eitaa logo
روابط عمومی شهید بیگلری
294 دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
4.7هزار ویدیو
70 فایل
این کانال در راستای ارتقاء باورهای مخاطبین در زمینه های فرهنگی،تربیتی،اعتقادی،سیاسی و سبک زندگی اسلامی،اقدام گردیده است.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️دلم برای سید علی سوخت اینجا پاکستان در جشن فارغ التحصیلی، یک دانشجو به جای رقص و پایکوبی که در جشنهای فارغ التحصیلی ما بچه شیعه ها در ایران مرسوم شده با پرچم فلسطین و عکس کم کیفیت سید علی خامنه ای فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دهد و تن رئیس دانشگاه و اساتید خود فروخته که تعدادشان در ایران هم کم نیست را می لرزاند . براستی چرا قدر تو را همه ی دنیا می دانند جز ما ایرانیها که زیر چتر وجودت تافته های جدا بافته ای شده ایم که حالا دیگر نعمت وجودت را هم بر نمی تابیم ! فارغ از آزادگی و غیرت و شرف و انسانیت این جوان ، دلم برای سید علی سوخت...
هر دو بدانیم "در زنـدگی مشتـرک روانـکاوی ممنـوع!!!" 🍃 در بعضی کشمکش‌ها، شما سعی می‌کنید، رفتار همسرتان را ریشه‌یابی کنید. جملاتی مانند «اعصابت از جای دیگر خرد است، به من می‌ریزی»، «تو با خانواده‌ی من مشکل داری و به خاطر همین اینطوری رفتار می‌کنی» و... 👈 روانکاوی که انجام داده‌اید و به زبان جاری می‌سازید دو حالت دارد، یا شما درست حدس زده‌اید که باعث خجالت و شرمساری همسرتان خواهید شد، یا اگر تشخیص‌تان اشتباه باشد که در اکثر موراد این گونه است؛ همسرتان از اتهامی که به او وارد ساخته‌اید، عصبانی شده و درگیری میان شما عمیق‌تر خواهد شد... ‌‌‌
📢 کلید مشکلات اقتصادی کشور در تولید ملی است ✏️ رهبر انقلاب: آن چیزی که کارشناس‌های متعدّد و مورد اعتمادی در باب مسئله‌ی اقتصاد به ما میگویند این است که کلید مشکلات اقتصادی کشور در تولید است؛ طرفِ عرضه. اگر ما بتوانیم تولید را پیش ببریم، مسئله‌ی تورّم حل میشود، مسئله‌ی اشتغال حل میشود، مسئله‌ی ارزش پول ملّی حل میشود. ✏️ مسئله‌ی تولید را باید جدّی گرفت. اگر چنانچه بخواهیم کشور در تولید ملّی پیشرفت بکند، کمک دولت را لازم دارد؛ بدون کمک دولت نمیشود. همین بهبود فضای کسب‌وکار و این حرفهایی که همیشه زده میشود، باید عملیّاتی بشود.
