💠 جاری کردن سوره مبارکه توحید ، در زندگی فرزندمان
🔰در پایه اول
آشنایی درست با مخلوقات میتواند زمینهساز شناخت مناسب از خالق باشد. لذا محور فعالیتها در این پایه، آشنا کردن دانشآموزان با تنوعی از مخلوقات مانند انواع برگها، حشرات، گلها، سنگها، صدفها، موجودات دریایی، پرندهها و ... در محیطی شاداب و نیز معرفی این مخلوقات با این رویکرد که خداوند خالق همه این مخلوقات است، میباشد.
🔰 درپایه دوم
در این پایه کودک باید از هر مخلوقی چند خاصیت بداند و با تنوعی از خواص مخلوقات و موجودات آشنا گردد. بنابراین معرفی خواص متنوع در انواع مخلوقات و موجودات، محور فعالیتها میباشد. تنوع خاصیت در مخلوقات باعث ارتباط محسوستر کودک با عالم هستی و درنتیجه با خالق آن میگردد.
https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
🔰 در پایه سوم
بعد از شناخت کلی کودک از وجود خاصیت و فائده در همه مخلوقات، در این مرحله کودکان را با خواص و آثار یک مخلوق به صورت خاص و مصداقی آشنا میکنیم. مثلا کارکرد دست یا چشم یا بررسی اندام مورچهها. از طریق نظم و عظمت و حکمت موجود در میان یک مخلوق، کودک به طور طبیعی و ملموس در معرض شناخت خالق این موجودات قرار میگیرد.
🔰 در پایه چهارم
محور فعالیت در این مرحله، آشنا کردن کودک با اثرگذاری چند مخلوق در کنار هم و تولید یک چرخه و فرایند بزرگتر که دارای آثار و خواص جدیدی هست، میباشد؛ مثل کاشتن لوبیا و اثر نور و آب در شکوفایی دانه یا نقش خورشید در چرخه تولید باران.
https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
🔰 در پایه پنجم
محور فعالیتها در این مرحله، طراحی بازی یا فعالیتی است که دانشآموز قوانین طبیعی را درک کند و بداند اثرگذاری قوانین در همه جا یکسان است؛ لذا رب و خالق آن قانون یکی است؛ قوانینی مثل قوانین حاکم بر رشد گیاهان، بارش باران و ... .
🔰 در پایه ششم
محور فعالیتها در این مرحله، انجام یک کار یا مطالعه گروهی درباره نقش رهبر در جمع است؛ از این طریق دانشآموز به صورت محسوس و ملموس به ضرورت وجود خالق و مدبری واحد در عالم پی خواهد برد. این مطالعه میتواند درمورد زندگی موجودات باشد؛ مثلا پرندههای مهاجر، مورچهها، زنبور عسل و ... .
https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
آموزش جزء٣٠ قرآن در مدرسه هوشمند قرآنی - نسخه 1.5 .apk
11.48M
#معرفی_نرم_افزار_اندرویدی
😍 نرمافزار مدرسه هوشمند قرآنی برای کودکان و نوجوانان
🌷نرم افزار کودکانه و نوجوانانه آموزش قرآن سوره های جزء ۳۰
🌺 آموزش روخوانی، روانخوانی، آموزش حفظ و آزمون حفظ
✅
#تلنگر
در زمان جاهلیت عرب قوم و قبیله ها تعداد همدیگه رو به رخ میکشیدن و زیاد بودنِ هر قبیله رو دلیل بر برتری میدونستن 💪
↩️که حتی ی بار اونقد دعوا بالا گرفت که گفتن مرده های ما بیشتر از شماست
آیه اومد
«أَلْهَاكُمُ التَّكَاثُرُ، حَتَّىٰ زُرْتُمُ الْمَقَابِرَ»
(تکاثر1،2)
الانم باید گفت
الهیٰکم الفالوور
آره واللا انقدی که بعضیا غرق در تعداد فالوور و بازدیدن، جا داره، ی آیه ی جدید نازل بشه😁
به دور از شوخی منظور اینه اینهمه غرق نشی!😉
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#آزمایش_خلاقیت
#تبیین_تدبر_ایاک_نعبد...
👀ما باید فقط فقط به یکی تکیه کنیم و از خدا تنها معبود عالم کمک بخوایم🤲، تا زمین نخوریم و از بین نرویم ✔️
در این آزمایش آب درون لیوان با تکیه بر کارتن در سخت ترین شرایط هم نمیریزه...
شبهات دانش آموزی
9️⃣0️⃣2️⃣ چرا در مدرسهٔ دخترانهای که همه دختر هستند باید مقنعه و حجاب داشته باشیم؟
🔶 اول: در مدرسهٔ دخترانه درست است محیط دخترانه است و رعایت نکردن حجاب از لحاظ شرعی اشکالی ندارد؛ ولی قانون کشور و مدرسه رعایتکردن حجاب است پس باید رعایت شود هر چند محیط دخترانه باشد.
🔷 دوم: علاوه بر قانون بهخاطر نظم و انضباط مدرسه دختران باید لباس یکشکل و شبیه به هم بپوشند و نمیشود هر کسی هر طوری دوست دارد لباس بپوشد.
🔶 سوم: شاید در مدرسه شخص نامحرمی باشد مثل؛ معلم آقا یا خدمتکار آقا یا اینکه اولیای دانشآموزان برای کار خاصی به مدرسه بیایند، نمیشود که هر روز پشت بلندگو اعلام کنند که اولیای دانشآموز داخل مدرسه هست حجابتان را رعایت کنید.
🔷 چهارم: یا اینکه از اداره بازرس یا کارشناسی برای بازدید به مدرسه بیاید.
✅