eitaa logo
سوادرسانه بدر
2.1هزار دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
1.5هزار ویدیو
173 فایل
مجموعه رسانه ای بدر(بصیرت در رسانه) «هرکس رسانه قوی‌تر داشته باشددر اهدافی که دارد موفق‌تر خواهدبود.»امام خامنه ای-۱۴۰۳/۱/۶ گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 آرشیو نشست و دوره ها @savad_k ارتباط با ما @ghasemi_5663 @Rasanehbadr
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📣لیست نشستهای های مجموعه بدر 🔰قران و فضای مجازی 🔰مهدویت در فضای مجازی 🌎قوت در فضای مجازی 🌎بررسی مصادیق شبکه ملی اطلاعات 🅾️آسیبهای خانواده رسانه 🅾️آسیب های اخلاقی رسانه 🅾️آسیب های جسمی رسانه 🅾️آسیب های روابط عاطفی دختران در فضای مجازی 💥جنگ رسانه ای 💥شگردهای رسانه ای 💥تکنیکهای اقناع در رسانه ها 📱بررسی فعالیت در توئیتر 📱جنگ روانی و جنگ هشتک ها 👨‍💻بررسی آموزش های مجازی 🎮سواد بازی های دیجیتال 📽 سینما هالیوود و پیامبران الهی 📺بررسی سینما و رسانه ملی 🇮🇷معرفی برنامه های بومی 🌐ترفندهای آموزشی سواد رسانه 🎭 بررسی ابعاد تاثیر گذاری سلبریتی ها بر جامعه ♻️بررسی ابعاد سخنرانی حضرت آقا پیرامون امید آفرینی در فضای مجازی ❇️دوره آموزشی سواد رسانه 🗳فضای مجازی و انتخابات مجموعه فرهنگی رسانه ای () کانال آرشیو کنفرانس ها @savad_k کانال سواد رسانه @savad_r گروه بصیرت در رسانه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64
آثار و برکات مشارکت مردم انتخابات ها در بیانات مقام معظم رهبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 مستند منتشر شد ⚠️ مستند «تروکاژ»؛ غول صنعت فیلمسازی دنیا یعنی هالیوود برای کنترل قدرت سلبریتی‌های خود خط قرمزها و حد و حدودی تعریف می‌کند که با تخطی از آن کنار گذاشته می‌شوند اما عدم وجود سازوکار قانونی برای کنترل هنرمندان در صنعت سینما و رسانه ایران موجب شده تا قدرت سلبریتی‌ها فراتر از سازمان‌های رسانه‌ای شود و با حضور در عرصه‌های غیرسینمایی اثرگذاری وسیع کسب کرده و اظهار نظرهای سیاسی و اقتصادی کنند. اخذ گرین‌ کارت آمریکا شاید توجیهی برای اینگونه رفتار سلبریتی‌ها باشد چرا که مواضع آنها باید مورد تایید آمریکا و یا ضدنظام حاکم بر ایران باشد ✅ دانلود و تماشای این مستند جنجالی در عماریار: 🌐 b2n.ir/truca •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• مجموعه فرهنگی رسانه ای بدر(بصیرت در رسانه)👇 🔹گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 🔹بایگانی نشست‌ها @savad_k 🔹کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
پاورپوینت کتاب نهایی.pdf
4.22M
👆👆👆👆👆 کتاب انتخابات پاسخ های کوتاه و روشنگرانه •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• مجموعه فرهنگی رسانه ای بدر(بصیرت در رسانه)👇 🔹گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 🔹بایگانی نشست‌ها @savad_k 🔹کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