⭕️آنچه باید درباره زنگزور بدانیم
کشف بيش از 3 کيلو موادمخدر و دستگيري سوداگران مرگ در رشت فرمانده انتظامي رشت از دستگيري 5 عامل توزيع مواد مخدر و کشف بيش از 3 کيلوگرم ترياک،160گرم شيشه و 48گرم هروئين از اين افراد در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ "عيسي روشن قلب " در تشریح این خبر با بيان اينکه مبارزه با سوداگران مرگ و پيشگيري از اعتياد همواره در اولويت ماموريت‌هاي پليس قرار دارد، اظهار داشت: پليس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در اين راستا با عزم جدي و راسخ با اين پديده شوم مبارزه مي‌كند. وي در ادامه با اشاره به اينكه در پي دريافت خبر فعاليت 5 نفر در امر فروش مواد مخدر در شهرستان رشت، بررسي موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت، افزود: مأموران کلانتري 12 و پاسگاه انتظامي سراوان در مأموريت هاي مجزا با انجام اقدامات نامحسوس و تحقيقات به عمل آمده پس از اطمينان از صحت موضوع، متهمان مورد نظر و محل اختفاي آنها را شناسايي كردند. فرمانده انتظامي شهرستان رشت از دستگيري متهمان مورد نظر با هماهنگي قضائي در مخفيگاهشان خبر داد و بيان داشت: در بازرسي از مخفيگاه اين افراد، 3 كيلو و 180 گرم ترياك،160گرم شيشه،48 گرم، تعدادي آلات مصرف مواد مخدر و 6 دستگاه ترازوي ديجيتال توزين مواد کشف شد. اين مقام انتظامي گفت: 5 متهم دستگير شده پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃بعد از شھادت علی خوابش‌رو دیدم⇩ بهم گفت: « اگه می دونستم این دنیا بہ‌خاطر صلوات این‌ همه ثواب‌ و‌ پاداش میدن🎁، حالا حالاها آرزوۍ شھادت نمےکردم! می موندم توۍدنیا و صلواټ می فرستادم.. ❣ "شهیدعلی‌موحددوست..."🌷🕊 شادی روحش صلوات
. ♨️ ثبت اولین میدان نفتی اردبیل استاندار اردبیل: 🔹نفت مغان بعد از گذشت سال‌ها به مرحله تکمیل اکتشاف رسیده و با ثبت اولین میدان نفتی روزانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ بشکه نفت برداشت و احداث بزرگترین پالایشگاه نیز در اولویت اصلی قرار گرفته است.
📸 همه آنچه باید درباره بدانیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
﷽ 🌹✨ســـلام 🍃✨روزتـــون 🌹✨پر از خیر و برکت 🕊✨امروز دوشنبه↶ ✧ 19 شهریور 1403 ه.ش ❖ 5 ربیع الاول 1446 ه.ق ✧ 9 سپتامبر 2024 میلادی ┄┄┄┅┅❅✾❅┅┅┄┄┄ 🌹✨↯ ذڪر روز ؛ 🍃✨《 یا قاضِیَ الْحاجات؛ ای برآورنده حاجت‌ها 》
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سرلشکر سلامی: ما مطمئنیم که به فضل الهی داستان صهیونیست‌ها را تمام خواهیم کرد.
♦️شهیدحججی میـگفت: یه وقتـایی دل‌کندن‌ از یه سری چیـزای "خـوب" باعـث‌میشه... چیـزای بهتری بدسـت‌بیاریم... 🔹بـرای رسیـدن به مهدی زهـرا"عج" از‌چـی دل‌کندیم؟!
کنترل فشار خون را با این گیاه تجربه کنید! ◽️چغندر از جمله گیاهانی است که دارای بالاترین میزان نیترات طبیعی است (ترکیبات گیاهی که ممکن است برای قلب شما مفید باشد). این نیترات‌ها در بدن شما به اکسید نیتریک (NO) تبدیل می‌شوند. NO با تضمین جریان خون صاف و سالم، فشار خون شما را کنترل می‌کند.
