eitaa logo
روابط عمومی شهید بیگلری
294 دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
4.7هزار ویدیو
70 فایل
این کانال در راستای ارتقاء باورهای مخاطبین در زمینه های فرهنگی،تربیتی،اعتقادی،سیاسی و سبک زندگی اسلامی،اقدام گردیده است.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلیپ ترکی جدید سعیدیسم : آقای پزشکیان وقتی قیمت بنزین رو ۴۰ هزار تومن کرد ، از ترکها هم همون پول رو میخواد بگیره؟! (قابل توجه اونایی که فقط بخاطر ترک بودنش بهش رای میدن)
📸 حداقل یک نفر | زمان تنگ است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢میگم آقا ابراهیم خدا کنه هر کی رئیس جمهور میشه به فکر مردم سیستان هم باشه ...ایشالله خدا نگهدار شهدای انتخابات شادی روح شهدای امنیت صلوات
36.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میزنه قلبم داره میاد دوباره باز بوی محرم 🎙 تا 💔
💠 خدایا... بر محمّد و خاندان محمّد درود فرست، و از تو می‌خواهم خوبترين خوبها را كه خشنودی‌ات و بهشت است، و به تو پناه می‌آورم از بدترين بدها كه خشمت و آتش است. 🦋 📘 مفاتیح‌الجنان، دعای روز مباهله
بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم صبح شما بخیر و سعادت پیام صبحگاهی امروز 🌷🌸 یا بقیه الله ادرکنی 🌸🌷 امروز روز احمد و تثبیت مرتضاست در دست مِهرِ دست خدا، دست مجتباست وآن نازدانه ای که در آغوش مصطفی است باشد حسین فاطمه، سلطان قلب هاست وآن بانویی که چرخ به تعظیم او خم است خیرالنّسای عالم و بانوی مریم است روز مباهله گرامی باد.
🌹آشنایی با آیه ها  🏵این آیه معروف است به آیهٔ "مباهله" . 📖سوره مبارکه  آل عمران   (  آیه  ۶۱ ) کلمهٔ "مباهله" اصطلاحاً برای روشن شدن حق با نزول عذاب بر کسی که مُحقّ نیست ولی از ادعایش کوتاه نمی‌آید به کار برده می شود . طبق این آیه ؛ مباهله یکی از روش‌های روشن شدن حق است. 🌹روز مباهله گرامی باد 🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👆🔺🔻کشف راز قتل 5 جوان در رزن 🔹فرمانده انتظامی استان از کشف راز قتل 5 جوان در رزن خبر داد. 🔹به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سردار"سلمان امیری" در تشریح این خبر بیان داشت:درپی دریافت خبری از شهرستان رزن در تاریخ 8 تیرماه سال جاری مبنی بر فوت مشکوک ۵ نفر در یکی از روستاهای این شهرستان موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس اگاهی این فرماندهی قرار گرفت. 🔹وی افزود: با بررسی های اولیه و اقدامات فنی پلیس از صحنه جرم ،تحقیقات میدانی ،معاینات پزشکی قانونی و همکاری‌مقامات  قضایی مشخص شد قتل توسط احدی از  فوت شدگان به دلیل اختلافات شخصی صورت گرفته و در نهایت قاتل نیز اقدام به خودکشی کرده است. 🔹 فرمانده انتظامی استان در خاتمه بیان داشت: تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد و گزارشات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥دولت مردانی که عاقبت شان ختم به شهادت شد 💫🌹باب شهادت در هیئت دولت هم باز است ..
27.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 تلاش بی‌بی‌سی در توجیه رفتار خشونت‌آمیز ضد انقلاب در حمله به رای‌دهندگان و اذعان به شکست کمپین ایجاد شرمساری برای رای دهندگان!
چای بنوشید تا دیابت نگیرید! ☕️ ▫️تحقیقات نشان میدهد ترکیبات گیاهی موجود در چای «پلی فنول ها» مانع از جذب قند در خون میشود؛ چای بعد از آب دومین نوشیدنی رایج درتمام دنیاست وخواص فراوانی دارد. + همنچنین فراموش نکنید قطع یکباره مصرف چای برای بدن مضر است.
💢شهادت سرباز مشهدی در مرز جکیگور 🔹شهید امیرحسین شیخ هادی از سربازان مرزبانی مرزبانی جکیگور واقع در استان سیستان و بلوچستان در حین پایش و کنترل نوار مرزی به درجه رفیع شهادت نائل گردید 🔹شهید شیخ هادی متولد سوم خرداد ۸۲ و اهل مشهد بود.
ایران در مدار اقتدار اگر هنوز رای ندادی ، هنوز هم وقت داری تا در سرنوشت کشور نقش داشته باشی