eitaa logo
روزنوشت های د.رسول محمدزاده
2.5هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
3هزار ویدیو
95 فایل
سخنرانی ها، نوشته ها و گزیده های د.رسول محمدزاده (موسس مدارس قرآنی آیات) تماس با بنده: @rasoul6236
مشاهده در ایتا
دانلود
🔶 ورزشکاران روسیه و بلاروس از شرکت در افتتاحیه المپیک پاریس محروم شدند، خبری از محرومیت برای اسرائیل نیست! 🔹 کمیته بین‌المللی المپیک طی اطلاعیه‌ای افزود این امکان را برای ورزشکاران اهل روسیه و بلاروس برای شرکت در مسابقات به عنوان ورزشکاران بی‌طرف را فراهم می‌کند : می دانید چرا اسراییل هر جنایتی کند و هر کثافتی باشد، غرب حلوا حلوایش می کند و می گذارد سرش؟ جوابش واضح است چون اسرائیل خودش رأس جریان شیطانی عالم است و بقیه این ملعونین جنود و سربازهایش هستند معلوم است که چاقو دسته خودش را نمی بُرد @rasooll_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دکتر صالحی اصفهانی، استاد اقتصاد دانشگاه ایلینوی آمریکا، از زندگی‌اش در دوران پهلوی می‌گوید @rasooll_ir
✳️ مجموعه کلیپ‌های 50 قسمتی با موضوع فرزندپروری و تدریس حجت الاسلام و المسلمین استاد دانش آموخته موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره جلسه اول: والدین غایب https://eitaa.com/eakhavi/2496 جلسه دوم: وفای به عهد https://eitaa.com/eakhavi/2511 جلسه سوم: بازی با کودکان https://eitaa.com/eakhavi/2532 جلسه چهارم: زبان تربیت https://eitaa.com/eakhavi/2545 جلسه پنجم: آموزش والدین https://eitaa.com/eakhavi/2563 جلسه ششم: ایجاد انگیزه درونی https://eitaa.com/eakhavi/4101 جلسه هفتم: دعا برای فرزندان https://eitaa.com/eakhavi/3961 جلسه هشتم: الگو سازی https://eitaa.com/eakhavi/2622 جلسه نهم: مجادله و جر و بحث با فرزند https://eitaa.com/eakhavi/2639 جلسه دهم: ایجاد خودمهارگری در فرزند https://eitaa.com/eakhavi/2686 جلسه یازدهم: وجود قانون در خانه https://eitaa.com/eakhavi/3919 جلسه دوازدهم: بینش الهی نسبت به فرزند https://eitaa.com/eakhavi/2751 جلسه سیزدهم: آیا تربیت فرزند اولویت داره؟ https://eitaa.com/eakhavi/2771 جلسه چهاردهم: نقش مادرها در تربیت فرزند https://eitaa.com/eakhavi/2810 جلسه پانزدهم: نقش پدرها در تربیت فرزند https://eitaa.com/eakhavi/3854 جلسه شانزدهم: بردباری در رسیدن به لذت ها https://eitaa.com/eakhavi/2880 جلسه هفدهم: اختلاف نظر والدین در تربیت فرزندان https://eitaa.com/eakhavi/3869 جلسه هجدهم: آسیب های فرزند کمتر https://eitaa.com/eakhavi/2900 جلسه نوزدهم: مدیریت فضای مجازی در منزل https://eitaa.com/eakhavi/2919 جلسه بیستم: تکنیک های کاهش آسیب فضای مجازی https://eitaa.com/eakhavi/2942 جلسه 21: دانستن کافی است یا مهارت لازمه؟ https://eitaa.com/eakhavi/3842 جلسه 22: تله های تربیتی https://eitaa.com/eakhavi/3071 جلسه 23: فرزندپروری در آپارتمان https://eitaa.com/eakhavi/3797 جلسه 24: انتقاد از فرزند https://eitaa.com/eakhavi/3167 جلسه 25: تعادل در تربیت https://eitaa.com/eakhavi/3216 جلسه 26: بهترین سبک تربیت فرزند https://eitaa.com/eakhavi/3233 جلسه 27: رابطه معیوب در فرزندپروری https://eitaa.com/eakhavi/3248 جلسه 28: جابجایی نقش های والدین https://eitaa.com/eakhavi/3640 جلسه 29: والدین نابالغ https://eitaa.com/eakhavi/3279 جلسه 30: آسیب های تربیتی والدین ناسازگار https://eitaa.com/eakhavi/3293 جلسه 31: تاثیر بهداشت روان در فرزندپروری https://eitaa.com/eakhavi/3311 جلسه 32: آیا اختلال شخصیت والدین در فرزندان اختلال ایجاد می کند؟ https://eitaa.com/eakhavi/3350 جلسه 33: تاثیر رفتارهای والدین در تصور کودکان از خدا https://eitaa.com/eakhavi/3366 جلسه 34: برای اینکه بچه هامون دیندار شوند چکار کنیم؟ https://eitaa.com/eakhavi/3384 جلسه 35: چطور عشق خدا رو در دل بچه ها جای بدهیم؟ https://eitaa.com/eakhavi/3407 جلسه 36: محبت کردن به فرزندان https://eitaa.com/eakhavi/3427 جلسه 37: ضرورت و آثار گفتگو با فرزندان https://eitaa.com/eakhavi/3451 جلسه 38: برنامه والدین برای سرگرمی بچه ها https://eitaa.com/eakhavi/3488 جلسه 39: اقتدار همراه با محبت در تربیت فرزندان https://eitaa.com/eakhavi/3505 جلسه 40: اعتدال در امر و نهی در فرزندان https://eitaa.com/eakhavi/3527 جلسه 41: در نظر گرفتن ظرفیت و توانایی کودکان https://eitaa.com/eakhavi/3542 جلسه 42: نمایان ساختن رفتارهای مثبت در فرزندان https://eitaa.com/eakhavi/3556 جلسه 43: نحوه برخورد با درخواست های کودک https://eitaa.com/eakhavi/3615 جلسه 44: تکنیک زمان سکوت https://eitaa.com/eakhavi/3630 جلسه 45: تکنیک بی توجهی برنامه ریزی شده https://eitaa.com/eakhavi/3648 جلسه 46: درمان ناسازگاری بچه ها با یکدیگر https://eitaa.com/eakhavi/3667 جلسه 47: بدگویی از اقوام در حضور بچه ها https://eitaa.com/eakhavi/3690 جلسه 48: ابراز خستگی از کار و تلاش https://eitaa.com/eakhavi/3766 جلسه 49: بچه ها را قضاوت نکنیم. https://eitaa.com/eakhavi/3749 جلسه 50: تنبیه بچه ها https://eitaa.com/eakhavi/3729 🌐 مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
سلام وقتتون بخیر ✅الحمدالله در ۲ هفته گذشته پویشی از سوی عزیزان گمنام در شهرهای مختلف راه افتاد برای کمک به مردم غزه و موسسات و خیریه های گوناگونی پای کارآمدند برای جمع آوری پول ⁉️اما سوال پر تکرار؟ مگر محاصره نیست؟ مگه محاصره فرقی کرده؟ اصلا چجور پول و غذا میرسوننند؟ 1⃣اولا اینکه در ایران کمی دیر به فکر کارهای مردمی افتادیم، بحث دیگری است. مگرنه در همان ماه نخست فلان خیریه مالزی چند کاروان به غزه برده بود. جدا از اهمیت کار، دخیل کردن جامعه در این مسئله و احساس کنش گری در وهله اول "همان اجتماعی سازی" قضیه فلسطین است. از کسی که پیام می دهد و برای کمک ۵۰ تومانی شرمنده است، تا مادر شهید مشهدی که نزدیک ۲۰ میلیون طلاهایش را می‌فروشد یا فلان خانواده کرمانی که پول جلسه هرسال افطار نیمه رمضان را به فلسطینی ها می‌بخشند... 2⃣اما اصلا چگونه ؟ ببینید بحث نخست آن است که کالا هست، اما کم است و گران. با پول در وضعیت جنگی خیلی کارها می‌شود کرد.