eitaa logo
روابط عمومی عقیدتی سیاسی پلیس البرز
340 دنبال‌کننده
11.1هزار عکس
4.9هزار ویدیو
35 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
بازدید رهبرمعظم انقلاب(مدظله العالی ) از سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران. ۱۴۰۳/۲/۲۴ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز دوشنبه با حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به مدت ۳ ساعت از غرفه‌های مختلف کتاب بازدید کردند. رهبر انقلاب در این بازدید ضمن گفتگو با ناشران، نویسندگان و صاحبان غرفه‌های کتاب، از نزدیک در جریان تازه‌های نشر و وضعیت بازار کتاب و همچنین میزان استقبال از نمایشگاه قرار گرفتند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی ) پس از بازدید از نمایشگاه کتاب در مصاحبه‌ای، انگیزه خود از چنین بازدیدی را در درجه اول میل شخصی و علاقه به کتاب برشمردند و افزودند: یکی دیگر از دلایل بازدید از نمایشگاه کتاب، زمینه‌سازی برای ترویج کتاب و کتابخوانی است.
🔻حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) 🔻حجاب‏ به معنای متداول میان ما، که اسمش حجاب‏ اسلامی ‏است، با آزادی مخالفتی ندارد؛ اسلام با آنچه خلاف عفت است‏ مخالفت دارد. و ما آنان را دعوت می‏ کنیم که به حجاب‏ اسلامی‏ رو آورند.(صحیفه امام ، ج ۵ ، ص ۵۴۱)
علائم هشداردهنده خودکشی که باید به آنها توجه کنیم
سیری در نهج البلاغه.pdf
4.4M
📚 سیری در نهج البلاغه ✏️ نویسنده: شهید مرتضی مطهری 🇮🇷 ناشر: نشر صدرا 📄 تعداد صفحات: ۳۱۹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📙سرگذشت دانشگاه اول جهان به کجا انجامید؟ این دانشگاه براساس رتبه بندی علمی دانشگاهی رتبه اول جهان را داراست، بیل گیتس (بنیانگذار ماکروسافت) از فارغ التحصیلان این دانشگاه است. ابتکار جالب دانشجویان برای دور نماندن از تحولات دنیا مسئولان دانشگاه را به استعفا کشاند.
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ 🔻فایل صوتیِ ۳۰جزء قرآن کریم ؛ با قابلیت پخش در پنج سرعت متفاوت (سه نقطه را بزنید سرعت عوض می‌شود) ؛ نیاز به دانلود نداشته و فقط کافيست بر روی لینک مورد نظر ضربه بزنید. جزء 1 ⇨ http://j.mp/2b8SiNO جزء 2 ⇨ http://j.mp/2b8RJmQ جزء 3 ⇨ http://j.mp/2bFSrtF جزء 4 ⇨ http://j.mp/2b8SXi3 جزء 5 ⇨ http://j.mp/2b8RZm3 جزء 6 ⇨ http://j.mp/28MBohs جزء 7 ⇨ http://j.mp/2bFRIZC جزء 8 ⇨ http://j.mp/2bufF7o جزء 9 ⇨ http://j.mp/2byr1bu جزء 10 ⇨ http://j.mp/2bHfyUH جزء 11 ⇨ http://j.mp/2bHf80y جزء 12 ⇨ http://j.mp/2bWnTby جزء 13 ⇨ http://j.mp/2bFTiKQ جزء 14 ⇨ http://j.mp/2b8SUTA جزء 15 ⇨ http://j.mp/2bFRQIM جزء 16 ⇨ http://j.mp/2b8SegG جزء 17 ⇨ http://j.mp/2brHsFz جزء 18 ⇨ http://j.mp/2b8SCfc جزء 19 ⇨ http://j.mp/2bFSq95 جزء 20 ⇨ http://j.mp/2brI1zc جزء 21 ⇨ http://j.mp/2b8VcBO جزء 22 ⇨ http://j.mp/2bFRxNP جزء 23 ⇨ http://j.mp/2brItxm جزء 24 ⇨ http://j.mp/2brHKw5 جزء 25 ⇨ http://j.mp/2brImlf جزء 26 ⇨ http://j.mp/2bFRHF2 جزء 27 ⇨ http://j.mp/2bFRXno جزء 28 ⇨ http://j.mp/2brI3ai جزء 29 ⇨ http://j.mp/2bFRyBF جزء 30 ⇨ http://j.mp/2bFREcc التماس دعا 🌷🙏🏻 ✅با کانال روابط عمومی عقیدتی سیاسی انتظامی استان البرز همراه شوید. 🔗سروش: https://splus.ir/ravabetomomi.alborz 🔗ایتا: https://eitaa.com/baaraan6130
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ماجرای غلام امیرالمومنین (ع) که میخواست حضرت را عصبانی کند! مواظب باشید! گاهی شیطان زورش به مومن نمیرسه، تو لاکِ اطرافیان میاد به سراغش... حجت‌الاسلام فرحزاد
