eitaa logo
روابط عمومی عقیدتی سیاسی پلیس البرز
340 دنبال‌کننده
11.1هزار عکس
4.9هزار ویدیو
35 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
از شبکه استانی خاوران؛ 🔰مراسم وداع و تشییع پیکر شهید مرزبان ستوانیکم محمدامین ناروئی_ مصلی امام علی (ع)شهرستان مرزی نهبندان
40.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اعلام خبر شهادت لحظه خبر شهادت سرباز وظیفه امیر ابراهیم زاده به خانواده گرانقدر شهید شایان ذکر است شهید ابراهیم زاده به همراه دو تن دیگر از همرزمانش روز گذشته طی عملیات تروریستی معاندین کوردل در شهرستان میرجاوه استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند. شهید امیر ابراهیم زاده متولد روستای صفی آباد از توابع شهرستان زاوه بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬فرزند همکار در برنامه تلویزیونی پویا با عنوان‌ پویش ازامام بشنو حدیثی از مولای متقیان امام علی علیه السلام قرائت کرد هنرمند محمد حسین رضایی فرزند روحانی حمیدرضایی هنگ مرزی ارومیه
🔻تدفین و خاک‌سپاری شهید مظلوم حمله تروریستی میرجاوه شهید نارویی در روستای مرزی بندان
🔻حکمت ۳۰۳ نهج البلاغه ؛ ارزش دنیا دوستى (اخلاقى، تربیتى)🔻 النَّاسُ أَبْنَاءُ الدُّنْیَا، وَلاَ یُلامُ الرَّجُلُ عَلَى حُبِّ أُمِّهِ. امام علیه السلام فرمود : مردم، فرزندان دنیا هستند و کسى را نمى توان به سبب محبت به مادرش سرزنش کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
احساس مسولیت مامور گشت کلانتری۱۱ باروق در مهار و اطفای حریق پارک جنگلی میاندوآب فرمانده انتظامی شهرستان باروق از احساس مسولیت مامور وظیفه شناس گشت کلانتری ۱۱ استوار دوم رسول آذری وند در اطفای حریق پارک جنگلی میاندوآب واقع در سطح حوزه کوههای قطور (قطورداغ) خبرداد. «سرهنگ علی واحدی» با اعلام این خبر افزود: در پی خبر حریق و آتش سوزی پارک جنگلی ، بلا فاصله مامور گشت کلانتری ۱۱ این یگان در محل حاضر و بدون معطلی به رسیدن آتش نشانی با جسارت با استفاده از شاخه برگ درختان در سریعترین زمان ممکن ، سعی در خاموش کردن آتش مانع از فراگیر شدن آن در پارک و زمینهای کشاورزان مجاور شده و علیرغم سوختگی دست و خطر آتش ، همچنان موفق به مهار آتش سوزی در سطح وسیع شده و با افتخار ، از خودگذشتگی و ایثار سبز پوشان انتظامی را به نمایش گذاشت. «سرهنگ علی واحدی »در پایان ضمن تشکر از چنین اقدامات و تدابیر همکاران ، از مردم و روستاییان سطح حومه باروق و کسانیکه ناهار خودرا در طبیعت با خانواده صرف مینمایند ، خواست از برپایی هرگونه آتش و اجاق در محل های قابل اشتعال خودداری و در صورت مشاهده پلیس ۱۱۰ را در جریان امر قرار دهند .
سردار بهرامی معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران: روزی نیست که در اخبار و جراید، خبر پر پر شدن یک همرزم خود را در راه تأمین نظم و امنیت جامعه اسلامی نشنویم و داغ فراغی دیگر بر جانمان افزون نگردد.
🔴ایران خواستار محکومیت حمله تروریستی میرجاوه از سوی شورای امنیت سازمان ملل شد 🔹امیرسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نامه‌ای به شورای امنیت در خصوص حمله تروریستی میرجاوه، خواستار محکوم کردن این اقدام تروریستی نفرت انگیز جیش العدل از سوی این شورا و انجام اقدامات اقدامات مقتضی در راستای تعهد قاطع خود برای مبارزه با تروریسم شد.
امام جواد (ع) آنکه گناهی را تحسین و تائید کند در آن گناه شریک است. 🔻آیا لایک عکس افراد بی حجاب در شبکه های اجتماعی جایز است؟ پاسخ: اگر تأیید و ترویج باطل و گناه محسوب شود جایز نیست.
