eitaa logo
روابط عمومی لرستان
429 دنبال‌کننده
8.4هزار عکس
3.9هزار ویدیو
81 فایل
روابط عمومی لرستان
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از روابط عمومی پلیس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مصاحبه تلویزیونی حجت الاسلام حسینی مازندرانی در گردهمایی وتجلیل از همسران فرماندهان نیروی انتظامی در دفاع مقدس.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️ فرزند مکتب امام 🔰 صدبار در معرض شهادت قرار گرفت ⚠️ هرشب یک فیلم درباره حاج قاسم به اشتراک بگذارید تا روز شهادت حاج قاسم سلیمانیِ عزیز https://eitaa.com/PR_Police
🚨اعدام ۴ عضو تیم خرابکاری مرتبط با رژیم صهیونیستی 🔹۴ نفر از از عوامل تیم خرابکاری مرتبط با رژیم صهیونیستی که تحت هدایت افسران سرویس موساد مرتکب اقدامات گسترده‌ای علیه امنیت کشور شده بودند پس از طی روال قانونی صبح امروز به دار مجازات آویخته شدند. 🔹اعضای این گروه با هدایت مستقیم افسران جاسوسی موساد اقدام به شناسایی نیروی‌هایی که با بخش‌های امنیتی کشور همکاری داشتند می‌کردند و با ربایش، تهدید و ضرب و شتم قصد تخلیه اطلاعاتی آن‌ها را داشتند. 🔹این پرونده ۱۰ محکوم دارد که چهار محکوم اصلی آن به نام‌های وفا هناره، آرام عمری، رحمان پرهازو و خانم نسیم نمازی صبح امروز اعدام شدند.
. ♻️ یادآوری ۹ دی یعنی یادآوری چه چیزهایی؟ 🔰 حمید رسایی: چرا برخی از شخصیت ها و خواص بی‌بصیرت و مردود فتنه سال ۸۸ از یادآوری یوم الله ۹ دی ناراضی، ناراحت و عصبانی می‌شوند؟ پاسخ روشن است چون بزرگداشت این روز یعنی: 👈یادآوری نامه‌های بدون سلام والسلام هاشمی رفسنجانی، 👈یادآوری دعوت مردم به خیابانها برای اغتشاشگری در زیر پل کالج توسط دخترش، 👈يادآوری به آتش کشیدن هیأت حسینی و مسجد لولاگر، 👈یادآوری ضرب و شتم و به شهادت رساندن بسیجی و نیروی انتظامی، 👈یادآوری راه اندازی ستاد اصولگرایان حامی موسوی، 👈یادآوری تبریک به موسوی در روز انتخابات توسط رئیس مجلس، 👈یادآوری اموال دانشگاه آزاد که برای شعله‌ورتر کردن آتش فتنه سوخت، 👈یادآوری نماز جمعه‌ای که دختر و پسر دست در دست هم نماز خواندند و برخی از آنها با کفش قامت بستند، 👈یادآوری حمایت دشمنان امام و انقلاب از جبهه ای که برخی مدعیان خط امام در رأس آن بودند و نتوانستند خود را بیرون بکشند، 👈یادآوری عملکرد آقازاده فراری هاشمی رفسنجانی که بیش از دو سال به انگلیس پناهنده شده بود و دنبال راه‌های تحریم فلج کننده ایران بود. بدون تعارف برخی نمی خواهند مقدمات کودتای سال ۸۸ به مردم یادآوری شود، چون خودشان در این کودتای شکست خورده نقش داشتند.
