nevesht_ir