🔺«ما» چه نقشی در فرهنگ بی‎حجابی داریم؟! 🔺️ خاطره حجت الاسلام و المسلمین حسین مصباح از نوعِ مواجهه علامه مصباح یزدی(قدس‎سره)، با معضلات حجاب 🔺وقتی به همراه فامیل، در منزل حاج‎آقا جمع می‎شدیم، ایشان هم در گعده‎های خانوادگی حاضر می‎شدند. در این گفت‎وگوها، از هر دری سخنی گفته می‎شد. در خلال مباحث، سکوت و کلام حاج‎آقا، بیش‎تر از هر چیزی، ‎برایمان درس‎آموز بود. 🔺در یکی از دورهمی‎های منزل حاج‎آقا، درباره فرهنگ غلط بدحجابی در ایران، بحثی مطرح شد. هرکس، مطلبی می‎گفت. بعضی به دنبال عوامل داخلی و خارجی این ناهنجاری بودند و بعضی دیگر، از عواقبش سخن می‎گفتند. به هر حال، همه به نحوی از این فرهنگِ غلط، اظهار تاسف می‎کردند. 🔺نگاهم به حاج‎آقا بود. کنجکاو بودم، عکس‎العمل ایشان درباره موضوع و نظرات مطرح شده را بدانم. مشخص بود تمرکز کرده‎اند و در حال تفکر درباره این مسئله هستند. مثل همیشه، لبخند دلنشینی بر لب داشتند. بعد از اندکی تامل، فرمودند: 🔺«آن چیزی که «ما» باید درباره‎اش فکر کنیم، این است که: هرکداممان فکر کنیم، «ما» چه نقشی در ترویج این فرهنگ غلط داریم؟ هر چند با صد واسطه، آیا نقشی در این مسئله داریم؟» (تاریخ ثبت خاطره: ۱۴۰۲/۰۳/۱۵)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دستاوردهای ایران در عملیات وعده صادق از زبان تحلیلگر عمانی! 🔶 «علی بن مسعود المعشنی» تحلیلگر عمانی: هرگاه توانستید دشمن را مجبور به اعلام وضعیت اضطراری کنید تا نیروها را در حالت آماده‌باش نگه دارد، ضربه کاری به دشمن وارد کردید. 🔺بزرگ‌ترین و مهم‌ترین دستاورد حمله ایران از بین رفتن بار روانی شکست‌ناپذیری اسرائیل است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ ️کارشناس اسرائیلی اینترنشنال: ستون فقرات صهیونیسم در حال خُرد شدن است!
❌توقیف ۴۳۳۳ شوتی در یک ماه 🔹رئیس پلیس امنیت اقتصادی: مرداد امسال ۴۳۳۳ دستگاه انواع خودروی شوتی توقیف و بیش از ۴۶۳ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق از این خودروها کشف شد.
❌پر استرس‌ترین و کم‌استرس‌ترین مشاغل دنیا چه شغل‌هایی هستند؟‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻جهاد تبیین به سبک هنرمند جوان اروپایی : پولهایی که بابت محصولات اسرائیلی از قبیل پپسی و کوکاکولا و... می دهید، کجا مصرف می شود ؟؟ ـــــــــــــــــــــــ
🔴 در فضیلت سکوت 🔹به نظر جناب پزشکیان قدرت و توان نظامی، تا الان در جهت خیانت به مردم و علیه ایران، بکار گرفته شده است؟ 🔹ایشان احتمالا می داند که بر اساس قانون اساسی،نیروهای مسلح ج.ا.ا از شخص و جایگاه دیگری دستور می گیرند و رئیس جمهور حق ندارد در حوزه قدرت و توان نظامی، دخالت کند! 🔹لازم است رئیس جمهور بداند طی ۴۵ سال گذشته و در مقایسه میان دستگاهها و افراد،بیشترین خدمت به مردم و ایران توسط نیروهای مسلح رخ داده است!( آن هم بدون گرفتن زیرمیزی و فرار مالیاتی و درآمدهای میلیاردی و حق ماموریتهای دلاری!) 🔹آقای پزشکیان ! از من به شما نصیحت : ا) این حرفهای غلط، نتیجه همنشینی با امثال ظریف است! برای حفظ آبرو و اعتبارت تا می توانی از این افراد فاصله بگیر! ۲) حکما و عقلا در "فضیلت سکوت" سخنان بسیار دارند! مرور روزانه این عبارات باعث می شود قدرت و توان رئیس قوه مجریه در خدمت مردم و ایران قراربگیرد و خوراک دشمنان مردم و بدخواهان ایران را فراهم نسازد! ۳) در ایام انتخابات گفتی حساب کاربری شما در توئیتر را دیگران اداره می کنند! اگر خودتان توان اداره آن را ندارید لطفا این حساب را ببندید تا دیگران به اعتبار شما چک بی محل نکشند! ✍ دکتر صادق کوشکی 🛑‍