رای اعضای کمیسیون اجتماعی به تعطیلی شنبه ▪️تعیین تکلیف نهایی تا روز سه‌شنبه ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس: 🔹امروز بحث اصلاح ماده ۸۷ قانون خدمات کشوری در دستور کار بود و ما در کمیسیون اجتماعی با قاطعیت مصوب کردیم که شنبه تعطیل شود. 🔹ما مستندات و دلایل متعددی داریم که تعطیلی شنبه ها مزایای متعددی برای تجارت و شد تولید خواهد داشت. 🔹معتقدم این مصوبه کمیسیون در صحن نیز تصویب خواهد شد، چون حداکثر ۷۰ نفر مخالف در مجلس دارد. 🔹طرح ساماندهی کارکنان دولت توسط شورای نگهبان مورد ایراداتی قرار گرفت که ما در کمیسیون اجتماعی به این نتیجه رسیدیم که بر مصوبه خود اصرار کنیم تا تعیین تکلیف این طرح مهم در مجمع تشخیص مصلحت نظام مشخص شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انواع و گونه‌های جنگ: ▫️جنگ سخت: حریف باید نابود شود. ▫️نیمه سخت: حریف باید ضعیف شود. ▫️نرم: حریف باید اشتباه فکر کند. ▫️شناختی: حریف نباید فکر کند!؟🤔 ✅با کانال روابط عمومی عقیدتی سیاسی انتظامی استان البرز همراه شوید. 🔗سروش: https://splus.ir/ravabetomomi.alborz 🔗ایتا: https://eitaa.com/baaraan6130
عیادت از همکار بیمار به مناسبت دهه کرامت به گزارش روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان البرز، به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت ، حجت الاسلام و المسلمین "جوشقانی" رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان و هیئت همراه از همکار بیمار عیادت کرده و از خداوند متعال برای وی و تمام کارکنان خدوم فراجا طلب سلامتی نمود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
همسر علامه طباطبایی کاری کرده که در ثواب تک تک آثار همسرش شریک باشه ❤️ یکسال بعد ازدواجشون تمام جهیزیه اش و میفروشه که هزینه سفر به نجف برای ادامه تحصیل شوهرش و تامین کنه
وقتی دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرمان ولی امر خود لبیک می‌گویند!⬆️ در آستانه سالروز انجام مأموریت غیرممکنی که نداجا با ناوگروه ۸۶ خود و با ناو کاملا ایرانی دنا و در مدت زمان حدودا ۸ ماه، سفری ۳۶۰ درجه ای را به دور کره زمین انجام داد تا قدرت دریایی ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشد 💪🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: 🔰در سال‌های اول انقلاب حضور نیروی دریایی ارتش فراتر از آب‌های سرزمینی غیرقابل تصور بود اما اکنون نیروی دریایی ارتش با قدرت و صلابت سفر ۳۶۰ درجه به دور دنیا انجام می‌دهد و با سربلندی به کشور باز می‌گردد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
حکمت شانزدهم نهج البلاغه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 خدایی این کلیپ هزاران بار ارزش دیدن و شنیدن داره ، چون که از ته قلب و با اعتقاد کامل این حرف ها را بیان می کنه
🔸 لغت‌شناس فرانسوی از فردوسی می‌گوید
دستگيري فيشينگ کاران حرفه‌اي با 30 ميليارد کلاهبرداري فرمانده انتظامي استان از دستگيري 2 فيشينگ کار حرفه‌اي توسط پليس فتاي استان خبر داد و گفت: در بررسي تجهيزات الکترونيک متهمان اطلاعات حساب 1800 نفر از کاربران کشف شده که برآورد پليس از ميزان کلاهبرداري اين افراد بالاي 30 ميليارد ريال است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس،  سردار "حميد هداوند" با اعلام اين خبر گفت: در پي ارجاع يک فقره پرونده  بررسي خريد اينترنتي با وجوه کلاهبرداري شده از طريق فيشينگ،  تيم ويژه اي از کارشناسان پليس فتاي استان رسيدگي به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وي افزود:  