eitaa logo
روابط عمومی ف. انتظامی خوزستان
443 دنبال‌کننده
8هزار عکس
2.4هزار ویدیو
33 فایل
نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امنیت کشور است. امام خامنه ای ( مد ظله العالی )
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙 🔘موضوع: چرا دموکرات ها طرفدار پایان جنگ در غزه اند؟ 👤کارشناس: دکتر حنیف غفاری
حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین گوهری رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان در دوره تربیت و تعالی کارکنان قرارگاه جهاد سازندگی خاتم الانبیا (ص)، شرکت پترو سینا آریا
🔻کاهش ۳۲ درصدی خریدوفروش سلاح گرم در خوزستان 🔹معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خوزستان: اعمال مجازات‌های سنگین در جهت پیشگیری از وقوع جرم، تنها راه حل کاهش این جرائم نیست و برای پیشگیری از وقوع جرائم مرتبط با سلاح، باید از اقدامات فرهنگی و ارتقای دانش و آگاهی مردم بهره گرفت. 🔹طی اقدامات انجام شده در سال گذشته و با برگزاری جلسات متعدد با شیوخ، بزرگان، ائمه جماعات و نیز همایش‌هایی در قالب «پویش نه به تیراندازی» شاهد کاهش ۳۲ درصدی حمل و خرید و فروش سلاح در استان طی سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم.
فرمانده مرزباني استان خوزستان از توقيف يک فروند لنج صيادي متخلف و کشف مقدار 70 هزار ليتر گازوئيل قاچاق در آبراه اروند خبر داد.
🔥کاهش ساعت کاری بانک‌های ۱۵ استان دبیرکل شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی: 🔹با تصمیم دولت فعالیت مراکز دولتی در ۱۵ استان کشور در روز سه‌شنبه ۱۶ مرداد از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح است بر این اساس فعالیت بانک‌ها نیز از ساعت ۶ تا ۱۰ خواهد بود‌.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حرف های درستی می زنه، ما که نظامی نیستیم قبل، حین و بعد از شروع عملیات مجازات سخت ترور شهید هنیه به عنوان یک نفر از خیل ایرانیان برای چکار باید کنیم. ✊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با موضوع "قرآن ذکر است" + تیزر اطلاع رسانی شرکت در کلاس های حفظ قرآن کریم
📌 سه‌شنبه ☀️ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ هجری شمسی 🌙 ۱ صفر ۱۴۴۶ هجری قمری 🎄 ۶ آگوست ۲۰۲۴ میلادی 📎
🌷 امام صادق (علیه السلام) : 🖌 هر کس ده مرتبه بفرستد حق تعالی صد مرتبه بر او صلوات می فرستد 🖌 هر کس ده مرتبه بفرستد خدا و ملائکه هزار بار بر او صلوات می فرستد و هر که حق بر او هزار صلوات بفرستد هرگز او را به آتش ، عذاب نخواهد کرد. 🖌 و در مقابل هر ده حسنه به او عطا می فرمایند و هر کس ده مرتبه صلوات بفرستد حق تعالی ده صلوات بر او می فرستد و ده گناه او را می آمرزد و ده درجه او را بلند می گرداند و از اهل بهشت خواهد شد 📖 اصول کافی معرب ، ص۴۹۳
حلول ماه صفر ، ماه عزای اهل البیت (علیهم السلام) ، ماه رحلت رسول گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله) و شهادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) و آقا علی بن‌موسی الرضا (علیه السلام) تسلیت و تعزیت باد. 🔹ماه سنگینی است. قربانی و صدقه و اسپند دود کردن فراموش نشود، ان شاءالله با دعا به درگاه خداوند و توسل به اهل بیت (ع) ازبلا دور باشید و زیارت اربعین سیدالشهدا در کربلا نصیب و روزیتان شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خطرناکترین موشک ساخته شده ایران که تاسیسات یک کشور را نابود می کند! دوستان حتما چند دقیقه وقت بگذارید و از قدرت کشورتان لذت ببرید.
🔸حکم دعا کردن به زبان فارسی در قنوت نماز ‌ ✅ دعا کردن و استغفار و طلب حاجت به زبان فارسی یا هر زبان دیگری در قنوت جایز است. 🔺 رساله نماز و روزه، مسأله ۳۱۱
🌙دفتر حضرت آیت الله سیستانی اعلام کرد که سه شنبه اول ماه صفر سال 1446 هجری قمری است. 👈 1403 در کشور ایران و عراق در یک روز خواهد بود.
