eitaa logo
روابط عمومی شهید بیگلری
294 دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
4.7هزار ویدیو
70 فایل
این کانال در راستای ارتقاء باورهای مخاطبین در زمینه های فرهنگی،تربیتی،اعتقادی،سیاسی و سبک زندگی اسلامی،اقدام گردیده است.
مشاهده در ایتا
دانلود
ﺑﺮﺍﺩﺭﺍﻥ ﯾﻮﺳﻒ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻨﺪ ﯾﻮﺳﻒ ﺭﺍ ﺑﻪ ﭼﺎﻩ ﺑﯿﻔﮕﻨﻨﺪ، ﯾﻮﺳﻒ ﻟﺒﺨﻨﺪﯼ ﺯﺩ! ﯾﻬﻮﺩﺍ ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ: ﭼﺮﺍ ﻣﯿﺨﻨﺪﯼ؟! ﺍﯾﻨﺠﺎ ﮐﻪ ﺟﺎﯼ ﺧﻨﺪﻩ ﻧﯿﺴﺖ...! ﯾﻮﺳﻒ ﮔﻔﺖ: ﺭﻭﺯﯼ ﺩﺭ ﻓﮑﺮ ﺑﻮﺩﻡ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﮐﺴﯽ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﺪ با ﻣﻦ ﺍﻇﻬﺎﺭ ﺩﺷﻤﻨﯽ ﮐﻨﺪ، ﺑﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺮﺍﺩﺭﺍﻥ ﻧﯿﺮﻭﻣﻨﺪﯼ ﺩﺍﺭﻡ...! ﺍﯾﻨﮏ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻫﻤﯿﻦ ﺑﺮﺍﺩﺭﺍﻥ ﺭﺍ ﺑﺮ ﻣﻦ ﻣﺴﻠﻂ ﮐﺮﺩ، ﺗﺎ ﺑﺪﺍﻧﻢ ﮐﻪ "ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﻫﯿﭻ ﺑﻨﺪﻩﺍﯼ ﺗﮑﯿﻪ ﮐﺮﺩ..." ﺁﯾﺎ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﻨﺪﮔﺎﻧﺶ ﮐﺎﻓﯽ ﻧﯿﺴﺖ؟ ﺳﻮﺭﻩ ﺯﻣﺮ، ﺁﯾﻪ36 https://splus.ir/ravabetomomi.mabiglari https://eitaa.com/ravabetomomi_mabiglari https://t.me/homaye_rahmat14
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥ویدئویی که در رسانه‌های عربی پس از سخنرانی رهبر انقلاب دست به دست می‌شود ─═┅═༅𖣔🌼𖣔༅═┅┅─ ﺑﻨﺪ ﻧﻌﻠﻴﻦ ﻋﻠﻰ دُﺮ و ﮔﻮﻫﺮ ﺑﺮ دل ﺷﻴﻌﻪ ﺧﻮد ﻛﺮده ﻧﻈﺮ ﻣﺸﻌﻠﻪ ﻧﻮر رﺧﺶ ﺷﻤﺲ و ﻗﻤﺮ  ها علی بشر کیف بشر ربه فیه تجلی و ظهر جان به فدای سید علی♥️ https://splus.ir/ravabetomomi.mabiglari https://eitaa.com/ravabetomomi_mabiglari https://t.me/homaye_rahmat14
استعلام‌های ضروری که لازمه بدونی: 🔺 استعلام چک صیادی با ارسال ( شناسه صیادی * ۱ * ۱ * ) به : 📞 4040701701 🔺 استعلام تعداد سیمکارت با ارسال کدملی به: 📞 3000150 🔺استعلام خلافی خودرو با ارسال کد VIN به : 📞 1101202020 🔺استعلام نمره منفی گواهینامه با ارسال شماره گواهینامه به: 📞 1101202020 🔺استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی: 📞 *4*1420# 🔺 استعلام وضعیت یارانه: 📞 *4*43857*code meli# 🔺 استعلام گوشی گمشده همراه اول با ارسال ۲۱۴۱ به : 📞 111 🔺 استعلام گوشی ایرانسل: 📞 *6101# 🔺استعلام گوشی گمشده رایتل با ارسال شماره IMEI گوشی به: 📞 6101 🔺 استعلام بیمه شخص ثالث با ارسال ( VIN کدملی3* ) به : 📞 30002621
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌺 حضرت امام محمد باقر(عليه السلام): 💫🖐💐💥، هفتاد بلا از بلاياى دنيوى و مردن بد و دل خراش را دفع مى كند. صدقه دهنده هرگز به مرگ دل خراش نمى ميرد.
