رواننشناس.
یه جوری گفتی لخت یه لحظه هنگ کردم الان ممبرات فکر میکنن چجوری بوده🙏 لخت نبود یکم لباسش باز بود
داداش من جلوی آینه حیا میکنم اونطوری برم
رواننشناس.
داداش من جلوی آینه حیا میکنم اونطوری برم
نمیدونم بهت بگم آفرین یا بگم برو بابا
- یوکی
رواننشناس.
نمیدونم بهت بگم آفرین یا بگم برو بابا - یوکی
میشه چون خوشگلم بگی آفرین؟
رواننشناس.
تقدیم به: @Ravannashnas امیدوارم خوشت بیاد🎀
خسته نباشیییییی خانومممم
به نفع همهاست که خبر استعفای پزشکیان شایعه باشه وگرنه زمین و زمانو به هم میدوزم