نصب دیوار پیش ساخته موکب الحسین شهدای انتظامی واقع در مرزچذابه توسط پرسنل ع.س.ف.ا.شهرستان دشت آزادگان
شستشوی موکب الحسین شهدای انتظامی واقع در مرزچذابه توسط پرسنل ع.س.ف.ا.شهرستان دشت آزادگان
💢گروه «الثوریون» حمله به عین‌الاسد را برعهده گرفت 🔹بنا به گفته رسانه‌‌ها، گروهی جدید که خود را «الثوریون» (انقلابی‌‌ها) می‌نامد، حمله به پایگاه آمریکایی در عین الاسد را برعهده گفته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سخنگوی قوه‌قضائیه: ترور شهید هنیه در تهران قطعاً با واکنش نظام جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد 🔹ما از همهٔ ظرفیت‌ها در این رابطه استفاده خواهیم کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙پژواک_شماره_24 🔘موضوع: با قانون انتخاباتی آمریکا بیشتر آشنا شویم 👤کارشناس: دکتر حنیف غفاری
پیام تبریک حجت الاسلام ادیانی به مناسبت ۱۷ مردادماه گرامیداشت روز خبرنگار  رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا بویژه شهدای عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را به همه تلاشگران این حوزه تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی پلیس، متن این پیام به شرح زیر می‌باشد:                 بسم الله الرحمن الرحیم ن وَالْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُونَ در روزگاری که سرعت اطلاع‌رسانی به برکت وجود تکنولوژی‌های نوین گاهی از ثانیه‌ها نیز کمتر است، صاحبان رسانه‌ و قلم، بازگوکنندگان اندیشه و منتقل کننده اطلاعاتی هستند که می توانند با زیبایی نگارش حرفه‌ای و بهره گیری از دانش روز در مسیر تعالی انسان به همنوعان خود کمک نموده و اینگونه جایگاه قلم را پاس دارند، اقدامی که در این روزهای غم انگیز، خبرنگاران از طرفی با نشر حقایق و واقعیت های غزه، مظلومیت مردم فلسطین را بیان می دارند و از طرفی دیگر وحشی گری رژیم درنده خو و کودک کش صهیونیستی را برای همگان برملا می سازند. هفدهم مرداد سالروز شهادت شهید «محمود صارمی» در تقویم ایران اسلامی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است تا فرصتی برای تجلیل و قدرشناسی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های مردان و بانوان فرهیخته‌ای باشد که آگاهی و امید را در کالبد جامعه اسلامی زنده نگه داشته‌اند و با تاسی به امام سجاد (علیه السلام) و حضرت زینب (سلام الله علیها)، در مسیر خطیر آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی گام برمی‌دارند و با بیان حقایق، تنویر افکار عمومی و ترویج فرهنگ اسلامی، دین خود را به انقلاب اسلامی این یادگار مانای حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) و خون پاک شهدای والامقام میهن اسلامی ادا می‌نمایند. روز خبرنگار یادآور دغدغه‌ها و زحمات انسان‌های شریف و سختکوشی  است که در کسوت خبرنگاری به عنوان وجدان بیدار جامعه، بیرق بیداری و آگاهی را به دوش گرفته و موجبات تعالی و پیشرفت جامعه را فراهم می‌آورند. اینجانب ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و گرامیداشت هفدهم مرداد «روز خبرنگار»، مراتب سپاس و تقدیر خود را از تعاملات، همدلی ها، همیاری ها و همکاری های مجدانه و بی‌منت تمامی خبرنگاران گرامی با مجموعه بزرگ انتظامی جمهوری اسلامی ایران به ویژه سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور ابراز داشته و از درگاه خداوند متعال مزید توفیقات همه خدمتگزاران راستین نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت هدایت پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را مسئلت می‌نمایم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆رجزهای این شیربچه شیعه با زیرنویس عربی در شبکه های منطقه پخش شده 👌ماشاالله به تربیت و پدر و مادرهای این بچه ها شما هم پخشش کنید
🔸 سردار شرفی در شرکت لاله کامپیوتر (صدور گذرنامه): 🔺صدور روزانه بيش از 120 هزار گذرنامه ملی و زيارتی همگام با استانداردهای جهانی 🔺 صدور گذرنامه به صورت شبانه‌روزی در ايام نزديک به اربعين صورت می‌پذیرد. 🔺اتباع خارجه برای شرکت در پياده‌روی اربعين با مراجعه حضوری به دفاتر خدمات اشتغال و اقامت و يا مراجعه به سايت و سامانه سهما به آدرس irmigrationorg.ir نسبت به دريافت "سند خادم" اقدام نمايند.
🔴 سنوار جانشین هنیه شد 🔹جنبش حماس اعلام کرد «یحیی السنوار» جایگزین شهید اسماعیل هنیه شده است.
سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: نحوه خونخواهی ما درحال بررسی است رئیس ستادکل نیروهای مسلح: 🔹اینکه محور مقاومت و ما چگونه خونخواهی شهید هنیه را انجام می‌دهیم در دست بررسی است. 🔹 حتماً این کار اتفاق خواهد افتاد. اقدامات گوناگونی باید صورت بگیرد و صهیونیست‌ها حتماً پشیمان خواهند شد.