eitaa logo
روابط عمومی عقیدتی سیاسی پلیس البرز
340 دنبال‌کننده
11.1هزار عکس
4.9هزار ویدیو
35 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🌹حجت الاسلام والمسلمین «سیدعلیرضا ادیانی» نماینده ولی فقیه در فراجا 🔻به راستی خداوند متعال شهادت در راه خود را تنها نصیب خاصان خویش می‌کند و خوشا به حال آنان که در شب لیله الجوائز، پاداش یک ماه مجاهدت در راه خدا با زبان روزه را با شهادت، این متاع ارزشمند، دریافت کردند.
🌹دوازدهمین شهید فراجا شهید مجتبی نعمت‌پور، ۱۴۰۳/۱/۲۳ در مبارزه با محکوم فراری و سارق مسلح در خرمشهر به درجه رفیع شهادت رسید.
👆مردی که به نیروهای زخمی‌ِ پلیس می‌خندید، دستگیر شد انتشار تصویر خندیدن مردی پس‌از حملهٔ گروهک جیش‌الظلم به ۲ خودروی انتظامی باعث جریحه‌دارشدن احساسات عمومی شده بود. طبق اخبار واصله از پلیس سیستان‌وبلوچستان، این فرد به اتهام هتک‌حرمت، توهین به پلیس و تحریک احساسات عمومی دستگیر شده.
چرا امروز فقط چهار تن از شهدای حادثه تروریستی سیب سوران تشییع شدند؟ 🔹صبح امروز در هنگام غسل و کفن پیکر شهدای عملیات تروریستی سیب سوران، چشمان شهید بهزاد بارانی برای لحظاتی باز می‌شود و چون علائم حیاتی مشاهده می‌‌شود سریعا پیکر به بیمارستان منتقل می‌شود اما شهادت ایشان توسط تیم پزشکی تأیید می‌شود. 🔹پیکر این شهید مجدداً به گلزار شهدای زابل جهت اقامه نماز میت منتقل می‌گردد به همین دلیل در مراسم اصلی شهید بارانی حضور نداشتند و چهار شهید تشییع شدند.
‌💢آمار تعداد سربازانی که هر کشور در اختیار اسرائیل گذاشته تا در غزه بجنگند ⚠️داعش‌/اسراییل...دو روی یک سکه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 | ⁉️چرا ایران دست به ساخت سلاح لیزری زد؟! 👌ساتب و ظهیر، مدافعانی با سرعت نور؛ ♦️هر آنچه که باید از این ۲ سلاح قدرتمند لیزری ایرانی بدانید.
38.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ارژنگ امیر فضلی اطلاعات واقعی مخارج در تورنتو ، عزیزان داخل ایران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مرکاوای اولی بدلیل آسیب دیدن در اثر حمله‌ی راکتی ، متوقف میشه ؛ مرکاوای دوّم میاد برای کمک، اونم میزنن
🆘 سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: کل دنیا از درگیری بین اسرائیل و ایران آسیب خواهند دید 🔹 میلر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری گفت که ایالات متحده با تعدادی از شرکای خود از جمله در اروپا، چین و ترکیه تماس گرفته است تا از تهران بخواهد از تنش با اسرائیل خودداری کند 🔹وی گفت: ما همچنان نگران خطر تشدید تنش در خاورمیانه و به‌ویژه تهدیدات ایران علیه اسرائیل در روزهای اخیر هستیم. نه تنها کشورهای منطقه، بلکه کل جهان از جمله از نظر اقتصادی از درگیری بین اسرائیل و ایران آسیب خواهند دید.
🔻وزیر خارجه ایران: زمان برای میانجیگری به پایان رسیده است؛ اکنون مجازات قطعی است.
سخنگوی ارتش مستأصل کودک کش اسرائیل: ایران برای حمله به ما به ارتش خود به همراه ارتش های دیگر در لبنان، غزه، سوریه، عراق و یمن آماده باش داده است. ائتلاف بزرگی برای حمله به رژیم صهیونیستی اسرائیل شکل گرفته است.