🛑سید علیرضا آل‌داود در گفتگوی تفصیلی با تسنیم: ⭕️فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟|فضای مجازی در محاصره شبکه های اجتماعی غربی/ حصر تبلیغاتی چگونه می تواند بر انتخابات موثر باشد؟ ⭕️یک کارشناس فضای مجازی گفت: راهبرد دشمن درحصر تبلیغاتی و ارائه خدمات رایگان توسط پلتفرم های خارج پایه، سرقت کلان داده ها و ذائقه سازی بر اساس آن است. ⭕️ حصر تبلیغاتی در فضای مجازی ناشی از ول بودن فضای مجازی و عدم مدیریت صحیح و اصولی آن است. ⭕️ راهبرد اساسی دشمن از حصر تبلیغاتی آن است که بتواند کلان داده ها را با این ابزارهای هوشمند سرقت کند و برای مخاطبان خود در کشورهای هدف و از جمله ایران ذائقه سازی و هزینه تراشی کند. ⭕️ اهمیت فضای مجازی در انتخابات تا آنجا است که در انتخابات 2020 آمریکا تنها 7 رسانه می توانستند نتایج انتخابات را اعلام رسمی کنند. ⭕️ حصر رسانه ای در جریان انتخابات ریاست جمهوری 1400 می تواند روی رأی اولی ها بیشترین اثرگذاری داشته باشد. ⭕️ برای نخستین بار فلسطینی ها توانستند محاصره تبلیغاتی فلسطین و مردم مظلوم غزه را بشکنند و صدای خود را به دنیا برسانند و این مساله موجب ترس و وحشت شدید صهیونیست ها شد. 🌐 https://tn.ai/2510833
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رهبر انقلاب: طرفداران نامزدها مراقب باشند به دام دشمن نیفتند 🔹برنامه‌ی مخالفان، به جان هم انداختن طرفدارهاست. این علیه او بد بگوید، او علیه این بد بگوید و آنها از فضای مجازی دارند به این وسیله استفاده می‎کنند. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• مجموعه فرهنگی رسانه ای بدر(بصیرت در رسانه)👇 🔹گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 🔹بایگانی نشست‌ها @savad_k 🔹کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
پاسخ به شبهه “رای نمی دهیم مسئولین تنبیه شوند”: ۱. با این کار کشور و مردم تنبیه می شود نه مسیولین ۲. مسئولی که دوره اش تمام شده، تنبیه نمی شود (باید انتخابات نود و شش به دولت رای نمی دادیم تا تنبیه شوند) ۳. به خطر افتادن امنیت: الف) افزایش خطر حمله دشمن خارجی (نمونه آن ترور حاج فاسم بعد از وقایع ۹۸) ب) بالا رفتن احتمال آشوب گری منافقین داخلی ۴. افزایش تحریم ها: امیدوار شدن دشمن به اثر کردن تحریم ها ۵. شکل گرفتن دولت ضعیف: الف) پایین آمدن اعتماد به نفس دولت و عدم توان تحول ب) عدم توان مبارزه با مفسدین و رانت خوار ها ج) ضعیف شدن موضع دولت آینده در مقابل کشور های خارجی ۶. تضعیف نظام جمهوری اسلامی الف) حرام بودن از نظر مراجع تقلید ب) مدیون شدن در برابر خون شهیدان •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• مجموعه فرهنگی رسانه ای بدر(بصیرت در رسانه)👇 🔹گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 🔹بایگانی نشست‌ها @savad_k 🔹کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
