eitaa logo
سوادرسانه بدر
2.1هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
1.7هزار ویدیو
194 فایل
مجموعه رسانه ای بدر(بصیرت در رسانه) «هرکس رسانه قوی‌تر داشته باشددر اهدافی که دارد موفق‌تر خواهدبود.»امام خامنه ای-۱۴۰۳/۱/۶ گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 آرشیو نشست و دوره ها @savad_k ارتباط با ما @ghasemi_5663 @Rasanehbadr
مشاهده در ایتا
دانلود
9.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌خبرهای سرکاری را بشناسیم 🔸️انتشار و نشر اخبار جعلی این روزها در فضای مجازی بسیار رایج شده است. متأسفانه شناسایی فیک‌نیوزها (اخبار جعلی) آسان نیست و اغلب کاربران مجازی به‌سختی قادر به تشخیص محتوای جعلی از معتبر هستند. بهتر است برای شناسایی اخبار جعلی، با نگاه انتقادی خبرها را بخوانید و مطمئن شوید که خبر از منابع معتبر و مستقل به دست شما رسیده است. •┈•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈• 📲گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 📲کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
10.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌در فضای مَجازی، مُجاز بمانیم 🔸️به دلیل گسترش شبکه‌های اجتماعی، تنها با یک گوشی تلفن همراه، در زمانی کوتاه، ضمن تبادل حجم بالایی از اطلاعات، در معرض مجموعه‌ نامحدودی از اخبار، اطلاعات، تصاویر و فیلم‌ها قرار می‌گیریم. همین امر باعث شده ساعت‌های زیادی را در شبکه‌های اجتماعی سپری کنیم. آن‌قدر که به گوشی‌هایمان وابستگی عمیقی پیدا کرده‌ایم و همه فکر و ذکر و ذهنمان فعال بودن و حضور در این فضای نامحدود است. 🔸️حضور در شبکه‌های اجتماعی خوب است اما حضور بی‌حساب‌وکتاب در چنین فضایی می‌تواند برایمان مشکلات متعددی ایجاد کند. به همین دلیل است که مُجاز ماندن در فضای مَجازی مهارتی است که باید آن را تمرین کنیم. •┈•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈• 📲گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 📲کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
🖊 مجموعه مقالات نخستین کنفرانس فضای سایبر منتشر شد و از طریق لینک‌های زیر قابل دریافت است: 📘 کتاب کامل (مناسب برای چاپ و صحافی): http://file.cysp.ir/conf/2022/proc/cysp2022proc.pdf 📒 قسمت مقالات انگلیسی: http://file.cysp.ir/conf/2022/proc/cysp2022proc-en.pdf 📗 قسمت مقالات فارسی: http://file.cysp.ir/conf/2022/proc/cysp2022proc-fa.pdf 🌐 http://cysp2022.ut.ac.ir 🆔 @cysp_conf
3.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌ضربه ‌فنی مخاطب با تکنیک اقناع 🔸️رسانه‌ها با شیوه‌های اقناع‌سازی مخاطب سعی می‌کنند به‌وسیله منطق یا احساس یا هر دو بر مخاطب خود تأثیر بگذارند. رسانه‌ها با بهره‌مندی از نخبه‌ها، چهره‌ها و بازیگران مشهور که به آن‌ها ستاره‌ می‌گویند، در جذب و قانع کردن مخاطب برای خرید یک محصول، یا تشویق به پیروی از یک ایده و تفکر استفاده می‌کنند. 🔸به عبارت ساده‌تر قرار است رسانه شما را به این نتیجه برساند که «خواهی نشوی رسوا، همرنگ جماعت شو...» شما چقدر تحت تأثیر اقناع رسانه‌ای هستید؟ •┈•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈• 📲گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 📲کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
توسعه زیرساخت به سرعت انجام می‌شود الحمدلله... برنامه برای تولید و تنظیم گری سرویس و محتوای سالم دانش آموز چیست؟ آیا طرح جامعی برای معماری وجود دارد؟ ✍نجف پور •┈•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈• 📲گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 📲کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
4.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌نجات از گرداب اخبار لحظه‌ای 🔸️گسترش شبکه‌های اجتماعی باعث شده است تا بیشتر افراد، علاقه‌مند به پیگیری و بازنشر اخبار و رویدادها باشند. اما با توجه به اینکه اخبار به‌صورت لحظه‌ای تهیه و نشر داده می‌شوند، امکان اصلاح، تکمیل و حتی تکذیب یک خبر یا رویداد وجود دارد. 🔸️پس باید به زمان مخابره خبر دقت کرده و برای بازنشر اخبار همیشه آخرین تحولات و رویدادها را جست‌وجو کنیم. •┈•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈• 📲گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 📲کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