امیرالمومنین علی علی علیه السلام می فرماید: إِنَّ الْقُرْآنَ ظَاهِرُهُ أَنِیقٌ وَ بَاطِنُهُ عَمِیقٌ لَا تَفْنَی عَجَائِبُهُ وَ لَا تَنْقَضِی غَرَائِبُهُ وَ لَا تُکشَفُ الظُّلُمَاتُ إِلَّا بِه. قرآن ظاهرش زیبا، و باطنش عمیق و ناپیداست، شگفتی هایش تمام نمی شود و غرائبش به پایان نمی رسد، و تاریکی ها جز با قرآن از فضای حیات زدوده نمی شود. نهج البلاغه، خطبه 18
سخنگوی ارتش مستأصل کودک کش اسرائیل: ایران برای حمله به ما به ارتش خود به همراه ارتش های دیگر در لبنان، غزه، سوریه، عراق و یمن آماده باش داده است. ائتلاف بزرگی برای حمله به رژیم صهیونیستی اسرائیل شکل گرفته است.
🌸🍃 💚😍 🕊💖 السَّلامُ عَلَيْكَ يا عَيْنَ الْحَياةِ... 🌸 🍃🌸سلام بر تو ای مولایی که یادت زنده کننده قلبها و ظهورت سر آغاز حیات طیبه است. ‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‎‎‌‎‌‌ عالم به امید یک نفر می‌پوید نرگس ز کنار قدمش می‌روید هر جمعه جهان به شوق، اللهم عجل لولیک الفرج می‌گوید. 🌹 🌹 تعجیل در ظهور و سلامتی مولا(عج) پنج 💚اَلَّلهُمـّ؏جِّل‌لِوَلیِڪَ‌الفَرَج💚
✍️ مجتبی زارعی : کنسولگری ایران به تنهایی یک رسانه شد ؛ رسانه ی ابرقدرت ایرانی ؛ 🔺...درحکومت فاسد پَهلوی ، تهران در شهریور ۱۳۲۰ اشغال شد. سران روس ، انگلیس و آمریکا بدون اجازه از حکومت ، دولت و ملت ایران، در سال ۱۳۲۲ وارد تهران شدند، اما هیچکس، خودِ ایران، شاه و ملت اش را در جهان ندید! چون ایران، اندازه ای برای دیده شدن نداشت ؛ بلکه تصاویر بالا، نماد لگد مال شدن و تحقیر شاه و ملت در جهان شد ؛ 🔹 حالا به کنسولگری ما در هزاران کیلومتر دورتر تعرض کردند، ولی همه دنیا اعم از دشمنان و دوستان ایران تماشاچی مانور قدرت ما هستند که ما چگونه بناست "حتما" مهاجمین را تنبیه کنیم. 👈 این یعنی اینکه، ایرانِ عصر خمینی و عصر خامنه ای، به تنهایی یک ابرقدرت جهانی شده است . ـــــــــــــــــــــــ
🔰كُونَا لِلظَّالِمِ خَصْماً وَ لِلْمَظْلُومِ عَوْناً دشمنِ ستمگر و يارِ ستمديده باشيد نهج‌البلاغه نامه ۴۷
✳️ راهبرد رسانه ای دشمن این روزها بر چه محورهایی تمرکز دارد؟ ❇️ به بهانه تخریب های سنگین و بی سابقه علیه آقای صدیقی، آقای پناهیان و آقای انصاریان 🔹راهبرد رسانه ای دشمن و عوامل داخلی آن و متاسفانه برخی فریب خوردگان ساده دل بر چند محور متمرکز شده است: 1⃣ اول: به لجن کشیدن اطرافیان و منصوبان رهبری و روحانیت انقلابی؛ چند مورد مشکوک یا مظنون از شخصیت ها را پیدا می‌کنند و به مدد رسانه، چهره های انقلابی را به لجن می‌کشند تا مردم را به این نتیجه برسانند که رهبری خودش هم مشکل دارد که چنین اطرافیانی دارد: علی اکبر ولایتی که حامی قاتل شد، غلامعلی حداد عادل که سیاست باز شد، محمد باقر قالیباف که دزد سر گردنه شد، آیت الله صدیقی که زمین خوار شد، علیرضا پناهیان که به پیامبر ص و امام علی ع توهین کرد، استاد انصاریان فتنه گر شد پس نتیجه میگیرند یک مشت فاسق و فاجر دور نظام و رهبر جمهوری اسلامی جمع شده اند پس خود رهبری هم حتما مشکل دارد! چرا برخی متوجه نقشه خطرناک دشمن از این تهمت پراکنی و شیوع ویروس بدبینی نیستند. 