تضعیف نظام و بی اعتبار سازی دولت بعدی هدف تحریم کنندگان انتخابات 🔻رصد کانال ها و رسانه های معاند و که انتخابات را تحریم می کنند حاکی از آن است که این رسانه ها تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا این تفکر غلط را به جامعه القاء کنند که رای ندادن عده ای و کاهش مشارکت در انتخابات معادل رای منفی به نظام و ساقط شدن آن از است نه به معنای و منتخبین در انتخابات قبلی. 🔻 هدف از این تبلیغات نیز علاوه بر تضعیف نظام، ناامید سازی و دلسردی مردم از تلاش برای روی کار آوردن یک است؛ چرا که به طور طبیعی برای به قدرت رساندن کسانی که از هم اکنون اعتبار و رسمیتشان زیر سوال است،کمتر کسی با انگیزه ی قوی وارد میدان می شود. 🔻 بدیهی است وقتی عده ای از مردم نسبت به اعتبار نظام و انتخابات دچار شبهه شوند ، انگیزه ی آنها برای شرکت در چنین انتخاباتی و روی کار آوردن از طریق مشارکت در آن کاهش پیدا خواهد کرد . 🔻با این اوصاف از وظایف مهم رفع شبهه ی فوق الذکر با تمام توان است. ✍محمد حسین محمودی •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• مجموعه فرهنگی رسانه ای بدر(بصیرت در رسانه)👇 🔹گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 🔹بایگانی نشست‌ها @savad_k 🔹کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا بعضی از افراد برای انتخابات مجلس رد صلاحیت ولی برای انتخابات ریاست جمهوری تأیید صلاحیت شدند؟/آیا اقامت فرزندان در کشور خارجی، می‌تواند عامل رد صلاحیت افراد باشد؟ •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• مجموعه فرهنگی رسانه ای بدر(بصیرت در رسانه)👇 🔹گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 🔹بایگانی نشست‌ها @savad_k 🔹کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 💥با توجه به مشکلاتِ سنگین و روزافزون مردم؛ آیا رأی ندادن، بعنوان نوعی اعتراض به وضع موجود، بهتر از رأی دادن نیست؟ ـ از کجا معلوم، کسی که انتخاب می‌کنیم؛ بدتر از قبلی‌ها، نباشد ؟ ✅ آدمهایی را انتخاب کنید که میدونید که میتونن کمک کنن به برطرف شدن موانع ظهور امام زمان(عج) •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• مجموعه فرهنگی رسانه ای بدر(بصیرت در رسانه)👇 🔹گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 🔹بایگانی نشست‌ها @savad_k 🔹کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 | ● جذب مخاطب... . 🎥 آیا لحن بیان یک خبر در میزان اثر پذیری در مخاطب اهمیت بالایی دارد؟ . چرا یک لحن خوب می‌تواند به ما حس واقعی بودن یک خبر را بدهد؟ : اگر رسانه ای از این موضوع سوء استفاده کند تکلیف مخاطبین چیست؟ : ✓ بیاین باهم این موضوع رو در این بخش بررسی کنیم. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• مجموعه فرهنگی رسانه ای بدر(بصیرت در رسانه)👇 🔹گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 🔹بایگانی نشست‌ها @savad_k 🔹کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
منبرکهای انتخاباتی.pdf
12.82M
📚 فایل PDF کتاب « » ♨️ این محتوا برای صحبت‌های 2دقیقه ای بر اساس یک آیه یا روایت و نیز داستانی کوتاه آماده شده و برای ایجاد دغدغه در بین مردم جهت بسیار مفید است 🔶 کتاب «منبرک‌های انتخاباتی» برش‌های کوتاهی از کتاب « » اثر است •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• مجموعه فرهنگی رسانه ای بدر(بصیرت در رسانه)👇 🔹گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 🔹بایگانی نشست‌ها @savad_k 🔹کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
