حسین طاهری و علیرضا طاهری❤️❤️❤️❤️
-
علیرضا بجز حماسیاش تاحالا گوش ندادم اصلا تا قبل جنگ نمیدونستم همچین کسی هست😂
درسته حسین طاهری معروف تره ولی علیرضاشون❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥
-
نه نیستم واقعا از سبکش خوشم نمیاد😂
یه دنیای رندوم؛☫🏴
واقعا نمیدونم چطوری بعضیا اینقدر بی ادبن و با این ادبیات زندگی میکنن. واقعا متاسفم برات. معلومه که ح
وای بعد فرض کن یسریا با همین ادبیات بچه تربیت میکنن و تحویل جامعه میدن.
یا ابوالفضلللل خودت کمک کن😦🤦🏻♀
https://eitaa.com/randooom/16821
مداحیای قشنگشو معمولا زنده میخونه ولی پیوی برات یدونشو میفرستم
-
دمت گرم.
فقط عربی گوش میدم🌚✨
-
منم یه زمان خیلی عربی گوش میدادم حیدر البیاتی و محمد جنامی و..
یه دنیای رندوم؛☫🏴
فقط عربی گوش میدم🌚✨ - منم یه زمان خیلی عربی گوش میدادم حیدر البیاتی و محمد جنامی و..
بعد خب متوجه میشین چی میگه!!؟ 🤔
یه دنیای رندوم؛☫🏴
درسته حسین طاهری معروف تره ولی علیرضاشون❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥 - نه نیستم واقعا از سبکش خوش
نه واقعا علیرضا طاهری مداحی های شورش ینی خدای مداحی هاس
ی مداحی شورش رو بهت معرفی میکنم خواهشا گوش کن(سر آغاز دفتر) ینی من عاشق مداحی سرآغاز دفتر هستم
-
اممممم🤣
بفرست برام ببینم چجوریه.
ولی زیاد از سبکش خوشمنمیاد
یه دنیای رندوم؛☫🏴
بعد خب متوجه میشین چی میگه!!؟ 🤔
معلومه که آره.
دانش آموز رشته معارفیما.
همونیم ک گفتم اصولا هرچی خوشم بیاد گوش میدم.
ولی کریمی و چاووشی هم قشنگن😭
بالا بلند بابا...
به ماه اسمون میگفت:)
مداحیه رفتم ک برگردم نشد هم خیلییی قشنگه مداحش یکی دیگست.. ولی قشنگه و قدیمیه
دشنه بر لب چشمه..
مداحیه گزارش مینویسم مال کریمی برای فاطمیه...
مداحیه از تو کوچه هیزم ها رو. جم میکنم:)💔خیلی قشنگه
مداحیه قبرمه خونه بی تو زهرای من وای من... مال فاطمیه از حدادیان فکنم حدادیانم قشنگ میخونه
این مداحیش مورد علاقمه:)
-
از تو کوچه هیزم هارو جمع میکنم منطورت تو فقط گریه نکنه؟😂