eitaa logo
روابط عمومی شهید بیگلری
296 دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
4.7هزار ویدیو
70 فایل
این کانال در راستای ارتقاء باورهای مخاطبین در زمینه های فرهنگی،تربیتی،اعتقادی،سیاسی و سبک زندگی اسلامی،اقدام گردیده است.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️ عاشق شوید ؛ شبیه علی (علیه‌السلام) مثل فاطمه (سلام‌الله‌علیها)...
مردی به حضور پیامبر اکرم (ص) رسید و پرسید: «ای رسول خدا! من سوگند خورده ام که آستانه ی در بهشت را ببوسم، اکنون چه کنم؟» پیامبر (ص) فرمودند: پای مادر و پیشانی پدرت را ببوس، ( اگر چنین کنی، به مراد خود در مورد بوسیدن آستانه ی در بهشت می رسی.) او پرسید: پدر و مادرم از دنیا رفته اند، چه کنم؟ پیامبر (ص) فرمودند: برو و قبور آن ها را ببوس. 📚الاعلام، ص 24
🔻 سلنا گومز، بازیگر مشهور آمریکایی، با ۴۲۹ میلیون کاربر از اینستاگرام خارج شد! این بازیگر ۳۱ ساله که بالاترین تعداد دنبال‌کننده را در بین بازیگران داشت، گفت: خارج شدنم از اینستاگرام با ارزش‌ترین هدیه‌ای است که برای سلامت ذهنی‌ام به خودم داده‌ام. 🔻ما اثرات وحشتناک اینستاگرام را در خانواده ها بخصوص روی نوجوانان‌ می بینیم، ولی بی تفاوت از برخی رفتارها می‌گذریم .... کاش برای خود و جامعه بیشتر ارزش قائل بودیم.
گوشه ای از حکایات، رفتار و فضائل حضرت علی علیه‌السلام و حضرت زهرا س
♦️ثروتمندترین زن جهان کیست؟ 🔹 فوربز، مجله معروف اقتصادی آمریکا، سیاهه‌ای از نام پولدارترین زنان جهان را منتشر کرد که در صدر آن همچنان نام فرانسواز بتانکور، مالک لورئال، بزرگترین شرکت تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی جهان به چشم می‌خورد 🔹فرانسواز بتانکور، مالک لورئال، به عنوان ثروتمندترین زن جهان شناخته می‌شود با ارزش دارایی‌های بالای ۱۰۰ میلیارد دلار. 🔹 آلیس والتون، وارث هایپرمارکت‌های والمارت، در رتبه دوم قرار دارد با ثروت حدود ۷۸.۸ میلیارد دلار. 🔹دیگر زنان ثروتمند فرانسوی شامل کری پرودو، تانیا سعاده زینی، ماری-هلن داسو، ماری بنیه بووالو و دیگران هستند.
کوروش کبیر چه زیبا گفت : اگر در دل کسی جایی نداری ، فرش زیر پایش هم نباش.... جایی که بودن و نبودنت هیچ فرقی نداره، نبودنت رو انتخاب کن اینگونه به خودت احترام گذاشتی ... محبوب همه باش ، معشوق یکی مهرت را به همه هدیه کن ، عشقت را به یکی با هر رفتنی اشک نریز و با هر آمدنی لبخند نزنشاید آنکه رفته بازگردد و آنکه آمده برود آنقدر محکم و مقتدر باش که با این‌محبت ها و مهر ها زمین‌گیر نشوی ... لازم است گاهی در زندگی ، بعضی ادمهارو کم کنی تا خودتو پیدا کنی ... بعضی ادمارو باید دوست داشت اما بعضی از آدمارو فقط باید داشت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☝️🏻 هشدار ❕ (مهسا امینی۲ در راه است) 🚨 فقط مخصوص طرفداران احمدی نژاد ☫ یـٰا إلٰـهَـنٰا بِحَقِّ مَولانــٰا صٰاحِب‌َٱلزَّمٰانِ‌ أغِثْنــٰا
♦️تصویر مرزبان شهید احسان فرخیانی که در درگیری با اراذل و اوباش مسلح در شهرستان «یاسوج» به شهادت رسید 🔹️استوار یکم احسان فرخیانی در این درگیری جلوی چشم همسر و فرزند خود مورد اصابت گلوله یکی از اراذل و اوباش قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل شد.
🔴 دستگیری قاتل فراری در کاشان فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری قاتل فراری با تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد. سرهنگ « ایرج کاکاوند » در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع درگیری منجر به قتل یک جوان در اردیبهشت ماه سال جاری در یکی از محلات شهر کاشان و متواری شدن قاتل، دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی شهرستان قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از مدت ها تلاش سرانجام مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه این متهم تحت تعقیب را دستگیر کردند. فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان خاطرنشان کرد: علت وقوع این قتل اختلافات شخصی بود که متهم در بازجویی های پلیس به جرم خود اعتراف و با تشکیل پرونده جهت رسیدگی قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.
🟥 بیانیه وزارت خارجه یمن در خصوص کشتار فجیع رژیم صهیونیستی 🔸 وزارت امور خارجه دولت صنعا: کشتار فجیع رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن اردوگاه النصيرات در مرکز نوار غزه را محکوم می کنیم. 🔸 قتل عام اردوگاه النصيرات نقض آشکار قوانین بین المللی، ارزش های بشردوستانه و منشور ملل متحد، به ویژه کنوانسیون های چهارگانه ژنو است.
در یک روز خاکستری زمستانی، حوصله ی مالک یک باغ زیبا سر رفت. او تصمیم گرفت، از همسایه ی خود که کتاب خوان بود و کتبخانه ی بزرگی داشت، کتابی به امانت بگیرد. مرد همسایه گفت که کتاب مورد نظر را دارد، اما اصولا کتاب های خود را به کسی قرض نمی دهد. به جای آن پیشنهاد کرد که کتاب را در کتابخانه ی او مطالعه کند. بهار رسید و کارهای باغ آغاز شد. هنگامی که زمان کوتاه کردن چمن ها رسید، مرد همسایه از صاحب باغ خواست که ماشین چمن زنی خود را به او امانت دهد. ظاهرا دستگاه خودش خراب شده بود. صاحب باغ به مرد همسایه گفت که نمی تواند ماشین چمن زنی را به امانت بگیرد، اما از آنجا که او اصولا دستگاه خود را به کسی قرض نمی دهد، باید در همان باغ از آن استفاده کند. نتیجه ی اخلاقی: از قدیم گفته اند از هر دست بدهی از همان دست می گیری. دنیا همان طور با ما برخورد می کند که ما با او رفتار می کنیم و این شاید بزرگ ترین راز زندگی باشد. وقتی به دیگران نیکی می کنیم در واقع به خودمان نیکی کرده ایم و وقتی به دیگران بدی می کنیم به کسی جز خودمان بدی نکرده ایم
برگزاری بیست و هفتمین مرحله جهاد تبیین و نهضت روشنگری در مورخه ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ جلسه جهاد تبیین و نهضت روشنگری با حضور دکتر رمضان شعبانی هادی سیاسی اعزامي از ساعت فراجا با حضور هیئت رئیسه و کلیه کارکنان پایور،وطیفه و آموزشی برگزار گردید.
سرنوشت ۴ سال آینده ایران به دست کدام یک از این ۶ نفر رقم خواهد خورد؟!
خانه داری برای براق کردن ظروف برنجی که به شدت کدر شده اند، از مخلوط نمک و سرکه استفاده کرده و محلول را با یک پارچه لطیف روی بخش کدر بمالید.