‌ قاچاق از مرز رفح و حتی مرز اسرائیل به داخل غزه امری است که ممکن است و  بوده. اما مسئله اینجاست که پولی نیست که با آن بشود قاچاق کرد یا خرید. تقریبا از ماه سوم برای برخی تجار اسرائیلی ها و مصری این به یک تجارت تبدیل شد اما در ۳ هفته اخیر ورود کامیون های روزانه به درون غزه حدود ۲۵۰، ۳۰۰ کامیون می‌رسد. ( قبل طوفان الاقصی متوسط ۵۰۰ کامیون وارد میشد) کامیون هایی که آخرش قاچاق هم درون آنها هست. یکی از دلایلی که اسرائیل مخالف کمک رسانی زمینی و به دنبال جایگزینی هوایی( بی ثمر) است، این کنترل کردنشان است‌. مثلا چند روز پیش یک فیلم وایرال شد که به یک خانواده خیار رسیده بود، خیاری که از سوی آشنایان در اردن جاسازی شده بود 3⃣خلاصه کنم: کالا هست، اما کم و گران است و البته پول هم نیست. خانواده ای که ۵ ماه است در اردوگاه زندگی میکند، اما حاضر به ترک شمال نشده، نه پولی دارد، نه زیرساختی برای پخت غذا و... دوستان خیریه ای در ایران که برخی چند سال هست ارتباطاتی دارند، افراد معتمد آن سوی مرزها را می‌شناسند و.... پول را به ارز تبدیل می‌کنند( فلسطین پول ملی ندارد و در غزه بیشتر از پول مصر استفاده میشود) کار ایرانی ها چنان صدا کرد که حتی در رسانه های اسرائیلی مثل کانال ۱۴ هم بازتاب داشت. یا مثلا الجزیره گزارشی کار کرد که برای اهالی بیمارستان شفا، آش افطار پخش می‌شود و دکتر بیمارستان این را اولین پس از ماه ها می‌دانست اکنون با گذشت نزدیک ۲ ماه از خروج اسرائیل از شمال( بعد آتش بس اول) حماس دوباره داره سعی میکنه کنترل شمال رو بدست بگیره. برخی عملیات های حماس و البته واکنش اسرائیل مثل حمله به بیمارستان شفا در همین راستاست. ترور پلیس غزه که با بهتر شدن وضعیت شمال و کنترل بیشتر توانسته بود کامیون آرد به شمال برساند، مصداقی از مهم بودن اطعام در شمال است 5⃣سیاست تعمدی اسرائیل اجرای راهبرد " گرسنگی" برای عقب نشینی مقاومت و کوچ اجباری مردم است. دوستانی که ارتباط دارند گواهی می دهند که فعالان غزه فقط یک جمله درخواست دارند "اطعام" غذایی باشد تا بمانیم و مقاومت کنیم 6⃣یک نکته حاشیه ای هم اضافه کنم: برخی می‌گویند  چرا مسجدالاقصی آرام است برخلاف سالهای پیش؟ اولا فلسطینی ها و مقاومت، خواستار حضور مردم بدون محدودیت و حفظ ارزش و شان مسجد و رمضان اند. در سال‌های پیش پروگاندای صهیونیستی دنبال این بود که بگوید مقاومت و برخی افراد قدس آرامش رمضان را بهم می زنند. خب حالا چرا امسال آرام است؟ اگه یادتون باشه سال های گذشته بواسطه تلاش برای حضور یهودیهای تندرو در ایام عید پسح، پلیس رژیم وارد میشد و درگیری و.... تاریخ عبری به گونه ای است اکه اگر چه مثل میلادی و شمسی ( در مجوع چند سال) تعداد روز ثابت دارد، اما تقویم بواسطه سیالیت تعداد روز ماه ها و سالها و برخی قوانین عجیب مثلا عید پسح از دوشنبه شروع نشد و... بین یک بازه ۲۰ روزه عقب جلو می‌شود. قمری هم که دیگه میدونید! ۳ سال آخر رمضان با اعیاد پسح هم زمان میشد و اون داستان‌ها پیش می‌آمد. امسال عید پسح افتاده بعد رمضان و فعلا خبری از تنش نیست. و البته رسانه های فلسطینی این آرامش در رمضان را نتیجه ۷ اکتبر و تضعیف دشمن در ایجاد محدودیت و برهم زدن حق روزه داران می‌دانند. البته امثال بن گویر هم خواستار این اند که ده روزپایانی باید به مسجدالاقصی رفت ✳️ و کلام اخر، اطعام در نوارغزه، باید یک پویش ملی شود، پویشی حاصل جمع دو مولفه: نخست نیت های پاک و دوم : رقم های درشت کار راه بنداز. برای اولی که مثال هایی زدم‌ بالاتر و بنظرم دلیل موثر و دیده شدن کارها تا اینجا همین بوده اما مورد دوم، رخ نمی‌دهد مگر به ورود  سلبریتی های هیاتی، منبری، تلویزیون و....  فلان منبری باید برایش تفهیم شود که داستان جدی است، به ۲ توییت در هفته اول ۷ اکتبر اکتفا نکند... طولانی شد؛ شب تان بخیر @Thirdintifada
