eitaa logo
رسانه تحقیقاتی راه حق
197 دنبال‌کننده
1 عکس
29 ویدیو
0 فایل
🔶رسانه تحقیقاتی راه حق🔶 🗣آموزش آموزه های ناب اسلام حقیقی(احکام،عقاید و...) 🌐پاسخ به شبهات اسلام ستیزان 👥محمدرضاترک @m_tork
مشاهده در ایتا
دانلود
قدرت اجنه نسبت به انسان_01.mp3
2.44M
⭕️ سوال ❓آیا جن و اجنه وجود دارند یا نه؟ چه شکلی هستند؟ آیا میشه اجنه را دید؟ فرق اونها با انسان ها چیه؟ 🎙 استاد محمدی شاهرودی 🔗 https://btid.org/fa 📎 📎 پرسمان اعتقادی استاد محمدی 👇👇 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 ♨️ @ostadmohamadi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🗣️ چرا در اسلام تبعیض جنسیتی وجود دارد؟ 🔶اول: تصور کنید یک پادشاهی بخواهد برایش شمشیری از طلا بسازند و بگوید من می‌خواهم در مبارزه با دشمن از این شمشیر طلا استفاده کنم. همین شمشیر طلا وقتی در مبارزه با شمشیر فولادی قرار بگیرد، شکسته می‌شود. آیا می‌توان گفت چون شمشیر طلا شکست خورد، پس طلا بد است؟! مسلما کسی این را نمی‌گوید. چون خاصیت طلا این است. به این خاطر کسی نمی‌گوید شمشیر طلا از شمشیر فولاد بی ارزش‌تر است. بلکه ارزش او بالاتر هم هست. ولی جایگاهش میدان جنگ نیست. بلکه جایگاهش در بالای سر پادشاه و فخر اوست. زن و مرد هم طبق ویژگی‌هایی که خدا به آن‌ها داده است، از آن‌ها انتظار دارد. مثلا از زن انتظار ندارد که کار سنگین انجام دهد، یا وارد میدان جنگ شود و مبارزه کند. چون ویژگی و روحیه‌ی او لطیف و احساسی است و باید مثل باران که کلوخ را نرم می‌کند تا زمین آماده پرورش دانه شود، مرد سخت و خشن را برای ساختن زندگی نرم می‌کند. یا مثل نسیم که به درختان و سبزه‌ها شادابی می‌دهد با نسیم احساساتش به خانه شادابی دهد. یا مثل خورشید که به گل‌ها گرمی می‌دهد به زندگی گرمی دهد. اما مرد ویژگی‌اش این است که سخت و مقاوم است و در برابر خطرها و درگیری‌ها و جنگ‌ها از زن و خانواده دفاع کند و کار سنگین بر عهده‌ی مرد است. چون ویژگی اوست. پس در واقع تبعیض جنسیتی وجود ندارد بلکه تفاوت‌ها و ویژگی‌های مرد و زن است که بین کارها و وظایف آن‌ها تفاوت گذاشته شده است. 🔶دوم: ما به دیگران کاری نداریم که زن را یک کالا می‌دانند و مثل یک کالا با او رفتار می‌کنند و ارزشی برای او قائل نیستند. اما در اسلام خداوند بین زن و مرد در ارزش و جایگاه تفاوتی نگذاشته است حتی در برخی موارد جایگاه و ارزش زن بالاتر از مرد خوانده شده است. به طوری که بهشت را زیر پای مادران قرار داده‌اند. دختر را تشبیه به رحمتی کردند که از او بازخواست نمی‌شوید و پسر را به نعمتی تشبیه کردند که به خاطر او بازخواست می‌شوید. جدیدترین شبهات دین ستیزان و جدیدترین مسایل اعتقادی را در این کانال ببینید https://eitaa.com/joinchat/798163639C2863fbea84
💠در بهار قرآن در خدمت شما هستیم💠 💯طرح بزرگ قرآنی رمضان ۱۴۴۵💯 هرشب میهمان قرآن هستیم 🔶دهه اول🔶 شرح و تفسیر آیات ولایت مولا امیرالمومنین(ع) همراه با پاسخ به شبهات ♦️دهه دوم♦️ نقد ادله ی قرآنی اهل سنت مبنی بر خلافت خلفای سه گانه 🔷دهه سوم🔷 نقد شبهات آتئیست ها با عنوان آیات زن ستیز قرآن 📺همزمان در ایتا،روبیکا،اینستاگرام (به صورت پخش زنده) 💥🎁همراه با جوایز ارزنده که هرشب تقدیم عزیزان حاضر در لایو خواهد شد💥✨ جزئیات و زمان لایوها در آدرس های ما در شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی میشود برای عضویت روی لینک ها بزنید 👈👈 کانال ایتا 👈👈صفحه روبیکا 👈👈صفحه اینستاگرام
♦️امشب لایو داریم♦️ ساعت ۲۱🕘 آیات ولایت امیرالمومنین(ع) دو تا جایزه ۲۰۰ هزاری هم داریم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
با سلام و عرض پوزش از همه عزیزان لایو دیشب به علت مشکلات اینترنت برگزار نشد ان شاء الله از امشب هر شب ساعت ۲۱ لایو خواهیم داشت
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لایو آیات ولایت امیرالمؤمنین(علیه السلام) 🔸اثبات جانشینی امام علی(ع) بعد از رسول الله(ص) از قرآن کریم و از کتب اهل سنت___قسمت اول ▫️سوره مائده آیه ۶۷▪️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
براهین اثبات وجود خدا ۲_اصل علیت بیان روان👇👇 اصل علیت، که از مبانی و پایه‌های اساسی برهان علیت به شمار می‌رود، عبارت است از اینکه هر معلولی نیازمند علتی است و لازمه آن این است که هیچ معلولی بدون علت به وجود نمی‌آید. هیچ موجودی از این سه حال خارج نیست: الف: علت است و معلول نیست؛ ب: معلول است و علت نیست؛ ج: معلول چیزی و علت چیز دیگری است. 👌✅سلسله علل باید به علتی که خود معلول نیست، منتهی شود. 👈علتی که معلول نباشد، خدای متعال است ☘تقریر علامه طباطبایی علامه طباطبایی برهانی برای بطلان تسلسل ارائه کرده است که آن را برای اثبات وجود خدا به صورت زیر تقریر کرده‌اند:👇👇 وجود هر معلولی نسبت به علت خود، عین وابستگی و ربط است و علت، امر مستقلی است که موجب قوام آن است. اگر علت نیز معلول دیگری باشد و آن نیز معلول علتی دیگر، هر یک از آنها نسبت به علت خود، عین ربط و وابستگی خواهند بود. چیزی که عین وابستگی است، جز با وجود مستقل پدید نمی‌آید. پس اگر سلسله علل تا بی‌نهایت ادامه یابد و به علت مستقل منتهی نشود، هیچ یک از اجزای آن مجموعه تحقق نخواهد یافت. 👈بنابراین باید علتی مستقل در رأس این سلسله قرار داشته  علامه طباطبایی، نهایة الحکمة قاتی_راه_حق جدیدترین شبهات دین ستیزان و جدیدترین مسایل اعتقادی را در این کانال ببینید https://eitaa.com/joinchat/798163639C2863fbea84