2⃣ دوم: سیاه نمایی گسترده از وضعیت اقتصادی کشور و دولت فعلی؛ بزرگ نمایی ضعف های اقتصادی کشور را جوری در دستور کار قرار داده اند که همکاران حسن روحانی و مسببین هشت سال ویرانی اقتصادی کشور هم جسور شده زبان به نقد و تخریب باز کرده اند و با تمام توان سیاه نمایی می‌کنند تا مردم ناامید و سرخورده شوند و امید و اعتماد حزب الله از بهبود وضعیت و افق چشم انداز امیدوارانه رهبری فرو بپاشد. 3⃣ سوم: اختلاف افکنی بین نیروهای انقلابی و به جان هم انداختن نیروهای جبهه انقلاب؛ در فرآیند فوق، دائما روی زخم ها و آسیب ها می‌نشینند و اصلا به آدم‌های خوب و مسئولین پاک دست و انقلابی که هزاران هزار نفرند و به تعبیر رهبری مسئولین سالم در سیستم سالم در اکثریت هستند، اصلا کاری ندارند، اینها به موفقیت ها و پیشرفت های روزانه کشور اصلا کاری ندارند. این خط تخریب گر فقط و فقط می‌گردد تا زخمی، آسیبی و ضعفی از کشور را پیدا کند و آنقدر آن را تکرار میکند و پژواک رسانه ای می‌دهد که همه فکر کنند کل جبهه انقلاب همگی با هم فاسد، بی سواد، دزد و حاشیه ساز اند، در این شرایط جبهه انقلاب شروع به یقه گیری از نیروهای خودی میکند، همه فسادها را از نهادهای انقلابی می بیند، ده انتقاد به منصوبین رهبری و سرداران و چهره های انقلابی میکند یک انتقاد به جریان پشت صحنه غرب گرا و سکولار نمیکند، نگاه سرافرازانه به پیشرفت های کشور ندارد هیچ، هر روز دنبال یقه گیری از هم سنگر هاست. ✅ این خطوط تخریبی نیازمند روشنگری و تبیین آشکار است وگرنه هر روز تلفات بیشتری در جنگ شناختی روی دست شما میماند. ✍ جعفر ولایی منش
🔻 اگر مداخله کنید پایگاه‌هایتان را با خاک یکسان می‌کنیم 🔹رسانه‌های منطقه خبر می‌دهند: ایران از طریق چندین کشور عربی به آمریکا پیام داده است که اگر در مقابل پاسخ ایران به اسرائیل مداخله کند، پایگاه‌های آمریکا در منطقه مورد حمله قرار خواهد گرفت.
به عنوان یک حقوقدان با مطالعه کامل: ۱.جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به اقدام نامشروع و مغایر قوانین بین المللی رژیم صهیونیستی در تجاوز به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی به عنوان بخشی از خاک خود در سوریه به لحاظ قوانین بین المللی محق هست که برای تنبیه متجاوز اقدام تلافی جویانه انجام دهد ۲.جمهوری اسلامی ایران به علت قصور و اهمال سازمان های بین المللی در مجازات رژیم صهیونیستی برابر بند هفتم منشور سازمان ملل مجاز است از حق مشروع خود در تنبیه متجاوز استفاده نماید. ۳.عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز بین المللی(هجوم به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه و ترور مستشاران و دیپلمات های ایرانی) مستلزم واکنش مستقیم جمهوری اسلامی می باشد و این اقدام، حق مشروع ایران است. ✍ علی پیلوا
درخواست اخراج رژیم صهیونیستی از المپیک 2024 پاریس 🔸‌حزب سومار اسپانیا که از احزاب حاکم در دولت این کشور به‌شمار می‌رود، با تنظیم لایحه‌ای خواستار اخراج رژیم صهیونیستی از بازی‌های المپیک 2024 پاریس شد. 🔸‌گفتنی است که بر اساس قطعنامه سازمان ملل، کشورهای شرکت کننده موظف هستند در زمان برگزاری بازی‌های المپیک آتش بس اعلام کنند و در غیر اینصورت از المپیک اخراج خواهند شد.
🔻 توقیف کشتی با هویت پرتغال با عملیات هلی برن نیروهای سپاه پاسداران برروی عرشه این کشتی در نزدیکی تنگه هرمز انجام شد 🔹 توقیف این کشتی پیامی به آمریکا و غرب بوده که در صورت دخالت در جنگ ایران و اسرائیل تنگه هرمز بسته خواهد شد.