🔴 ‏پناهگاه ما vs پناهگاه اونا
🔻 اینفوگرافیک-بیانات مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران- ۱۴۰۳/۷/۱۳
📸 «واقعیت» که بزرگ شد، رسانه مجبور می‌شود آن را در اولویت‌ بگذارد ولو خلاف پروتکل‌های نانوشتهٔ سابق در نادیده گرفتنش باشد. اینجاصدای سردبیر هفته‌نامهٔ پرسابقه ۱۸۰ سالهٔ یهودیِ حامی صهیونیسم درمی‌آید که چرا BBC جهانی ‎سخنرانی آیت‌الله خامنه‌ای را زنده پوشش می‌دهد و توییت می‌زند؛ می‌پرسد BBC عقلش را از دست داده‌؟!
🔻توییت نویسنده عراقی: آیا به ما نگفته بودند که شیعه‌ها نماز جمعه نمی‌خوانند؟ آیا به ما نگفته بودند که ایرانی‌ها مجوس هستند و آتش می‌پرستند؟ آیا به ما نگفته بودند که ایرانی‌ها از صهیونیست‌ها می‌ترسند، همان‌طور که عرب از یهودی می‌ترسد؟ آیا به ما نگفته بودند که علمای شیعه حتی یک آیه از قرآن را حفظ نیستند؟ آیا به ما نگفته بودند که ایرانی‌ها عربی صحبت نمی‌کنند و آن را نمی‌فهمند؟ پس امروز در تهران چه اتفاقی افتاد؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ترامپ: اسرائیل باید به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله کند!
روزهای مرگبار مشروبات الکلی دست‌ساز 🔹در روزهای اخیر، استان مازندران شاهد موجی از مسمومیت‌های الکلی بوده که منجر به بستری شدن ده‌ها نفر در بیمارستان‌های این استان شد؛ مسمومیتی که منشأ ان از مشروبات الکلی دست‌ساز بوده است. 🔹مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز همواره تهدیدی جدی برای سلامت افراد بوده است به ویژه در سال‌های اخیر که شاهد افزایش موارد مسمومیت الکلی به دلیل استفاده از این مشروبات غیرمجاز و ارزان‌قیمت هستیم. 🔹بیشتر مسمومیت‌های الکلی که در این حادثه رخ داده است، ناشی از مصرف متانول است؛ مصرف متانول منجر به آسیب‌های جدی کبدی و حتی کوری دائمی و مرگ می‌شود.‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥دوربین مخفی جالب به منظور بررسی میزان هوشیاری ماموران انتظامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهریار 🔰تهیه شده توسط بلاگر کوروش نصرتی با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب‌ استان تهران .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ این نوجوان احمق تو این وضعیت رفته روی یک فروشگاه بنر کمبود مواد غذایی زده و فیلمشو به رسانه های معاند فرستاده!
میشل هولباک نویسنده اسلام ستیز فرانسوی: جنگ علیه اسلام گرایی با کشتن مسلمانان فایده‌ای ندارد فقط با فاسد کردن آنها میتوان به این پیروزی دست یافت. پس باید به جای بمب بر سر مسلمانان دامن‌های کوتاه فرو بریزید.
هدایت شده از نگهبان
پیامبر اکرم(ص): هر چیز دارای سیماست سیمای دین شما نماز است. https://eitaa.com/mnegahban
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 وقتی رونالدو بخاطر دفاع از فلسطین و هدیه کردن کفش‌های طلایش به فلسطین، مورد تمسخر رئیس وقت فیفا قرار گرفت، اما باز هم کفش طلایش را بخشید! https://splus.ir/ravabetomomi.mabiglari https://eitaa.com/ravabetomomi_mabiglari https://t.me/homaye_rahmat14
هدایت شده از روابط عمومی پلیس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مصاحبه سردار سرتیپ دوم پاسدار "محمد بهرامی" معاون محترم تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاحیه دوره توانمندسازی معنوی؛ علمی و تخصصی کاربران فضای مجازی ساعس انتظامی که به مدت ۴ روز در مرکز تربیت و تعالی ثامن الححج علیه السلام شهر مقدس قم برگزار گردید.
سربازان روسی در جنگ با اوکراین به نشانه همبستگی روسیه با حزب الله آرم حزب الله را بر روی شانه های خود حمل می کنند.
🔘 فراجا یعنی فرای جانت پای امنیت ▫️روز عزیزانی که کمتر کسی اهمیت حضور و تلاش آنها را درک می کنند اما آنها کل فکرشان برای حفظ امنیت ماست مبارک .
