🔻از قاسم به مردم عزیز ایران:
《برادران و خواهران عزیز ایرانی من،
خامنه ای عزیز را جان خود بدانید》
برای حفظ جان خود، #رایمیدهم...
#انتخاب_مردم #شهید_حاجقاسم_سلیمانی #دعوت #تنهانرو #اقتدار_ایران
هدایت شده از قاریان افضل ایران
🔻در باب اهمیت مشارکت در انتخابات، مقام معظم رهبری در بیاناتی انتخابات را برای کشور و ملت، فرصتی بسیار بزرگ و برای دشمنان تهدید خواندند و افزودند:
«برگزاری پرشور انتخابات و حضور همگانی مردم در پای صندوقهای رأی، تضمین کننده امنیت کشور خواهد بود زیرا دشمنان از پشتوانه مردمی نظام بیش از امکانات تسلیحاتی آن هراس دارند.»
همچنین رهبر انقلاب اسلامی با دعوت همگانی از مردم برای شرکت در انتخابات گفتند: «ممکن است کسی از بنده خوشش نیاید اما اگر ایران را دوست دارد، باید پای صندوق رأی بیاید، بنابراین هرکس به ایران علاقهمند است و امنیت کشور، حل شدن مشکلات و گردش صحیح نخبگانی را دوست دارد، در انتخابات شرکت کند.
#دعوت
#تبیین
#تروبج
#کارامدی_حاکمیت
#پاسخ_به_شبهات
#اهمیت_انتخابات
#تنها_نرو
رهبر معظم انقلاب:
مردم باید دنبال انتخاب اصلح باشند
🔹 البتّه در درجهی اوّل حضور مردم است، در درجهی بعد انتخاب اصلح است.
🔹 «انتخاب اصلح» یعنی آن کسانی که مطرح میشوند، چون از زیر نگاه شورای نگهبان گذشتهاند، همه صالحند، منتها بین آنها صالحتر را باید انتخاب کرد؛ این حکم عقل است.
🔹 اصلح را از کجا بشناسیم؟ ملّت ایران آنجایی که میتوانند، بروند تشخیص بدهند، تحقیق کنند؛ آنجایی که نمیتوانند، به کسانی که اعتماد دارند اتّکاء کنند؛ آنها معرّفی میکنند، از معرّفی آنها استفاده کنند و اصلح را بشناسند.
#روابط عمومی https://eitaa.com/ravabetomomi_agahi_fateb1402
🔹حتما" ببینید خیلی قشنگه.😂
🔹گزارشی از افراد موسوم به مداح که در اقدامی مشکوک مردم را میخندانند!!
👈«در جمهوری اسلامی مداحان همیشه به عنوان بازوهای حکومت وظیفه به گریه انداختن مردم و درآوردن اشکشان را به عهده داشتهاند»😂
://eitaa.com/
🍎🍎🍎
دلایل آفتاب
درپایان میخواهم بگویم کافیاست حسینیه معلی روز شنبه را تماشا کرده باشید. همین یک برنامه چون آفتابی دلیل آفتاب است و گویای علت حمله جنون بار بیبیسی و شبکههای کفتار و اذناب و سربازان فساد و ابلیس است به حسینیه معلی و همه آنان که از لبانشان نه کلمات بلکه شیاطین و خون کودکان غزه و مظلومان جهان میچکد .حسینیه معلی این شب آمیزه ای بود از اصالت و شکوه عشق به اسلام و سرور و نشاط ژرف و حقیقی و بی ادا و بدون ظاهر سازی از مسلمان بودن . نشاط ایمان و خوشی پاک زیستن در پیوند قلوب با مهر الهی و اهلبیت و جوشش معرفت و نشر آگاهی اصیل و شوق پیوند با کلاما... و عترت و نمایش شادمانی مذهبی اقوام و برپا کردن شور یزله و گره خوردگی عشق به علی و عباس و اولیای معصوم علیهم السلام با عشق به ایران و انقلاب اسلامی و امام انقلاب اسلامی و حضرت آقا دامت برکاته و آمیزه شادی با حماسه و ارتقای معرفت سیاسی و مقاومت برابر ظلم جهانی و تحکیم هویت اصیل دینی جهانی و...اینها دقیقا مسیر معکوس برنامههای غربزده و تزریق کننده فرهنگ دشمنان خدا و دشمنان اسلام و مردم مسلمان و ایران است که کارشان شادی دین زدایانه شده بود و ترویج عصر جدید و کبر و نفسانیت. اشکال آنان شادی نبود. شادی گسسته از ترویج دین و لهو بود. شادی نیست انگارانه مدرن بود. مشکل آنان کشف استعداد نبود، سوق دادن استعدادها به شعبده بود و صرفا سرگرم شدن به دنیا و مفهوم مبتذلی از نوآوری در فراغتشان. فراغت برای کسب نشاط از دوستی مومنانه و رفاقت معنوی و مزاح پاکدلانه نبود و خوش خلقی حاصل از رهایی از دنیاپرستی و دلگرمی به اتکا و اتکال به حق. این خودیابی و رها شدن از ناتوانی و گرفتن مهار فرهنگ شادی از دست مقلدان فرهنگ. کفر کار بزرگی است. همه اینها آتش به دل کافران و منافقان و بیدینان دشمن اسلام میزند. علت خشم و حملهشان به حسینیه معلی همین است
🟢 آفرین بر استدلال انقلابی و متین سخنگوی دولت.