بررسي‌هاي اوليه پليس حکايت از اين داشت که شاکي پرونده قصد فروش تلفن همراه خود را در يکي از سايت‌هاي خريد و فروش لوازم دست دوم را داشته که شخصي ناشناس با وي تماس گرفته و با واريز وجه به حساب او از طريق تاکسي اينترنتي موبايل را دريافت و نامبرده پس از مدتي با انسداد حساب خود مواجه شده که با تشکيل پرونده براي بررسي موضوع به پليس فتا مراجعه کرده بود. فرمانده انتظامي استان البرز اضافه کرد: در ادامه کارشناسان پليس فتا با به کارگيري اقدامات فني و پليسي موفق به شناسايي 2 متهم پرونده شده و با هماهنگي مقام قضائي آن ها را در شهر جديد مهستان دستگير کردند. اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به فعاليت گسترده متهمان دستگير شده در حوزه کلاهبرداري اينترنتي، گفت: در بررسي تجهيزات الکترونيک متهمان اطلاعات حساب بانکي 1800 نفر از کاربران، 50 اکانت تلگرامي که از طريق آن ها لينک هاي آلوده به کاربران ارسال مي شد کشف و همچنين از مخفيگاه نامبردگان 5 دستگاه تلفن همراه آيفون 13 که با وجوه کلاهبرداري خريداري شده بودند،  کشف شد. فرمانده انتظامي استان البرز با بيان اينکه ميزان کلاهبرداري صورت گرفته توسط اين باند بيش از 30 ميليارد ريال برآورد مي شود، کفت: تاکنون 18 نفر از مالباختگان اين پرونده در سراسر کشور شناسايي شده اند و تلاش پليس براي شناسايي سايرين ادامه دارد. سردار هداوند در پايان خاطرنشان کرد: کلاهبرداران با برداشت غير مجاز از حساب شهروندان براي انجام پولشويي اغلب اقدام به خريد لوازم با ارزش از واحدهاي تجاري و سايت‌هاي خريد و فروش لوازم دست دوم مي‌کنند، لذا مردم نيز بايد دقت خود را براي عدم گرفتاري در دام اين افراد بيشتر کرده و در هنگام فروش اجناس حتماً هويت افراد را با کارت بانکي مطابقت دهند.
نرم افزارهاي جعلي همراه بانک ترفندي براي کلاهبرداري مجازي است /کاربران مراقب باشند معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان درخصوص نصب اپليکيشن هاي جعلي همراه بانک به کاربران هشدار داد و از آنها خواست نرم افزارهاي همراه بانک را فقط از منابع معتبر دريافت کنند.
سرهنگ "پيمان لطيفي" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس اظهار داشت: مجرمان سايبري با طراحي همراه بانک‌هاي جعلي بدافزار و قرار دادن نرم‌افزارها در منابع نامعتبر مبادرت به دسترسي غيرمجاز به گوشي تلفن همراه و کارت بانکي کرده  و اقدام به سرقت و برداشت غيرمجاز از حساب مردم  مي‌کنند. معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي البرز اضافه کرد: کاربران بانکي با توجه به شيوه هاي مختلف کلاهبرداري سارقان اينترنتي براي  دانلود نرم‌افزارهاي همراه بانک فقط از سايت‌هاي اصلي اقدام به عمليات بانکي مانند انتقال وجه خريد شارژ و يا هرگونه تراکنش مالي داشته باشند. سرهنگ لطيفي تاکيد کرد: کاربران، برنامه‌هاي همراه بانک را  فقط از طريق مراجعه به شعب بانک و يا مراجعه به سايت رسمي بانک مربوطه دريافت و نصب کنند. وي  گفت:  کاربران تلفن همراه خود به نرم‌افزارهاي ضد بدافزار معتبر و به روزرساني رساني مستمر آن‌ها و سيستم عامل و مرورگرهاي وب مجهز کرده و اطلاعات رمز اول و دوم ، کلمه عبور سامانه بانکي و تاريخ انقضا  بر روي تلفن همراه را به هيچ وجه ذخيره نکنند.
🔴 سفر سردار رادان به ویتنام و دیدار با وزیر امنیت عمومی این کشور 🔴 بسط و گسترش همکاری‌های انتظامی و پلیسی و تبادل اطلاعات و تجربیات در زمینه مبارزه با انواع جرایم از اهداف این سفر 🔴 تاکید وزیر امنیت عمومی ویتنام بر توسعه بیش از پیش روابط دوجانبه و چندجانبه 🔴 امضاء قرارداد همکاری انتظامی ایران و ویتنام