10.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌آزارهای مجازی، زنگ خطر جدی برای والدین 🔸️فضای مجازی به همان اندازه که فرصت‌های آموزشی و سرگرمی را برای مخاطبان خود به‌ویژه کودکان و نوجوانان فراهم می‌کند، می‌تواند به فضای آزار دهنده‌ای برای خانواده‌ها تبدیل شود. پدر و مادرها باید درباره خطراتی که می‌تواند در فضای مجازی فرزندانشان را تهدید کند اطلاعات کامل و درستی داشته باشند و همیشه این احتمال را بدهند که هرلحظه ممکن است بچه‌ها در معرض آزارهای مجازی قرار گیرند. 🔸️برای حفظ فرزندانتان از خشونت‌های سایبری شما به داشتن سواد رسانه‌ای و ارتباط صمیمی با آنان نیاز دارید. •┈•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈• 📲گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 📲کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
📌 پایگاه تحلیلی عصر زنان با همکاری موسسه شناخت برگزار می‌کند: ♨️ جریان سلسله‌نشست‌های تخصصی عصر زنان ♨️ موضوع: مواجهه حاکمیت با سلبریتیسم ♨️ نشست چهارم ▫️دکتر احسان شاه‌قاسمی 📅 زمان: دوشنبه ، ۲۵ اردیبهشت‌ماه 🕰 ساعت ۱۶:۳۰ ✅ امکان حضور ویژه مخاطبین تخصصی، به تعداد محدود فراهم خواهد بود. برای ثبت‌نام و اعلام حضور به آیدی زیر مراجعه فرمایید: 🔹 @Es_shafiee 🔻 پایگاه تحلیلی تخصصی عصر زنان 🌐|@asrezanan_ir|
🖇مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد فرج نژاد برگزار می‌کند 🎮دوره «بازی ن بازی» 👤استاد محمد کهوند 📆زمان برگزاری: 28 و 29 اردیبهشت ⏰مهلت ثبت نام: تا 26 اردیبهشت 🏢مکان: خیابان هنرستان، جنب خیابان شهید تراب نجف زاده، پلاک 245 🎲سرفصل‌ها: 🎯تاریخچه و ماهیت شناسی بازی 🚧نقش بازی‌های ویدئویی در بروز ناامنی‌های اجتماعی 💳هزینه ثبت نام: 100 هزار تومان، 50 درصد تخفیف برای ثبت نام گروهی و دهه هشتادی‌ها 📋جهت حضور در دوره، نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه خود را به آیدی @majaziiha ارسال کنید. 📝 @FarajNezhad110
(رویداد نام‌های دامنه فارسی؛ اینترنت برای همه) 🪧نشست "نقش دولت در توسعه نام‌های دامنه و حفظ زبان فارسی در اینترنت" با محوریت: ۱-شناخت چالش‌های سیاست‌گذاری نام‌های دامنه، دغدغه‌ها و نیازمندی‌های ذی‌نفعان ۲-بررسی اقدامات انجام‌شده در جهت توسعه نام‌های دامنه فارسی و برنامه‌های پیش‌رو ⏰زمان: دوشنبه ۲۵ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ 🟢مکان: خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، مرکز همایش‌های شهید قندی، سالن الغدیر 🖊برای ثبت‌نام و حضور در رویداد از طریق لینک زیر اقدام کنید: https://survey.porsline.ir/s/cfRStdtQ ثبت‌‌نام تا یکشنبه ۲۴اردیبهشت ساعت ۲۰ @ICTministry
15.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌رهایی از پرخوری رسانه‌ای 🔸️عبارت «رژیم گرفتن» برای بیشتر افراد تداعی‌کننده رژیم غذایی است. جالب است بدانید برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی و حضور در فضای مجازی هم باید از نوعی رژیم پیروی کنیم که به آن «رژیم مصرف رسانه‌ای» می‌گویند. 🔸️همان‌طور که در رژیم غذایی مواظبیم هر غذایی را نخوریم، در رژیم مصرف رسانه‌ای هم باید مراقب باشیم که در مواجهه با رسانه‌های مختلف از خود مراقبت کنیم و ورودی‌های ذهنمان را بر روی اطلاعاتی که نباید دریافت کنیم، ببندیم. •┈•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈• 📲گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 📲کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
14.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌گوشی‌های هوشمند، پیام‌های هوشمند، مخاطبان باهوش 🔸️تمام پیام‌های تولید شده در رسانه‌ها و فضای‌ مجازی با اهداف مشخصی تولید و منتشر می‌شوند. بعضی پیام‌ها در شبکه‌‌های اجتماعی با هدف جلب‌توجه و برخی دیگر با اهداف بزرگ‌تری مانند انجام کارهای فرهنگی و اطلاع‌رسانی به جامعه تولید می‌شوند. 🔸️عکس‌العمل شما در برابر این پیام‌ها چگونه است؟ توجه به این نکته مهم است که در مواجهه با پیام‌های رسانه‌ای به‌صورت هوشمندانه عمل کرده و نسبت به هر پیام واکنش مناسبی داشته باشید. •┈•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈• 📲گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 📲کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53