eitaa logo
سوادرسانه بدر
2.1هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
1.7هزار ویدیو
194 فایل
مجموعه رسانه ای بدر(بصیرت در رسانه) «هرکس رسانه قوی‌تر داشته باشددر اهدافی که دارد موفق‌تر خواهدبود.»امام خامنه ای-۱۴۰۳/۱/۶ گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 آرشیو نشست و دوره ها @savad_k ارتباط با ما @ghasemi_5663 @Rasanehbadr
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 گزیده ای وصیت نامه شهید سلیمانی: 🌷خداوندا! تو را سپاس که در زمانی اجازه‌ی ظهور و وجود دادی که امکان درک یکی از برجسته‌ترین اولیائت را که قرین و قریب معصومین است، عبد صالحت خمینی کبیر را درک کنم و سـرباز رکاب او شوم. 🏴 (ره) •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• سواد رسانه ای نیاز هر ایرانی دوستان خود را دعوت نمایید👇 http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
4_556979832915755523.mp3
زمان: حجم: 1.36M
🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴 رهبر معظم انقلاب: امام آن روح‌الله بود که با عصا و ید بیضای موسوی و بیان و فرقان مصطفوی، به نجات مظلومان کمر بست؛ تخت فرعونهای زمان را لرزاند و دل مستضعفان را به نور امید روشن ساخت. او به انسانها کرامت، و به مؤمنان عزت، و به مسلمانان قوّت و شوکت، و به دنیای مادّی و بی‌روحْ معنویت، و به جهان اسلام حرکت، و به مبارزان و مجاهدان فی‌سبیل‌الله شهامت و شهادت داد. ۱۳۶۸/۰۴/۲۳ 🏴سالروز عروج آسمانی امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد تسلیت باد. 🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴 @savad_r
3.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قسمتی از وصیتنامه امام(ره): رییس جمهور از طبقه‌ ای باشند که محرومیت و مظلومیت مستضعفان جامعه را لمس کرده باشد 🏴سالروز عروج آسمانی امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد گرامی باد.
انتظار ‌فرج ‌از نیمه خرداد ڪشم... 🏴 ارتحال بنیانگذار انقلاب مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی تسلیت باد🏴
🔴 تحلیل من ؛ تحلیلی که البته شاید خطا باشد 1⃣ تذکار نهایی رهبر انقلاب متوجه انعکاس اخبار کذب و لجن پراکنی های علیه دختر عفیف لاریجانی بود که متاسفانه عده ای با سوء استفاده از عدم احراز صلاحیت علی لاریجانی تهمت هایی علیه ایشان بیان کرده اند 2⃣ بلافاصله بعد از اعلام عدم احراز صلاحیت ها دو حقوقدان شورای نگهبان (قائم مقام و دکتر دهقان) در برنامه تلویزیونی تلویحاً دلیل عدم احراز صلاحیت را ناظر به موضوع تابعیت یا عدم تابعیت فلان فرزند نکردند 3⃣ قطعا اطلاع ایشان از این موضوع مربوط به همین امروز نیست. و اگر قرار به صدور حکم حکومتی بود زودتر انجام می گرفت؛ نه یک روز مانده به مناظره های تلویزیونی. اگر این موضوع موجب عدم احراز صلاحیت لاریجانی شده بود رهبری بلافاصله با تذکر به شورای نگهبان جهت رعایت حق الناس دستور لازم یا حکم حکومتی را صادر فرموده و تا زمان برنامه تلویزیونی ۱۴ خرداد صبر نمی کردند. 4⃣ نکته چهارم استفاده از واژه و معظم له نسبت دادن خلاف واقع در میباشد که معطوف به بداخلاقی های انتخاباتی صرفا علیه یک فرد و یک کاندیدا نمیباشد. ☘ : ۱. متاسفانه برخی کانال ها مثل کانال اصلاحات نیوز در تلگرام با توهین به شعور مخاطبین خود، بر خلاف اصول اولیه خبرنگاری تحلیل و برداشت خودش را به صورت خبر به رهبر انقلاب انتساب کرده و در انعکاس سخنان رهبری تیتر جعلی زده است که " رهبری: شورای نگهبان جبران کند" ؛ ۲. فعلا با تفاوت قائل شدن بین دوگانه ی و میبایست با تامل و شتابزدگی به صورت قطعی قضاوت نکنیم؛ 🖌 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• سواد رسانه ای نیاز هر ایرانی دوستان خود را دعوت نمایید👇 http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