واقعا" آفرین.
بخاطر این جواب محکم.
ببینید برخی چهره های وامانده و به تعبیر رهبر انقلاب: انقلابیون پشیمان چگونه آچمز شده اند.
https://eitaa.com/alemafzal
تفسیرآیه به آیه قرآن کریم:
آیه 11🌹ازسوره نساء🌹
يُوصِيكُمُ اللَّهُ فِي أَوْلادِكُمْ لِلذَّكَرِ مِثْلُ حَظِّ الْأُنْثَيَيْنِ فَإِنْ كُنَّ نِساءً فَوْقَ اثْنَتَيْنِ فَلَهُنَّ ثُلُثا ما تَرَكَ وَ إِنْ كانَتْ واحِدَةً فَلَهَا النِّصْفُ وَ لِأَبَوَيْهِ لِكُلِّ واحِدٍ مِنْهُمَا السُّدُسُ مِمَّا تَرَكَ إِنْ كانَ لَهُ وَلَدٌ فَإِنْ لَمْ يَكُنْ لَهُ وَلَدٌ وَ وَرِثَهُ أَبَواهُ فَلِأُمِّهِ الثُّلُثُ فَإِنْ كانَ لَهُ إِخْوَةٌ فَلِأُمِّهِ السُّدُسُ مِنْ بَعْدِ وَصِيَّةٍ يُوصِي بِها أَوْ دَيْنٍ آباؤُكُمْ وَ أَبْناؤُكُمْ لا تَدْرُونَ أَيُّهُمْ أَقْرَبُ لَكُمْ نَفْعاً فَرِيضَةً مِنَ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ كانَ عَلِيماً حَكِيماً
خداوند درباره (ارث) فرزندانتان به شما سفارش مىكند، براى پسر مانند سهم دو دختر است، پس اگر وارثان از جنس زن و بيش از دو نفر باشند، دو سوم ميراث، سهم آنان است و اگر يكى باشد، نصف ميراث از آنِ اوست. و براى هر يك از پدر و مادرِ (ميّت)، يك ششم ميراث است، اگر ميّت، فرزندى داشته باشد. امّا اگر فرزندى نداشته و پدر ومادر، تنها وارث او باشند، مادر يك سوم مىبرد (و باقى براى پدر است) و اگر متوفّى برادرانى داشته باشد، مادرش يك ششم مىبرد. (البتّه تقسيم ارث) پس از عمل به وصيّتى است كه او (متوفّى) سفارش كرده يا پرداخت بدهى اوست. شما نمىدانيد پدران و پسرانتان، كداميك برايتان سودمندترند. اين احكام، از سوى خدا واجب شده است، همانا خداوند دانا و حكيم است.
