eitaa logo
راهبر مربی
1.6هزار دنبال‌کننده
525 عکس
147 ویدیو
344 فایل
💠هم اندیشی جهت تبلیغ دانش آموزی 💠 ارائه طرح درس ها و نکات تبلیغ دانش آموزی و دانشجویی 💠 بررسی چیستی، چرایی و چگونگی کار تربیتی 💠 تجربه نگاری راه ارتباطی: @Derakhshani72 تبادل: @er_ma_313
مشاهده در ایتا
دانلود
✳️ بسم الله الرحمن الرحیم ✳️ الگوی سوم زنان در امتداد همان نگرش نظام‌ساز انقلابی هویت مبارکی است که از غلبه‌ی هویت‌های غربی و شرقی ممانعت می‌کند و از آزمون‌های متعدد سربلند عبور کرده است. امام خامنه ای حفظه الله - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴ 🔰 دوره خادمی رزمایش کشوری علمی فرهنگی میقات خواهرانویژه طلاب و دانشجویان خواهر سراسر کشور 💬 ثبت نام اولیه و اطلاعات بیشتر : 📩 ارسال عبارت «خادم + نام و نام خانوادگی» به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۲۱۸۱۸ ⏳‌ آخرین مهلت ثبت نام : شنبـــه ۳۰ تیـــرمــــــاه ۱۴۰۳ 🗓 زمان برگزاری دوره : ۱۶ الی ۱۹ مـــردادمـــاه 📍محل برگزاری : شهر مقدس قم ❇️ زمان برگزاری رزمایش : ۱۰ الی ۱۶ شهریور ماه 📲 شناسه ارتباطی ایتا : miqat03@ پایگاه اطلاع رسانی l کانال ایتا 📣 رسانه باشیم و منتشر کنیم...
38.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴نمایی از شب ششم محرم ▪️هیئت دانش آموزی انصار المهدی(عج) zil.ink/eaednkh @rahbar_morbbi
راهبر مربی
تنوع سوالات خیلی زیاده سیاسی تاریخی اعتقادی اخلاقی عرفانی ازدواجی و... پاسخ دادن به همه ی سوالات طبی
بچه‌ها قائل به رشد مرحله ای نیستند بعضی ها می گفتند یک در حد ایت الله بهجت در مشهد معرفی کنید ما بریم پیش ایشان تا سوالتمون رو بپرسیم🚶‍♂
38.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴نمایی از شب هشتم محرم ▪️هیئت دانش آموزی انصار المهدی(عج) zil.ink/eaednkh
درست منتقل نشدن مطلب خطر انحراف و التقاط و تحجر را در پی دارد. دوستانی که مباحث اخلاقی عرفانی بیان می کنند بیشتر مراقبت کنند تا مطلب کامل و دقیق منتقل شود. امشب رگه هایی از انحراف و التقاط را بخاطر منتقل نشدن درست مطلب یا دقیق یاد نگرفتن و نقل ناقص مشاهده کردم که با افراط در فردگرایی همراه بود. این رویه قطعا نیازمند اصلاح است و الا نیم من ها قاطعانه تحریف های خود را وارد دین بچه های مردم می کنند.
هشدار شهید مطهری درباره خطر “نیمچه عالمان” من خیلی اوقات فکر کرده ‏ام مقاله‏ ای تحت عنوان «نیم‏ها» بنویسم که خیلی چیزها وجود ناقصش خطرش بیشتر از عدم محض است. *می ‏گویند غزالی راجع به علم این حرف را زده و گفته است: «هر چیزی وجود ناقصش به از عدم محض است مگر علم که وجود ناقصش بدتر از عدم محض است» و ریشه این حرف معلوم است. *آدمی که هیچ عالم نیست، چون می ‏داند عالم نیست لااقل در مقابل عالم تسلیم است. مثل کسی که طبیب نیست و می‏ داند که طبیب نیست، دیگر لااقل در مقابل طبیب تسلیم است و در نتیجه از وجود طبیب بهره می‏ برد. *ولی نیمچه طبیب چون خودش را طبیب می‏ داند تسلیم یک طبیب نیست، می‏ خواهد از همان علم ناقصش استفاده کند، در نتیجه به جای سود زیان می ‏برد. از همین جا بروید سراغ نیمچه مجتهدها و نیم روشنفکرها و نیم‏های دیگر، اینهایی که یک چیزکی می ‏دانند…ُ چیزکی می ‏دانند و چیزها نمی‏ دانند! اتفاقاً اینها خطرشان بیشتر است. چهارتا شعار می‏ شنوند، بدون اینکه متعمق بشوند و درست فکر کنند و دریابند؛ می‏ بینید این چهارتا شعار اینها را از جا حرکت‏ می ‏دهد استاد ، فلسفه تاریخ، ج1،ص ۱۱۲ @rahbar_morbbi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👓 روایت است که چون تنگ شد بر او میدان فتاد از حرکت ذوالجناح و از جولان نه ذوالجناح دگر تاب استقامت داشت نه سیدالشهدا بر جدال طاقت داشت هوا ز جور مخالف چو قیرگون گردید عزیز فاطمه از اسب سرنگون گردید بلند مرتبه شاهی ز صدر زین افتاد اگر غلط نکنم بر زمین افتاد @HozeTwit
4_5807888900613475130.mp3
9.21M
مستان همه افتاده و ساقی نمانده یک گل برای باغبان باقی نمانده🥀