eitaa logo
روابط عمومی شهید بیگلری
294 دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
4.7هزار ویدیو
70 فایل
این کانال در راستای ارتقاء باورهای مخاطبین در زمینه های فرهنگی،تربیتی،اعتقادی،سیاسی و سبک زندگی اسلامی،اقدام گردیده است.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺 ؛ کشته‌های جنگ 4ماهه غزه بیش از 4سال جنگ جهانی! تی‌آرتی نوشت: 🔹به گفته سازمان ملل متحد، جنگ وحشیانه اسرائیل علیه غزه فلسطین جان بیش از 12300 کودک را گرفته است 🔹رقمی وحشتناک که بر تعداد کل کودکان کشته شده در درگیری های جهانی در چهار سال گذشته است.
۸ ماده غذایی که باید خام بخورید برخی مواد غذایی ویتامین‌ها و املاح خود را طی فرایند پخت از دست می‌دهند، بنابراین بهتر است آنها را به صورت خام بخورید. مانند: کلم بروکلی پیاز سیر بلوبری فلفل دلمه‌ای قرمز کلم‌پیچ چغندر آناناس
یک ﺁﺩﻡ ﻫﺎیی ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ ﻭﻗﺘﻲ ﺷﺎﺩی ﻛﻨﺎﺭﺕ ﻧﻴﺴﺘﻨﺪ ﭼﻮﻥ ” ﺣﺴﻮﺩﻧﺪ “… ! ﻭقتی غمگینی ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺷﺖ ﻧﻤﻴﮕﻴﺮﻧﺪ ﭼﻮﻥ ” ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺍﻧﺪ ” ! وقتی ﻣﺸﻜﻞ ﺩﺍﺭی ﺑﻪ ﻇﺎﻫﺮ ﻫﻤﺪﺭﺩﻧﺪ ﺍﻣﺎ ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ” بی ﺧﻴﺎﻝ ﺗﻮ “ﻫﺴﺘﻨﺪ …! ﺍﻣﺎ ﻭقتی ﻣﺸﻜﻞ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﺑﺎ ﺗﻮ خیلی ﻣﻬﺮﺑﻮﻧﻨﺪ …
سردردها به شما چه می گویند؟ 1- پیشانی ، بیشتر بخوابید. 2- تارج سر ، آب نوشید و غذا بخورید. 3- پشت سر ، استرستان را کم کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔸قتل همسر به خاطر پخت غذا 🔹بازپرس ویژه قتل مشهد: مردی جوان با ضرب‌و‌شتم و ضربات چاقو همسر خود را در مقابل چشم ۲ دختر ۵ و ۶ ساله‌اش به قتل رسانده بود. 🔹متهم به قتل ۳۳ ساله درخصوص انگیزه قتل همکاری ندارد و فقط عنوان کرده که بر سر پخت غذا با همسر ۴۱ ساله‌اش درگیر شده بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 گفتگوی قرآنی رهبر انقلاب با دو دختر خردسال حافظ کل قرآن برنامه محفل 🔹زینب شیری جعفرزاده فرزند شهید مدافع حرم حبیب‌الله شیری جعفرزاده و عطیه عزیزی از استان خراسان جنوبی شهر حاجی آباد دو حافظ کل قرآن کریم و از مهمانان برنامه محفل با رهبر انقلاب دیدار و گفتگو کردند.
دعای روز هشتم ماه مبارک رمضان 🌙 التماس دعا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻سید متین طاهری سرباز وظیفه اهل ارومیه که با حقوق سربازی اش یک زندانی را به آغوش خانواده اش بازگرداند.
آيا می دانيد؟ مشمولانی كه نقص عضو و يا فقدان يكی از اندام ها را دارند، معاف دائم می گردند
‌ 🔻در قیامت ، عابدی را دوزخش انداختند هر چه فریادش، جوابش را نمی پرداختند داد میزد خوانده ام هفتاد سال، هرشب نماز پس چه شد اینک ثواب ِآن همه رازونیاز یک ندا آمد چرا تهمت زدی همسایه ات تا شود اینگونه حالت، این جهنم خانه ات گفت من در طول عمرم گر زدم یک تهمتی. ظلم باشد زان بسوزم، ای خدا کن رحمتی آن ندا گفتا همانکس که زدی تهمت براو طفلکی هفتاد سال، جمع کرده بودش آبرو ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌‌ به همدیگرتهمت نزنیم🙏🙏
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 💓✨ آخـرین ساعات روز 🌻✨ سـال ١۴٠۲ تون عـالی 🌺✨ آرزومنــدیم 💓✨ پر رنگتـرین لبخنـدها 🌻✨ بر لبانتان و پرمهـرترین 🌺✨ نگاه بدرقه راهتـان 💓✨و پربـرکت ترین روز ها 🌻✨سهمتـون باشـد 💐 پیشاپیش عیدتون مبارک 💐 |
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️شگردهای مجرمین سایبری در آخرین ساعات سال رئیس پلیس فتا پایتخت: 🔹تورهای لحظه آخری با قیمتی پایین‌تر از قیمت واقعی از جمله شگردهای مجرمین سایبری در واپسین ساعات سال جاری می‌باشد. 🔹از هموطنان عزیز درخواست می‌کنیم که از سایت‌های معتبر، خرید و یا خدمات خود را دریافت نمایند و به هیچ عنوان بیعانه پرداخت ننمایند.
