eitaa logo
راه بھشـتی 🇮🇷🇵🇸 ًًًًٍٍٍٚٚٚٚٚٚٚٚٚٚٚ
1.6هزار دنبال‌کننده
19.6هزار عکس
16.7هزار ویدیو
161 فایل
﷽ 💠 شهید مظلوم بهشتی🌷: 🔸ارزشــ‌ها را بشنـاس و اشخاص را با ارزش‌هـا بسنج❗️ 💛 (کانالے باهدف نشر و تبیین ارزش‌ها) 📋 ارتباط •° @ya2hasan
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴موافقت رئیس‌جمهور با اعطای امتیازات ویژه به داوطلبان کنکوری خوی ♦️رئیس کمیسیون آموزش مجلس: با توجه به این‌که مردم در دی ماه یعنی روز قبل و در روز کنکور، زلزله را تجربه کردند و از انسجام فکری برای شرکت در کنکور برخوردار نبودند، طی نامه‌ای از وزیر علوم درخواست کردم که امتیازات ویژه برای داوطلبان کنکوری خوی در نظر گرفته شود. ♦️برهمین مبنا وزیر علوم نیز موافقت رئیس‌جمهور به‌عنوان رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی را اخذ کرد و تا امتیازات ویژه کنکوری برای دانش‌آموزان کنکوری در خوی در نظر گرفته شود.
👆 درست وقتی توی دارن قانون تصویب می‌کنن که اعضای بدن زندانی‌ها رو به جای تخفیف مجازات از بدن‌شون در بیارن‼️ ❤️حضرت عشق، «عفو معیاری» می‌ده و ده‌ها هزار نفر رو شامل رحمت اسلامی می‌کنه.
38.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👆 فیلمی که حامیان سلطنت از تماشای آن فرار می‌کنند ♦️مرور عملکرد در ۲۲ دقیقه
🔴 بهره‌برداری از بزرگ‌ترین معدن ایران.. ✌️✌️ ♦️رئیس سازمان انرژی اتمی‌: امروز، روز نخست بهره‌برداری از معدن ناریگان در بافق بود و هدف‌گذاری شده تا به عناصر اصلی برسیم. ♦️این معدن هم عناصر مورد نیاز را در حوزه اورانیوم و عناصر همراه مورد نیاز مولیبدن را تأمین خواهد کرد. ♦️معدن ناریگان یکی از معادن بزرگ و پراستعداد کشور برای استحصال و استخراج اورانیوم محسوب می‌شود.‌ ♦️معدن ناریگان در استان یزد و ۳۵ کیلومتری شهرستان بافق قرار دارد و به عنوان بزرگترین معدن اورانیوم – مولیبدن کشور می‌توان از آن نام برد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 آمارهایی عجیب از سلطان‌های مالیاتی کشور 👆👆 ♦️از فرار مالیاتی سلطان نخ کشور تا کارخانه‌ای که ۱۲۰۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی داشت!
. 🔴 رئیس سازمان سیا: ۳۰ ساعت در کشور سپری کردم که ۶ ساعت از آن را به‌دلیل حملات پهپادهای ایرانی در پناهگاه بودم! .
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 | جهاد تبیین، نمایشی دیگر از قدرت تدبیر زینب کبری(س) ◾️ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: این بزرگوار را، جهاد روایت را راه انداخت؛ نگذاشت و فرصت نداد که روایت دشمن از حادثه غلبه پیدا کند؛ کاری کرد که روایت او بر افکار عمومی غلبه پیدا کند. حالا تا امروز روایت زینب کبریٰ (سلام الله علیها) از حادثه‌ی عاشورا در تاریخ مانده، [امّا] در همان زمان هم تأثیر گذاشت در شام، در کوفه، در مجموعه‌ی سالهای حکومت اموی و منتهی شد به ساقط شدن حکومت اموی. 👈 ببینید! این درس است؛ این همان حرفی است که بنده همیشه میگویم: شما روایت کنید حقایق جامعه‌ی خودتان و کشور خودتان و انقلابتان را. شما اگر روایت نکنید، دشمن روایت میکند. ۱۴۰۰/۰۹/۲۱ 💻 Farsi.Khamenei.ir
💢پیام آزادی بیست هزار نفر از آشوبگران اغتشاشات اخیر این بود: جنبش براندازانه شما با صرف ملیاردها دلار سازمان های اطلاعاتی غربی و حمایت رسانه ای تمام قد سعودی و تحریکات تجزیه طلبانه اسراییل به طور کامل شکست خورده و ما از سر اقتدار و قدرت، فریب خوردگان شما را آزاد می کنید. پیام واضح تر آن به غرب این است که با همه توان‌تان، باز هم هیچ غلطی نتوانستید بکنید‌.