🇮🇷🌸 🍀 ✅ نقش رسانه‌ها در مشارکت حداکثری 🌀برخی از گزاره های رسانه ای در مشارکت حداکثری : 1⃣ رسانه ها با رعایت اخلاق حرفه ای، امیدآفرینی و جلب اعتماد مردم می توانند میزان مشارکت در انتخابات را افزایش دهند. 2⃣ رسانه ها باید با نقد سازنده عملکرد، کارنامه و برنامه‌های نامزدهای ریاست جمهوری را به دور از تخریب بررسی کنند. 3⃣ رسانه ها به عنوان نماینده افکار عمومی باید در مخاطب احساس نیاز ایجاد کرده و با تولید محتوای خبری مناسب، تبیین برنامه ها و خط مشی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... داوطلبان انتخاباتی؛ نقش ویژه‌ای در ترغیب مردم به مشارکت حداکثری ایفا کنند. 4⃣ با اطلاع رسانی واقعی و به دور از هرگونه گرایشی سیاسی و جناحی زمینه مشارکت بیشتر و پرشور رای دهندگان در پای صندوق های رای را فراهم کنند. 5⃣ تخریب و سیاه نمایی در آیینه رسانه‌ها نه تنها فایده و ثمری برای جناح و نامزد مورد نظر ندارد بلکه کل نظام را هدف قرار می‌دهد و ابزاری برای سوء استفاده رسانه‌های معاند و تشویش اذهان عمومی و در نهایت ایجاد حس بی اعتمادی در جامعه می‌شود. 6⃣ رسانه ها در فرصت باقی مانده تا انتخابات، باید نهایت تلاش خود را جهت امید به مردم و توجه ویژه به برنامه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و... نامزدهای انتخاباتی که باعث تقویت رفتار انتخاباتی و حضور حداکثری و آگاهانه مردم می شود؛ انجام دهند. ✍ یونس باقرزاده •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• مجموعه فرهنگی رسانه ای بدر(بصیرت در رسانه)👇 🔹گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 🔹بایگانی نشست‌ها @savad_k 🔹کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اخبار جعلی چیست و چگونه می‌توان آنرا تشخیص داد؟ اخبار جعلی، بلای این روزهای فضای مجازی و رسانه... این گزارش را با حضور سید عليرضا آل داود پژوهشگر فضای مجازی و رسانه ببینید...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تحلیل انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات بدون دو قطبی های مخرب غربی استاد عباسی •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• مجموعه فرهنگی رسانه ای بدر(بصیرت در رسانه)👇 🔹گروه https://eitaa.com/joinchat/1082589243C010f2f6f64 🔹بایگانی نشست‌ها @savad_k 🔹کانال http://eitaa.com/joinchat/2011496448C2b00395a53
سعید جلیلی تلویزیون: -دوشنبه ۱۰ خرداد ساعت ۱۹:۱۵ از شبکه یک -سه شنبه ۱۱ خرداد ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه دو -سه شنبه ۱۱ خرداد ساعت ۲۲:۴۵ از شبکه دو -چهارشنبه ۱۲ خرداد ساعت ۰۱:۰۰ بامداد از شبکه جام جم -پنجشنبه ۱۳ خرداد ساعت ۲۰ از شبکه یک -جمعه ۱۴ خرداد ساعت ۱۷ از شبکه چهار -شنبه ۱۵ خرداد ساعت ۱۸ از شبکه سه -دوشنبه ۱۷ خرداد، مناظره اول -چهارشنبه ۱۹ خرداد ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه دو -چهارشنبه ۱۹ خرداد ساعت ۲۲:۴۵ از شبکه دو -پنجشنبه ۲۰ خرداد ساعت ۰۱:۰۰ بامداد از شبکه جام جم -جمعه ۲۱ خرداد، مناظره دوم -شنبه ۲۲ خرداد ساعت ۲۰ از شبکه یک -دوشنبه ۲۴ خرداد ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه خبر -سه شنبه ۲۵ خرداد، مناظره سوم -چهارشنبه ۲۶ خرداد ساعت ۱۹ شبکه پنج محسن رضایی میرقائد تلویزیون: -یکشنبه ۹ خرداد ساعت ۱۹:۱۵ شبکه یک -دوشنبه ۱۰ خرداد ساعت ۲۰:۳۰ شبکه دو -دوشنبه ۱۰ خرداد ساعت ۲۲:۴۵ شبکه دو -سه شنبه ۱۱ خرداد ساعت ..:۰۱ بامداد شبکه جام‌جم -چهارشنبه ۱۲ خرداد ساعت ۲۰:۰۰ شبکه یک -جمعه ۱۴ خرداد ساعت ۱۸:.. شبکه سه -دوشنبه ۱۷ خرداد، مناظره اول -سه شنبه ۱۸ خرداد ساعت ۲۰:۳۰ شبکه دو -سه شنبه ۱۸ خرداد ساعت ۲۲:۴۵ شبکه دو -چهارشنبه ۱۹ خرداد ساعت ۰۱:۰۰ بامداد شبکه جام جم -پنجشنبه ۲۰ خرداد ساعت ۲۰:۰۰ شبکه یک -جمعه ۲۱ خرداد، مناظره دوم -شنبه ۲۲ خرداد ساعت ۲۱:۳۰ شبکه خبر -دوشنبه ۲۴ خرداد ساعت ۱۹:۰۰ شبکه پنج -سه‌شنبه ۲۵ خرداد، مناظره سوم -چهارشنبه ۲۶ خرداد ساعت ۱۷:۰۰ شبکه چهار سیدابراهیم رئیس‌الساداتی تلویزیون -سه شنبه ۱۱ خرداد ساعت ۱۹:۱۵ از شبکه یک -چهارشنبه ۱۲ خرداد ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه دو -چهارشنبه ۱۲ خرداد ساعت ۲۲:۴۵ از شبکه دو -پنج شنبه ۱۳ خرداد ساعت ۱:۰۰ از شبکه جام جم -جمعه ۱۴ خرداد ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه یک -شنبه ۱۵ خرداد ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه پنج -یکشنبه ۱۶ خرداد ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه چهار -مناظره اول: دوشنبه ۱۷ خرداد از شبکه یک -سه شنبه ۱۸ خرداد ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه سه -پنج شنبه ۲۰ خرداد ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه دو -پنج شنبه ۲۰ خرداد ساعت ۲۲:۴۵ از شبکه دو -مناظره دوم: جمعه ۲۱ خرداد از شبکه یک -یکشنبه ۲۳ خرداد ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه یک -دوشنبه ۲۴ خرداد ساعت ۱:۰۰ از شبکه جام جم -مناظره سوم: سه شنبه ۲۵ خرداد از شبکه یک -چهارشنبه ۲۶ خرداد ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه خبر علیرضا زاکانی تلویزیون: -جمعه ۷ خرداد ساعت ۰۱:۰۰ بامداد از شبکه جام جم -چهارشنبه ۱۲ خرداد ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه خبر -پنج شنبه ۱۳ خرداد ساعت ۱۹:۱۵ از شبکه یک -جمعه ۱۴ خرداد ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه دو -جمعه ۱۴ خرداد ساعت ۲۲:۴۵ از شبکه دو -شنبه ۱۵ خرداد ساعت ۰۱:۰۰ بامداد از شبکه جام جم -یکشنبه ۱۶ خرداد ساعت ۲۰ از شبکه یک -دوشنبه ۱۷ خرداد، اولین مناظره -سه شنبه ۱۸ خرداد ساعت ۱۹ از شبکه پنج -پنج شنبه ۲۰ خرداد ساعت ۱۷ از شبکه چهار -جمعه ۲۱ خرداد، مناظره دوم -شنبه ۲۲ خرداد ساعت ۱۸ از شبکه سه -دوشنبه ۲۴ خرداد ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه دو -دوشنبه ۲۴ خرداد ساعت ۲۲:۴۵ از شبکه دو -سه شنبه ۲۵ خرداد، مناظره