eitaa logo
ره توشه معلمان
11.5هزار دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
6.5هزار ویدیو
5.7هزار فایل
🔰جهت تبادل و هرگونه انتقاد و پیشنهاد @Yazahra8054 سایر کانالهای ما @yavarannamaz @yavaraneQoran1
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌸🕋 ✅ تأکید امام عصر (عج) به نماز اول وقت!! ✍از جمله توصیه ها و سفارشات مۆکد حضرت ولی عصر (عج) همانا اهتمام به خواندن نماز در اول وقت آن است که در دیدارها و تشرفات افراد مختلف به محضر ایشان مورد تأکید قرار گرفته است.از جمله حضرت (عج) فرمودند: "ملعون است ملعون است کسی که نماز صبحش را تأخیر بیندازد تا زمانی که ستارگان محو شوند و ملعون است ملعون است کسی که نماز مغربش را تأخیر بیندازد تا زمانی که ستارگان آسمان پدیدار شوند. 📚منابع و مأخذ: 1-اصول کافی، شیخ کلینی (ره) 2-بحارالانوار، علامه مجلسی (ره) ج ۵٢و۵٣ 📿 🤲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
8.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 قصه‌ «حلما کوچولوی قهرمان» قسمت چهاردهم ✍️ نویسنده: مجتبی ملک محمد 🎤 با اجرای: ناهید هاشم ‌نژاد،سما سهرابی، محمد علی حکیمی، حمزه ادهمی و ابوذر توحیدی فر 💠 هدف قصه: بیان ارزش‌های اخلاقی و اهداف حرکت امام حسین علیه‌السلام است. 🆔 لینک کانال https://eitaa.com/joinchat/85983330C7210d6f841
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥نکته‌ای قابل تامل از آیت‌الله ناصری: از برخی بزرگان شنیدم به زودی اتفاقاتی می‌افتد، بر خود لازم دانستم بگویم هر اتفاقی افتاد از مقام رهبری جدا نشويد ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1_1445324719.ppsx
9.14M
✅قابل استفاده درمدارس،مساجد 🆔 لینک کانال https://eitaa.com/joinchat/85983330C7210d6f841
7.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴یاحسین یاحسین.... 🌺تو کشتی نجاتی 🌹حلّال مشکلاتی 🌺آقای خوبم..... اجرا توسط عموروحانی مدبری توسط باما 09196642137
🔰روش مقایسه ای(۳) گام سوم: قیاس شخصی در قیاس شخصی دانش آموز باید خود را به جای یک فرد دیگر، یک شی یک گیاه یا .... قرار دهد و آن گاه بگوید که چه احساسی دارد؟ در پایان مرحله ی قبل دانش آموزان بهترین قیاس مستقیم را پس از بحث و تبادل نظر انتخاب کرده و روی تابلوی کلاس نوشته اند. در این مرحله از آن ها بخواهید خود را به جای آن قرار داده و به توصیف وضعیت خود بپردازند. در قیاس شخصی باید احساس نزدیکی زیاد با موضوع مورد مقایسه ایجاد شود. هر چه فاصله ی فرد با خودش بیش تر شود احتمال این که به افکار جدید برسد پیش تر است. سعی کنید شرایط لازم برای درگیری همدلانه و عاطفی با موضوع مورد نظر به وجود آید. مثال: موضوع: ماشین ساده (اهرم) معلم: خود را به جای یک انسان مهربان و فداکار بگذارید. اینک چه احساسی نسبت به خود دارد؟ دانش آموز: سعی می کردم به همه کمک کنم. به خصوص به افرادی که ضعیف و ناتوان هستند. دانش آموز: اگر پیرزنی را می دیدم که نمی توانند ساک خود را از پله ها بالا بیاورد به او کمک می کردم. دانش آموز: در انجام کارها به پدر و مادرم کمک می کردم. دانش آموز: به افراد ضعیف کمک می کردن تا بتوانند در مقابل افراد زورگو مقاومت کنند 🆔 لینک کانال https://eitaa.com/joinchat/85983330C7210d6f841