eitaa logo
روابط عمومی لرستان
430 دنبال‌کننده
8.4هزار عکس
3.9هزار ویدیو
78 فایل
روابط عمومی لرستان
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴عملیات مسلم بن عقیل غرب سومار- ارتفاعات مسلط برمندلی در تاریخ ۱۳۶۱/۰۷/۰۹ ♦️این عملیات به منظور آزاد سازی ارتفاعات مرزی ایران و تصرف ارتفاعات سومار و شهر مندلی عراق توسط سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی در بامداد ۶۱/۷/۹ با رمز یا ابوالفضل العباس(ع) آغاز شد ♦️رزمندگان اسلام با عبور از میادین مین وسیم خاردار ارتفاعات گیسکه تا کله شوان را فتح و ارتفاعات واروالین به قلعه بین تا سمت راست تنگه جوق و ارتفاعات مثلثی به تصرف در آوردند . ♦️دشمن در دشت مستقر شد و نیروهای خودی بر آنها تسلط یافتند .دشمن در مجموع با دوازده پاتک تا روز ۶۱/۷/۱۳ نتوانست حرکت مؤثری انجام دهد و مجبور به عقب نشینی شد . نتایج عملیات : ♦️آزادسازی بیش از ۱۵۰ کیلومتر مربع از اراضی میهن اسلامی و تأمین دشت سومار . · آزادسازی ۳۰ کیلومتر مربع از اراضی کشور عراق . · تصرف دو پاسگاه دوله شریف و کومه سنگ . · تسلط به شهر مندلی عراق و امکان پیشروی در عمق خاک عراق . · کشته و زخمی شدن بیش از هزار نفر و اسارت ۳۴ نفر از نیروهای متجاوز عراقی . · انهدام ۲۵ دستگاه تانک و نفربر ۳ دستگاه ماشین آلات مهندسی و ۳ قبضه کاتیوشا . · به غنیمت گرفته شدن ۶ دستگاه نفربر ، ۱۵ قبضه انواع توپ های زمینی و هوایی ، ۶۰ دستگاه تلفن صحرایی ، ۵۰ دستگاه بیسیم ، تعدادی خمپاره انداز و سلاح های سبک .
هدایت شده از شجاع رشیدی
چاپ و نصب بنر در تابلو های تبلیغاتی بزرگ تمثال شهدای گرانقدر انتظامی شهرستان پلدختر در سطح شهر توسط رئیس ع.س شهرستان و تبلیغات با هزینه ۳۰۰۰/۰۰۰میلیون تومان.
هدایت شده از شجاع رشیدی
هدایت شده از شجاع رشیدی
هدایت شده از شجاع رشیدی
هدایت شده از شجاع رشیدی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 حزب الله سرافراز🔰 🔻پخش تولید محتوا با عنوان"حزب الله سرافراز" از شبکه افلاک استان لرستان 🔰به گزارش روابط عمومی لرستان، تولید محتوا با عنوان " حزب الله سرافراز" با مناسبت شهادت سید مقاومت و دبیر کل حزب الله لبنان، سید حسن نصرالله توسط عقیدتی سیاسی انتظامی لرستان تهیه و تولید و از شبکه افلاک لرستان پخش گردید. 🎤کارشناس: 📌حجت‌الاسلام حسینی مازندرانی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان لرستان ⏰️تاریخ و زمان پخش: روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۳/۰۷/۰۹ راس ساعت ۱۹۰۰ به مدت ۵ دقیقه پخش گردید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خبرنگار صداوسیما: در حال حاضر وضعیت نیکشهر در امنیت کامل است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💢 فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه خودروی سمند جوابگوی انجام ماموریت‌های فراجا در مناطق عملیاتی نیست، اظهار داشت: امیدواریم با اختصاص بودجه به انتظامی کشور بتوانیم خودروهای متناسب با مناطق عملیاتی بکارگیری و از بروز خسارت های جبران ناپذیر جلوگیری کنیم.
📸اولین تصویر شهید حسینعلی کیخا
📸اولین تصویر شهید ابوالفضل جهانی
شهادت ۲ مرزبان شجاع در محور زاهدان به خاش ساعتی پیش ۲ تن از مرزبانان شجاع هنگ مرزی جکیگور حین تردد در محور زاهدان به خاش در تیراندازی به سمت خودروهاي سازماني توسط اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمدند ساعتی پیش ۲ تن از مرزبانان شجاع هنگ مرزی جکیگور به نام هاي گروهبانيکم ابوالفضل جهانی و گروهبانیکم حسينعلي كيخا حین تردد در محور زاهدان به خاش در تيراندازي به سمت خودروهاي سازماني توسط اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. بر پایه این گزارش؛ مرزبانان از زاهدان به مقصد جکیگور در حال تردد بودند که در محور خاش مورد حمله اشرار مسلح پلید قرار گرفتند
💎💥موضوع: صهوین ها ، بیایید ولی نتیجش با خودتون.
◾️بیانیه نمایندگی ایران در سازمان ملل در خصوص پاسخ موشکی جدید به رژیم صهیونیستی/ واکنش رژیم صهیونیستی و شرارت جدید، پاسخ‌ بعدی و ویران‌کننده به دنبال خواهد داشت 🔹️پاسخ‌ حقوقی، منطقی و مشروع ایران به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن اتباع و منافع ایران و تعرض به حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت. در صورت واکنش رژیم صهیونیستی و شرارت جدید، پاسخ‌ بعدی و ویران‌کننده به دنبال خواهد داشت. کشورهای منطقه و حامیان صهیونیست‌ها، حساب خود را از این رژیم جدا کنند.
◾️ رسانه عبری: پدافند ما نابود شده است
ایران: در صورت واکنش اسرائیل، پاسخ ویران‌کننده می‌دهیم نمایندگی ایران نزد سازمان ملل: 🔹پاسخ‌ حقوقی، منطقی و مشروع ایران به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن اتباع و منافع ایران و تعرض به حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت. 🔹در صورت واکنش رژیم صهیونیستی و شرارت جدید، پاسخ‌ بعدی و ویران‌کننده به دنبال خواهد داشت. 🔹کشورهای منطقه و حامیان صهیونیست‌ها، حساب خود را از این رژیم جدا کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رادیو اسرائیل: طی نیم ساعت ۲۰۰ موشک از ایران به اسرائیل شلیک شده است 🔹رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داد که یکی از موشک‌های شلیک.شده از ایران به ساختمانی در شمال تل‌آویو برخورد کرده است. 🔹در نیم ساعت گذشته بیش از ۲۰۰ موشک از ایران به سمت اسرائیل شلیک شده است. 🔹پیش از این رسانه های غربی گزارش داده بودند که چند پایگاه هوایی و جاسوسی و اطلاعاتی اسرائیل هدف حملات موشکی ایران خواهد بود. 🔹ایران سه‌شنبه با صدها موشک بالستیک سرزمینهای اشغالی را هدف قرار داده است.
عجب نوری داره
🔴 نمایندگی ایران در سازمان ملل: اگر رژیم صهیونسیتی جرات پاسخگویی را داشته باشد، پاسخ کوبنده ایران را به دنبال خواهد داشت/صابرین نیوز ـــــــــــــــــــ
☑️خبرنگار اهل غزه میگوید برای اولین بار در یکسال گذشته مردم را در خیابان شاد دیدم
تعدادی از اهداف مورد نظر نیروهای مسلح ایران، با خاک یکسان شده است.