_برا امر خیر مزاحم شدم😍😍🦋 @rahe_beheshti
💻 دبیر انجمن ناشران دیجیتال کودک: ⭕️ حدود ۹۰ درصد مصرف محتوای کودکان ایرانی و خدماتی که از فضای دریافت می‌کنند غیربومی است که باید کاهش یابد و به سمت ایرانی–اسلامی شدن و سرویس‌های خدمات محتوای داخلی برود. ⭕️بیشترین مصرف محتوای کودکان ما شامل فیلم‌ها، انیمیشن‌(پویانمایی)ها، آموزش‌ها و بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی از سرویس‌های خارجی است که این مسئله چالش‌های خود را به دنبال دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
☝️مقایسه درآمد با قبل از انقلاب 🔺 سال ۵۶: دلار ۱۲ تومان حقوق کارگر ۵۴۰ تومان معادل ۴۵دلار ▪️ سال ۱۴۰۱: دلار ۴۴ هزار تومان حقوق کارگر ۵/۸ میلیون معادل ۱۳۱دلار ‼️این درحالیست که ۸ سال جنگ پرهزینه و ۴۴ سال تحریم سنگین را علیه ما به میدان آوردند تا جلوی رشد ما را بگیرند و در حالیست که جمعیت ایران نسبت به قبل از انقلاب بیش از ۲ برابر رشد کرده اما درآمد نفتی کشور بدلیل تحریم ها نسبت به قبل از انقلاب کم تر از نصف شده... 💯نظام جمهوری اسلامی، با این همه وزنه سنگین که به پاهایش بسته بودند اینچنین عمل کرده اما عده ای اصرار دارند همیشه کاستی ها را ببینند و بیان کنند !!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دو زلزله همزمان در جنوب و مرکز ترکیه با اختلاف 10 دقیقه 7.7 و 6.6 ریشتر ♦️آخرین آمار از کشته‌شدگان براثر زلزله در ترکیه و سوریه 🔹خبرنگار الجزیره: تعداد قربانیان زلزله در سراسر سوریه به ۸۶ نفر رسید 🔹مقامات ترکیه: حداقل ۵۳ نفر در این زمین لرزه کشته شدند/ایرنا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 وضعیت یک فروشگاه در لبنان پس از احساس زلزله‌ی ترکیه 🔹️ این زلزله علاوه بر ترکیه در سوریه، لبنان، فلسطین، عراق، اردن، مصر، عربستان و بخش‌هایی از اوکراین، یونان و بلغارستان احساس شده است. 🔹️ مردم در بسیاری از شهرهای ترکیه، سوریه و لبنان از ترس ریزش ساختمان‌ها و پس‌لرزه‌ها، در سرمای زمستان به خیابان‌ها آمده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 انفجار خط لوله گاز در ترکیه 🔹️ بر اثر زلزله ۷.۷ ریشتری یک خط لوله گاز در نزدیکی شهر قهرمان مرعش در جنوب ترکیه منفجر شد. 🔹️ خبرگزاری آناتولی از ریزش دست‌کم ۳۴ ساختمان و کشته‌شدن حداقل ۵ نفر در ریزش‌ ساختمان‌ها در استان قهرمان‌ مرعش خبر داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تصاویر هوایی از شدت خسارت‌های زمین‌لرزه در شهر «قهرمان‌مرعش» ترکیه 👆💔