سخنگوی ستاد سالگرد شهید سلیمانی گفت: «چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با شعار «شهید‌القدس» برگزار می‌شود و ۱۰ تا ۱۷ دی‌ماه هم به عنوان «هفته مقاومت» نامگذاری شده است.» نشست رسانه‌ای ستاد چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور سیدمجتبی ابطحی، سخنگوی این ستاد، برگزار شد. روابط عمومی ع.س ف.ا.ا لرستان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⚠️در هنگام تصادف یا نزاع های که احتمال ساختگی بودن آنها وجود دارد ، مراقب اتومبیل خود باشید: ۱- سوئیچ را از اتومبیل خود بردارید ۲- شیشه ها را بالا دهید و اتومبیل خود را قفل کنید ۳- حدالامکان از صحنه تصادف عکس برداری کنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حاج قاسم به مدافعان حرم: روحیه تان را نبازید خدا این همه پیروزی داده است شهید حاج قاسم سلیمانی: 🔹خداوند این همه پیروزی به ما داده، یکی از پیروزی ها، همین شهدای مان هستند. راه به این بزرگی، به این مهمی شما آمده اید، طبیعتا قربانی می خواهد. 🔸برای خدا داده اید. شکر خدا بکنید. آنها هم پیش خدا هستند. روحیه تان را نبازید. این همه پیروزی بزرگ خدا به شما داده. پنج تا قربانی دادید. خدا قبول کند از شما. 🔹راه شان را باید مصمم تر ادامه بدهید. آنهایی که به این شهدا نزدیک تر هستند، باید بیشتر روحیه بدهند. https://eitaa.com/PR_Police
هدایت شده از روابط عمومی پلیس
💢شهادت ۱۱ تن از مستشاران سپاه در بمباران فرودگاه دمشق تکذیب شد 🔹بنابر اعلام سردار شریف سخنگوی سپاه ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر شهادت مستشاران سپاه در بمباران فرودگاه دمشق بی‌اساس است و با قاطعیت تکذیب می‌شود. 🔹امروز برخی رسانه‌های عربی مدعی شهادت ۱۱ تن از مستشاران سپاه پاسداران ایران در سوریه شده بودند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 چطور سیم کارت فرزندم را طوری تنظیم کنم که محتوای غیراخلاقی در اختیارش قرار ندهد؟ 👌خیلی آسان و راحت🤌 🔹دیدن و ارسال این کلیپ صدقه‌ی جاریه است ... 🔹ما در قبال فرزندانمان مسئولیم👌
🔰حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: ⭕️ ۹ دی هم همچون ۲۲ بهمن در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ماندگار شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰پوشش خبری مرکزصداوسیما استان لرستان از برگزاری مراسم تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآنی کریم اعضا وابسته فرماندهی انتظامی استان لرستان🔰 ⭕️به گزارش روابط عمومی لرستان، به دنبال برگزاری مسابقات قرآن کریم اعضا وابسته فرماندهی انتظامی استان لرستان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس عقیدتی سیاسی حجت الاسلام حسینی مازندرانی در ستاد استان انتظامی لرستان با دعوت از نفراتی که حائز رتبه در این مسابقات شده اند با اهدا لوح و هدیه، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️سخنرانی سردار پُرتلاش جعفری نسب عزیزریاست محترم کانون فراجا، در جمع تعدادی از پیشکسوتان در فرماندهی انتظامی استان گیلان که اشاره به سردار رادان عزیز دارد در خصوص رایزنی با رهبر معظم انقلاب و افزایش بیست درصد لشکری ها نسبت به ادارات دولتی تبصره سه ماده ۱۱۷ قانون مدیریت خدمات کشوری.  🔻بنده به نوبه خودم از سردار رادان عزیز و سردار دلسوز وزحمتکش حاج مسعودجعفری نسب عزیز ویژه تشکر می نمایم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️سخنرانی سردار پُرتلاش جعفری نسب عزیزریاست محترم کانون فراجا، در جمع تعدادی از پیشکسوتان در فرماندهی انتظامی استان گیلان که اشاره به سردار رادان عزیز دارد در خصوص رایزنی با رهبر معظم انقلاب و افزایش بیست درصد لشکری ها نسبت به ادارات دولتی تبصره سه ماده ۱۱۷ قانون مدیریت خدمات کشوری. 
