eitaa logo
روابط عمومی شهید بیگلری
294 دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
4.7هزار ویدیو
70 فایل
این کانال در راستای ارتقاء باورهای مخاطبین در زمینه های فرهنگی،تربیتی،اعتقادی،سیاسی و سبک زندگی اسلامی،اقدام گردیده است.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹برگزاری همايش فرهنگی برای خانواده های کارکنان مرکزآموزش شهیدبیگلری در داخل مرکزآموزش 🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آن یک رای خودم چه شد؟!😁 انتخابات مجلس هفتم شورای ملی، یکی از ده ها مثال فرمایشی بودن انتخابات عصر پهلوی است که با جمله ای از شهید مدرس در تاریخ ماندگار شد. سید حسن مدرس وقتی نتایج انتخابات آن دوره را شنید به طعنه گفت: (اگر) ۲۰ هزار نفر از مردمی که در دوره گذشته به من رای دادند همگی مرده باشند یا رای نداده باشند پس آن یک رای را که خودم به خودم دادم چه شده است! به پشتوانه مردم قوی است.
◾️آسماني شدن سرباز وظيفه پليس حين مأموريت ◾️فرمانده انتظامي استان قزوین از فوت سرباز وظيفه"مهدي جمالي" حين انجام مأموريت خبر داد. ◾️به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار "علي ابراهيمي" ضمن عرض تسليت به خانواده اين همکار و مجموعه انتظامي استان از آسماني شدن سرباز وظيفه "مهدي جمالي" حين انجام وظيفه خبر داد. ◾️اين مقام انتظامي توضيح داد: ساعت 11:10 روز جمعه هجدهم اسفندماه 1402، ماموران پليس راه قزوين-رشت به منظور کنترل سرعت خودروهاي عبوري در آزاد راه قزوين-کرج مستقر شدند که در هنگام انجام وظيفه متاسفانه يک دستگاه خودرو سواري پرايد به رانندگي فردي معلوم به علت عدم توانايي در کنترل خودرو با سرباز وظيفه پليس راه برخورد کرده است. ◾️فرمانده انتظامي استان قزوين در ادامه با بيان اينکه در اين سانحه سرباز وظيفه"مهدي جمالي" به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است افزود: کارشناسان پليس راه علت اصلي اين تصادف را بي احتياطي از جانب راننده سواري پرايد به علت تخطي از سرعت مطمئنه و عدم توجه به جلو اعلام کرده اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸خدایا 💫صفحه ای دیگر 🌸از عمرمان ورق خورد 💫روز را در پناهت 🌸به شب رساندیم 🌸پروردگارا 💫شب را بر همه عزیزانمان 🌸سرشار از آرامش بفـــرما 💫و در پناهت حافظشان باش شبتون بخیر در پناه خـدا 🌸
به نام خدا اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 🗓 امروز یکشنبه ☘️20 اسفند 1402 ☘️29 شعبان ١٤٤٥ ☘️10 مارس 2024 💠ذکر روز یکشنبه: یا ذالجلال والاکرام؛ ای صاحب جلال و بزرگواری ذکر روز یک شنبه موجب فتح و نصرت می شود. ذکر روز یکشنبه به نام مبارک امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا (س) است. روایت شده که در این روز زیارت حضرت امیرالمؤمنین (ع) و زیارت حضرت زهرا (س) خوانده شود.
پخش مستند مراسم «تجلیل از نخبگان قرآنی و دست اندرکاران سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیروهای مسلح»، ساعت 10:11 صبح در برنامه روزنه از شبکه قرآن و معارف سیما. "روابط عمومی انتظامی"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 از شما؛ پاسخ از ما 🔉 پرسش های خود در زمینه خدمت وظیفه عمومی را به آیدی : https://eitaa.com/vazifeh_ir1401 ایدی کانال : https://eitaa.com/vazifeh_ir در پیام‌رسان ایتا ارسال کنید و پاسخ خود را از جانب کارشناسان سازمان وظیفه عمومی دریافت کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💐 سه‌شنبه اول ماه رمضان است 🔹عضو ستاد استهلال دفتر رهبر انقلاب براساس پیش‌بینی کارشناسان هلال ماه نزديك غروب دوشنبه قابل رویت خواهد بود، بنابراین سه‌شنبه اول ماه رمضان است.
