13.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌺🍃پاسخ به سوالات نمازی فرزندان
✅جلسه نهم : پاسخبه روش استفاده از کلامبزرگان
❇️ استاد علی نقی
🆔 لینک کانال
https://eitaa.com/joinchat/85983330C7210d6f841
نوجوان عاشورایی.pdf
769.9K
💚 جزوه با محتوای خوب💚
🏴ویژه برنامههای
«نوجوانان عاشورایی»
🆔 لینک کانال
https://eitaa.com/joinchat/85983330C7210d6f841
14.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌷📽 نسل حسینی🤝
🏴🌷 #انیمیشن 🏴بسیار زیبا👆
📣 ویژه 🏴 #محرم #من_امام_حسین_را_دوست_دارم
🆔 لینک کانال
https://eitaa.com/joinchat/85983330C7210d6f841
کتاب طرح درس نسل حسینی.pdf
6.11M
✅طرح درس «نسل حسینی»
ویژه مبلغان و مربیان کودک ونوجوان
🔶موضوعات این طرح درس:
درس اول: شیرینی کنار هم بودن!
درس دوم: به من همکاری بده!
درس سوم: دختران فرشتهاند!
درس چهارم: از تنهایی بدم میآید!
درس پنجم: با هم قویتریم!
درس ششم: ما همه با هم هستیم!
درس هفتم: به کسی نگو، ولی... !
درس هشتم: کشتی نجات!
درس نهم: فقط به عشق حسین(ع)!
درس دهم: برای ظهور کاری کنیم!
🆔 لینک کانال
https://eitaa.com/joinchat/85983330C7210d6f841
شمه ای از فضائل و مناقب امام سجاد علیه السلام.pdf
460.2K
#محرم روز دوازدهم - شهادت امام سجاد علیه السلام
زینت عبادت کنندگان (امام سجاد علیه السلام)..pdf
266.7K
#محرم روز دوازدهم - شهادت امام سجاد علیه السلام
❣#عطر_نماز 🕋📿
🌸 سعادت واقعی را کسی تجربه می کند که به خواندن نماز در اول وقت مشغول شود. این کار موجب این می شود که او در بهترین زمان به خداوند فکر کند. 🌼
#نماز_اول_وقت 📿
#التماس_دعای_فرج 🤲
♥❧ #التماس_دعای_فرج
♥❧ #اللهمعجللولیکالفرج
┉┉┉•••◂ 𖦹🌸🌤️🌸𖦹▸•••┉┉┉
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#موشن_گرافی
👇👇👇
💠 چکار کنیم کودکمان از تکرار نماز خسته نشود؟
🔹 نکات مهم برای تربیت کودک نماز خوان
#تربیت
#الگویی
🆔 لینک کانال
https://eitaa.com/joinchat/85983330C7210d6f841
#مسابقه_با_کلمات_ربط
۱. مسابقه با کلمات ربط
🔰 پیام مسابقه : در این مسابقه، علت انجام اعمال دینی روشن شده و آنچه را که مخاطبِ کودک و نوجوان ما از واجبات درک کرده است و بر جانش نشسته است را از زبان خودش بیان می دارد، که با تغییر کلمه ربط ، علت و فهم جدید مخاطب ازآن عمل، آشکار میگردد.
🔷 طریقه اجرا :
بدین صورت می باشد که موضوع اصلی را انتخاب کرده مثلا قرآن ، و سپس چند جمله که با ضمائر (مثلا من _ ما _او _ و...)شروع شده و متناسب با موضوع بوده تشکیل می دهیم، و با چندین کلمه ربط همانند: چون، تا ، برای ، از ، مگر، و ....؛به صورت ناقص رها می کنیم،تا مخاطبین ادامه آن را تکمیل کنند.
🔶 مثال :
من امام حسین علیه السلام را دوست دارم چون..
من امام حسین علیه السلام را دوست دارم تا...
من امام حسین علیه السلام را دوست دارم برای..
من امام حسین علیه السلام را دوست دارم از...
من امام حسین علیه السلام را دوست دارم و ...
من امام حسین علیه السلام را دوست دارم حتی...
🔶 مثال:
من قرآن میخونم چون ....
من قرآن میخونم از ....
من قرآن میخونم تا....
من قرآن میخونم و ....
من قرآن میخونم برای ....
من قرآن میخونم حتی....
من قرآن میخونم مگر...
🔶 مثال :
من حجابم را دوست دارم چون...
من حجابم را دوست دارم حتی ...
من حجابم را دوست دارم برای ....
من حجابم را دوست دارم تا....
✅ برگرفته از کتاب تربیت مربی استاد خوش قامت، با کمی ویرایش
🆔 لینک کانال
https://eitaa.com/joinchat/85983330C7210d6f841
کلید زشتي ها- کذب.pptx
21.31M
✍ درسنامه کلید زشتی ها کذب
🆔 لینک کانال
https://eitaa.com/joinchat/85983330C7210d6f841