eitaa logo
سوادرسانه بدر
2.1هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
1.7هزار ویدیو
194 فایل
مجموعه رسانه ای بدر(بصیرت در رسانه) «هرکس رسانه قوی‌تر داشته باشددر اهدافی که دارد موفق‌تر خواهدبود.»امام خامنه ای-۱۴۰۳/۱/۶ گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 آرشیو نشست و دوره ها @savad_k ارتباط با ما @ghasemi_5663 @Rasanehbadr
مشاهده در ایتا
دانلود
❗️❗️هشدار؛ وقتی شماره ملی خودتان برای‌تان پیامک شد چه کنیم؟ 🔹سردار وحید مجید، رئیس پلیس فتا فراجا، درمورد نشت داده‌های بانک‌های اطلاعاتی کشور و قرار گرفتن اطلاعات شخصی هموطنان در دست هکرها و مجرمان سایبری هشدار داد ❌ ممکن است پیامک‌های جعلی با عناوین سامانه ثنا، ابلاغیه قضائی، واریز سود سهام عدالت، یارانه‌ها و ... با اطلاعات دقیق‌تری شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، آدرس محل سکوت و ... برای مردم ارسال شود 🔎 لذا آگاهی داشتن در این حوزه مبنی برعدم توجه به اینگونه پیامک‌های غیر واقعی که از طریق شماره تلفن‌های شخصی با اپراتورهای مختلف ارسال می‌شود، لازم و ضروری است. 🔎📱📺📡💻📻🎥🔍 📲گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 📲کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
🚬 فیلم و سریال‌‌ها چگونه نوجوانان را سیگاری ‌می‌کنند؟! 🔹جیمز سارجنت یک پژوهشگر در علوم روانشناختی مغز است و تحقیقات خود را درباره تأثیر تلویزیون بر نوجوانان و جوانان انجام داده است. او به بررسی این موضوع پرداخته که تماشای شخصیت‌های سریال‌ها و انیمیشن‌ها که سیگار می‌کشند، چگونه بر تصمیم‌گیری‌ها و عادات مصرف دخانیات نوجوانان تأثیر می‌گذارد 🔹سارجنت نشان داد که نمایش کشیدن سیگار در فیلم‌ها نه تنها ممکن است نوجوانان را به آغاز سیگار کشیدن ترغیب کند، بلکه به نظر می‌رسد که با احتمال تبدیل شدن نوجوانان به سیگاری‌های معتاد نیز ارتباط نزدیکی دارد 🔹«جیمز جیبسون» یکی دیگر از پژوهشگران همراه با «هانه‌وینکل» محقق در زمینه سلامت عمومی درباره جوانانی که در معرض سیگار کشیدن شخصیت‌های فیلم یا تبلیغات پنهان همچون عنوان نام تجاری دخانیات هستند، گفته‌اند: 🔹در پایان یک سال از آغاز تحقیقات، ۸۲٪ از نوجوانانی که تا آن زمان مصرف دخانیات نداشته بودند، مورد بررسی قرار گرفته‌اند و ۱۹٪ از آنها در این دوره مصرف دخانیات را آغاز کرده بودند! مطالعه نشان می‌دهد که تماشای صحنه‌های مصرف دخانیات در فیلم‌ها می‌تواند موجب شروع به مصرف دخانیات در نوجوانان شود @inaghd_ir 🔎📱📺📡💻📻🎥🔍 📲گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 📲کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
3.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مجید اسماعیلی: ریشۀ مدیریت صحیح فضای مجازی از تربیت‌هایی است که از خانه شروع می‌شود 🔹ما مدام تاکید می‌کنیم که باید قانونِ سخت‌افزاری بگذاریم تا افراد را مدیریت کنیم، درحالی‌که روش خودمدیریتی موثرتر است و آن را هم باید از کودکی به بچه‌ها یاد بدهیم. 🔎📱📺📡💻📻🎥🔍 📲گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 📲کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
🚨شناسایی و برخورد با ۱۹ صفحه اینستاگرامی عامل تشویش اذهان عمومی و تبلیغ علیه نظام 🔹مرکز فضای مجازی سازمان اطلاعات انتظامی یزد گردانندگان ۱۹ صفحه اینستاگرامی که اقدام به تشویش اذهان عمومی، تبلیغ علیه نظام و تحریم انتخابات می کردند شناسایی و برابر دستور مقام محترم قضایی برخورد لازم صورت پذیرفت. 🔎📱📺📡💻📻🎥🔍 📲گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 📲کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
Jurisprudential explanation.mp3
زمان: حجم: 12.9M
💯 نشست تبیین فقهی تخیل وانمودی در رسانه‌های نوین 🔎📱📺📡💻📻🎥🔍 📲گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 📲کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