2.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ انتخاب اصلح از دیدگاه حجت الاسلام قرائتی
🔰هدف گذاری شبکه های اجتماعی در انتخابات 🔹برخلاف رسانه‌های سنتی، رسانه‌های اجتماعی به شما این امکان را می‌دهد تا مخاطبان را مستقیماً هدف قرار دهید. 🔹تغییر واقعی و بزرگ رسانه‌های اجتماعی در مقابل رسانه‌های سنتی این است که استفاده از این رسانه‌ها، باعث می‌شود احساس کنیم که با افراد به‌صورت شخصی در ارتباط هستیم." 🔹تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به داوطلبان این امکان را می‌دهد تا بدانند دقیقاً به چه نوع رأی‌دهنده‌ای دست می‌یابند و در راستای منافع خود، پیام‌های خاصی را طراحی کرده و با استفاده از آن، خط مشی خود را به رأی‌دهندگان منتقل نمایند و آن‌ها را را برای رأی دادن متقاعد کنند. 🔸متأسفانه مردم در خصوص اینکه در معرض نشر اخبار نادرست، چقدر آسیب‌پذیر هستند، دانش کمی دارند. آنچه مشخص است این است که رأی‌دهندگان باید به‌طور مستقل درباره موضوعات و نامزدها تحقیق کنند. بنابراین افراد باید به‌جای اعتماد کامل به محتوای موجود در رسانه‌های اجتماعی، برای دریافت اطلاعات در مورد نامزدی که می‌خواهند به او رأی بدهند و نامزدی که با او مخالف هستند، شخصاً اطلاعات کسب کنند. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• مجموعه فرهنگی رسانه ای بدر(بصیرت در رسانه)👇 🔹گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 🔹بایگانی نشست‌ها @savad_k 🔹کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
Khamenei.ir13920323_5882_192k.mp3
زمان: حجم: 4.11M
🔸پادکست من توصیه‌ی اوّلم حضور در پای صندوق‌های رأی است. 🥇حماسه سیاسی باید آفرید... نقش تو در ایجاد این حماسه چیه؟؟! •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• مجموعه فرهنگی رسانه ای بدر(بصیرت در رسانه)👇 🔹گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 🔹بایگانی نشست‌ها @savad_k 🔹کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
هدایت شده از اطلاع رسانی ایتا
📣 اطلاعیه ضمن تسلیت سالروز رحلت و گرامی‌داشت حماسه پانزدهم خرداد و عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)، نکاتی را به اطلاع کاربران گرامی می‌رساند: 🔹 همان‌گونه که مستحضرید، پیام‌رسان ایتا برای آشنایی هر چه بیشتر کاربران با دیدگاه‌ها و برنامه کاندیداهای محترم ریاست جمهوری، از روز چهارشنبه گذشته کانال‌های معرفی شده توسط ستاد این عزیزان را بالسویه و با ترتیب تصادفی در جایگاه‌های پیش‌بینی شده به کاربران نسخه اندروید ایتا نمایش می‌دهد 🔸 علاوه بر این، از فردا کانال هر کاندیدا نیز یک بار بصورت رایگان و با شرایط ذیل در تبلیغات سراسری ایتا (جایگاه یک) نمایش داده می‌شود: زمان اجرا: از شانزدهم خرداد هر روز از ساعت 18 تا 20 (بجز روزهای مناظره) شیوه معرفی: هر روز کانال یکی از کاندیداهای محترم نمایش داده می‌شود ترتیب نمایش (بر اساس قرعه‌کشی): 1. جناب آقای رئیسی 2. جناب آقای قاضی زاده هاشمی 3. جناب آقای جلیلی 4. جناب آقای زاکانی 5. جناب آقای مهرعلیزاده 6. جناب آقای همتی 7. جناب آقای رضایی 🔹 ستادهای انتخاباتی دو نفر از کاندیداهای محترم هنوز کانالی را به ایتا معرفی نکرده‌اند. در صورتی که تا روز تبلیغ کانالی معرفی نشود، طبق ترتیب قرعه‌کشی، برای معرفی نفر بعدی اقدام خواهد شد •┈••✾••┈• 🔰کانال رسمی اطلاع‌رسانی ایتا: https://eitaa.com/eitaa
13.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴ای کاش که من همیشه عاشق باشم 🏴یک شیعه ی باوفا و لایق باشم 🏴از حضرت حق خواسته ام تا به ابد 🏴مشمول عطا و لطف صادق(ع) باشم ⬛حاج محمد کریمی 🏴 شهادت جانسوز شیخ الائمه، بنیانگذار مذهب جعفری، حضرت امام جعفر صادق علیه السلام را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه و شیعیان آن حضرت تسلیت می گوئیم. 🏴 تعزيت 🏴 علیه السلام