🚗 این ۶ مورد در خودرو را قبل از سفر حتما چک کنید 🔹پیش از شروع هر سفری با خودروی شخصی‌تان باید آن را بررسی کرده و معایب احتمالی‌اش را برطرف کنید تا در جاده‌ها با خودروی خراب، گرفتار نمانید: ۱. بررسی آج لاستیک ۲. بالانس کردن لاستیک‌ها ۳. بررسی باتری خودرو ۴. تنظیم موتور ۵. بررسی مایعات خودرو ۶. بررسی چراغ‌های خودرو 👈 پیش از حرکت، یاد بگیرید که لاستیک پنچرشده را چگونه تعویض کنید و حتما لاستیک زاپاس مناسبی همراه خود داشته باشید. خودرویتان را بشویید و مطمئن باشید، آبپاش شیشه جلوی خودرو سالم باشد و جعبه ابزار مخصوص تعمیرات جزئی خودرو، مثل پیچ‌گوشتی، آچار، چراغ قوه و هر ابزار ضروری دیگر را همراه داشته باشید.
آماده‌باش ۸۰ هزار نیرو در حوزه ترافیکی و جاده‌ها 🔺 سردار رادان فرمانده کل انتظامی: قرار است تا همکاران ما در پلیس به حکم قانون با افرادی که جرم خشن انجام می‌دهند همانند اراذل و اوباش برخورد کنند و اجازه عرض اندام به آنها ندهند. 🔺 فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اهمیت نصب دوربین البسه بر روی لباس مأموران گفت: هرچه تعداد دوربین‌ها بیشتر باشد عملکرد پلیس در مأموریت‌ها بهتر است. 🔺 چندین هزار گشت در تهران بزرگ شرق و غرب تهران در ایام نوروز به کار گرفته شده است تا امنیت شهر به خوبی حفظ شود. 🔺 فرمانده کل انتظامی از آماده‌باش ۸۰ هزار نیرو در حوزه ترافیکی و جاده‌ها خبر داد و گفت: از مردم می‌خواهیم شتاب را در سفر خود کنار بگذارند و جاده‌ها را هم جزئی از سفر بدانند تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.
♦️مفهوم نمادهای سفره هفت‌سین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌ اواخر هفتهٔ پیش، یاشار سلطانی که با او به واسطه دروغ پراکنی های قبلی برخورد جدی نشده با انتشار مطالبی مدعی دروغ دیگری شد: زمین‌خواری حجت‌الاسلام صدیقی! ‌ یکشنبه صبح، حجت‌الاسلام صدیقی با انتشار نامه‌ای خطاب به دادستانی، از جعل امضایش در این پرونده خبر داده و خواسته بدون در نظر گرفتن سوابق و عناوینش، به موضوع ورود کرده و ابعاد این تخلف را برای مردم روشن کند. ‌ او یکشنبه عصر در مصاحبه‌ای تصویری عنوان کرده در مجمع عمومی موسسه اعلام کردیم که تمام اموال متعلق به حوزۀ علمیه است. قابل توجه اینکه: هیچ تصرفی در اموال انجام نشده و همه چیز به نام حوزه هست. دشمن به دنبال بهره‌برداری از کوچکترین مسائل برای تلخ کردن کام مردم در شب عید است. شاید ولی به گمانی حتماً به نام زدن زمین توطئه دشمن برای آغاز این سناریو علیه نظام و انقلاب و اسلام بوده است. فریب دشمن را نخورده و حواسمان باشد اگر انسان محور باشیم باغ گیلاس برایمان با ارزش تر از مرکز خداشناسی می‌شود، و از مسئولان دو چیز را می‌خواهیم: ۱) بررسی کامل پرونده و شناسایی و برخورد قضایی با مجرم یا مجرمین. ۲) برخورد قاطعانه با سوءاستفاده کنندگان و کسانی که را هدف گرفته‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸کاش سال جدید... پیشاپیش سال جدید را خدمت شما و خانواده محترمتان تبریک گفته و آرزوی موفقیت و سلامت از درگاه الهی مسئلت دارم. ان شا الله
حجت‌الاسلام ادیانی در جمع کارکنان مرزبانی هنگ مرزی سرخس: ۱.حضور تقریبا صددرصدی کارکنان شریف انتظامی و خانواده های آنان در انتخابات و اقدامات تبیینی و بصیرت افزایی انتظامی در سطح جامعه جهت ترغیب و تشویق مردم برای مشارکت حداکثری پای صندوق های رأی و تامین امنیت کامل انتخابات از جمله اقدامات شیرین انتظامی در سال ۱۴۰۲ بود. سال_نو_مبارک
🌺سال جهش تولید با مشارکت مردم رهبر انقلاب: 🔹اگر ما بخواهیم جهش تولید داشته باشیم، بایستی اقتصاد را مردمی کنیم باید پای مردم را به عرصه‌ی تولید به نحو محسوسی باز کنیم، موانع حضور مردم را برطرف کنیم. 🔹در بخش مردمی ظرفیتهای بزرگی وجود دارد که من ان‌شاءاللّه توضیح خواهم داد در این باره و این ظرفیّتها بایستی فعّال بشود، باید از آنها به نفع کشور و به نفع مردم استفاده بشود.  🔹لذا من به این مناسبت شعار امسال را این قرار دادم:  «جهش تولید با مشارکت مردم»  این شعار امسال است.
43.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پیام نوروزی فرمانده کل انتظامی کشور سردار رادان در سال ۱۴۰۳
🌙 دعای روز نهم ماه مبارک التماس دعا 🤲
✨✨✨ اگر تخم مرغی با نیروی بیرونی بشکند ، «پایان» زندگیست ؛ اما اگر با نیروی داخلی بشکند ، «آغاز» زندگیست ؛ بهترین تغییرات همیشه از «درون» رخ می‌دهند !
آیا می دانید ؟ مشمولین با ضریب هوشی کمتر از 70 معاف دائم می باشند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا