هدایت شده از الهه
درسته که یه آدم بیش از حد حساس هیچ وقت یه آدم عادی نمیشه ولی من الان در عادی ترین حالتیام که یه الهه میتونسته باشه
در رها ترین و آزاده ترین حالت از هر بندی. حتی بند آزادگی. من از اونم آزادهام. هیچ چیزی زنجیرم نکرده
هدایت شده از ادبار
با عرض سلام و خسته نباشید.
عرضم به طولتون که الان که بنده چشمم زیاد به نقاشی و اینا میخوره و روی مود نقاشی هستم، تصمیم گرفتم دومین تقدیمی عمرم رو بدم.
و به همون شیوه دفعه قبل.
شما در صورت تمایل، این پیام رو داخل چنلتون فوروارد میکنید و من بر اساس وایب چنلتون تمام تلاشم رو میکنم که روی کاغذ بیارمش. و میدونم که حرفه ای نیستم اما سعی دارم یه نتیجه جذاب و سرگرم کننده براتون رقم بزنم.
پس اگر تمایل دارید، لینک چنلتون رو اینجا قرار بدهید و لطفا تا زمان ارسال تقدیمی ها، این پیام رو پاک نکنید.
ظرفیت: ۱۰ چنل.
کلی آدم هستن که همممه چیز بینمون تموم شده اما خرداد توی دلم استرس میندازه که تبریک میگن؟ نمیگن؟
ملاتونین اینطوریه که شما به انسان عادی هستید که خوابتون نمیبره؛ و وقتی میخوریدش دیگه یه روانیای هستین که خوابتون میاد ولی خوابتون نمیبره.