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌زن مورد علاقه ی هرزه های ززآ 🔹‌خانمه آشغال جمع کن هست اما مهم اینه که با موهاش شهر رو زیبا کرده 🚨 به لشکر سایبری قدس بپیوندید https://eitaa.com/joinchat/542441666C7e7c280a3b
▪️استوری قابل تامل آزاده آل ایوب(خاله نرگس) @rasooll_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مصاحبه قدیمی علیرضا امیرقاسمی با داریوش اقبالی: من همون روحانیت زندگی خودم رو دوست دارم، اعتقاد به خدای خودم دارم زیارت امام رضا رفتم @rasooll_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پشت پرده کامل ماجرای اخیر آقای صدیقی 🤔 قضیه جعل امضاء چیست؟ 📌کلیپ را با دقت مشاهده کنید ✍️ جهادتبیین شیخ قمی🇮🇷👇 🆔@israel666
⚡️صدا و سیما و گناه نابخشودنیِ "مرجعیت‌بخشی" به بازیگران 🔹چرا بازیگران سینما و تلویزیون، به اندازه‌ای مرجعیت اجتماعی یافته‌اند که در بزنگاه‌های مهم سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نقش‌های اساسی و بعضا تعیین کننده ایفا می‌کنند؟ آیا آنان شایستگی چنین جایگاهی را در جامعه دارند؟ 🔹پیش از پاسخ به این سوال، باید در شخصیت بازیگران دقیق شویم. بازیگر کیست؟ بازیگر در واقع هنرمندی است که می‌تواند ذهن خود را در اختیار نویسنده و جوارح خود را در اختیار کارگردان بگذارد تا به دستور آنها بگوید و بجنبد. بازیگر به اختیار خود نه سخنی می‌تواند بگوید و نه حرکتی می‌تواند بکند. اواخر سال ۱۳۹۷ اتفاقی افتاد که اشاره به آن، در لمس بیشتر این معنی به ما کمک می‌کند. وقتی خشایار الوند، نویسنده سریال پایختت چهره در نقاب خاک کشید، دیدیم که کل پروژه متوقف شد؛ نقی معمولی با رفتن خشایار الوند دچار مرگ مغزی شد و از سیروس مقدم که مسئول تنظیم حرکات جوارح او بود نیز، کاری برای احیایش برنیامد. آقای مقدم حرف جالبی در تلویزیون زد و گفت من تجربه از دست دادن عوامل را در میانه کار دارم و پس از فوت خانم پوپک گلدره، بازیگر دیگری را جایگزین کردم. اما نویسنده را نمی‌توان جایگزین کرد و آقای مقدم هم نتوانست. نویسنده خالق همه شخصیت‌های فیلم و داستان فیلم است و جایگزین ندارد. 🔹حال پرسش اینجاست که چرا علاقه مردم به شخصیت نقی معمولی-که مخلوق ذهن خشایار الوند است- آقای محسن تنابنده را تبدیل به سلبریتی می‌کند و او در مسائل گوناگون از موضع و جایگاه نقی معمولی اظهار نظر می‌کند؟ آیا او این حق را دارد؟ آیا تبدیل شدن بازیگران به صاحب‌نظران اجتماعی، سوء استفاده و سرقت شخصیت محبوبی نیست که نویسنده خلق کرده است؟ 🔹پاسخ این سوالات البته روشن است. اما چه چیزی باعث شده است که بازیگران، به چنین جایگاهی در اجتماع برسند؟ به نظر می‌رسد مقصر اصلی در این سرقت شخصیتی، سیاست‌گذاران و تصمیم‌گیران سازمان صدا و سیما هستند. سازمان صدا و سیما به جای اینکه بیینده را از این وهم در بیاورد که آنچه دیده است، فیلم است و آنکه بازی می‌کند، در حال اجرای دستورات نویسنده و کارگردان است، در فضای خارج از فیلم بیشتر به وهم این‌همانی معمولی-تنابنده دامن می‌زند. وقتی گاه و بیگاه، در برنامه‌های مناسبتی، بازیگر میهمان است و مجری از علائق و سلایقش تا نظراتش درباره مسائل گوناگون از او سوال می‌کند، روشن است که این بازیگر دچار توهم صاحب‌نظر بودن در امور گوناگون جامعه خواهد شد. درباره خوانندگان محترم نیز مسئله همین است. حنجره خوبی دارند و توانسته‌اند مفهومی که شاعر می‌سراید و با وزنی که او ساخته، صدایی بسازند، اما گاه شخصیت شاعر را به سرقت می‌برند و چنان رفتار می‌کنند که گویی آنچه خوانده‌اند، سخن خود آنهاست. 🔹وقتی این توهم، هم در بازیگر و هم در مردم، ایجاد شد، بازیگران یا به استخدام سیاسی درمی‌آیند و در بزنگاه‌های سیاسی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند، یا اینکه دوز این توهم در جامعه چنان بالا می‌زند که بازیگران سیاستمدار می‌شوند. 🔹این وضعیت متوهمانه، حاصل نگاه تفرجگاهی به جای نگاه دانشگاهی به صدا و سیماست. هدف صدا و سیما نباید سرگرم کردن مردم و گذراندن وقت آنها باشد، بلکه هدف باید اعتلای سواد و فهم و درک و آگاهی مردم باشد. سلبریتی‌پروری و مرجعیت‌بخشی به آنها، با این اهداف متعالی در تضاد و تناقض است. 🔹خوب است دوستان تصمیم‌گیر در صدا و سیما، اگر هم بنا دارند به جای دانشمندان و صاحب‌نظران، عوامل فیلم و سریال را به برنامه‌ها دعوت کرده و از علایق و سلایقشان سوال کنند، به جای بازیگران نویسندگان فیلم‌نامه‌ها، و به جای خوانندگان، شاعران را دعوت کنند تا درباره آنچه خلق کرده‌اند با مردم سخن بگویند. @syjebraily
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویدیو بازنشر شده از هم خوانى زیبای اسماء الحسنى توسط نقاش‌ها حین کار در لحظه افطار @rasooll_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥چرا نسل جدید گرفتار ساسی مانکن تا سلبریتیهای داخلی شد؟ ▪️افشاگری حسن رحیم پورازغذی از خیانت برخی نهادهای فرهنگی که به بهانه جذب خاکستری ها پول های هنگفت بپای عناصر بدنام و زباله دان ها می‌ریزند! : فرایند جذب و تربیت مجری در صدا و سیما آنقدر احمقانه و ابلهانه است که بعید به نظر می رسد دستی در کار نباشد. @rasooll_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
افشاگری منظرپور، سردبیر سابق BBC از پشت‌‌پرده پروژه‌ رژیم صهیونیستی و سازمان مجاهدین برای افکارسازی در فضای مجازی فارسی زبان : قرآن فرموده شیاطین جن و انس وَ كَذلِكَ جَعَلْنا لِكُلِّ نَبِيٍّ عَدُوًّا شَياطِينَ الْإِنْسِ وَ الْجِنِّ يُوحِي بَعْضُهُمْ إِلى‏ بَعْضٍ زُخْرُفَ الْقَوْلِ غُرُوراً وَ لَوْ شاءَ رَبُّكَ ما فَعَلُوهُ فَذَرْهُمْ وَ ما يَفْتَرُونَ به نظرم با گونه ی سومی از شیاطین مواجهیم که در مخفی کاری مثل شیاطین جن هستند و در حضور و فعالیت ظاهری بسان انس باشند و آن هم شیاطین رسانه ای هستند چه بسیار عالمانی که در این دامگه سقوط کردند @rasooll_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌«محمد ایوب عاصف» هستند، بازیکن آرسنال که توی برنامه محفل یه تلاوت استثنایی داشتن 🔹‌اونایی که میخواستن نور قرآن رو خاموش کنن، با دیدن این صحنه ها آتیش میگیرن @rasooll_ir
دیده شده در ونزوئلا خیلی جالبه حتما عکس رو باز کنین @rasooll_ir
توییت دقیق صالح شریفی👌 .
🚨کجایید ای مسلمانان که به زنان غزه بی‌حرمتی شد نویسنده مشهور اهل غزه: 🔹ای مسلمانان در ماه رمضان به زنان مسلمان تجاوز شد سپس آنان را کشتند، چرا هنوز بیکار نشستید!؟ @rasooll_ir
♦️ خبر شوکه‌کننده الجزیره؛ تجاوز سربازان رژیم صهیونیستی به زنان پناهنده به بیمارستان شفا! 🔹‌️ الجزیره به نقل از افراد داخل بیمارستان گزارش داد ‏نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در غزه وارد بیمارستان شفا شده و پس از تجاوز دسته جمعی به زنان پناهنده حاضر در بیمارستان آن‌ها را به قتل رساندند. 🚨 به لشکر سایبری قدس بپیوندید https://eitaa.com/joinchat/542441666C7e7c280a3b
♦️معاون حوزه علمیه ماهشهر به قتل رسید 🔹‌یک رسانه محلی: حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه اکرمی از اساتید حوزه علمیه ماهشهر در حالی که برای امرار معاش در حال مسافرکشی بود توسط سارقین به ضرب گلوله از دنیا رفت. 🔹‌این روحانی برجسته حوزه علمیه بندرماهشهر که برای امرار معاش خانواده خود مسافربری میکرد، پس از سوار کردن مسافر ناپدید و جسد آغشته به خون وی جنب راه‌آهن بندرماهشهر پیدا شد. 🔹‌این روحانی به ضرب گلوله به قتل رسید و سارقان پس از پرتاب کردن جسد وی به بیرون، خودرو او را به سرقت بردند. @rasooll_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بیرون از قدرت، دور از عمل اینکه اسلام میلی و تفسیر به رای از اسلامِ جناب آقامیری بارها نقد شده است و به یقین میتوان گفت او "اسلام شناس" نیست بلکه براساس وقایع روز و ذائقه مخاطب(فالوئر) دین را به این طرف و آن طرف می کشاند دیگر بر همگان مشهود است. آنچه در این ویدئو اهمیت دارد "موقعیت" است. اجازه دهید بگویم "موقعیت" یعنی چه؟ اساسا سنجش افراد، افکار و جربان‌ها بدون قرارگرفتن در "موقعیت" امری ناقص و غیرعاقلانه به شمار می آید. موقعیت آقامیری ها همیشه نقد یکطرفه بوده، موقعیت او و بسیاری مثل او در حکم همان املا نانوشته و نداشتن غلط است. من آن زمان که دادگاه روحانیت حکم به خلع لباس او داد عرض کردم: چاره این نیست، چاره قرار دادن او در "موقعیت" است. از موقعیت سخنران یک طرفه و متکلم وحده باید به موقعیت مناظره آورده شود. از موقعیت معترض و منتقد باید در موقعیت مسول قرار گیرد. شما همین چند ثانیه را ببینید. موقعیت تغییر کرد، خود او نیز تغییر کرد. موقعیت او را به سمت پاسخ دادن و دادن آزادی به مخاطب برد اما او عصبانی شد و اینگونه واکنش نشان داد. حال آنکه او در مقام قدرت سیاسی نیست، اگر در موقعیت قدرت سیاسی قرار گیرد چه خواهد کرد؟ باید موقعیت ساخت! آدم‌ها در موقعیت ها شناخته خواهند شد همه ما در آن موقعیت ها ثابت می‌شویم ادعا داریم یا بر آنچه میگویم عامل هم هستیم خدا ما را در موقعیت، رسوا نسازد/علیرضازادبر @rasooll_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این کلیپ رو دیدم ازخودم خجالت کشیدم لطفاً شماهم ببینید اگر کسی سرسوزنی نسبت به ولایت، شک و شبهه ای دارد، راضی نیستم، زیر تابوت من بیاید اینها که صاحبان اصلی انقلاب هستند و طلبکاران نظامند، خودشان را بدهکار انقلاب می دانند، ولی اینهایی که از صدقه سری این نظام به خیلی جاها رسیدند، الان طلبکارانه حرف می زنند. @rasooll_ir
داستان زنان غزه اینگونه است داغدار عزیزان می‌شوند بی پناه و بی خانه میشوند به بیمارستان‌ها پناه می‌برند گرسنه و تشنه روزه می‌گیرند اسیر می‌شوند و کتک می‌خوردند در مقابل میلیارد‌ها انسان بی‌درد پرده‌ی عصمتشان دریده می‌شود ودر آخر به شهادت می‌رسند این دیگر غم و تراژدی نیست یک درد کشنده است. @rasooll_ir
. برخی خبرها اینقدر تلخ و ترسناک‌اند که آدم ساعت‌ها می‌شینه نگاه می‌کنه به امید تکذیب... کشته و مفقودی ها به +40 هزار نفر رسیده، کل شهدای فلسطین در تاریخ ۷۵ ساله +50 هزار نفر بود! مرگ کودکان از سو تغذیه +100نفر شده +2 میلیون نفر رسما گرسنگی می‌کشند و هزاران عددهای تکراری دیگر.... روز 170 ام‌ شد.... دیگر همه چیز عادی تر از دیروز است... حالا دغدغه مسلمین جهان برای جزءهای عقب افتاده شان از ختم رمضانی قرآن بیش از نگرانی شان برای وعده های عقب افتاده غذایی در نوار غزه است. نگرانی زنان بسیاری از امت رسول‌الله برای انتخاب غذایی برای پخت سحری فردا بیشتر از نگرانی‌شان برای مادران غزه شده که گوشت‌های سوخته اطفال‌شان را در پلاستیک جمع می‌کنند. امروز صیام و گرسنگی مردان در سراسر بلاد اسلامی، آنها را به یاد ساعت‌های باقی مانده تا افطار می‌اندازد اما به یاد گرسنگی مسلمین غزه نه! والدین بچه‌های ناز لطیفی که هنوز به تکلیف نرسیده‌اند وقتی اندک زحمت و اذیت کودکشان در روزه ی کله گنجشکی را می‌بینند تاب نمی‌آورند و اصرار می‌کنند که غذا بخورد، ولی لحظه‌ای برای ماه‌ها گرسنگی اطفال غزاوی بغض نمی‌کنند. جوان‌ها کتب اخلاقی می‌خوانند، شیعیان ابوحمز و سنیان رکعت به رکعت تراویح میخوانند، اما کسی برای نوامیس مسلمین زیر یوغ یهود فریادی برنمی‌کشد. قحطی شده امکانات پزشکی نیست. خانه‌ها تخریب شده، مساجد خاکستر شده. همه اما کنج محراب‌اند. جهان اسلام مرده و در تابوت خفته و حتی غیورمردی نیست که بر جنازه‌اش نماز بگذارد، نه دول اسلامی رگ غیرتی برای حمایت و نُطق کشیدن دارند و نه حتی عموم مسلمین مواسات و هم دردی با مسلمان‌های زیر بمب و آوار غزه‌یِ فراموش شده دارند. انگار که هرگز نبوده‌اند نه دیگر تیتر خبرهایند و نه موضوع یادداشتها، نه در دعاهای جمعی مساجد می‌شود یافتشان و نه در محتوای مجازی تایم لاین جهان اسلام، سفره های افطار در پنجاه و دو مملکت اسلامی روی خون اطفال غزه پهن شده انگار هیچکس به یادشان نیست.هیچکس! چه خوب گفته بود آن خبرنگار فلسطینی که این بدترین ماه رمضانی نیست که بر امت مسلمان می گذرد بلکه بدترین امت مسلمان است که ماه رمضان بر او می گذرد. @rasooll_ir