هدایت شده از دیار افلاک
🔰 پیام سردار الهی به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی 🔰 ✅ گروه استان ها-لرستان- سردار"یحیی الهی" فرمانده انتظامی استان در پیامی، شور و شعور انقلابی، معرفت دینی و ملی، تدین و تقوا، اخلاص و ایثار، ایمان و اعتقاد و در یک کلام میثاق با ولایت و قانون اساسی را ارمغان حماسه با شکوه ۹ دی برشمرد و این روز بزرگ را تبریک گفت. ✅ به گزارش خبرگزاری پایگاه خبری پلیس، در متن پیام سردار"یحیی الهی" آمده است: حماسه ۹ دی، حضور با صلابت و با بصریت ملت بزرگ ایران اسلامی برای دفاع از ارزش های اسلامی و آرمان های انقلاب که خون بهاء شهداء و ایثارگران است بود. ✅ ۹ دی سناریوی طراحی شده سلطه و جبهه مشترک آنها با ضد انقلاب را برملا کرد و چهره واقعی فتنه گران را که در قالب نفاق جدید شکل گرفته بود تا به دیانت و جمهوریت انقلاب اسلامی خیانت نماید را آشکار ساخت. ✅ این روز بزرگ معرفت امت اسلامی نسبت به انقلاب اسلامی و بصیرت و تبعیت آنها از ولایت مطلقه فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) را به نمایش گذاشت. ✅ ۹ دی وحدت اقشار و اقوام مختلف مردم در حفاظت و صیانت از انقلاب و ایران اسلامی را نشان داد و مصداق بارز وحدت ملی و انسجام اسلامی مردم عزیز برای دفاع از نظام بود. ✅ عوامل فتنه در سال ۸۸ از طریق اردوگاه استکبار جهانی پشتیبانی مالی و فکری می شدند تا خواسته و اهداف آنها را در داخل کشور پیاده نمایند و این خیانت به آرمان های انقلابی مردم ایران اسلامی بوده است و ابعاد این خیانت را در رسانه های خارجی و موضع گیری های مسئولان آمریکایی، اسرائیلی، غربی و عناصر خارج نشین ضدانقلاب به وضوح می توان مشاهده کرد و هدف فتنه گران ایجاد اختلاف در صفوف ملت ایران اسلامی و براندازی حاکمیت دینی بود. ✅ این حماسه باید در تاریخ ملت ایران جاودانه بماند و به نسل های آینده سینه به سینه منتقل شود و این ممکن نیست مگر با روشنگری و آگاه سازی و گرامیداشت یاد و خاطره این حرکت الهی و حسینی(ع) به عنوان یک فرضیه دینی و ملی. ✅ شور و شعور انقلابی، معرفت دینی و ملی، یکپارچگی و یکرنگی، تدین و تقوا، اخلاص و ایثار، ایمان و اعتقاد و در یک کلام میثاق با ولایت و قانون اساسی ارمغان حماسه با شکوه ۹ دی بود. ✅ قیام خودجوش مردمی در حماسه نهم دی، نماد وحدت و همبستگی ملت و پیوند آن با رهبری و پشتیبانی از ولایت فقیه و ماهیت اسلامی بود که نشان داد همگان به این درک، فهم و حقیقت عظیم رسیده اند که اگر پشتیبان ولایت فقیه باشند مملکت به دامن دیکتاتوری و استعمار خارجی نمی افتد.. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام به ویژه سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج "قاسم سلیمانی" و تبریک به همکاران و هم استانی های ولایتمدار بار دیگر با آرمان های مقدس انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) تجدید عهد و میثاق کرده و با ابراز انزجار از دشمنان انقلاب و میهن اسلامی اعلام می داریم در راه اهداف مقدس انقلاب، رهبری و نظام جمهوری اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد. فرمانده انتظامی استان لرستان سرتیب دوم ستاد یحیی الهی 📢 پایگاه اطلاع رسانی پلیس لرستان 🔹سروش: https://splus.ir/policelorestan 🔹ایتا: https://eitaa.com/policelorestan 🔹روبیکا: https://rubika.ir/dyaraflak 🔹بله: https://ble.ir/policeloresta31
🔰پخش نماهنگ زیبای فجر دی ماه از صداوسیما مرکز استان لرستان🔰 ⭕️نماهنگ زیبای فجر دی ماه در راستای گرامیداشت حماسه نهم دی ماه که نماد عزت، افتخار و بصیرتی مردمی است، توسط معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تولید شده است. ⭕️گفتنی است این نماهنگ زیبا هر شب بعد از خبر ساعت ۲۰۰۰ شبکه افلاک است لرستان پخش گردیده و امشب مجددا پخش خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻حضور پرشور مردم ولایتمدار استان لرستان در روز ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت 🔻مراسم 9دی در مصلی شهرستان خرم آباد با حضور مردم ولایی این شهرستان برگزار گردید.