7.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نزدیک انتخابات است حیف است قسمتی از بیانات حضرت آقا را گوش ندهیم
#داستان_کوتاه
🔹 عارف معروفی به مسجدی رفت كه دو ركعت نماز بخواند. کودکان در آن مسجد درس میخواندند و وقت نانخوردن كودكان بود. یكی پسر ثروتمندی بود و دیگری پسر فقیری. در زنبیل پسر ثروتمند پارهای حلوا بود و در زنبیل پسر فقیر نان خشک. پسر فقیر از او حلوا خواست. آن كودک گفت:
اگر خواهی كه پارهای حلوا به تو دهم، سگ من باش و چون سگان بانگ كن. آن بیچاره بانگ سگ كرد و پسر ثروتمند پارهای حلوا بدو داد. بار دیگر بانگ میكرد و پارهای دیگر میگرفت. همچنین بانگ میكرد و حلوا میگرفت. عارف در آنان مینگریست و میگریست. كسی از او پرسید: ای شیخ! تو را چه رسیده كه گریان شدهای؟ عارف گفت:
نگاه كنید كه طمعكاری به مردم چه رسانَد. اگر آن كودک بدان نان تهی قناعت میكرد و طمع از حلوای او برمیداشت، سگ همچون خویشتنی نمیشد.
🚨شبکه CNN : اثر انگشت آمریکا در حمله وحشتناک اسراییل به اردوگاه رفح به چشم می خورد
🔺تجزیه و تحلیل کارشناسان شبکه CNN نشان میدهد که حمله هوایی مرگبار ارتش اسرائیل به چادرهای پناهجویان رفح که منجر به کشته شدن دستکم 45 نفر شد، با سلاحهای آمریکایی انجام شده است- علیرغم اینکه پرزیدنت بایدن تاکید کرد که اجازه استفاده از آنها را در حمله رفح نمیدهد.
🔹دم یک بمب GBU-39 تولید شده توسط شرکت آمریکایی بوئینگ - که ظاهراً برای حملات با دقت بالا طراحی شده است - در فیلم بررسی شده توسط چهار کارشناس سلاح های انفجاری CNN قابل مشاهده است.
10.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهید سلیمانی خطاب به پدر مجید قربانخانی (شهید مدافع حرم):
کاش ده سال زودتر مجید را شناخته بودم. او را هیچ گاه از خودم جدا نمی کردم.
#انتخابات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
باقری، سرپرست وزارت امور خارجه: به همه دشمنان هشدار میدهم که ما سربازان خامنهای همچنان سربازان خمینی هستیم و باقی خواهیم ماند
🔴دومین گزارش هیئت عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رئیسجمهور
♦️مرکز ارتباطات ستادکل نیروهای مسلح دومین گزارش هیئت عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رئیس جمهور و هیئت همراه را منتشر کرد.
🔸۱. برابر گزارش دریافتی از سازمان هواشناسی در مورخه ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ هوای حاضر و پیش بینی فرودگاه تبریز (مبداء) تا مقصد اول و دوم گروه پروازی (پل آغبند و سد قیز قلعه سی) تا ساعت ۰۸.۵۰ صبح مساعد و متناسب با شرایط پرواز با دید (VFR) بوده است لکن هوای مسیر برگشت با دریافت آخرین اسناد دریافتی و اظهارات خلبانان و سرنشینان دو بالگرد دیگر نیاز به بررسی بیشتر دارد که متعاقبا اعلام میگردد.
🔸۲. بخش اعظمی از اسناد، سوابق و مدارک مرتبط با تعمیر و نگهداری بالگرد سانحه دیده مورد بررسی دقیق قرار گرفت و اشکالی که به لحاظ تعمیرات و نگهداری بتواند در وقوع سانحه موثر باشد مشاهده نشد.
🔸۳. با بررسی به عمل آمده و محاسبات صورت گرفته، ظرفیت بالگرد از جهت تعداد سرنشین و تجهیزات، متناسب با حداکثر وزن استاندارد بالگرد در شروع پرواز و به هنگام برخواستن از مبداء تا مقصد و مسیر برگشت در حد مجاز رعایت گردیده است.
🔸۴. بر اساس پیاده سازی مکالمات ضبط شده بین خلبانان گروه پروازی، آخرین تماس با خلبانان بالگرد سانحه دیده تا زمان وقوع حادثه و عدم پاسخگویی آنها ۶۹ ثانیه طول کشیده است و هیچ گونه اعلامی مبنی بر وضعیت اضطراری ضبط نگردیده است. (زمان تقریبی اعلام شده (حدود ۱.۵ دقیقه) در گزارش اوّل با پیاده سازی نوار ضبط شده در بالگرد MIL-۱۷، ۶۹ ثانیه تأیید میگردد)
🔸۵. با توجه به نمونه برداری و آزمایشات صورت گرفته از بقایا و قطعات بالگرد و نحوه پراکندگی آنها و فواصل اجزاء جدا شده از بدنه اصلی، وقوع انفجار ناشی از خرابکاری در جریان پرواز و لحظات قبل از برخورد به دامنه ارتفاعات منتفی میباشد.
🔸۶. در طول مدت مأموریت و تا ۶۹ ثانیه قبل از وقوع سانحه، تماس روی فرکانسهای مشخص شده با بالگرد سانحه دیده برقرار بوده و آخرین تماس و پیام نیز توسط فرمانده گروه پروازی (شهید مصطفوی) صورت گرفته است لذا هرگونه بروز اختلال در سامانه ارتباطی و یا تداخل فرکانسی منتفی میباشد. (لازم به ذکر است ارتباط بین دو فروند بالگرد دیگر کماکان تا فرود در معدن مس سون گون ادامه داشته است)
🔸۷. برابر گزارش کارشناسان تخصصی آثاری ناشی از اقدامات جنگ الکترونیک بر روی بالگرد سانحه دیده مشاهده نشده است.
♦️یادآوری میگردد تا زمان کشف علت اصلی سانحه، بررسی آزمایشات و تجزیه و تحلیل دادهها ادامه مییابد و نتایج اطلاع رسانی خواهد شد.