توییت استاد #رائفی_پور
اعتراف صریح اسرائیلی!
لعنت به اردوغان و آنهایی که مشغول سفیدشویی او هستند چه درجریان سقوط سوریه و چه در جنگ ۱۲ روزه!
3.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 فضای مجازی زشتها را برای ما جذاب میکند
روزگار عجیبی ست #اپوزسیون خارج نشین که کاملا شکست خورده به #همایونـشجریان و به مردم ایران فحش میدهد و در مقابل #جمهوریـاسلامی انواع مجوزها را برای کنسرت تقدیمش میکند .
بعد #شجریان با عکس مهسا امینی #کنسرت استرالیا را اجرا میکند و طرفدارانش به جمهوری اسلامی توهین میکنند.
39.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#سرنخ
🔹 اعتراف آژانس به جاسوسی بازرسانش از ایران : انتقال اسناد محرمانه از تاسیسات فردو به وین و ...
🔹 روحانی : با غرب مذاکره کنیم تا با نتیجه برد - برد برسیم
3.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴از شبکه منوتو بوی سوزش میاد🤣🤣 دم بچه های تیم ملی ایران گرم که اینطوری اینا رو عصبانی کردن👏👏 ...
8.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥در دنیای امروز، دیگه محل زندگی تبیین کننده نوع تفکر نیست
میشه در غرب زندگی کرد و اندیشه غربی نداشت
میشه در شرق زندگی کرد و هر روز آرزوی تفکر غربی رو داشت..
🔹روایت جالب یک هموطن از ۱۸سال زندگی در غرب، حتما ببینید
✴ درباره بازنشر پرتکرار یک مصاحبه
🔸 فیلمی که از عصر دیروز از مصاحبه خانم فاطمه محمدبیگی رئیس فراکسیون زنان مجلس درباره پخش اعترافات خلبانان اسیرشده هواپیمای F35 در جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل در حال بازنشر است، مربوط به ۲۷ خردادماه بوده و جدید نیست.
✍ لازم به ذکر است که تا کنون هیچ مقام رسمی نظامی، رهگیری هواپیماهای اسرائیلی در جنگ ۱۲ روزه را تأیید نکرده است.
@azmaa_net
*جامعه، معترض حیاءزدایی، رکاکت و جنسیزدگی آثار سکّوهای شبکهی نمایش خانگی است*
۱- کثیفتر از شوخیهای جنسی تیم رامبد جوان و خندانندههایش در خندوانه و #کارناوال، آن برخوردی است که اغلب اوقات از ذهن اروتیک مسموم منحرفانی مثل #زینب_موسوی و مقلّدانش، افکار عمومی هوشمند و بااخلاق را متوهّم مینامند و موذیانه میگویند:
"ذهن شما بیمار است اگر برداشتی جنسی داشتهاید"؛
اعتراض دختر جوان حاضر در استودیوی کارناوال به اجرای جنسی برخورندهی ضعیف #سهیل_مستجابیان (دابسمشباز نابلد در بازیگری و طنز)، مشتی بود نمونهی خروار از بازخوردهای منفی جامعه نسبت به رویکرد توهینآمیز و نخنماشدهی «خنداندن به هر قیمت»، کما اینکه گرچه فیلیمو و احسان علیخانی نیز باز ثابت کردند فقط مبتنی بر اهداف مالی، محتوا را جهتدهی میکنند نه دغدغههای فرهنگی و ایضاً در سال ۱۴۰۳ بسیار سعی شد، نقدهای گسترده، جمعآوری مردمی امضاءها و انتقادها به نهادهای ذیربط -که حول جنسیزدگی برنامهی #جوکر۲ مطرح میشدند- نسبت داده شود به منظر مذهبی طیفی خاص از جامعه، ولی واقعیّت مشهود، گواه فراگیر بودن اعتراضهای اکثر مردم با عقایدی مختلف، نسبت به حیاءزدایی، رکاکت جملات و سخافت تولید محتوای سرگرمکننده و طنز در سینما، تئاتر و بهویژه، #شبکه_نمایش_خانگی بوده و هست.
۲- مردم -که با پرداخت مبالغ اشتراک قابل توجّه، مصرفکنندگان محتواهای سکّوهای شبکهی نمایش خانگی هستند- نسبت به حقوق خود آگاه و حسّاس شدهاند و رعایت #حقوق_معنوی_مخاطب را از سکّوها، برنامهسازها و مسئولین، مطالبه میکنند؛
رامبد جوان علی رغم بهترین پیشنهادها با بالاترین دستمزدها از جانب صدا و سیما، تصمیم گرفت برنامهای پرخرجتر از خندوانه را در فیلمنت تولید کند امّا کارناوال حتّی در پربازدیدترین قسمتهایش، به حدّاقل مخاطب خندوانه، حتّی نزدیک هم نشده و نخواهد شد.
احسان رستگار