آیه 11🌹ازسوره نساء🌹
يُوصِيكُمُ=سفارش می کند به شما
اللَّهُ =الله
فِي=درباره
أَوْلادِكُمْ=(ارث )فرزندانتان که
لِلذَّكَرِ =برای مرد
مِثْلُ =برابر
حَظِّ =بهره ی
الْأُنْثَيَيْنِ=دوزن است
فَإِنْ =پس اگر
كُنَّ=(وارثان )همه باشند
نِساءً= زنان (دختر)
فَوْقَ=بیشتر
اثْنَتَيْنِ=ازدوتا
فَلَهُنَّ=پس برای آنهاست
ثُلُثا =دوسوم
ما=آنچه
تَرَكَ =برجای نهاده است
وَ إِنْ=واگر
كانَتْ=باشد
واحِدَةً =یک( دختر)
فَلَهَا =پس برای اوست
النِّصْفُ = نصف (میراث)
وَ لِأَبَوَيْهِ=وبرای پدرومادر او (میت)
لِكُلِّ =برای هر
واحِدٍ=یک
مِنْهُمَا=ازآن دو
السُّدُسُ= یک ششم است
مِمَّا =از آنچه
تَرَكَ=برجای نهاده است
إِنْ=اگر
كانَ=باشد
لَهُ=برایش
وَلَدٌ =فرزندی
فَإِنْ=پس اگر
لَمْ يَكُنْ=نباشد
لَهُ=برای او
وَلَدٌ=فرزندی
وَ وَرِثَهُ=وارث برند ازاو
أَبَواهُ=پدرومادرش
فَلِأُمِّهِ=پس برای مادرش
الثُّلُثُ=یک سوم است
فَإِنْ =پس اگر
كانَ =باشد
لَهُ=برایش
إِخْوَةٌ =برادرانی
فَلِأُمِّهِ =آنگاه برای مادرش
السُّدُسُ=یک ششم است( این تقسیم ها)
مِنْ بَعْدِ=پس از( کسر)
وَصِيَّةٍ=وصیتی که
يُوصِي=وصیت می کند
بِها =به آن
أَوْ=یا
دَيْنٍ=(کسر )بدهی است
آباؤُكُمْ=پدران
وَ أَبْناؤُكُمْ= وفرزندانتان که (وفات می کنند)
لا تَدْرُونَ =نمی دانید
أَيُّهُمْ=کدامشان
أَقْرَبُ=نزدیک تر است
لَكُمْ=به شما
نَفْعاً=ازجهت سود (این سهم بندی ارث)
فَرِيضَةً=حکمی است مقرر
مِنَ اللَّهِ=از(جانب )الله
إِنَّ =همانا
اللَّهَ =الله
كانَ=هست
عَلِيماً =دانای
حَكِيماً =سنجیده کار
آیه ۱۲🌹 ازسوره نساء🌹
وَ لَكُمْ نِصْفُ ما تَرَكَ أَزْواجُكُمْ إِنْ لَمْ يَكُنْ لَهُنَّ وَلَدٌ فَإِنْ كانَ لَهُنَّ وَلَدٌ فَلَكُمُ الرُّبُعُ مِمَّا تَرَكْنَ مِنْ بَعْدِ وَصِيَّةٍ يُوصِينَ بِها أَوْ دَيْنٍ وَ لَهُنَّ الرُّبُعُ مِمَّا تَرَكْتُمْ إِنْ لَمْ يَكُنْ لَكُمْ وَلَدٌ فَإِنْ كانَ لَكُمْ وَلَدٌ فَلَهُنَّ الثُّمُنُ مِمَّا تَرَكْتُمْ مِنْ بَعْدِ وَصِيَّةٍ تُوصُونَ بِها أَوْ دَيْنٍ وَ إِنْ كانَ رَجُلٌ يُورَثُ كَلالَةً أَوِ امْرَأَةٌ وَ لَهُ أَخٌ أَوْ أُخْتٌ فَلِكُلِّ واحِدٍ مِنْهُمَا السُّدُسُ فَإِنْ كانُوا أَكْثَرَ مِنْ ذلِكَ فَهُمْ شُرَكاءُ فِي الثُّلُثِ مِنْ بَعْدِ وَصِيَّةٍ يُوصى بِها أَوْ دَيْنٍ غَيْرَ مُضَارٍّ وَصِيَّةً مِنَ اللَّهِ وَ اللَّهُ عَلِيمٌ حَلِيمٌ
و براى شما (مردان) نصف ارثى است كه همسرانتان به جا گذاشتهاند، اگر آنان فرزندى نداشته باشند، (هر چند از شوهر ديگر)، ولى اگر براى آنان فرزندى باشد، سهم شما يك چهارم از ميراث است، البتّه پس از عمل به وصيّتى كه كردهاند يا اداى دَينى كه دارند و (امّا اگر شوهر از دنيا رفت) سهم زنان يك چهارم از چيزى است كه به جا گذاشتهايد، البتّه اگر فرزندى نداشته باشيد، ولى اگر فرزندى داشته باشيد (اگر چه از همسر ديگر) سهم همسران يك هشتم از چيزى است كه بر جاى نهادهايد. (اين تقسيم) پس از عمل به وصيّت يا پرداخت دينى است كه داريد و اگر مرد يا زنى كه از او ارث مىبرند كلاله باشد (يعنى والدين و فرزندى نداشته باشد) و براى او برادر و خواهر باشد، براى هر يك از آنان يك ششم است و اگر آنان (خواهر و برادر) بيش از يكى باشند، همه آنان در يك سوّم، به تساوى شريكند، (البتّه) پس از انجام