🔻قدمت آفتابه ایرانی ۲۶۰۰ سال قدمت کشورآمریکا ۲۰۰ سال
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(دامت برکاته): نیروی انتظامی ، در حقیقت به معنای واقعی کلمه، مجاهدان فی سبیل الله هستند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 🔻هلاکت زنان؛ پیامبر اکرم (ص) فرمودند «هَلَاکُ نِسَاءِ أُمَّتِی فِی الْأَحْمَرَینِ الذَّهَبِ وَ الثِّیابِ الرِّقَاقِ؛ نابود شدن زنان امت من در دو چیز است؛ یکی طلا و دیگری لباس‌های نازک و بدن‌نما»
نکته قرآنی 🔴 در محضر قرآن کریم/ ۱۴۰۵ ✅ وَ جَعَلْنَاهُمْ أَئِمَّةً يَهْدُونَ بِأَمْرِنَا وَ أَوْحَيْنَآ إِلَيْهِمْ فِعْلَ الْخَيْرَاتِ وَ إِقَامَ الصَّلَوٰةِ وَ إِيتَآءَ الزَّكَوٰةِ وَ كَانُواْ لَنَا عَابِدِينَ (انبیاء/۷۳) 🔹و آنان را پیشوایانى قرار دادیم كه به فرمان ما (مردم را) هدایت مى‌كردند و به آنان، انجام كارهاى نیک و برپایى نماز و پرداخت زكات را وحى كردیم و آنان فقط عبادت كنندگان ما بودند. 🔸مقام امامت که در این آیه بدان اشاره شده، مقام تحقّق بخشیدن به برنامه‌های الهی و هدایت تشریعی و تکوینی و رساندن مردم به سر منزل مقصود است. در قرآن کریم و احادیث اهل بیت علیهم السلام بیان شده که در جهان دو گونه امام و پیشوا وجود دارند: امامان حق که به فرمان خدا، مردم را هدایت می‌کنند. در آیه ۲۴ سوره سجده نیز آمده است: و جعلنا منهم ائمة یهدون بامرنا ... و دیگر پیشوایان باطل و امامان آتش که مردم را به‌سوی دوزخ فرا می‌خوانند و فرمان و قانون خود را بر امر الهی مقدم می‌شمارند و طبق هوس‌های خود عمل می‌کنند. در آیه ۴۱ سوره قصص آمده است: و جعلناهم ائمة یدعون الی النار ... و در آیه ۱۲ سوره توبه ذکر شده است: فقاتلوا ائمة الکفر ... ❇️ از پيام‌های آیه ▫️امامت نیز همچون نبوت، باید با انتخاب خداوند باشد. «جعلناهم ائمة» ▫️پیامبران بزرگ علاوه بر مقام رسالت (رساندن پیام وحى)، امامت و رهبرى جامعه را نیز بر عهده داشته‌اند. «جعلناهم ائمة» ▫️اگر امامت با زور و قلدرى بدست آید، دعوت به دوزخ است «ائمّة یدعون الى النار»، امّا اگر خداوند آن را عنایت فرمود، مبارک و در مسیر حقّ خواهد بود. «جعلناهم ائمة یهدون بامرنا» ▫️هدایت كردن انبیا، نه از پیش خود و سلیقه شخصى است، «ما ینطق عن الهوى»(نجم/۳) بلكه با فرمان خداست. «یهدون بامرنا» ▫️توجّه به انجام كارهاى خیر، از الطاف ویژه الهى است. «اوحینا الیهم فعل الخیرات» ▫️نماز و زكات در میان كارهاى خیر، جایگاه ویژه‌اى دارند. «فعل الخیرات و اقام الصلاة و ایتاء الزكاة» ▫️نماز و زكات، دو ركن اساسى در همه ادیان بوده است. «اقام الصلاة و ایتاء الزكاة» ▫️بدون نماز و زكات، انسان به درجه بندگى خدا نمى‌رسد. «اقام الصلاة و ایتاء الزكاة و كانوا لنا عابدین» ▫️رهبران الهى، بندگان مخلص خدا هستند. «كانوا لنا عابدین» ▫️نعمت‌هاى الهى، ما را از بندگى خدا غافل نسازد. «و هبنا له... كانوا لنا عابدین» ▫️انبیا با اینكه به مقام رهبرى «جعلناهم ائمة» نائل آمدند، امّا با این وجود، باز بنده‌ى خدا هستند. «و كانوا لنا عابدین» ▫️دین از سیاست جدا نیست. «جعلناهم ائمّة یهدون بامرنا... كانوا لنا عابدین» ▫️رهبر باید به آنچه هدایت مى‌كند، عامل باشد. «ائمّة یهدون ... كانوا لنا عابدین»