eitaa logo
مجمع راویان نور شهدا (قرارگاه)
641 دنبال‌کننده
11.4هزار عکس
3هزار ویدیو
37 فایل
🌷 کانال ویژه راویان(سیره شهدا،دفاع مقدس و مدافعین حرم،جبهه مقاومت،انقلاب،پیشرفت،مکتب حاج قاسم و جهاد تبیین) 🌹اهداف:اعزام راوی،برگزاری دوره روایتگری،اردوی راهیان نور و راهیان مکتب حاج قاسم، برگزاری کنگره ویادواره شهداو... ⚘سیاری @Mojtabas1358 ۰۹۱۰۰۲۳۷۶۸۷
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از بچه های هیات
اینو ببینید لطفا
🌷برنامه ی هفتگی هیئت بیت الشهدا به یاد شهدا ✔روز جمعه ۲۳ شهریورماه ۹۷، ساعت ۱۸ ✔خانه موزه شهیدان زین الدین واقع در صفائیه، کوچه ۳۰ ✅لطفا اطلاع رسانی نمایید... @raviannoorshohaday.a.v.
✅تاثیر فعالیت زنان در اسلام و انقلاب اسلامی 🔊 حجت الاسلام قاسمیان : 🔹 یک سال و نیم قبل از اتمام جنگ، مردم به جبهه نمی‌رفتند و جبهه‌ها خالی شده بود. فرماندهان یک سمینار بزرگی تشکیل دادند در محل مجلس قدیم. در این جلسه پیشنهاداتی داده شد. 🔹 خدا رحمت کند آقای محی الدین را؛ ایشان یک طرحی داد؛ گفت بروید روی جلسات خانگی خانم‌ها کار کنید و به آن‌ها بگویید بچه‌هایتان را به جبهه بفرستید. این طرح مورد پذیرش قرار گرفت. 🔹 یک ماه و نیم بعد، فرماندهان جبهه‌ها صدایشان درآمد که بس است دیگر! سپاه محمد رسول الله (آن صدهزار نفر در استادیوم آزادی) آن موقع تشکیل شد! 🔹 یعنی می‌بینید خانم‌های یک جامعه وقتی راه می‌افتند و انرژی‌هایشان آزاد می‌شود، چون تربیت و سیستم‌های کف میدان دست آن‌هاست، جبهه‌ها پر شد. این نقش هیئت‌های خانگی است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥موشن گرافی: لباس مشکی ما و اقتصاد مقاومتی (ویژه ایام محرم) ✅کاری از گروه هنری شرح نو 🌹اینجامعراج شهداست👇 @tafahoseshohada
قابل توجه مسئولین....! فرمانده گردان بود حداقل باید داخل ماشین فرماندهی مینشست اما ترجیح داده پشت ماشین کنار بقیه نیروهاش باشه #مصطفی_صدرزاده پیش رزمندگان #فاطمیون محترم بود پیش خدا هم رو سفید هست
سلام من به محرم و به غصه و غم مهدی به چشم کاسه خون و به شال ماتم مهدی فرا رسیدن ماه عزا ، ماه محرم بر همگان تسلیت باد 😔✋
مداحان معروف در جبهه تصویر مداح اهل بیت (ع) حاج مهدی سلحشور در دوران دفاع مقدس #حاج_مهدی_سلحشور از رزمندگان لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب (ع) قم می باشد . #کانال_زخمیان_عشق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسم الله الرحمن الرحيم ﴿ اَلسَّلامُ عَلَي الْحُسَين وَ عَلي عَليّ بْنِ الْحسَينِ وَ عَلي اَوْلادِ الْحُسْينِ ﴾ ﴿ وَ اَعْظَمَ اللَّه اُجُورَنا بِمُصابِنا بِالْحُسَيْنِ(ع) ﴾ ﴿ وَجَعَلَنا واِيّاكُمْ مِنَ الطّالبين بِثارِه مَعَ الاِمامِ الْمَهْديّ مِن آل مُحمّدٍ(ع) ﴾ از خداوند مي خواهيم ما را به فرازي از شعور وحكمت حسيني برساند تا هم معني آن نهضت و حكمت بزرگ را بفهميم، و هم عزاداري هاي خود را به اوج برسانيم و در راه اتّحاد بيشتر با مقام والاي اباعبدالله(ع) به حيات نويني دست يابيم. قصد داريم به لطف خدا در چند جلسه اي كه در پيش داريم نگاهي به نهضت اباعبدالله(ع) از زاويه شرايط اجتماعي و فرهنگي آن زمان بيندازيم؛ مي خواهيم به شرايطي بنگريم كه بسيار پيچيده است و احتياج به تأمل زيادي دارد. اصلاً از خود بپرسيم: فرهنگ امويِ معاويه از كجا ريشه گرفته است؟! و چه مي خواهد بگويد؟! و چرا بسياري از صحابه و تابعين مانده اند كه چگونه با آن مبارزه كنند؟! اگر چه حرف همة آنها اين بود كه: «فرهنگ معاويه پسنديدني نيست»، امّا حرف ديگرشان هم اين بود كه: «چاره اي هم جز پذيرفتن آن نيست». اين چه فرهنگي بوده كه اين چنين نخبگان جامعه را مرعوب ومنكوب خود كرده و طوري خود را نمايانده كه گويا مقابله با آن غيرممكن است وتنها اباعبدالله(ع) بود كه آن زمان در خود توان مقابله با آن فرهنگ پيچيده را ديد و موفق هم شد. گفتني است كه امام(ع) همة جوانب را مي شناسند؛ به همين جهت تحليل امام غير از تحليل سياست مداران آن زمان است(4) و براي شناخت آن فضا، بايد معاويه شناسي كرد تا بيشتر به عمق نهضت حضرت سيدالشهداء(ع) در كربلا پي برد. قبل از اسلام؛ جنگِ فرهنگ جاهليت اموي در مكّه با بني هاشم بود و اين دو به عنوان دو رقيب در صحنه هاي سياسي و اقتصادي رو در روي هم بودند. ولي با ظهور اسلام و نهضت اسلامي آن مقابله و رقابت به ظاهر بي رنگ شد، امّا همين فرهنگ جاهليت اموي، وقتي به شام مي آيد و با فرهنگ جديدي به نام فرهنگ رُمي، تركيب پيدا مي كند، ديگر آن فرهنگ جاهليت ابوسفياني بي رنگ شده نيست، بلكه تبديل به فرهنگ «امويِ روميِ» معاويه اي مي شود.(5) شام محل تفكّر روميان است و روم فرهنگ خاصّي دارد، فرهنگي كه حتّي وقتي پس از چهار قرن مسيحيت را پذيرفت، بيش از آنكه رنگ مسيحيت را به خود بگيرد، رنگ خود را به مسيحيت زد. و در نهايت هم همين فرهنگ رومي حتّي بعد از 9 قرن حضور مسيحيت در آن اروپا، مسيحيت را حذف كرد و فرهنگ رنسانس را با برگشت به اومانيسم تأسيس نمود. اصلاً اومانيسم، كه محور فرهنگ امروز اروپا است يعني «آداب رومي»، يعني آدميّتِ رُمي. آدميّتي كه به جاي خدا، انسان محور عالم است.