eitaa logo
روابط عمومی انتظامی استان کرمان
442 دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
6.6هزار ویدیو
133 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
حضرت رسول اکرم (ص) : 🔻 یک گروهی که وارد جهنم می‌شوند، زنان بدحجابی هستند که برای فتنه و فریب مردان، خود را آرایش و زینت می‌کنند. (کنزالعمال، ج ۱۶، ص ۳۸۳) زن بی حجاب ، مانند گل شکفته ای هست که هر رهگذری به او دست می زند و در آخر زیر پای آنان له‌ خواهد شد..... "پس حجاب مصونیت است نه محدودیت"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ماجرای شنیدنی نامه رزمنده مدافع حرم به امام رضا(ع) از زبان حجه اللاسلام سید حسین آقامیری ‌ رزمنده ای که حتی یک بار هم حرم امام رضا(ع) نرفته بود اما امام رضا نامه شهادت این رزمنده را امضا کرد. (علیه السلام)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بر خوان غم، چو عالمیان را صَلا زدند اول صلا به سلسله‏‌ى انبیا زدند نوبت به اولیا چو رسید، آسمان طپید زآن ضربتى كه بر سر شیر خدا زدند آن در كه جبرئیل امین بود خادمش اهل ستم به پهلوى "خیرالنّسا" زدند بس آتشى ز اخگر الماس ریزه‏‌ها افروختند و در جگر مجتبى زدند وآنگه سُرادِقى كه ملك محرمش نبود كندند از مدینه و در كربلا زدند 🎙حاج محمود کریمی در حرم امام رضا(علیه السلام)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥حکایت تکان دهنده از امام رضا(ع) 🎤حجت‌الاسلام عالی 🌹هدیه به محضر مطهر و نورانی حضرت امام رضا علیه السلام صلوات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 «یک ثانیه!» ♦️ ما نمیدانیم اگر یک لحظه ظهور عقب بیافتد چه برکاتی را از دست می‌دهیم..‌ 🌱🌱🌱🌱🌱
. ♨️ ثبت نام عمره مفرده از شنبه ۱۷ شهریور آغاز می‌شود رئیس سازمان حج و زیارت: 🔹میانگین پرداخت زائران  ۴۵ میلیون تومان است که رقم دقیق با توجه به انتخاب کاروان‌ها به زائران اعلام می‌شود. 🔹با اعلام جداول پروازی شرکت هواپیمایی و برنامه ریزی برای عمره مفردهُ در این مرحله ۹۰ هزار نفر به خانه خدا مشرف خواهند شد.
هر که دارد به دلش آرزوی مشهد الرضا هرکه خواهد در گدائی توانگر شود و غنا هرکه خواهد که شود گره کار شیعه باز بر غریب‌الغربا شاه‌خراسان فرستدصلوات ✨🕌الّلهُمَّ ✨🕌صلّ ✨🕌علْی ✨ 🕌محَمَّد ✨ 🕌وآلَ ✨ 🕌محَمَّدٍ ✨🕌وعَجِّل ✨🕌فرَجَهُم (ع)🍂🖤 🥀
بشنو از رندى كه از مشهد حكايت مي‌كند صاحب نقاره ها بر ما كرامت مي‌كند دست خالى برنگردد یک نفر از ارض طوس چون على موسى الرضا او را شفاعت مي‌كند (ع)🍂🖤 🥀