50.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🗂 موشن | در دوران ریاست جمهوری رئیسی چه کارهایی انجام شد؟
#الگوی_خدمت
#سیدالشهدای_خدمت
#شهید_جمهور
#خادمان_امین
20.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪️ شهیدان ما قبل از اینکه شهید بشوند کریم شدند.
سخنان شهید جمهور درباره جایگاه شهادت
#الگوی_خدمت
#سیدالشهدای_خدمت
#شهید_جمهور
#خادمان_امین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘امام خمینی فقط یک بار التماس کردند
آنجا که فرمودند من التماس می کنم من دست شما را می بوسم
این غربزده ها و لیبرالها را دور بریزید.
تعداشان زیاد نیست. فضولیشان زیاد است😒
#سرطان_اصلاحات
#ظریف_سخیف
7.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❤️ ببینید| لحظاتی از سخنرانی حضرت آقا در حضور #شهید_رجائی درباره لزوم حمایت #دولت از #مستضعفین: آن کسانیکه باز این انقلاب را محافظت خواهند کرد، همین قشرهای مستضعفیناند
14.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
🔴آقای احمدی نژاد مشتاق دیدار
+کلیپی که حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد
✴️انتشار بدید
17.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدایا شکرت که این بنده هات رو در این دنیا دیدیم.
سلوک و طریقت را در دل آتش شهوات و قدرت طلبی ها دیدیم.
سخنان عجیب و غریب شهید سید ابراهیم عزیز را بشنوید.
درباره کارگزار مقدس ، نظام مقدس، ماه ذی القعده، شهادت و کرامت.
بعد به این فکر کنیم چگونه یک کارگزار میتواند مظهر امام رضا ع باشد.
لذت ببرید
7.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 پیشنهاد تماشا | حسین امیرعبدالهیان ، سلیمانی عرصه دیپلماسی
🎙حجت الاسلام سالار سنجری ، امام جمعه چهاردانگه
#الگوی_خدمت
دومین گزارش هیئت عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رئیسجمهور
🔹مرکز ارتباطات ستاد کل نیروهای مسلح دومین گزارش هیئت عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رئیسجمهور و هیئت همراه را منتشر کرد.
۱- برابر گزارش دریافتی از سازمان هواشناسی در مورخه ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ هوای حاضر و پیش بینی فرودگاه تبریز (مبداء) تا مقصد اول و دوم گروه پروازی( پل آغبند و سد قیز قلعهسی ) تا ساعت 08.50 صبح مساعد و متناسب با شرایط پرواز با دید( VFR ) بوده است لکن هوای مسیر برگشت با دریافت آخرین اسناد دریافتی و اظهارات خلبانان و سرنشینان دو بالگرد دیگر نیاز به بررسی بیشتر دارد که متعاقبا اعلام میگردد.
۲- بخش اعظمی از اسناد، سوابق و مدارک مرتبط با تعمیر و نگهداری بالگرد سانحه دیده مورد بررسی دقیق قرار گرفت و اشکالی که به لحاظ تعمیرات و نگهداری بتواند در وقوع سانحه موثر باشد مشاهده نشد.
۳- با بررسی به عمل آمده و محاسبات صورت گرفته، ظرفیت بالگرد از جهت تعداد سرنشین و تجهیزات، متناسب با حداکثر وزن استاندارد بالگرد در شروع پرواز و به هنگام برخاستن از مبداء تا مقصد و مسیر برگشت در حد مجاز رعایت گردیده است.
۴- براساس پیادهسازی مکالمات ضبط شده بین خلبانان گروهپروازی، آخرین تماس با خلبانان بالگرد سانحه دیده تا زمان وقوع حادثه و عدم پاسخگویی آنها ۶۹ ثانیه طول کشیده است و هیچ گونه اعلامی مبنی بر وضعیت اضطراری ضبط نگردیده است.( زمان تقریبی اعلام شده(حدود 1.5 دقیقه) در گزارش اوّل با پیادهسازی نوار ضبط شده در بالگرد MIL-17، 69 ثانیه تأیید میگردد.)
۵- با توجه به نمونهبرداری و آزمایشهای صورت گرفته از بقایا و قطعات بالگرد و نحوه پراکندگی آنها و فواصل اجزاء جدا شده از بدنه اصلی، وقوع انفجار ناشی از خرابکاری در جریان پرواز و لحظات قبل از برخورد به دامنه ارتفاعات منتفی میباشد.
۶- در طول مدت ماموریت و تا ۶۹ ثانیه قبل از وقوع سانحه، تماس روی فرکانسهای مشخص شده با بالگرد سانحه دیده برقرار بوده و آخرین تماس و پیام نیز توسط فرمانده گروه پروازی(شهید مصطفوی ) صورت گرفته است لذا هرگونه بروز اختلال در سامانه ارتباطی و یا تداخل فرکانسی منتفی میباشد.( لازم به ذکر است ارتباط بین دو فروند بالگرد دیگر کماکان تا فرود در معدن مس سونگون ادامه داشته است.)
۷- برابر گزارش کارشناسان تخصصی آثاری ناشی از اقدامات جنگ الکترونیک بر روی بالگرد سانحه دیده مشاهده نشده است.
🔹یادآوری میگردد تا زمان کشف علت اصلی سانحه، بررسی آزمایشها و تجزیه و تحلیل دادهها ادامه مییابد و نتایج اطلاعرسانی خواهد شد.