eitaa logo
رهیافتگان (تازه مسلمانان) وابسته به انجمن شهید انیلی
3.9هزار دنبال‌کننده
21.7هزار عکس
4.8هزار ویدیو
101 فایل
وابسته به انجمن شهید ادواردو انیلی مدیر انجمن: @rahyaftegan ارتباط ایتا: @Solmaz_n 🌸🌺🌸🌺
مشاهده در ایتا
دانلود
روز بخیر گل و مرغ از استاد رضا بدرااسما 🌐 @rahyafte_com
📷استوری کریم بنزما 🔸نیمی از بازیکنان تیم ملی فرانسه در رمضان امسال روزه می‌گیرند. 🌐 @rahyafte_com
| @IntMob ✳️ قرآن را یک بار بخوانیم. 🔹نزدیک ماه رمضان چهار سال پیش با دوست عزیزی به یک کتابفروشی ایرانی در شمال ونکوور رفته بودیم. لا به لای کتاب ها در قفسه های زیرین، یک قرآن عتیقه ی نسخه خطی پیدا کردم. 🔹 مشغول ورق زدن بودم که صاحب مغازه که پیرمردی با کراوات سبز و کفش های اسپرت بود آمد نزدیک و اززیر عینک قطورش نگاهی تیز به من کرد و به حالت طعنه گفت که "کتاب های مفید بخوان! این کتاب پُر است از دست و پا قطع کردن.".. لبخندی زدم.. پرسیدم که همه اش را خواندید؟ .. گفت که "همه اش همین است. قتل. مجازات...".. گفتم بسم الله.. امتحان کنیم؟ گفت باشه!.. 🔹قرآن را باز کردم.. سوره ی لیل آمد.. شروع کردم به خواندن.. واللیل اذا یغشی.. قسم به شب هنگامی که پرده اش همه جا را فرا می گیرد.. والنهار اذا تجلی.. و قسم به روز هنگامی که تجلی کند.. و ما خلق الذکر و الآنثی.. و قسم به کسی که مرد و زن را آفرید.. ان سعیکم لشتی .. گفتم این آیات را ببین.. دست کم این ملودی هیجان انگیز کلمات را نگاه کن.. اینها بی نظیر نیست؟ .. 🔹دیدم که آهسته گریه می کند.. منقلب شده بود.. بیشتر از آنکه من فکرش را کنم.. کلمات را بیش از من میفهمید... گفت تا آخر سوره بخوان.. سوره که تمام شد صورتش غرق اشک شده بود.. . 🔹این روزها فرصت خوبی است برای خواندن کتابی که تاریخ بشریت را برای همیشه متحول کرده است. حداقل برای یک بار. اسلام اقلیمی را بگذاریم کنار. خیال کنیم تازه متولد شده ایم. قرآن را یک بار. از اول تا آخر بخوانیم.. 💯 مبلغان بدون مرز @IntMob 🌐 @rahyafte_com
7.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 خوشحالی یعنی روزه اولی باشی... 😍👌🏻 🔺ویدیوی کامل کار جدید محمدحسین پویانفر برای روزه اولی‌ها 🌐 @rahyafte_com
🌮📱خوراک غذایی کمتر، خوراک رسانه‌ای بیشتر! نگاهی به تغییر عجیب مصرف رسانه کاربران در ماه رمضان @Hodaacademy 🔹آمار اخیر موسسه تحقیقات بازار راک‌اسپیس نشان می‌دهد که مصرف رسانه‌های آنلاین کاربران کشورهای اسلامی در ماه رمضان، به طرز چشمگیری افزایش پیدا می‌کند‌. 🔸طبق این پژوهش، به صورت متوسط کاربران کشورهای اسلامی در ماه رمضان ۳۰٪ زمان بیشتری را در شبکه های اجتماعی و ۳۴٪ زمان بیشتری را کلاً در اینترنت سپری می‌کنند. 🔹البته این فقط در‌ مصرف گرایی نیست، فعالیت تولیدکنندگان‌ محتوا نیز ۳۵٪ درصد در این‌ ماه افزایش می‌یابد. 🔸تغییر پیک مصرف به ۱۲ شب تا ۳ صبح (قبل از زمان‌ سحری)نیز نشان می‌دهد که سهم روزه‌داران این تغییر، چشمگیر است. 🔹از کشورهای مسلمان که بگذریم، به صورت کلی سرچ‌های کاربران جهانی مرتبط با ماه رمضان در این ماه تا ۲۰ درصد افزایش دارد که به نسبت رویداد‌های مشابه ادیان، عدد بالاتری است. سهم هر کشور در این‌سرچ، در گراف فوق مشخص شده است. 🌐 @rahyafte_com
📸 برگزاری مراسم افطاری در ورزشگاه استمفوردبریج 🔹 باشگاه چلسی به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، برای اولین‌بار در تاریخ باشگاه خود و به عنوان اولین تیم در لیگ برتر انگلیس، اقدام به پخش اذان و برگزاری مراسم افطاری در استادیوم استمفورد بریج کرد. 🌐 @rahyafte_com
هر شب ساعت ۱۱ الی ۱۲ : ۳۰‌ با حبیب از نقاط مختلف دنیا با شماییم با دوستان انجمن شهید ادواردو آنیلی https://telewebion.com/live/habib