⭕️ اولین ماراتن مناظره انتخابات ۱۴۰۰ از منظر بیگ دیتا 🔻انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ امروز با پخش نخستین مناظره میان ۷ کاندیدای احراز صلاحیت شده، وارد مرحله جدی خود شد. مناظره‌ای که رصد بیگ‌دیتای متاثر از آن نشان می‌دهد افکار عمومی نسبت به «شعارزدگی»، «برخوردهای سیاسی» و «تهمت» واکنش منفی داشته و در عین حال به برنامه و رعایت اخلاق در مناظره رویکرد مثبتی نشان داده‌اند و از این رو رویکردها نسبت به آقای رئیسی، جلیلی و قاضی زاده هاشمی مثبت و نسبت به آقای همتی به جهت زدن استارت ورود مناظره به حاشیه، منفی بوده است. 📊 نتایج رصد دیتاک از حدود ۵۰۰ هزار محتوای تولید شده در تلگرام، توییتر و اینستاگرام درباره مناظره اول نشان می‌دهد میزان درگیری مخاطبان با محتوا، نسبت به قبل رشد داشته و ساعت ۱۹ پیک تولید محتوای کاربران در هر سه بستر بوده است و این یعنی مناظرات بر افزایش مشارکت و ایجاد اقناع در افکار عمومی برای ایجاد تحول و تغییر مثبت در کشور نقش خواهد داشت. 🔻توییتری‌ها با ۱۰۲٫۲ هزار توییت، ۶۷٫۲ هزار ریتوییت و ۵۶٫۹ هزار لایک و ۱۱٫۱۰۴ هزار پست در ساعت به ارائه جملات کلیدی کاندیداها پرداخته‌اند که بیشترین محتوا مربوط به آقایان رئیسی، جلیلی، محسن رضایی و همتی بوده است. 🔻توییت «جلیلی: شما می‌گویید نمی‌شود! ما می‌گوییم می‌شود، شما نمی‌توانید.» با ۹۵۴ بار ریتوییت در حین و ساعت بعد از مناظره، پربازنشرترین محتوای توییتر بوده است. هشتگ نیز یک ساعت بعد از پایان مناظره به ترند اول توییتر فارسی تبدیل شده است . 🔻فضای تلگرام معطوف به برنامه‌های ارائه‌ شده از سوی کاندیداها و انعکاس آن در این بستر بوده است. کاربران تلگرام با ۶٫۵ هزار پست، ۲۴٫۶ میلیون بازدید و ۲۷۰ پست در ساعت به انعکاس بخش‌های مختلف اظهارات کاندیداها پرداختند. اهالی تلگرام برای دریافت اخبار و اطلاعات درباره مناظرات و حواشی آن به صفحات «خبر فوری» و «آخرین خبر» بیش از سایر صفحات توجه نشان داده‌اند. بر این اساس، خبر مربوط به اظهارات علیرضا زاکانی در بدو ورود به صداوسیما و اینکه با اژدهای هفت‌سر فساد رقابت می‌کند با ۲۱۵٫۸۶۸ هزار بازدید، پربازدیدترین مطلب تلگرام بوده است. 🔻کاربران اینستاگرام به‌عنوان منبع اصلی افکار عمومی با ۲٫۸ هزار پست، ۱۱٫۹ هزار کامنت و ۱۰۹٫۲ هزار لایک به کنشگری پیرامون مناظره نخست انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ پرداخته‌اند. نظرسنجی تی وی پلاس درباره اینکه کدام یک از کاندیداها صحبت‌های بهتری را در مناظره ارائه کرده‌اند با ۷۹۴۵ هزار لایک، موردتوجه‌ترین محتوای اینستاگرام بوده است. ✅رصد و تحلیل گفتمان شبکه‌های اجتماعی ناظر بر این واقعیت است که از آنجا که مناظره اول درباره مهمترین موضوع جامعه یعنی «اقتصاد» بوده است، افکار عمومی به اظهارات درباره تولید، حمایت از اقشار کم‌درآمد، بازار سرمایه و بهبود وضعیت معیشت توجه بیشتری داشته و نسبت به بازتکرار دعواهای جناحی و سیاسی برخی کاندیداها و استفاده از برخی واژگان پرتکرار به‌ جای ارائه برنامه، واکنش داشته‌اند. تامین کسری بودجه از جیب مردم توسط دولت، تورم و سقوط ارزش پول ملی بیشترین محتواهای مورد توجه افکار عمومی در مناظره امروز بوده است. 🔹رصد بیگ‌دیتای تولید شده در فضای مجازی نشان می‌دهد که در این دوره از انتخابات افکار عمومی با دقت و حساسیت بیشتری به رصد اظهارات کاندیداها پرداخته و توجه آن‌ها بیشتر معطوف به برنامه و منطق رفتار انتخاباتی خواهد بود تا متاثر از هیجانات کاذب درون مناظرات. بررسی امروز شبکه‌های اجتماعی و واکنش‌های کاربران نشان داد کاندیداها باید بدانند این دوره، دوره نه به "فریب" و "شعار" و سلام بر "برنامه" و "کارنامه" است. ✍معصومه نصیری •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• سواد رسانه ای نیاز هر ایرانی دوستان خود را دعوت نمایید👇 http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53