انیشتین می گوید: انسانها اگر ارزش زمان را می دانستند، هیچ گاه کفش بندی نمی خریدند. "عمر" کوتاه است ، ولی بسیار ارزشمند است، قدرش را بدانیم
✅ دانش آموزانی که پس از ورود به سن مشمولیت (۱۸سالگی تمام) و قبل از اتمام ۲۰ سالگی در نیمه اول سال فارغ التحصیل شوند تا پایان شهریور ماه سال بعد از تاریخ فارغ التحصیلی مهلت معرفی دارند.
🚨🚨هشدار سایبری اگر براتون پیامک با محتوای بسته معیشتی حاوی لینک اومد به هیچ عنوان پیام و لینک را باز نکنید 🔦 پیامکی حاوی بد افزار در حال انتشار است و هر فردی که گوشی هوشمند داشته باشد و لینک پیامک را باز کند، تلفنش آلوده شده و برای مخاطبین گوشی وی نیز، پیامک آلوده ارسال میشود
🔻سحر برخیز تجدید وضو کن به آب توبه خود را شستشو کن اگر خواهی شوی پاک از پلیدی به درگاه خدای خویش رو کن به شکر نعمتش تا می توانی لبت را آشنا با ذکر او کن در رحمت به رویت کرده حق باز به او رو آور و دفع عدو کن گدای درگه حق شو به عالم گدایی گر کنی با آبرو کن هرآنچه درد دل داری به عالم سحر با حقتعالی گفتگو کن اگر خواهی تو فیض از محضرحق از او توفیق طاعت آرزو کن
✍ قانون ۱/۹۰/۹۰ برای دستیابی به بزرگترین هدف زندگی! 🔸در کتاب معروف «باشگاه ۵ صبحی‌ها»، رابین شارما قانون ۱/۹۰/۹۰ را معرفی می‌کند که می‌توانید بزرگترین هدف زندگیتان را محقق کنید. 📌 ۱ هدف مهمترین هدف و پروژه‌تان را که فکر می‌کنید می‌تواند زندگیتان را تغییر دهد، انتخاب کنید. 📌 ۹۰ دقیقه سپس هر روز صبح ۹۰ دقیقه روزتان یا شروع کارتان را به همان هدف اختصاص دهید و از تمام عوامل حواس پرتی دوری کنید. 📌۹۰ روز ۹۰ روز پیاپی به انجام این کار متعهد باشید. همه می‌توانند یک روز این کار را انجام دهند اما پشتکار و استمرار، رؤیاپردازان را از عملگرایان جدا می‌کند.
🔰 خودروی مامور لرستانی حافظ آرای مردم را آتش زدند! در پی این اتفاق طی مراسمی با حضور مقامات استانداری و انتظامی لرستان از ایثار ایشان قدردانی گردید. ⭕️ در یکی از شعب پلدختر تعدادی از هواداران نامزدها قصد داشتند یک صندوق که دارای آرای زیادی بود را بشکنند و آن را باطل کنند، اما ایثارگری کرد و ستوانیکم "صحبت الله نصیری" صندوق آرا متعلق به مردم که امانتی در دست او بود را بغل کرده و از دست مهاجمان نجات می‌دهد و در نهایت افراد خاطی خودروی وی را آتش زدند. این مامور شریف از مال و خودروی خود برای حفظ امانت و امنیت آرای مردم بدون هیچ مطالبه ای گذشت کرد و البته حسب دستور سردار"رادان" فرمانده انتظامی کل کشور ایشان با دریافت یک درجه و یک خودرو تشویق شدند.
قطع عضو ضایعه‌ای جبران ناپذیر است.
🚨اعلان قرمز کوروش کمپانی صادر شد 🔹سردار منتظرالهمدی، سخنگوی فراجا: اعلان قرمز امیرحسین شریفیان (مالک کوروش کمپانی) صادر شده است‌. همکاری اینترپل با پلیس کشور بسیار خوب بوده است.
از خدا پرسیدم : چرا وقتی شادم، همه با من میخندند! ولی وقتی ناراحتم کسی با من نمیگرید؟ جواب داد : شادیها را برای جمع کردن دوست آفریده ام ولی غم را برای انتخاب بهترین دوست!!
🗓 | دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
برای ما برای اونا 🔶 ‏اگه تو برنامه حسینیه معلی برای بچه ها جشن تکلیف بگیرن 🔸میشه شستشوی مغزی...! 🔷 اما اگه با آهنگ مبتذل ساسی مانکن برقصن 🔹میشه باکلاسی و روشنفکری
صدای بلند مواد محترقه در چهارشنبه سوری پرنده ها را از بین می برد