https://eitaa.com/randooom/16828
اگر هنوز داری میشه بفرستی؟👈🏻👉🏻
-
داشتنش که دارم، سر فرصت براتون میفرستم.
https://eitaa.com/randooom/16831
عاره دختر منم امممم😀🤝🤝🤝🤝
-
با منی یا اون🤣
چرا انقدر صحبت کردن باهات کیف میده؟
خوش میگذره وقتی ناشناس میذاری
-
جدی؟ خجالتم ندید دیگه👈🏼👉🏼😓
https://eitaa.com/randooom/16832
عواح چقددخوب
برات بفرستیم میتونی ترجمه کنی؟
یعنی وقتشو داری..؟
-
بچه ها علامه نیستم که فقط در حد اینکه خودم بفهمم چی میگه بلدم🤣
بعدشم خدا دیکشنری رو خلق کرد براچییی
مهم نیته زکی منظورم همونه دیگه عع اذیتم نکننن
بعد اینکه من بیشتر اروم میپسندم تا شور ولی خب میدانم طاهری خوبه و بعضی چیزایی ک ازش گوش دادم خوب بوده
-
بچه ها پیاماتونو ریپلای کنید بفهمم چی میگید🤣
علاوه بر مداحیایی ک گفتم فرو الی الحرم
و حیدر بیاتی و جنامی هم عالین بخصوص نپای حسین
نوای حسین علی فانی هم قشنگه
-
آره دارمشون خیلی قشنگن.
https://eitaa.com/randooom/16836
حق گقتی بخدا
-
#زکی_حقگو تو کامنتا فراموش نشه.
یه دنیای رندوم؛☫🏴
بچه ها مداح و مداحی مورد علاقتونو تو ناشناس بگید ببینم سلایق ممبرا چه شکلیه؟ https://eitaa.com/nash
حسین خیراندیش مداح لبناني
-
گوش ندادم تاحالا.
خب اگر کاری ندارید من برم بخوابم دیگه؟😂
اجازه میدید برم؟ میترسم خواب بمونم دوباره نتونم برم هیئت دوستم🗿
https://eitaa.com/randooom/16848
لعنت به این کیبورد که اشتباه تایپ میکنه لعنت
-
حرص نخور درست تایپم میکردی نمیشناختم🤣
یه دنیای رندوم؛☫🏴
بچه ها مداح و مداحی مورد علاقتونو تو ناشناس بگید ببینم سلایق ممبرا چه شکلیه؟ https://eitaa.com/nash
مهدی رسولی و حسین طاهریی:))))
خیلییی خوبنن
اصلا
دلنشین و سر و سنگین و امام حسینی و خداپسند🤌🏻
اصالت تو هیئتاشون حفظ شده و افراط و تفریط توشون دیده نمیشه
خدااحفظشون کنهه:)
-
وای حق گفتییییی.
محمود کریمی هم اضافه کن.