💠شرایط استفاده از مرخصی بدون حقوق کارمندان: 1⃣ تا دو ماه (جهت سفر به کربلا، حج عمره، حج تمتع (بار دوم) و در مواقع اضطراری) 2⃣ از یک سال تا سه سال (با دلیل موجه) 3⃣ حداکثر تا پنج سال (صرفا جهت ادامه تحصیل خود همکار ) 4⃣ حداکثر تا شش سال (صرفا به همسران مامور به خارج از کشور) 🔻تبصره 1 ماده 84 قانون مدیریت خدمات کشوری: کارمندان دستگاههای اجرایی می‌توانند در طول مدت خدمت خود با موافقت دستگاه ذی‌ربط حداکثر سه سال از مرخصی بدون حقوق استفاده نمایند و در صورتی که کسب مرخصی برای ادامه تحصیلات عالی تخصصی در رشته مربوط به شغل کارمندان باشد تا مدت دو سال قابل افزایش خواهد بود. 🔻تبصره 4 ماده 84 قانون مدیریت خدمات کشوری: کارمندان زن که همسر آنها در مأموریت بسر می‌برند می‌توانند تا پایان مأموریت حداکثر به مدت شش سال از مرخصی بدون حقوق استفاده نمایند. 🔸ماده ۳۴– «استفاده از مرخصی بدون حقوق [موقوف به اختتام ‌دوره آزمايشی است] و فقط در موارد زير ممكن خواهد بود : 👆۱. کارمند استحقاق مرخصی را نداشته باشد و احتیاجش به استفاده از مرخصی مسلم شود. 👆۲. کارمند پس از استفاده از چهارماه مرخصی استعلاجی سالانه به سبب ادامه همان بیماری یا ابتلا به بیماری دیگر قادر به خدمت نباشد و بیماری او هم صعب‌العلاج تشخیص داده نشود. 👆۳.کارمند ناگزیر باشد به اتفاق همسرش به خارج از محل خدمت خود مسافرت کند. 👆۴.کارمند قصد ادامه تحصیل داشته باشد و مدارک لازم را ارائه نماید. تبصره – اعطای مرخصی بدون حقوق به کارمندان آزمایشی با ارایه مدرک و به تشخیص مؤسسه کارگزین آنلاین متبوع خود که نیاز به استفاده از مرخصی بدون حقوق داشته باشند حداکثر تا دو ماه با رعایت سایر مقررات این فصل امکان‌پذیر می‌باشد. 🔻ماده ۳۵– کارمند باید تقاضانامه استفاده از مرخصی بدون حقوق را با ذکر علت و مدت آن توسط مدیر واحد به وزارتخانه یا مؤسسه دولتی متبوع ارسال نماید . وزارتخانه یا مؤسسه دولتی تصمیم لازم را در این باره اتخاذ و در صورت موافقت حکم مرخصی بدون استفاده از حقوق را با رعایت تبصره (۱) ماده (۸۴) قانون مدیریت خدمات کشوری صادر خواهد کرد . در مورد کارمندان موضوع بند (۲) ماده (۳۴) این آیین‌نامه چنانچه بیماری به تأیید پزشک معتمد برسد موافقت با مرخصی بدون حقوق الزامی خواهد بود. 🔻ماده ۳۶ – مرخصی بدون حقوق کارمند پیمانی متناسب با مدت قرارداد حداکثر تا پایان قرارداد و با رعایت سقف مقرر در قانون امکان‌پذیر می‌باشد. 🔻ماده ۳۹ – مدت مرخصي بدون حقوق جز سابقه خدمت كارمند محسوب نمي‌شود، مگر اينكه در طي اين مدت حق بيمه و كسور بازنشستگي سهم خود و كارفرما را از طريق دستگاه متبوع پرداخت كرده باشد كه در اين صورت مدت مزبور به‌عنوان سابقه خدمت قابل‌قبول از لحاظ بازنشستگي و وظيفه دوره بازنشستگي قابل‌محاسبه مي‌باشد. 🔻ماده ۴۰ – کارمندان زن که همسر آنها در مأموریت به سر می‌برند، می‌توانند تا پایان مأموریت حداکثر به مدت شش سال از مرخصی بدون حقوق استفاده نمایند. در این مدت حفظ پست سازمانی این گروه از کارکنان الزامی نمی‌باشد. 🔸تبصره ۱ – کارمندان زن که از این ماده استفاده می‌نمایند در طول دوران خدمت رسمی خود می‌توانند به صورت متناوب و یا متوالی از این ماده استفاده نمایند. 🔻ماده ۴۱ – کارمندانی که در حال مرخصی بدون حقوق هستند، می‌توانند از مزایای بیمه عمر طبق ضوابط استفاده نمایند.
تصویر روی یونیفرم سربازاشونو ببینین، دقیقا مناطق آبی رنگ روی نقشه است اینا از نیل تا فرات رو میخوان