eitaa logo
راه زلفا
68 دنبال‌کننده
23.5هزار عکس
11.3هزار ویدیو
69 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
(عج) بیا اے آنڪه بـر عـالم امیرے بشر را وارهان از این اسیرے بیا تا عدلِ حیدر زنده گردد تو فرزندِ برومندِ غـدیرے ●➼‌┅═❧═┅┅───┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلطان سریر ارتضا ما را بس فرزند علی مرتضی ما را بس در روز جزا که مزد اعمال دهند پاداش غلامی رضا ما را بس ✲🕊✲🕊✲🕊✲🕊✲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آیت الله ضیاء آبادی: در حدیثی از حضرت امام صادق (علیه السلام) رسیده است که فرمودند: حضرت یوسف (علیه السلام) سلطان مصر بود و فاصله از مصر تا کنعان که پدرش حضرت یعقوب در آنجا زندگی می‌کرد، بیش از هجده روز راه نبود و کاملاً برایش ممکن بود که پدر را نزد خود بیاورد و او را از غصه و غم برهاند؛ ولی نکرد و پدر در فراق پسر آن‌قدر نالید و گریست که به فرموده قرآن: «... وَابْیَضَّتْ عَیْنَاهُ مِنَ الْحُزْن...»؛ ... هر دو چشمش از شدت حزن نابینا شد... برادرها هم دو سفر - یا بیشتر - به مصر آمدند و یوسف (علیه السلام) را ملاقات کردند و او آن‌ها را شناخت اما خود را به آن‌ها هم معرفی نکرد!‌چرا چنین کرد؟ چون مأذون از جانب خدا نبود. خدا صحنه‌ امتحانی عجیبی برای آن پدر و پسر به وجود آورده بود و می‌خواست دوران امتحان با تمام دشواری‌هایش به پایان برسد. وقتی به پایان رسید. دستور معرفی صادر شد و یوسف خود را به برادرها معرفی کرد و گفت: من یوسفم، برادر شما! سپس حضرت امام صادق (علیه السلام) فرمود: داستان مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) نیز در زمان غیبتش همانند داستان حضرت یوسف است و از مردم فاصله‌ای ندارد! «یسیر فی اسواقهم و یطأ بسطهم و هم لایعرفونه»؛ در میان بازارهای مردم گردش می‌کند؛ وارد خانه‌هایشان شده و روی فرش‌هایشان قدم می‌گذارد ولی مردم او را نمی‌شناسند! و او هم مأذون در معرفی خودش نمی‌باشد، تا دوران امتحانی غیبت به پایان برسد و او به اذن خدا خود را معرفی کرده بگوید: «أنا بقیة‌ الله»؛ من ذخیره‌ خدا [از اولیاش] هستم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم امام صادق علیه‌السلام: پیش از آنکه به حساب شما رسیدگی شود خود به حسابتان رسیدگی کنید 📚میزان الحکمه،ج ۸،ص ۲۹
رهبر انقلاب: ۱۲ سال دانش‌آموزی بزرگ‌ترین فرصت برای نهادینه‌کردن آرمان‌های انقلاب است 🔹برای جمهوری اسلامی هیچ فرصتی بالاتر و بهتر از این ۱۲ سال (دوره دانش‌آموزی) نیست. این ۱۲ سال بزرگترین فرصت است برای جمهوری اسلامی که بتواند آرمان‌های انقلاب را به درستی منتقل کند به این نسل و هویت اسلامی و ایرانی را در آن نهادینه کند. خب این رسالت آموزش و پرورش است.
🚨 | امروز رهبر انقلاب: باید کاری کنیم دانش‌آموز ما دارای هویت ملی بشود. در مدارس نظرخواهی کنید ببینید چند درصد کاظمی آشتیانی را می‌شناسند چند درصد رونالدو را ⭕️ رهبر انقلاب: ما بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز ما دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علم‌آموزی یا لااقل در حد علم‌آموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. از عمق جان کودک ما با افتخارات کشور آشنا بشود این چیزی است که امروز وجود ندارد خیلی از افتخارات حالا ایشان اسم مرحوم آقای کاظمی آشتیانی را آوردند شما بین بچه‌های مدرسه‌تان، مدارس‌تان نظرخواهی کنید ببینید چند درصد کاظمی آشتیانی را با آن همه خدمات، با آن ارزش وجودی که این مرد، این جوان، جوان هم بود داشت می‌شناسند چند درصد، رونالدو را چند درصد می‌شناسند، ما چرا افتخارات ملی خودمان را نمی‌شناسیم؟ این خیلی مهم است یک بخش از این چیزهایی که میگوییم هویت ملی همین است که افتخارات ملی را، گذشته‌ی علمی را، گذشته‌ی سیاسی را، گذشته‌ی بین‌المللی را بشناسند. ۱۴۰۱/۲/۲۱
🚨 امروز | رهبر انقلاب: از لحاظ تعداد معلمان مشکل داریم ⭕️ گزارشی به من دادند که الان حدود ۷۰ هزار معلم ما در شرف بازنشستگی‌اند، درحالی‌که حدود نصف این جمعیت را می‌توانیم جذب کنیم. مشکل بزرگی است. باید روی این قضیه کار کرد. کیفیت معلم هم مهم است. کیفیت سواد و درس و علم و... این جور نباشد که رتبه‌های پایین کنکور بروند سراغ این قضیه. ترتیبی بدهید که رتبه‌های بالای علمی بیایند و از لحاظ اخلاقی، تربیت اخلاقی، تربیت دینی، قوی باشند.
🚨 امروز | رهبر انقلاب: دانش‌های بی‌فایده‌ای که در دبیرستان‌ها و دبستان‌ها تدریس می‌شود را شناسایی و حذف کنید. علم باید بتواند استعداد جوان و نوجوان را شکوفا کند! ⭕️ رهبر انقلاب در دیدار معلمان: الان در دبیرستانهای ما و شاید در دبستانهای ما دانشهایی تدریس میشود که هیچ فایده‌ای به حال امروز و آینده‌ی این دانش‌آموز ندارد. یک چیزهایی است که ذهنیاتی است که یادشان هم میرود. در هیچ مسئله‌ی زندگی به اینها کمک نمیکند در پیشرفت علم به اینها کمک نمیکند اینها را شناسایی کنید حذف کنید. علم نافع آن علمی است که بتواند استعداد جوان و نوجوان را شکوفا کند. استعداد او را شناسایی کند آن را در جهت استعداد خودش رشد بدهد آن استعداد را شکوفا کند اینها علم نافع است. ۱۴۰۱/۲/۲۱