eitaa logo
راه زلفا
68 دنبال‌کننده
23.6هزار عکس
11.5هزار ویدیو
70 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ نخبه یا پخمه؟
🔺معصومه علینژاد قمی کلا از مجازات شدن خود خبر داد معصومه علینژاد قمی کلا اینجا در این توئیت نوشته: قسم به خون بیگناهان، قاتلان تاوان خواهند داد... بی گناه که شهید مظلوم روح الله عجمیان است. قاتل هم تو هستی که از این دو نفر "جانی" ساختی ... پس طبق گفته ی خودت تاوان خواهی داد. ما البته یقین داریم. ولی خوب شد خودت هم اعتراف کردی ... دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد. انهایی که از مخاطبین جوان خود "جانی" ساختند قطعا تاوان خواهند داد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
گاهى گریه‌ام می‌گیرد از اینکه مردم شهر چقدر راحت بدون تو می‌خندند و گاهے می‌خندم به گریه‌هایی که آنان به پاى غیر تو می‌کنند ای دلیل محکم خنده‌ها و گریه‌هایمان...!! ‌‌‌‌‌❀🍃✿🍃❀ ❀🍃✿🍃❀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مینویسم که پناهنده ی حیدر هستم اوست سلطانم و من شیعه ی حیدر هستم ✲🕊✲🕊✲🕊✲🕊✲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌷 امام صادق (علیه السّلام) : ✍ اِنَّ لِلشَّیطانِ مَصائِدَ یَصطادُ بِها، فَتحامُوا شِباکَهُ وَ مَصائِدَهُ 👌 به درستی که شیطان دامهایی دارد که با آن شکار می کند ، پس از تور و دامهای شیطان برحذر باشید و دوری کنید. 📙 تحف العقول ، ص ۳۰۲
▪️اینجا گلزار شهدا نیست اینجا آسایشگاه نظامی است، و افسران آن در حال استراحت و در انتظار ندای "اخرجني من قبري مُؤْتَزِراً كَفَنى شاهِراً سَيْفي" هستند. 🌷
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 🔸احتیاط در موضع گیری نسبت به بزرگان🔸 ، انسان را می‌کند و بی‌ادبی او را هلاک می‌سازد. گاهی ممکن است انسان به بزرگی اهانت کند و قلبش زیر و رو و نابود شود. خداوند حساب و حدود دارد. همان‌گونه که شب قدر انسان را عوض می‌کند، بعضی از نیز شب قدر انسان است. ، رهبر زمانش را نمی‌شناخت و تنها می‌دانست که او متدین و عالم است؛ با این حال به او احترام گذاشت. این احترام و ادب، او بود و باعث نجاتش شد.
اسلام منفعت را فقط منفعت مادی نمی‌داند، می‌گوید شما مصلحت ابدی دارید و آن، مصلحت اصلی شماست. اسلام می‌گوید مهم‌ترین ضرر، چیزی است که مصلحت ابدی انسان‌ها را تهدید می‌کند. اگر در جامعه‌ای یک بیماری مسری و خطرناک پیدا شد، مسئولان بهداشت حق دارند به بیمار بگویند باید چند روز تحت نظر باشد که بیماری به دیگران سرایت نکند. روشن است که این محدودیت را عقلا می‌پذیرند. اسلام نیز تشخیص داده است که برخی از رفتارهای اجتماعی، باعث می‌شود به منافع بی‌نهایت دیگران لطمه بخورد؛ آیا حق ندارد که آن را منع کند؟ "مرحوم آیت الله مصباح یزدی"