جنگ روانی و انتخابات 2.mp3
50.73M
📻 #بشنوید| شگردهای جنگ روانی دشمن در انتخابات (قسمت دوم)
👤استاد محمدحسین فرجنژاد
📆30 اردیبهشت 1400
#عملیات_روانی
📲@rasanebadr📲
📲 نرمافزار حجاب توسط بخش مکتوب و رسانه مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی تولید و منتشر شد.
🔺در این نرمافزار به مهمترین شبهات و سؤالات روز جامعه با موضوع حجاب از جمله چرایی حجاب، حجاب تحمیلی و دین زدگی، توهین تفکیک جنسیتی در اماکن عمومی، رفتارهای اشتباه گشت ارشاد و حجاب اجباری یا الزام قانونی، و ... در دو قالب نوشتار و صوت پاسخ داده شده است.
📎برای دریافت نرمافزار میتوانید به لینک زیر مراجعه نمایید:👇
mmps.ir/hejabapp
📲@rasanebadr📲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ایلان ماسک مالک شبکه اجتماعی X (سابق):
🔺 از والدین میخواهم تعداد رسانههای اجتماعی را که کودکان میتوانند ببینند محدود کنند❗️
⛔️ این رسانهها توسط یک هوش مصنوعی برای به حداکثر رساندن دوپامین برنامهریزی میشوند!
#دوپامین
#اعتیاد_کودکان
#حقوق_کودکان_بر_خط
📲@rasanebadr📲
بازی «INDIKA» نقد و تحلیل میشود
🔹در این نشست محمدرضا عابدی شاهرودی، نویسنده و پژوهشگر و مرتضی جمشیدی سردبیر «بازیبان» از ساعت 15:00 روز سهشنبه۲۹ خرداد به نقد و تحلیل این بازی میپردازند.
🎥پخش زنده در آپارات
🖇️لینک پخش زنده:
🌐https://www.aparat.com/iranvideogames
#بنیاد_ملی_بازیهای_رایانهای
#بازی_آرا
📲@rasanebadr📲
💢 #تربیت_رسانه و نهادینه کردن #عقاید #اومانیستی در فرزندان..
🔺 #رسانه از طریق جریانات رسانه ای در دراز مدت و به صورت مکمل،
با زدن #هویت_فرهنگی و دینی در مخاطبین خود، مفاهیم اومانیستی را در #ذهن آنان نهادینه میکند.
🪄 #خدا_انگاری انسان ،
🪄 آزادی بی حد و حصر،
🪄 لذت جویی بدون محدودیت
در جریانات رسانه ای
نشان از محوریت قرار دادن انسان به جای خدا در همه ی ابعاد زندگی مخاطبین؛
که همان نهادینه کردن عقاید اومانیستی در ذهن فرزندان ماست.
#تربیت_رسانهای_کودک
#ژئوپلیتیک_رسانه
👈دکتر باویر
📲@rasanebadr📲
❌ماموریت جدید منافقین❌
▪️ اختلاف افکنی با پوشش انقلابی
🔹این گروهک باتوجه به خط ابلاغی از سوی رژیم صهیونیستی و آمریکا ذیل کیس «دولت ضعیف» تمام ظرفیت خود را برای اختلاف افکنی و ایجاد دو قطبی کاذب و نفرت پراکنی بکار گرفتهاند.
🔹این گروهک با ایجاد حدود ۸۰۰ اکانت در پوشش نیروهای وفادار به انقلاب، در صفوف نامزدهای مختلف نفوذ و از زبان آنها به تخریب گسترده کاندیداها میپردازند.
🔹از سوی دیگر با ادبیات هتاکانه و توهینآمیز خطاب به نامزدهای طیف سیاسی دیگر، سعی در نفرت پراکنی و مستندسازی علیه جریان انقلابی میکنند تا به این ترتیب فضای بیاخلاقی و دوقطبیسازی کاذب را گسترش میدهند.
🔹این اکانتهای بدون هویت #اینستاگرامی و #توییتری که سابقه ایجاد آن به ماه می میلادی ختم میشود، ویژگیهای بارزی دارند از جمله اینکه، تعداد دنبالکنندههای آنها محدود بوده، آیدی و بیو غیرطبیعی دارند، از تصاویر پروفایل مذهبی و شخصیتهای انقلابی استفاده میکنند، رویکرد #کامنت_نویسی آنها مشخص و تمرکزشان بر تخریب و حمله و تهمت علیه نامزدهای طیفهای مختلف سیاسی است.
🔹پیش از این نیز همین خط به عنوان تاکتیک رژیم صهیونیستی با ایجاد صدها اکانت توییتری برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ عنوان شده بود با این تفاوت که تولید محتوای اکانتهای وابسته به رژیم صهیونیستی با استفاده از هوش مصنوعی انجام میشود ولی در منافقین محتوا نویسی توسط نفرات این گروهک تروریستی انجام میشود.
tn.ai/3105320
📲@rasanebadr📲
🔻پویش برائت جهانی از رژیم جلاد
✳️صفحۀ KHAMENEI.IR با انتشار ۷ بار «مرگ بر اسرائیل» در برائت از رژیم جلاد صهیونیستی و همراهی با حاجیان بیتالله الحرام در «۷ بار رمی جمره» از کاربران دعوت کرد تا با انتشار همین محتوا در صفحات خود به پویش مجازی #رمی_اسرائیل بپیوندند.
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر اسرائیل
#رمی_اسرائیل
#عید_قربان
12.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥#ببینید| دستور كار رسانههای بیگانه برای تأثیرگذاری بر انتخابات ایران
ایرانیها در انتخابات شرکت نمی کنند!
پرتکرارترین جمله ای که از زبان رسانه های بیگانه در آستانهی هر انتخاباتی در ایران شنیده می شود...
#عملیات_روانی
#انتخابات
📲@rasanebadr📲
📌 دست بالای انتخابات ریاست جمهوری نزد کدام شبکههای اجتماعی است؟
🔻بررسی محتوای مربوط به انتخابات از زمان شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی تا قبل از اعلام نامزدهای احراز صلاحیت شده (دوره ۲۰ روزه) نشان میدهد رقابت اصلی در شکلدهی افکار عمومی و جریانسازی میان دو پلتفرم خارجی یعنی توئیتر و تلگرام و یک پیامرسان داخلی یعنی ایتا است؛ توئیتر با جذب بیشترین تعداد کاربر درگیر در انتخابات، تلگرام با گرفتن بیشترین تعداد بازدید از کاربران خود و ایتا با انتشار بیشترین میزان محتوا.
🔻رکود و رخوت در اینستاگرام با حدود ۳۱ میلیون کاربر فعال و پرطرفدارترین پلتفرم در ایران میگوید تحرکات انتخاباتی در میان توده مردم هنوز شکل نگرفته است.
🔻در اکثر بسترهای خبری بررسی شده در بازه زمانی ۳۰ اردیبهشتماه تا ۱۸ خردادماه بیشترین میزان تولیدمحتوا در روز ۱۴ خردادماه و در پی بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات صورت گرفته است. همچنین فعالترین کاربران در میان همه این بسترها به کاربر ایتا با بیش از هزار مطلب مرتبط با انتخابات مربوط بوده است.
#داده_کاوی
#انتخابات
📲@rasanebadr📲