eitaa logo
ره توشه معلمان
11.6هزار دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
6.4هزار ویدیو
5.6هزار فایل
🔰جهت تبادل و هرگونه انتقاد و پیشنهاد @Yazahra8054 سایر کانالهای ما @yavarannamaz @yavaraneQoran1
مشاهده در ایتا
دانلود
.archivetempهفتم.pdf
9.59M
✅احکام نماز،نمازجمعه ،نماز جماعت بصورت نموداری جهت نصب در برد مصلی و مساجد
10.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣 احکام مربوط به وضو: 💠 شکیات وضو (۲): 🔻 شک بعد از وضو 🔻 شک در بطلان وضو 🔻 شک کثیر الشک ┈✅
💠 جاری کردن سوره مبارکه توحید ، در زندگی فرزندمان 🔰در پایه اول آشنایی درست با مخلوقات می‌تواند زمینه‌ساز شناخت مناسب از خالق باشد. لذا محور فعالیت‌ها در این پایه، آشنا کردن دانش‌آموزان با تنوعی از مخلوقات مانند انواع برگ‌ها، حشرات، گل‌ها، سنگ‌ها، صدف‌ها، موجودات دریایی، پرنده‌ها و ... در محیطی شاداب و نیز معرفی این مخلوقات با این رویکرد که خداوند خالق همه این مخلوقات است، می‌باشد. 🔰 درپایه دوم در این پایه کودک باید از هر مخلوقی چند خاصیت بداند و با تنوعی از خواص مخلوقات و موجودات آشنا گردد. بنابراین معرفی خواص متنوع در انواع مخلوقات و موجودات، محور فعالیت‌ها می‌باشد. تنوع خاصیت در مخلوقات باعث ارتباط محسوس‌تر کودک با عالم هستی و درنتیجه با خالق آن می‌گردد. https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
🔰 در پایه سوم بعد از شناخت کلی کودک از وجود خاصیت و فائده در همه مخلوقات، در این مرحله کودکان را با خواص و آثار یک مخلوق به صورت خاص و مصداقی آشنا می‌کنیم. مثلا کارکرد دست یا چشم یا بررسی اندام مورچه‌ها. از طریق نظم و عظمت و حکمت موجود در میان یک مخلوق، کودک به طور طبیعی و ملموس در معرض شناخت خالق این موجودات قرار می‌گیرد. 🔰 در پایه چهارم محور فعالیت در این مرحله، آشنا کردن کودک با اثرگذاری چند مخلوق در کنار هم و تولید یک چرخه و فرایند بزرگ‌تر که دارای آثار و خواص جدیدی هست، می‌باشد؛ مثل کاشتن لوبیا و اثر نور و آب در شکوفایی دانه یا نقش خورشید در چرخه تولید باران. https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
🔰 در پایه پنجم محور فعالیت‌ها در این مرحله، طراحی بازی یا فعالیتی است که دانش‌آموز قوانین طبیعی را درک کند و بداند اثرگذاری قوانین در همه جا یکسان است؛ لذا رب و خالق آن قانون یکی است؛ قوانینی مثل قوانین حاکم بر رشد گیاهان، بارش باران و ... . 🔰 در پایه ششم محور فعالیت‌ها در این مرحله، انجام یک کار یا مطالعه گروهی درباره نقش رهبر در جمع است؛ از این طریق دانش‌آموز به صورت محسوس و ملموس به ضرورت وجود خالق و مدبری واحد در عالم پی خواهد برد. این مطالعه می‌تواند درمورد زندگی موجودات باشد؛ مثلا پرنده‌های مهاجر، مورچه‌ها، زنبور عسل و ... . https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
تو هم بلند آمین بگو 🤲😉😁 ✅
آموزش جزء٣٠ قرآن در مدرسه هوشمند قرآنی - نسخه 1.5 .apk
11.48M
😍 نرم‌افزار مدرسه هوشمند قرآنی برای کودکان و نوجوانان 🌷نرم افزار کودکانه و نوجوانانه آموزش قرآن سوره های جزء ۳۰ 🌺 آموزش روخوانی، روانخوانی، آموزش حفظ و آزمون حفظ ✅
در زمان جاهلیت عرب قوم و قبیله ها تعداد همدیگه رو به رخ میکشیدن و زیاد بودنِ هر قبیله رو دلیل بر برتری میدونستن 💪 ↩️که حتی ی بار اونقد دعوا بالا گرفت که گفتن مرده های ما بیشتر از شماست آیه اومد «أَلْهَاكُمُ التَّكَاثُرُ، حَتَّىٰ زُرْتُمُ الْمَقَابِرَ» (تکاثر1،2) الانم باید گفت الهیٰکم الفالوور آره واللا انقدی که بعضیا غرق در تعداد فالوور و بازدیدن، جا داره، ی آیه ی جدید نازل بشه😁 به دور از شوخی منظور اینه اینهمه غرق نشی!😉