🔸🔸 نهمین شماره فصلنامه فناوری همراه با عنوان «ویژه‌نامه انقلاب صنعتی چهارم» منتشر شد. این فصلنامه یکی از خروجی‌های فعالیت رصد فناوری‌های نوظهور در مرکز تحقیق و توسعه همراه اول است. 🔹در سرمقاله این شماره، ضمن ارائه اصول تکامل صنعت ۴.۰ شامل اهداف، بلوک‌های سازنده و اصول طراحی آن، فرصت‌ها و چالش‌های اپراتورها در نقش‌آفرینی موثر در این مسیر مورد بررسی قرارگرفته است. 🔹در بخش مصاحبه، با جناب آقای مهندس درجزی مدیر کل کسب‌وکار سازمانی همراه اول، به گفت‌وگو درخصوص آمادگی اپراتور همراه اول در ارائه خدمات متناظر انقلاب صنعتی چهارم و نحوه هم‌افزایی اپراتورها و صنایع پرداخته‌ایم. 🔹در بخش‌های دیگر این فصلنامه نیز، مقالات متعدد رصد و دیده‌بانی فناوری‌ها، کاربردها و آخرین اخبار حوزه انقلاب صنعتی چهارم پیش روی مخاطبان قرار گرفته است. 🔎نسخه الکترونیکی این شماره در وبسایت مرکز تحقیق و توسعه به آدرس زیر قابل دسترسی است: https://mci.ir/web/rd/innovation-ecosystem#rasad-fannavari 🔎📱📺📡💻📻🎥🔍 📲گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 📲کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
6.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📺 آینده دانشگاه و آموزش عالی با حاکمیت هوش مصنوعی در گفتگوی utv با استاد دانشگاه تهران و رئیس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی  👈دکتر طاهری نیا: ویژگیهای دانشگاه آینده مهارتهای نوظهور است 🔎دیدن مشروح کامل: tv.ut.ac.ir 🔎📱📺📡💻📻🎥🔍 📲گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 📲کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
12.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😳هر قدمی که برمی دارید گوگل آن را ثبت می کند! 📌نفوذ عمیق به حریم خصوصی همه کاربران حتی در گوشی های بدون سیم کارت و در حالت پرواز! 🔎📱📺📡💻📻🎥🔍 📲گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 📲کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
🔻واردشوندگان به صنعت سلبریتی، ابتدا باید در برابر که نامورسازان وضع می‌کنند، سر تسلیم فرود آورند. کوچکترین فرمان‌‌ناپذیری از سوی سلبریتی‌ها، تبعاتی سخت برایشان به‌همراه داشته باشد. 🔸در ، این قوانین شامل رژیم‌های فشرده غذایی سخت، خودبهینه‌سازی مستمر و در صورت لزوم جراحی زیبایی، ورزش‌های خاص برای اجرای بهینه رقص‎‌آرایی و ارائه بدنی جذاب، آموختن زبان‌های خارجی، نظم شدید و عدم ارتباط‌گیری با دیگرانی که شرکت اجازه نمی‌دهد و هر چیزی است که بازنمایی رسانه‌ای سلبریتی را در قالب یک (بت) باورپذیر کند. 🔹پژوهش‌ها ثابت کرده است، میان دینداری و هواداری از یک سلبریتی رابطه معکوس وجود دارد. این یعنی هر قدر باورمندی و اتصال ما از معبود اصلی دور شود، به‌دنبال ارضای حس پرستشمان در نمونه‌های جایگزینش در معبودهای مادی و انسانی خواهیم بود. 🌱سلبریتی‌ها را آیدل می‌خوانند و می‌دانند؛ چون در زمانه‌ی غیاب، طرد و غفلت بشری از خالق خویش، جذاب برای پرستش‌اند. این روزها، اما یکی از آیدل‌های کره‌ای، بتِ درون را شکسته و به هوادارانش از جهان بی‌بت‌پرستی و خداپرستی می‌گوید که برنامه و قوانینی دقیق اما دارد... (از اینجا تماشا کنید) 🔻اما مهم آن است که صنعت سلبریتی، را نیز به مسلخ نمایشی‌شدن می‌برد تا برندِ سلبریتی را تقویت کند؛ پیت وارد، در کتاب خدایان بدکردار برای تبیین فرایند استحاله دین در فرهنگ سلبریتی، از کلیدواژه خوب و دقیق «چرخش سوژه‌ای» استفاده می‌کند. یعنی سلبریتی در مقام سوژه مختاری است که میان منابع دینی و غیردینی گزینه‌های خود را دارد و این منابع در فرهنگ حل شده‌اند. در این فرایند سوژه احساس نمی‌کند با مرزهای سنت محدود می‌شود، بلکه او در راستای هدف و ساخت برند خود، به هرچیز دینی یا غیردینی که بخواهد، متوسل می‌شود و در چنین شرایطی تمایز میان گفتمان‌های سکولار و دینی فرومی‌پاشد. 🔹در چرخش سوژه‌ای، مردم دیگر خود را در رابطه با فرمان‌های استعلایی نمی‌بینند، بلکه آنچه مهم و استعلایی است، خود فرد و اموری مانند «آگاهی، ذهن، خاطرات، عواطف، احساسات، شور و حال، تجربه‌های بدنی، رؤیاها، حس‌ها، وجدان درونی و گرایش‌ها» هستند. بدین‌سان پرسش «چگونه می‌توانم رستگار شوم؟» به «چطور می‌توانم حس خوبی درباره خودم داشته باشم؟» مبدل می‌شود. 🔺نظر به پیش‌گفته‌ها، در مواجهه با سلبریتی‌هایی مانند مدیریت مواجهه با او مهم است؛ تمرکز و برجسته‌سازی وجوهی از شخصیت او که منادی رهایی از بت درون و پرستش خالق است و نقد وجوهی از دینداری او که هم‌بسته با نمایشی شدن و است، بسیار مهم است. @khosh_namha 🔎📱📺📡💻📻🎥🔍 📲گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 📲کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا