هدایت شده از روابط عمومی پلیس
۲ تن از ماموران پلیس"نهبندان" در راه مبارزه با مواد مخدر آسمانی شدند
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: ساعاتی پیش ۲ تن از ماموران پلیس در عملیات مبارزه با سودا گران مرگ آسمانی و یک نفر از کارکنان مجروح شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"علی اکبر حیدری" اظهار داشت: متاسفانه ساعاتی پیش سروان"حسن طاهری" و استواریکم"سجاد زارع مقدم" در هنگام انجام ماموریت و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در محور نهبندان به بیرجند دچار حادثه شده و جان بجان آفرین تسلیم کردند و همچنین در این حادثه ستوانیکم"رستم تنگسار" مجروح و به بیمارستان منتقل شد که اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.
زندهیاد حجت الاسلام حاج آقا یگانه مرقی.. بررسی هدف امام حسین(ع) از قیام عاشورا به زمینه ها و عوامل وقوع این حادثه پرداخت و اظهار داشت: اولین عامل، گسترش سرزمین های اسلامی و
٨چالش بزرگ انقطاع نسل هاست، به اعتقاد ما شیعیان آن انحراف بزرگ در رهبری به رغم پیش بینی ها و تدبیری که پیامبر اندیشیده بود بعد از رحلت آن حضرت در جامعه اتفاق افتاد.
او تصریح کرد: انحراف در رهبری جامعه در موقعیتی که فتوحات یکی پس از دیگری پیش می آمد و جامعه اسلامی بیشترین نیاز را به رهبری و مدیریت امیرالمومنین و خاندان پیامبر اکرم داشت رخ داد و این انحراف به ویژه با قدرت گرفتن جریان بنی امیه و برخی سران قریش که در زمان پیغمبر اکرم در جبهه مخالف علنا مبارزه حتی مسلحانه می کردند گسترش پیدا کرد.
امام جماعت مسجد جامع ابراز داشت: نسل های جدیدی پیدا شدند و مسلمان های تازه ای به دنبال گشایش و فتح سرزمین های اسلامی به امت اسلامی ملحق شدند، مسلمان هایی که وسیله آگاهی آنها یک قدرتی هست که چندان سازگاری با اهل بیت(ع) ندارد و از هر فرصتی استفاده می کنند که امامان معصوم را کنار بزنند و یاد و نام آنها را به فراموشی بسپارند.
او گسترش تبلیغات سوء و چهره سازی های جدید و فضیلت تراشی های فراوان را دومین عامل زمینه ساز برای وقوع نهضت امام حسین(ع) برشمرد و خاطرنشان کرد: حضرت ابی عبدالله الحسین در آن خطابه معروف می فرماید: «در هر شهری می بینید یک منبری دارند، یک فرصت و تریبونی دارند، مسجد و نماز و جمعه و جماعتی دارند فریاد برمی آورند، همه جا را اشغال کردند …».
ایشان ادامه داد: در روایت است که حضرت صادق (ع) نقل می کنند برخی از اصحاب از کوفه می آمدند خدمت حضرت؛ ایشان آرزوی خود را مطرح می کردند که ای کاش این طاغی منصور به من اجازه بدهد طائف بروم که شما بیایید آنجا و کار علمی بکنید لااقل اجازه بدهند که ما کار علمی مان را بکنیم. این یعنی یک قدرتی مسلط شده که تمام فرصت ها را برای خودش می خواهد.
او سومین عامل را تضعیف قدرت تعقل و انتخاب جامعه و تقویت بعد عاطفی دانست و ادامه داد: نمونه هایی را مسعودی در کتاب خود آورده است که یکی از آنها قضیه ۵۰ نفر شتر است.
ایشان تصریح کرد: بعد از قضیه صفین یکی از کوفیان رفته بود شام. یکی از اهالی شام یک نفر شتر او را گرفت. گفت: این شتر من است در صفین که از من گرفتید ۵۰ تا شاهد دارم چون حکمیت را بردند پیش معاویه اقامه کرد که این شتر ماده برای این شامی است بعد که معاویه هم به نفع او حکم داد این بیچاره گفت که معاویه این شتر نر است معاویه گفت که این دیگر قضاوتی است که انجام شده متفرق که شدند در پنهانی آن کوفی را مجددا خواست و گفت شتر چقدر بوده دو برابرش را به او داد و راضی اش کرد ولی گفت این پیغام را هم به علی برسانید که صدهزار آدمی که بین شتر نر و ماده فرق نمی گذارند بین من و تو هم قائل به تفاوت نمی شوند.
او ادامه داد: مسعودی در مروج الذهب وقتی که می خواهد بگوید که معاویه چگونه سیاستی رفتار کرده بود که مردم را مطیع خودش کرده بود، یک قضیه را از آن طرف نقل می کند و می گوید که در مسیر از شام به صفین وقتی معاویه و سپاه شام می آمدند نماز جمعه را لابد شرایط حساسی بوده و به هر دلیلی مصلحت تشخیص دادند چهارشنبه خواندند و ایشان می گوید یک نفر سوال و اعتراض نکرد، تعبیر می کند جمجمه هایشان در صفین به عاریه در اختیار معاویه گذاشتند یعنی اینگونه آنها را در فضای بسته تربیت کرده بود.
حاج آقا یگانه مرقی ، گسترش جو امنیتی و تشدید اختناق شدید را چهارمین عامل زمینه ساز قیام اباعبدالله دانست و گفت: این جوّ اختناق نسبت به شیعیان حتی آن کسانی که متهم به علاقه به امیرالمومنین بودند از دوره معاویه شدت گرفته بود به گونه ای که بسیاری از شیعیان تنها به اتهام علاقه مندی به علی (ع) تا سر حد حبس و قتل و اینها دچار مشکل می شدند.
او سوء استفاده جریان حاکم و بنی امیه از ابزار دین را پنجمین عامل زمینه ساز قیام برشمرد و گفت: استفاده ابزاری از دین یک امر مستمر تاریخی است و دیدید که قرآن هم درباره فرعون دارد که چرا؟ برای اینکه من می ترسم فرعون هم می ترسد، می ترسد دین جامعه اش عوض بشود یا موسی ایجاد فساد بکند.
ایشان با اشاره به برخورد تند عبیدالله بن زیاد با مسلم هنگام ورود به کوفه گفت: استفاده از ابزار دین و آنچه که به عنوان ارزش های دینی شناخته می شود امر رایجی است و لذاست که وقتی مسلم را با آن وضعیت مجروح به دارالاماره می آورند، عبیدالله بن زیاد شروع به توبیخ کردن او می کند و او را مایه اختلاف مردم خطاب قرار می دهد در مقابل، جناب مسلم ابن عقیل می گوید که تو تفرقه افکن هستی که مردم را به جان هم می اندازی، نه من با این هدف نیامدم شما اظهار منکر کردید شما معروف را به خاک سپردید، بدون رضایت مردم با حیله و تقلب بر گرده مردم سوار شدید و یک مسیر دیگری مردم را کشاندید و رفتار سران
رم و ایران را پیش گرفتید اینگونه با مردم رفتار می کنید.
او تشدید فشار اقتصادی و گسترش وابستگی به حکومت را عامل دیگری دانست و خاطرنشان کرد: یکی از فرازهای امام حسین(ع) این است «این مردم ناتوان را که به شما امید بسته بودند رها کردید در دست این جباران و هر طور می خواهند رفتار می کنند. مردمی که به بردگی گرفته شدند و مقهور سیاست های ناروا و نادرست بنی امیه هستند و دسته ای از مردمی که به نان شب خود گرفتارند و دیگر قدرت و فرصت فکر کردن ندارند».
حاج آقا یگانه مرقی ، توجیه گری و آسایش طلبی عالمان و نخبگان را دیگر عامل زمینه ساز قیام امام حسین دانست و ادامه داد: بسیاری از خواص در جزئیات امور حساسیت به خرج می دادند، فروع احکام را بیان می کردند ولی در برابر مهمترین مصالح اجتماعی سکوت می کردند و راحت طلبی پیشه کرده بودند حضرت سیدالشهداء آنجا به خوبی تبیین فرمودند.
آیه41🌹ازسوره آل عمران 🌹
قالَ رَبِّ اجْعَلْ لِي آيَةً قالَ آيَتُكَ أَلَّا تُكَلِّمَ النَّاسَ ثَلاثَةَ أَيَّامٍ إِلَّا رَمْزاً وَ اذْكُرْ رَبَّكَ كَثِيراً وَ سَبِّحْ بِالْعَشِيِّ وَ الْإِبْكارِ
(زكريّا) گفت: پروردگارا! براى من نشانهاى قرار ده (تا علم من به يقين و اطمينان تبديل شود. خداوند) فرمود: نشانهى تو آن است كه تا سه روز با مردم سخن نگويى، مگر از طريق اشاره. (البتّه به هنگام ذكر خدا زبانت باز مىشود. پس) پروردگار خود را (به شكرانهى اين نعمت) بسيار ياد كن و هنگام شب و صبح او را تسبيح گوى
آیه41🌹ازسوره آل عمران 🌹
قالَ=گفت
رَبِّ=پروردگارا
اجْعَلْ =قرارده
لِي=برای من
آيَةً =نشانه ای
قالَ=گفت
آيَتُكَ=نشانه ات
أَلَّا تُكَلِّم=اینکه سخن نگويى
النَّاسَ=با مردم
ثَلاثَةَ=سه
أَيَّامٍ =روز
إِلَّا =مگر
رَمْزاً =به اشاره
وَ اذْكُرْ =ویادکن
رَبَّكَ =پروردگارت را
كَثِيراً=بسیار
وَ سَبِّحْ=وبه پاکی بستای
بِالْعَشِيِّ=شامگاه
وَ الْإِبْكارِ=و بامداد
روابط عمومی پلیس آگاهی
چگونه دشمن با #جنگ_شناختی سنگین در فضای مجازی کشور ما ، هویت، دین، فرهنگ و حتی شخصیت مردم و مخصوصا جوانان ما را ترور کرد و برخی از آنان را به سرباز خود در راستای رسیدن به اهدافش، تبدیل نمود⁉️
🚨مشکل آب سیستان و بلوچستان از کجا شروع شد و چه کسانی مقصر اصلی بودند..؟
🚨خوب گوش کنید و سپس بفرستید برای اون آدمهای ابلهی که در اثر استفاده زیاد از ماهواره ها عقل خود را از دست داده اند و شعار درود بر شاه سر میدهند.
🌸🌸🌸
🎥 آتش در اردوگاه رسانههای فارسی زبان همزمان با سفر رئیسی به نیویورک و آزادی زندانیان
🌍قاریان افضل ایران
✳️سخن نگاشت _ درباره دفاع مقدس ۱۰۰برابر امروز باید کار کنید
#بیانات_رهبری
❇️ بهمعنای واقعی کلمه آنچه امروز دارد انجام میگیرد در زمینهی ادبیّات جنگ، ادبیّات دفاع مقدّس و کارهای هنریای که روی دفاع مقدّس میشود و کارهای ادبیّاتی که روی دفاع مقدّس میشود، باید صد برابر بشود؛ آنوقت میتوانیم در این زمینه احساس توفیق بکنیم.
روابط عمومی عقیدتی سیاسی پلیس آگاهی فاتب
https://eitaa.com/ravabetomomi_agahi_fateb1402
#دفاع_مقدس
#
🔵 فلسفه حجاب زنان مسلمان به زبان خیلی خیلی ساده... 😊
👈 حجاب رو اینطور برای فرزندانمون معرفی کنیم..
#عفاف_وحجاب
#رواابط عمومی عقیدتی سیاسی پلیس آگاهی فاتب
⁉️ خدایا! چرا عزیزم را از من گرفتی؟😔
گوشه قلب خیلی از ما، غمی همیشگیست
غمی به وسعت نبودن کسی که دوستش داریم...💔
💚 عزیزانی که فقط به ظاهر نیستند، اما بر اساس احادیث، بیدارتر و زندهتر از ما هستند!
⁉️ شاید در میانه این اندوه و دلتنگی، گاهی از خدا پرسیدیم که:«چرا عزیز من؟!»
و به راستی: چرا؟!...
#_و_یاد_رفتگان..شهدای فراجا
#فاتحه_و_صلوات
📨
🎥 با شروع مدارس، کتاب دکل را از دست ندید!👌😉
با این کتاب، نسل جوان ما به راحتی تحت تاثیر رسانهی فریبکار دشمن قرار نمیگیره.
📝قصهی یه روحانی که به دبیرستان میره و دانشآموزان با شبهات سیاسی زیاد به او هجوم میآورند و از نظام و #رهبری و #اختلاسها و اوضاع نابسامان کشور بدگویی میکنند!
🚫 به هیچ وجه این کتاب رو از دست ندید خیلی جذّابه ☺️
توصیه امام خمینی (ره) به جوانان و فرصت استفاده از جوانی
#
آیه42🌹ازسوره آل عمران 🌹
وَ إِذْ قالَتِ الْمَلائِكَةُ يا مَرْيَمُ إِنَّ اللَّهَ اصْطَفاكِ وَ طَهَّرَكِ وَ اصْطَفاكِ عَلى نِساءِ الْعالَمِينَ
و (بياد آور) هنگامى را كه فرشتگان گفتند: اى مريم! همانا خداوند تو را برگزيده وپاك ساخته وبر زنان جهانيان برترى داده است
آیه42🌹ازسوره آل عمران 🌹
وَ إِذْ=ویاد کن آنگاه که
قالَتِ=گفتند
الْمَلائِكَةُ=فرشتگان
يا مَرْيَمُ=ای مریم
إِنَّ=همانا
اللَّهَ=الله
اصْطَفاكِ =برگزيده است تورا
وَ طَهَّرَكِ=و پاک داشته تورا
وَ اصْطَفاكِ=وبرتری داد تورا
عَلى =بر
نِساءِ =زنان
الْعالَمِينَ=جهانيان
روابط عمومی عقیدتی سیاسی پلیس آگاهی فاتب