رواننشناس.
داداش من جلوی آینه حیا میکنم اونطوری برم
نمیدونم بهت بگم آفرین یا بگم برو بابا
- یوکی
رواننشناس.
نمیدونم بهت بگم آفرین یا بگم برو بابا - یوکی
میشه چون خوشگلم بگی آفرین؟
رواننشناس.
تقدیم به: @Ravannashnas امیدوارم خوشت بیاد🎀
خسته نباشیییییی خانومممم
به نفع همهاست که خبر استعفای پزشکیان شایعه باشه وگرنه زمین و زمانو به هم میدوزم