سوم -چهارشنبه ۲۶ خرداد ساعت ۲۰ شبکه یک سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی تلویزیون: -جمعه ٧ خرداد ساعت ۱۹:۱۵ از شبکه یک -شنبه ١۵ خرداد ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه دو -شنبه ١۵ خرداد ساعت ۲۲:۴۵ از شبکه دو -یکشنبه ١۶ خرداد ساعت ۰۱:۰۰ بامداد از شبکه جام جم -دوشنبه ١٠ خرداد ساعت ۲۰ از شبکه یک -یکشنبه ٢٣ خرداد ساعت ۱۷ از شبکه چهار -دوشنبه ٢۴ خرداد ساعت ۱۸ از شبکه سه -دوشنبه ۱۷ خرداد، مناظره اول -چهارشنبه ٢۶ خرداد ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه دو -چهارشنبه ٢۶ خرداد ساعت ۲۲:۴۵ از شبکه دو -یکشنبه ١۶ خرداد ساعت ۰۱:۰۰ بامداد از شبکه جام جم -جمعه ۲۱ خرداد، مناظره دوم -سه‌شنبه ١٨ خرداد ساعت ۲۰ از شبکه یک -جمعه ١۴ خرداد ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه خبر -سه شنبه ۲۵ خرداد، مناظره سوم -۵شنبه ٢٠ خرداد ساعت ۱۹ شبکه پنج محسن مهرعلیزاده تلویزیون: ۱۰ خرداد- دوشنبه ۲۱:۳۰ شبکه خبر سیما ۱۲ خرداد- چهارشنبه ۱۹:۱۵ شبکه ۱ سیما ۱۳ خرداد- پنجشنبه ۲۰:۳۰ شبکه ۲ سیما ۱۳ خرداد- پنجشنبه ۲۲:۴۵ شبکه ۲ سیما ۱۴ خرداد- جمعه ۰۱:۰۰ شبکه جام جم ۱۵ خرداد- شنبه ۲۰:۰۰ شبکه ۱ سیما (مستند اول) ۱۶ خرداد- یکشنبه ۱۹:۰۰ شبکه ۵ سیما ۱۷ خرداد- دوشنبه - شبکه ۱ سیما (مناظره) ۱۸ خرداد- سه شنبه ۱۷:۰۰ شبکه ۴ سیما ۲۰ خرداد- پنجشنبه ۱۸:۰۰ شبکه ۳ سیما ۲۱ خرداد- جمعه - شبکه ۱ سیما (مناظره) ۲۳ خرداد- یکشنبه ۲۰:۳۰ شبکه ۲ سیما ۲۳ خرداد- یکشنبه ۲۲:۴۵ شبکه ۲ سیما ۲۴ خرداد- دوشنبه ۲۰:۰۰ شبکه ۱ سیما (مستند دوم) ۲۵ خرداد- سه شنبه - شبکه ۱ سیما (مناظره) ۲۶ خرداد- چهارشنبه ۰۱:۰۰ شبکه جام جم
✅جدول پخش برنامه های تبلیغاتی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 1400 👈شماره نامزدهای انتخابات در جدول: آقای قاضی زاده هاشمی = شماره 11 آقای عبدالناصر همتی = شماره 12 آقای محسن رضایی = شماره 13 آقای سعید جلیلی = شماره 14 آقای سید ابراهیم رییسی = شماره 15 آقای محسن مهرعلیزاده = شماره 16 آقای علیرضا زاکانی = شماره 17 💎💎💎💎💎💎💎💎
عبدالناصر همتی تلویزیون: - شنبه ۸ خرداد ساعت ۱۹:۱۵ از شبکه یک - یکشنبه ۹ خرداد ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه دو -یکشنبه ۹ خرداد ساعت ۲۲:۴۵ از شبکه دو - دوشنبه ۱۰ خرداد ساعت ۰۱:۰۰ بامداد از شبکه جام جم - سه‌شنبه ۱۱ خرداد ساعت ۲۰ از شبکه یک - یکشنبه ۱۶ خرداد ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه دو - یکشنبه ۱۶ خرداد ساعت ۲۲:۴۵ از شبکه دو - دوشنبه ۱۷ خرداد، مناظره اول - سه‌شنبه ۱۸ خرداد ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه خبر - سه‌شنبه ۱۸ خرداد ساعت ۰۱:۰۰ بامداد از شبکه جام‌جم -چهارشنبه ۱۹ خرداد ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه یک - جمعه ۲۱ خرداد، مناظره دوم - شنبه ۲۲ خرداد ساعت ۱۹ از شبکه پنج - دوشنبه ۲۴ خرداد ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه چهار - سه‌شنبه ۲۵ خرداد، مناظره سوم -چهارشنبه ۲۶ خرداد ساعت ۱۸ شبکه سه