هدایت شده از ★𝓡𝓮𝓭 °☆°𝓢𝓽𝓪𝓻★
میترسم مداد رنگی هامو بکشم بیرون گندم ببینه بدبخت شم-
هدایت شده از ★𝓡𝓮𝓭 °☆°𝓢𝓽𝓪𝓻★
بچه ها...
من پاپی پلی تایم 5 میخوام.
مووی فناف 2 میخوام.
بلاد مانی 3 میخوام.
گارتن اف بنبن 9 میخوام
فن گیم جدید فناف رو میخوام.
بندی اند د اینک ماشین 3 میخوام.
کمک
هدایت شده از ★𝓡𝓮𝓭 °☆°𝓢𝓽𝓪𝓻★
خب خب، بنده آرت هالویین امو دادم دیگه، مدیونید فکر کنید حال دارم چیز دیگه ای بکشم-