eitaa logo
ره توشه معلمان
11.5هزار دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
6.4هزار ویدیو
5.7هزار فایل
🔰جهت تبادل و هرگونه انتقاد و پیشنهاد @Yazahra8054 سایر کانالهای ما @yavarannamaz @yavaraneQoran1
مشاهده در ایتا
دانلود
عاقبت ولخرجی ساسان 1.mp3
7.95M
💠 قصه‌ شب «عاقبت ولخرجی ساسان» ✍️ نویسنده: محمد رضا فرهادی حصاری 🎤 با اجرای: مریم مهدی زاده، راحیل سادات موسوی و سما سهرابی 🎞 تنظیم: آقایان علیرضا آذرپیکان و محمد مهدی نقیب زاده 🔷 مناسب سن ۴ سال به بالا 💠 هدف قصه: کودکان در انتخاب دوست دقت کنند و نصیحت دوستان دلسوز و واقعی خود را قبول کنند. 🆔 لینک کانال https://eitaa.com/joinchat/85983330C7210d6f841
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
Safir Amin-16-low.pdf
25.25M
مبلغان کودک و نوجوان ✍️ ابزارهای تولید سخنرانی چند رسانه‌ای ✍️حجاب در ادیان الهی پیش از اسلام ✍️ فرصت تبلیغی تعطیلات ✍️ روش مرثیه‌خوانی در مدارس(7) ✍️ اردوداری و‌مسابقات ✍️ اصول و روش پاسخ‌گویی به مسائل اعتقادی دانش‌آموزان ✍️ چرایی صلح امام حسن(ع) ✍️ خدا چگونه از همه چیز آگاه است؟ ✍️ هرکسی به نحوی به خدا می‌رسد! ✍️ درسنامه بهترین راهنما (اهل‌بیت؟عهم؟؛ الگوی تمام‌عیار زندگی) ✍️ مناسبت ها و ایده های تبلیغی 🆔 لینک کانال https://eitaa.com/joinchat/85983330C7210d6f841
📌*چند توصیه  به معلمان جوانی که برای اولین بار عهده دار کلاس های گروهی در مراکز آموزشی می‌شوند:* ۱- *بهترین وضعیت  یک دبیر در هنگام تدریس، قرار گرفتن پای تخته کلاس است.* *میزان تحرک و جابه‌جایی بهتر است مختصر، آرام و در محدوده‌ی تخته کلاسی باشد.* *این که مدام قدم بزنیم  و یا در عرض و طول کلاس جابه‌جا بشویم، تمرکز شاگردان را بر هم زده و به‌تدریج  حرکت بیش از حد ما، برای دانش آموزان خسته‌کننده می‌شود.* ۲- *بهترین حجم صدا هنگام تدریس، حجمی متوسط، توام با آرامش و بیان شمرده‌ی کلمات است.* *جالب نیست  دانش‌آموز تذکر دهد: لطفا بلندتر* *و نیز اشتباه است فکر کنیم با فریاد کشیدن مطالب را بهتر به شاگردان فهمانده‌ایم.* *فریاد زدن به هنگام تدریس  تدریجا گوش و ذهن آن‌ها را خسته می‌کند و انرژی معلم را نیز تحلیل می‌برد.* *اگر درس را با فریاد زدن شروع کنیم، دیگر تا انتها  باید داد بزنیم؛ چون دانش‌آموزان عادت کرده  و دیگر به صدای آهسته‌ی  ما توجه نخواهند کرد.* *حجم متوسط صدا بهترین است و آن گاه می‌توان گاهی با بالا بردن یا پایین آوردن صدا، توجه بیشتری را ایجاد نماییم....* ۳- *نگاه دبیر باید بر روی صورت تمام دانش آموزان حرکت کند.* *در هنگام تدریس فقط بعضی نفرات را نگاه کردن، و یا فقط به در و دیوار کلاس چشم دوختن، اثر منفی داشته  و عده‌ای از شاگردان با این احساس که در دایره توجه قرار ندارند، کم‌کم از دنبال کردن صحبت‌های ما دور خواهند شد.* ۴- *از یاد نبریم دانش‌آموز بیش از آن که به مقدار پیشرفت درس در هر جلسه کلاس توجه کند، به محتوای مطالب گفته شده دقت می کند.* *به عبارت دیگر قبل از آن که از خود بپرسد در یک جلسه  چند صفحه کتاب تدریس شده، از خود می پرسد چه مطالبی را خوب و عمیق یاد گرفته است.* *کیفیت آن چه تدریس می‌کنیم مهم‌تر از کمیت مطالب گفته شده است.* *سریع و تند درس دادن مطالب درسی، معمولا دانش آموز را دچار اضطراب می‌کند.* *این مطلب به‌ویژه در جلسه‌های اول شروع برنامه‌ی کلاس‌ها مهم‌تر است.* 👨‍💻 🆔 لینک کانال https://eitaa.com/joinchat/85983330C7210d6f841
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍امام رضا (علیه السلام) 🌺مراقب وقتهاى نماز باشيد (كه تا وقتش فرا رسيد انجام دهيد) چرا كه انسان از حوادثى كه مانع انجام نماز در وقت گردد، ايمن نيست. 🙏نماز اول وقت....به یاد نماز حرم یادش بخیر التماس دعا 🆔 لینک کانال 👇 http://eitaa.com/joinchat/332070913C6cfce71bab